• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • رستوران رستوران فودلند کیش شهر کیش
  • رستوران رستوران فودلند کیش شهر کیش
  • رستوران رستوران فودلند کیش شهر کیش


رستوران فودلند کیش

نام رستوران

Foodland Resturant

نوع رستوران

رستوران بین المللی

استان

شهرستان

بندر لنگه

ناحیه

ساحلی

نوع غذا

رستوران بین المللی

ساعت بازدید

صبح ها از ساعت 11 الی 16, شب ها از ساعت 20 الی 1

نرخ قیمت ورودی

معمولی

آدرس

کیش، کنار ساحل مرجان و بازار بزرگ مرجان

فودلند جزیره کیش یا همان سرزمین غذای کیش با مساحتی حدود 2000 متر مربع از سال 1389 خورشیدی با ظرفیتی حدود 400 نفر از بزرگترین فودکورت های ایران به شمار می رود. قرار گیری در کنار ساحل نقره فام مرجان و کیفیت بسیار خوب غذاها، سبب محبوبیت فودلند شده است. فضای داخلی زیبا و خاص این رستوران همانند یک لابی با شکوه، محیطی دلنشین را برای مهمانان فراهم نموده است همچنین می توان در سایت این مجموعه توسط تور مجازی فضای 360 آنرا را بازدید کرد. سرزمین غذا کیش شامل سه بخش با سلایق متفاوت و معماری و نورپردازی گوناگون است و برای رفاه بیشتر مشتریان در سر تا سر این مجموعه اینترنت پر سرعت WiFi قرار گرفته است. شعار اصلی این مجموعه ارائه متنوع ترین غذاها با کیفیت بالا و با استاندارد های بین المللی است. روزانه بیش از 100 نوع دسر، غذا و پیش غذا ایرانی تا فست فود و بین الملل در این مجموعه سرو می شود. برند های معروف غذا نظیر ری پابلیک (republic)، فودو (fudo)، چیل اَوت (chill out)، کافی (cafe)،  لیم (lime) و دیگر رستوران ها و فست فودهای خوش نام کیش در این فودلند غرفه دارند. اکثر مواد غذایی مصرفی  و ادویه های این مجموعه از خارج از ایران با توجه به استاندارد های بین اللملی این صنف، وارد می شوند و از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. در کنار رستوران ها و فست فود های این مجموعه 2 کافی شاپ قرار گرفته که یکی از آنها اغلب انواع بستنی و نوشیدنی های سرد و گرم را سرو می کنند و دیگری با نام «لیالی»، کافی شاپ مراکشی به سبک سنتی است.
سایر امکانات این مجموعه شامل پارکینگ، کافی شاپ سنتی و مدرن جدا از هم، موسیقی زنده، دستگاه خودپرداز، دستگاه کارت خوان، ارسال رایگان غذا و صندلی کودک می باشد.

نوع غذا: غذاهای ایرانی – مکزیکی- هندی - چینی - غذای سلامت - فست فود- دریایی و دیگر موارد


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

رستوران ها نزدیک به رستوران فودلند کیش

دیدنی های نزدیک به رستوران فودلند کیش

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آب و هوا

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید