عکس های باورنکردنی از کاپادوچیا ترکیه

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۱/۹   تعداد بازدید : 16256   گروه مطلب : دیدنی ها

می توان از کاپادوچیا به عنوان منطقه ای منحصر به فرد در ترکیه با ارائه چشم اندازهای باورنکردنی و جذاب با منشا آتشفشانی و شهر زیرزمینی نام برد. مکانی خارق العاده که هزار سال قبل از میلاد مسیح کشف شد. وجود غارها و صومعه های گسترده در این مکان دلیل بر وجود اولین مسیحیان در این منطقه می باشد. این منطقه زیبا به دلیل اجرای سنت معروف فرستادن بالن های هوای گرم به آسمان معروف و شناخته شده می باشد. 
مردم این منطقه به شیوه ای شگفت انگیز و در درون پناهگاه های سنگی حکاکی شده، زندگی می کنند. حکاکی های موجود بر ستون های سنگی این منطقه ناشی از فوران آتشفشان ها و پوشش دهی سنگ های متخلل با گدازه های آتشفشانی می باشد. چشم اندازهای باورنکردنی، اشکال و فرم های خاص سنگ ها و پرواز بالن های رنگارنگ در آسمان همگی از عواملیند که کاپادوچیا را به سرزمینی افسانه ای تبدیل کرده اند.
برای مشاهده قیمت تورهای ترکیه و یا رزرو آنلاین تور استانبول اینجا را کلیک نمایید.









































منبع: boredpanda





  • 2 0

    مکان انتخابی بسیار بسیار زیبا و افسانه ای است ولی تصاویری که شما ارائه دادید بغیر از یک عکس همگی بادکنک های تکراری و بیخود ی بودند در حالیکه در کاپادوکیه بقدری مناظر ناب و تک که امکان ندارد در جای دیگری پیدا کنید ( در متن نوشته خود شما ذکر کرده بودید ) ولی مابغیر از بادکنک چیز دیگری ندیدیم. متاسفانه . اگر امکان دارد تصاویری که در متن تعریف شده را بفرستید . متشکریم طیئ

    • 2 1

      سلام ممنون از نظرتون. عکس های بیشتری از کاپادوچیا به این مقاله اضافه شد

در مورد این مطلب نظر دهید
محبوبترین مراکز دیدنی
محبوبترین دیدنی های ایران
عضویت در خبرنامه توریستگاه