• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • سرگرمی پارک اسپایر شهر قطر کشور دوحه
  • سرگرمی پارک اسپایر شهر قطر کشور دوحه
  • سرگرمی پارک اسپایر شهر قطر کشور دوحه
  • سرگرمی پارک اسپایر شهر قطر کشور دوحه
  • سرگرمی پارک اسپایر شهر قطر کشور دوحه
  • سرگرمی پارک اسپایر شهر قطر کشور دوحه
  • سرگرمی پارک اسپایر شهر قطر کشور دوحه
  • سرگرمی پارک اسپایر شهر قطر کشور دوحه
  • سرگرمی پارک اسپایر شهر قطر کشور دوحه
  • سرگرمی پارک اسپایر شهر قطر کشور دوحه


پارک اسپایر

نام سرگرمی

Aspire Park

نوع سرگرمی

پارک و باغ

کشور

شهر

ساعت بازدید

رستوران ها و اتاق های استراحت از ساعت 8:00 الی 22:00, بازدید از خود پارک از ساعت 8:00 الی 00:00

آدرس

Aspire Park Running Trail, Doha, Qatar

این واحه عظیم سرسبز در پشت مرکز خرید ویلاجیو (Villaggio) و حیات پلازا (Hyatt plaza)، مراکز خرید محبوب دوحه در منطقه اسپایر قرار گرفته است. این بزرگترین پارک شهر است که البته به عنوان یک جاذبه توریستی طبقه بندی نمی شود. با این حال، این پارک یک تضاد عالی با ویژگی های چشم انداز اطراف کویر و یک جواهر استثنایی در دوحه است. این پارک همچنین در نزدیکی برج اسپایر واقع شده است که 330 متر ارتفاع دارد و از چشم اندازهای طبیعی زیبایی برخوردار است. این پارک دارای یک تپه کوچک، چندین نوع مختلف از درختان کمیاب و محلی، فواره های زیبا، مناطق پیک نیک و دیگر ویژگی های دیدنی است.
این پارک با مساحت 880 هزار مترمربع، یک پارک فوق العاده عظیم است که شامل زمین های ورزشی، زمین بازی کودکان، درختان و مناطق سرسبز، پیست دویدن با کفپوش لاستیکی و غذاخوری های متنوع است. پارک اسپایر نه تنها فضای سبز را برای یک پیاده روی خوب و آهسته دویدن ارائه می دهد، بلکه دارای یک دریاچه بزرگ با حیوانات آبزی مختلف است که بازدید کنندگان می توانند از زیبایی های طبیعی و کافه های شیک آن لذت ببرند. پارک اسپایر می تواند پس از یک روز طولانی خرید در مراکز مجاور ویلاجیو و حیات پلازا، یک مکان گردشگری خوب باشد. با توجه به وجود امکانات تفریحی برای بچه ها و فعالیت های گوناگون برای علاقه مندان به ورزش، این پارک تنوع مورد نیاز را برای گروه های سنی مختلف فراهم کرده است. 
منطقه اسپایر، خود یکی از بهترین مقاصد ورزشی خاورمیانه محسوب می شود و با میزبانی موفقیت آمیز بازی های آسیایی 2006 به شهرت جهانی رسیده است. منطقه اسپایر می تواند فضایی را برای نیازهای ورزشی از میزبانی رویدادهای مهم بین المللی تا اردوهای مربیگری و کنفرانس ها در اردوهای پیش از مسابقات، آموزش و تحقیقات، تشخیص و درمان آسیب و همچنین توانبخشی فراهم کند. همچنین مکان های معروف دیگری مانند استادیوم خلیفه، مرکز آبزیان حمد و گنبد اسپایر در این منطقه وجود دارد. این پارک همچنین یک گزینه عالی برای دویدن است زیرا توسط یک مسیر دویدن 1.6 کیلومتری احاطه شده است.
این پارک از بدو تاسیس خود، به ویژه در آخر هفته ها، روزانه صدها بازدید کننده را به خود جلب می کند. پارک اسپایر نه تنها تناسب اندام و فعالیت های منحصر به فرد در فضای باز را ارتقا می دهد، بلکه مکانی عالی برای خانواده ها و دوستان برای گذراندن اوقاتی خوش در کنار یکدیگر، به دور از جاده های پر سر و صدا و شلوغ شهر است. 
برج مشعل که به عنوان یک مشعل غول پیکر برای بازی های آسیایی 2006 عمل کرد، یکی دیگر از جاذبه های تفریحی در پارک با ارتفاع شگفت آور 330 متر است. شبیه یک درخت کریسمس غول پیکر با شکل منحصر به فرد و نورهای رنگارنگ، برج مشعل در حال حاضر یک هتل فوق العاده مدرن است. طراحی این برج توسط معمار هادی سیمن برای پانزدهمین دوره بازی های آسیایی انجام شده و از هر نقطه در دوحه قابل مشاهده است. بازدید از برج مشعل یکی از کارهایی است که حتما باید در این پارک انجام دهید. فضای داخلی مدرن، لابی، اتاق هایی با جزئیات منحصر به فرد و تکنیک های روشنایی مدرن، اسپا، استخر پانوراما در طبقه 19 و رستوران خارق العاده 360 درجه چرخان در بالای آن برای دیدن منظره کل دوحه در شب، از ویژگی های این برج می باشد. 
تنها شرط لازم برای بازدیدکنندگان پارک این است که باید "با شایستگی" لباس بپوشند، و شانه ها، زانوها و بخش میانی بدن خود را بپوشانند.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

تفریحات نزدیک به پارک اسپایر

دیدنی های نزدیک به پارک اسپایر

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید