• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  تم پارک آبی اوشن شهر هرمزگان استان کیش
  •  تم پارک آبی اوشن شهر هرمزگان استان کیش
  •  تم پارک آبی اوشن شهر هرمزگان استان کیش
  •  تم پارک آبی اوشن شهر هرمزگان استان کیش
  •  تم پارک آبی اوشن شهر هرمزگان استان کیش


تم پارک آبی اوشن

نام مرکز دیدنی

Ocean Water Park in Kish

نوع مرکز دیدنی

پارک آبی

استان

شهرستان

بندر لنگه

ناحیه

ساحلی

مدت زمان بازدید

5 ساعت

ساعت بازدید

همه روزه 9-16 (روزهای زوج مخصوص بانوان و روزهای فرد مخصوص آقایان)

نرخ قیمت ورودی

معمولی

متوسط قیمت بلیط

نیمروز حدود 95000 تومان و روز کامل 115000 تومان

آدرس

استان هرمزگان، کیش، خیابان جهان

اولین پارک آبی روباز و اولین تم پارک آبی ایران «تم پارک آبی اوشن» است. این پارک آبی تحت نظارت یکی از مشاهیر NFFC دیزنی (طراح معمار و مدیر هنری دیزنی) به نام «احمد جعفری» در جزیره زیبای کیش به مساحت 5.6 هکتار در 18 بهمن ماه سال 1395 خورشیدی به بهره برداری رسید. فضای مهیج و زیبای این پارک الهام گرفته از داستان راز قلعه خورشید است و با ایجاد بخش های متنوع همچون اسپا (فضایی برای ماساژ و سلامت پوست و بدن)، 13 راید، 4 استخر شنا، 2 رستوران، 4 نوشیدنی فروشی و 2 منطقه خرید فضایی شاد و دلپذیر را برای گردشگران به وجود آورده است.
داستان راز قلعه خورشید برگرفته از داستانی در رابطه با حمله گروهی از دزدان دریایی به یک جزیره است. راید های تم پارک آبی اوشن شامل بخش هایی نظیر پیچالوپ، آدرنالین، رالی راید، آناکوندا، دینگل، گرداب، مارپیچ، چالاب، راشین ریور، برکو، سونامی و موج آب است و استخر های شنای آن به اسامی، آبان، آبتین، رابو و دینگو است. از امکانات بسیار خوب این فضا اختصاص دادن روزهایی برای بانوان است تا بتوانند علاوه بر استفاده از سایر بخش های پارک از حمام آفتاب نیز در فضایی باز استفاده کنند. پلومریا اسپا با محیطی آرامش بخش، دارای انواع ماساژ ها برای بازدید کنندگان این مجموعه است. در کنار تمامی سرگرمی های جذاب تم پارک اوشن کیش می توان از غذا و نوشیدنی های این مجموعه خرید کرد و لذت بردن در این مکان را دو چندان نمود. مکان های فروش نوشیدنی و غذاهای تم پارک اوشن با نام های متفاوت، همچون فست فود «چیکو» رستوران پرماجرا «زامبو زیمبو» کیوسک های نوشیدنی سرد «فروتیلا»، نوشیدنی های جادویی «غار جتسمینا»، نوشیدنی های آرامش بخش با «کافیسا» و کیوسک «نوشاک» با سرو سالاد میوه و آب میوه طبیعی آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز می باشد. 

نکته: در پارک آبی پوشیدن لباس مناسب الزامی است و از بردن اشیاء گران قیمت پرهیز کنید. برای استفاده از برخی بازی ها در این تم پارک لازم است بلند تر از 120 سانتی متر باشید همچنین کودکان زیر 12 سال باید به همراه فردی بالاتر از 18 سال باشند.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

تفریحات نزدیک به تم پارک آبی اوشن

دیدنی های نزدیک به تم پارک آبی اوشن

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.


مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید