• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • سرگرمی پارک آبی آکوآونچر شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی پارک آبی آکوآونچر شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی پارک آبی آکوآونچر شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی پارک آبی آکوآونچر شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی پارک آبی آکوآونچر شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی پارک آبی آکوآونچر شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی پارک آبی آکوآونچر شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی پارک آبی آکوآونچر شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی پارک آبی آکوآونچر شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی پارک آبی آکوآونچر شهر امارات متحده عربی کشور دبی
  • سرگرمی پارک آبی آکوآونچر شهر امارات متحده عربی کشور دبی


پارک آبی آکوآونچر

نام سرگرمی

Aquaventure Waterpark

نوع سرگرمی

پارک آبی

شهر

منطقه

پالم جمیرا

ناحیه

ساحلی

ساعت بازدید

از 10 صبح تا 6 بعدازظهر

نرخ قیمت ورودی

لوکس

متوسط قیمت بلیط

برای کسانیکه در این هتل اقامت دارند رایگان، افراد بالای 1.2 متر 260 درهم، افراد زیر 1.2 متر 215 درهم و کودکان زیر 3 سال رایگان

آدرس

Atlantis Palm Jumeirah, Crescent Road, Palm Jumeirah, Dubai

پارک آبی آکوآوِنچِر که در هتل آتلانتیس قرار دارد بهترین پارک آبی در خاورمیانه و اروپا می باشد. با استفاده از بازی های سرگرم کننده پارک آبی هتل آتلانتیس هیجان فوق العاده و وصف ناپذیری را تجربه کنید. همچنین ساکنین امارات متحده عربی از قیمت های ویژه ای برای استفاده از پارک آبی برخوردار هستند. درضمن اگر روز تولدتان را در این پارک به ثبت برسانید به عنوان هدیه از طرف پارک آبی آکوآوِنچِر که روز به انتخاب خودتان در طول هفته تولدتان می توانید به صورت رایگان از این پارک استفاده کنید.

سرسره های آبی آکوآوِنچِر
در این قسمت پارک آبی هیجان به بالاترین حد ممکن می رسد و میزان ترشح آدرنالین در خون افزایش میابد. پس اگر دنبال تجربه هیجان فوق العاده ای هستید، تا جایی که احساس کنید قلبتان از سینه بیرون می آید این قسمت پارک را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این بخش می بایست بلندتر از 1.2 متر باشید.

آکوآکوندا
با استفاده از آکوآکاندا برای تجربه یک هیجان فوق العاده خودتان را آماده کنید. آکوآکوندا یک سرسره  بسیار بزرگ و پر پیچ و خم است که پس از عبور از راه های پر پیچ و خم تونل به بزرگترین تیوب فایبر گلاسی در دنیا و سپس به درون آب پرتاب خواهید شد.

زومِرنگو
زومِرنگو مانند یک سرسره شیب دار لغزنه است که سطح وسطی آن صاف و دو سر دیگرش به صورت شیب دار به سطح وسطی متصل شده اند. سوار شدن بر تیوب و سر خوردن از بالا به پایین در آن بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

پوسایدونز رِیوِنج
با استفاده از این بازی میزان هیجان و ترشح آدرنالین در خون شما به حداکثر خواهد رسید. پس از سر خوردن از روی سرسره کاملاً عمودی با ارتفاع زیاد و پرتاب شدن در داخل آب احساس می کنید که قلبتان از سینه در آمده و هیجان فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد.

د لیپ آو فِیت
آیا به اندازه کافی برای سر خوردن از 6 طبقه و پرتاب شدن ناگهانی در یک محفظه شیشه ای که اطراف آن را تعداد زیادی کوسه احاطه کرده شجاع هستید.

واتِر کوستِرز
واتِر کوستِرز بزرگترین سرسره در دنیا است. با سرخ خوردن از روی این سرسره و وارد شدن در تونل تاریک و سپس پرتاب در رودخانه ای آرام، هیجان فوق العاده ای را تجربه کنید.

شارک اَتَک
با سوار شدن بر روی تیوب های یک یا دو نفره و عبور از محفظه های شیشه ای مخصوص و حرکت کردن در زیر آب و در کنار آبزیان و حتی کوسه ها هیجان وصف ناپذیری را تجربه کنید.

آکوآوِنچِر ریور راید
در این قسمت از پارک آبی تجربه بسیار مهیجی از قایق و تیوپ سواری و عبور راه های آبی مرتبط را امتحان کنید.

تورِنت
اگر به دنبال یک سرگرمی بسیار جذابید حتما تورِنت را انتخاب کنید در جاییکه ژنراتور تولید موج های مصنوعی موج هایی با ارتفاع چند متر و بسیار پر قدرت ایجاد می کند.

رَپید
رِپید یک رود مصنوعی 1.6 کیلومتری است که بعضی از قسمت های آن دارای شیب می باشد. برای تجربه تیوپ سواری بسیار مهیج رَپید را انتخاب کنید.

زیرو اینتری پول
زیرو اینتِری پول تقریباً به صورت یک آبشار می باشد و مکان بسیار مناسبی برای تجربه یک سرگرمی بسیار جذاب در آب است.

شارک سافاری
برای تجربه این برنامه هیجان انگیز لازم نیست حتما غواصی بلد باشید یا تجربه آن را داشته باشید. پارک آبی هتل آتلانتیس امکان تجربه یک غواصی بسیار ایمن و آشنایی با گونه های دریایی را به شما خواهد داد. هزینه استفاده از این بخش برای میهمانان مقیم هتل 295 درهم و کسانیکه از بیرون به این پارک مراجعه می کنند 315 درهم می باشد.

ساحل آکوآوِنچر
آکوآوِنچر تنها پارک آبی در دبی می باشد که دارای ساحل اختصاصی برای استفاده بازدیدکنندگان از پارک آبی و پارک دلفین ها است. این ساحل مکان بسیار مناسبی برای استراحت و گرفتن حمام آفتاب و شن بازی کودکان می باشد. از قایق سواری در این ساحل کاملاً اختصاصی لذت ببرید.

غذا دادن به سفره ماهی ها
در این قسمت یک ماجرارجویی برای همه در پیش روی شماست، شما می توانید به آبهای کم عمق این پارک آبی قدم گذارید تا بتوانید با دست به سفره ماهی ها غذا دهید و یا به مرداب کوسه ها که پر از انواع ماهی های رنگارنگ است بروید. هزینه استفاده از این بخش برای میهمانان مقیم هتل 150 درهم و کسانیکه از بیرون به این پارک مراجعه می کنند 175 درهم می باشد.

زمین بازی کودکان اِسپلَشِرز
اِسپلَشِرز فضایی است که بصورت اختصاصی برای کودکان کوچکتر در این پارک آبی طراحی شده است. کودکان قادر خواهند بود که در انواع سرسره های باز و بسته این قسمت به شادی بپردازند و والدینشان نیز می توانند آنها را فقط در سرسره های باز همراهی کنند. 

آتلانتین فِلایِر زیپ لاین
بر روی بلندترین زیپ لاین خاورمیانه پرواز کنید. آتلانتین فِلایِر منظره ای بی همتا از هتل آتلانیس، ساحل زیبا و خط افق آسمان دبی را از بالای پارک ابی آکوآوِنچِر برای شما به همراه دارد. این زیپ لاین در فاصله 20 متری از زمین قرار دارد و تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. هزینه استفاده از این بخش برای میهمانان مقیم هتل 75 درهم و کسانیکه از بیرون به این پارک مراجعه می کنند 100 درهم می باشد.

رستوران های پارک آبی
پارک آبی شامل 16 رستوران به سبک فود کورت می باشد که انواع غذاهای تایلندی، کره ای، برگرها، بستنی و آبمیوه های تازه را ارائه می دهند.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

تفریحات نزدیک به پارک آبی آکوآونچر

دیدنی های نزدیک به پارک آبی آکوآونچر

نظرها

  • 0 0

    این پارک فقط از نظر ظاهری لوکسه و گرنه از لحاظ تعداد راید و همچنین هیجان اصلا در حد یاس نیستهمچنین امکان کمبو کردن یاس با پارک فراری اون تجربه روچندین برابر بهتر از این میکنه. حتی میشه گفت این از وایل وادی هم پایینتره و تو خود امارات سومین پارک خوبه چه برسه به جهان!

    • 0 0

      سلام دانیال جان، ممنون از نظرتون

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید