• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • سرگرمی آکوا پارک دوحه شهر قطر کشور دوحه
  • سرگرمی آکوا پارک دوحه شهر قطر کشور دوحه
  • سرگرمی آکوا پارک دوحه شهر قطر کشور دوحه
  • سرگرمی آکوا پارک دوحه شهر قطر کشور دوحه
  • سرگرمی آکوا پارک دوحه شهر قطر کشور دوحه
  • سرگرمی آکوا پارک دوحه شهر قطر کشور دوحه
  • سرگرمی آکوا پارک دوحه شهر قطر کشور دوحه
  • سرگرمی آکوا پارک دوحه شهر قطر کشور دوحه
  • سرگرمی آکوا پارک دوحه شهر قطر کشور دوحه
  • سرگرمی آکوا پارک دوحه شهر قطر کشور دوحه


آکوا پارک دوحه

نام سرگرمی

Aqua Park

نوع سرگرمی

پارک آبی

کشور

شهر

ناحیه

اطراف شهر

نرخ قیمت ورودی

معمولی

متوسط قیمت بلیط

100 ریال قطر

آدرس

Salwa Road Exit 29 Abu Nakhla، Doha, Qatar

آکوا پارک با مساحت 50 هزار متر مربع، گنجایش بیش از 3 هزار بازدید کننده را به صورت همزمان دارد. این پارک در مقایسه با نمونه های قبلی خود در منطقه خلیج فارس در اندازه ای کوچک کار خود را آغاز کرد و فقط دارای چند سرسره و استخر بود. اما بعدا تحت مرمت قابل توجهی قرار گرفت و در طول سال ها به طور قابل توجهی گسترش یافته است. این پارک می تواند بسیار شلوغ شود زیرا مقصدی محبوب برای افراد محلی و مهاجر در دوحه برای خنک شدن، به ویژه در روزهای گرم تابستان است. 
این پارک دارای یک "استخر موج" عظیم، یک "استخر فعالیت"، یک "رودخانه تنبل"، و مجموعه سرسره های متعدد (14 تا 20 متر ارتفاع و هزینه های اضافی برای بزرگترها)، یک دهکده عجیب، یک استخر خانواده و یک بار و رستوران است. 
آکوا پارک مکانی مناسب برای تفریحات آخر هفته با خانواده یا دوستان است. این یک پارک ساده است و پس از خرید بلیط و عبور از ورودی، در سمت راست آن فروشگاه های هدیه، رختکن و تالاب قرار دارد، در حالی که در سمت چپ استخر موج و استخر فعالیت کودکان قرار دارد. یک جزیره در مرکز پارک وجود دارد که توسط رودخانه تنبل احاطه شده است. این پارک همچنین دارای یک صحنه اجرای برنامه و رستوران مرغ سوخاری بوستون است. زمین های ورزشی و برج های سرسره در قسمت پشتی پارک قرار دارند. 
منطقه بازی با موضوع دزدان دریایی و استخر فعالیت کودکان با پنج سرسره آبی رنگارنگ و مخزنی که تقریبا 7000 لیتر آب را هر دو دقیقه به بیرون می ریزد، یکی از موارد محبوب است که برای کودکان تا 14 سال مناسب می باشد. با این حال، استخر موج مهمترین جاذبه و اصلی ترین وسیله محبوب در بین گردشگران است. استخر موج امواج شبیه سازی شده را با شش حالت و شدت ویژه تولید می کند.
گزینه برتر در میان سرسره های پارک، برج سرسره است که دارای 3 طبقه با سرسره های چند مسیره 14 متری، 16 متری و 20 متری است، هیجان انگیز ترین آن ها سرسره ای به ارتفاع 20 متر به نام "بومرنگو" است که بازدیدکنندگان در آن با عبور از پیچ و خم، چرخش، تونل و افتادن ناگهانی در آب، هیجان و افزایش آدرنالین را تجربه می کنند. 
قایق فضایی یکی دیگر از سرسره های هیجان انگیزی است که از یک برج 20 متری به درون یک تونل شیشه ای بلند رنگی 150 متری وارد می شود و شما را به داخل یک استخر کاسه ای می اندازد. قایق فضایی جاذبه جدیدی است و می تواند همزمان دو نفر را در خود جای دهد. 
در آکوا پارک بازدید کنندگان می توانند لباس شنای خود را بپوشند. یک فروشگاه کوچک نیز در نزدیکی ورودی اصلی وجود دارد که وسایل شنا و هر چیزی مانند عینک، توپ ساحلی، لباس شنا، لوسیون، شورت و سایر وسایل سرگرم کننده برای شنا را به فروش می رساند. 

ساعت کار: پارک همه روزه باز است و روز جمعه مخصوص خانواده ها و سه شنبه ها مخصوص بانوان (2 بعد از ظهر تا 10 شب) است. بقیه روزها برای عموم آزاد است. معمولا در ماه ژوئن و جولای، پارک از ساعت 6 عصر تا 2 بامداد امکان شنای شبانه را فراهم می کند. 

هزینه ورودی: 100 ریال قطر برای عموم، 60 ریال برای افراد با نیازهای ویژه و ریال برای پرستاران


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

تفریحات نزدیک به آکوا پارک دوحه

دیدنی های نزدیک به آکوا پارک دوحه

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید