• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


بهترین مقاصد سفر برای جویندگان فرهنگ در سال 2019

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۱۲/۱۷   تعداد بازدید : 4574   گروه مطلب : فرهنگ و هنر


بهترین سفرهای جدید برای جویندگان فرهنگ در سال 2019

بهترین راه برای درک یک مقصد چیست؟ جذب رنگ منحصر به فرد آن مکان، آداب و رسومش و یا غذاهای آنجا؟ با مطالعه این مقاله در این باره بیشتر بدانید.

1- روسیه
سن پترزبورگ زمانی پایتخت امپراتوری روسیه بوده است و هنوز هم ابهت و شکوهش تاکیدی بر این مسئله می باشد. تورهای هنری و بازدید از کاخ ها، گذشته و حال فریبنده این شهر را با وجود معماری و فرهنگش، سفر به جزایر تاریخی و مناطق مسکونی سلطنتی و همچنین کارگاه های ساخت عروسک های ماتروشکا را به نمایش می گذارد. از کاخ پترهوف گرفته تا رسیتال پیانو و مواجه شدن با تاریخ و هنر در زمان بازدید از این شهر شما را شگفت زده خواهد کرد.

بهترین سفرهای جدید برای جویندگان فرهنگ در سال 2019


2- چین
بر اساس گزارش های اخیر چین یکی از مقاصد پربازدید دنیا تا سال 2030 خواهد بود. پس تا قبل از فرود سیل عظیمی از گردشگران، به آنجا سفر کنید. مسیری را با طعم چین و سفر بر رود یانگ تسه برنامه ریزی نمایید. از پکن آغاز کنید که تمام تاریخ امپراطوری است. در کوچه های باریک و پرپیچ و خم و دیوار بزرگ چین به پیاده روی بپردازید و قبل از بازدید از ارتش سرخ در شی آن به تماشای پاندای غول پیکر چنگدو بروید. از آنجا سوار بر قطار سریع السیر شوید و به چونگ کینگ سفر کنید. سپس از آنجا با کشتی تفریحی به سد سه دره و در نهایت به شانگهای که نشان چین مدرن است بروید. 

بهترین سفرهای جدید برای جویندگان فرهنگ در سال 2019


3- ویتنام
خیلی سخت است که بدانیم در ویتنام از کجا شروع کنیم، شمال یا جنوب؟ غذا یا فرهنگ؟ شهرهای پر شور یا روستاهای پر آرامش؟ می توانید با کشتی تفریحی در اطراف خلیج ها لونگ به گردش بپردازید، شهرهای باعظمت را کشف کنید و به تماشای تونل های تسخیر شده گو جی که از جنگ ویتنام باقی مانده اند بنشینید. اما تجربه های کمتر شناخته شده دیگری هم وجود دارند. مثلا می توانید به دلتای رود مکونگ رفته و شب را در خانه یکی از محلیان بگذرانید، سوار بر قایق های سنتی سامپان شده و یا با دوچرخه از درون حومه شهر سفری لذت بخش را تجربه نمایید.

بهترین سفرهای جدید برای جویندگان فرهنگ در سال 2019


4- پرو
پرو چند شهر نمادین دارد که در این بین می توان به کوسکو، دریاچه تیتیکاکا و البته ماچو پیچو اشاره کرد. اما با این حال به همان اندازه هم جاذبه های کمتر شناخته شده و تماشایی دارد که برای کسانیکه مشتاق کشف بیشتری در این کشور هستند بسیار لذت بخش خواهد بود. پیشرفت های زیربنایی باعث شده که شمال این کشور قابل دسترس تر باشد. تور فرهنگ باستانی شمال پرو از مثلث شمالی این کشور یعنی شهرهای چاچاپویاس، چیکلایو و تروخیو شروع می شود اما قبل از آن از پایتخت این کشور لیما دیدن کنید. به غیر از معابد، کلبه های ماهی گیری، مقبره های سلطنتی، اهرام باستانی و حیات وحش جنگل ابر، از تله کابین جدید بسیار شگفت انگیز این کشور دیدن کنید که به خرابه های دیوار شهر، )متعلق به قرن ششم( می رسد. همچنین شانس بازدید از آبشار زیبای گوکتا کاتاراکس که می توانید با اسب به آن برسید، را از دست ندهید.

بهترین سفرهای جدید برای جویندگان فرهنگ در سال 2019


 بهترین کشورها برای تجربه یک سفر فرهنگی



5- آرژانتین 
اگر می خواهید هاله سوزان خورشید که حفره ای قابل توجه در آسمان تاریک نیمه شب را بوجود می آورد ببینید، باید به آرژانتین سفر کنید. پدیده نادر آسمانی که بدون شک تجربه ای احساسیست و پیلولی آرژانتین بهترین مکان برای دیدن آن می باشد. اما این پدیده تنها جاذبه برجسته در این کشور نمی باشد. در اینجا به کشف آبشار ایگواسو بپردازید، گشتی در بوئنوس آیرس بزنید، از پارک ملی لس گلاسیرز دیدن کنید و به یک نمایش رقص تانگو و دیدنی های دیگر بروید. 

بهترین سفرهای جدید برای جویندگان فرهنگ در سال 2019


6- قفقاز
سه کشور قفقاز – آذربایجان، گرجستان و ارمنستان یکی از مناطق متنوع گردشگری جهان را تشکیل می دهند. از آذربایجان و سوال مینیاتوری دریای خزر شروع کنید و به تماشای صومعه ها، تاکستان ها و رستوران های عالی گرجستان قبل از رسیدن به ارمنستان که قدیمی ترین کشور مسیحی جهان می باشد دیدن کنید. همچنین در انتظار دیدن کاخ ها، اجراهای موسیقی و کلاس های حرفه ای آشپزی باشید. در نظر داشته باشید که این منطقه به میهمان نوازی سخاوتمندانه اش مشهور است.

بهترین سفرهای جدید برای جویندگان فرهنگ در سال 2019


7- لبنان
لبنان جاذبه های بسیاری برای بازدید دارد که شما را مجبور می کند به سرعت از روی آنها نگذرید و با تامل به دیدن آنها بنشینید. آرامگاه های رومی، قلعه های مربوط به جنگ های صلیبی و کاخ های مجلل قرن هجدهمی که در آنها گذشته تحسین برانگیز شرق را از نزدیک لمس خواهید کرد در انتظارتان می باشند. اما این کشور چیزهای بیشتری از درس تاریخ را برایتان به همراه دارد. می توانید از خرابه های رومی شهر صور دیدن کنید و در دره سرسبز قادیشا پیاده روی نمایید. حتی می توانید در خانه های محلی ساده و اصیل اقامت کرده و غذاهای سنتی لبنان را نوش جان نمایید. 

بهترین سفرهای جدید برای جویندگان فرهنگ در سال 2019


8- نپال
 اگر می خواهید سفری متفکرانه را تجربه کنید و به خودتان کمی فضا بدهید قطعا خانه بودا جاییست که می توانید این خواسته را در آن بیابید. می توانید چند شب را در یک صومعه بودایی بمانید و در کلاس های مدیتیشن که توسط راهب ها اداره می شوند و کلاس های متعدد یوگا شرکت کنید. همچنین می توانید به کاتماندو بروید، از محل تولد بودا در لومبینی دیدن کنید و با شرکت در یک تور سافاری به جستجوی کرگدن، آهو و کروکدیل در پارک ملی چیتوان بروید. 

بهترین سفرهای جدید برای جویندگان فرهنگ در سال 2019


9- پاپوآ گینه نو
وارد کشوری شوید که دارای بیش از 800 نوع زبان می باشند. در استان ارتفاعات شرقی در نمایش سالیانه گوروکا شرکت کنید. یک نمایش موسیقی و رقص که در دهه سال 1950 توسط افسران گشت زنی استرالیایی برای بوجود آوردن صلح در بین گروه های رقیب آغاز شد. بعد از آن می توانید از مسیری خوش منظره به تماشای کوه ها، جنگل های استوایی و روستاهای سنتی بنشینید و شب را در یکی از خانه های محلی برای آشنایی با فرهنگ این مردم بمانید. در پایان سفر هم به قایق سواری در طول رودخانه سپیک بپردازید و ببینید که خانه های ارواح ترسناک چگونه توسط روستاییان ساخته شده اند. 

بهترین سفرهای جدید برای جویندگان فرهنگ در سال 2019


منبع: wanderlust.co





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید