• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  رستوران و بارهای هتل آیارا کامالا ریزورت شهر پوکت
  •  رستوران و بارهای هتل آیارا کامالا ریزورت شهر پوکت

رستوران و بارهای هتل آیارا کامالا ریزورت


نام رستوران

Ayara Kamala Resort Hotel Restaurant&Bars

شهر

منطقه

کامالا بیچ (Kamala Beach)

نرخ قیمت ورودی

لوکس

آدرس

no 22/10 Moo 6, Layi-Nakalay Rd., Kamala , Kathu, 83150 Kamala Beach, Thailand - هتل آیارا کامالا ریزورت

فاصله تا فرودگاه

18.9 کیلومتر

فاصله تا دریا

4.7 کیلومتر

کِرِیدِل Cradle
به جدیدترین ماجراجویی آیارا خوش آمدید، دنیایی غنی و پرشده از غذاهایی رنگارنگ که به ارائه خوشمزه ترین غذاهای دریایی تهیه شده با توجه به دستورالعمل های طبخ هیجان انگیز مفتخر است. در فضای فوق العاده این رستوران در حالیکه تصویری شگفت انگیز از آب های زمردی دریا را در روبرویتان دارید لذت ببرید و با بهره مندی از خدمات دوستانه کارکنان بسیار مجرب آن لذت خود را کامل نمایید. خوشمزه ترین و خاص ترین غذاهای محلی و بین المللی را در این رستوران دوست داشتنی امتحان کنید. 

اُوِر فِلو Over Flow
می توان از این مکان به عنوان انتخابی استثنایی برای انتخاب، استراحت و تمدد انرژی نام برد، فضایی رویایی و پرشده با صدای فواره های استخر و ارائه نمایشی خیره کننده از غروب آفتاب در امتداد خط افق آسمان. این بار شگفت انگیز به ارائه خلاقانه ترین و متنوع ترین طعم های انواع کوکتل ها مفتخر است، جاییکه علاوه بر صرف غذا و نوشیدنی فرصت انجام بازی و سرگرمی های هیجان انگیزی را برایتان فراهم آورد، سرگرمی هایی جذاب نظیر بیلیارد و برنامه های زمان شادمانی. 

تِیست Taste
این رستوران و بار دارای یک تراس اختصاصی مشرف به استخر بی نهایت هتل می باشد، رستورانی بی نظیر با ارائه چشم اندازی خیره کننده به آب های زمردی دریای اندامان و بسیار مناسب برای صرف غذا و برگزاری جلسات کاری و دوستانه. بعد از شنا و آب تنی در استخر در این مکان فوق العاده به استراحت و تمدد انرژی بپردازید و خاطره ای جذاب از صرف غذا در فضایی رویایی را برای خود رقم زنید.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید