• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • بوفه سلف سرویس هتل پاتونگ مرلین
  •  رستوران و بارهای هتل پاتونگ مرلین شهر پوکت

رستوران و بارهای هتل پاتونگ مرلین


نام رستوران

Patong Merlin Hotel Restaurant&Bars

شهر

منطقه

پاتونگ بیچ (Patong Beach)

نوع غذا

سایر رستوران ها

نرخ قیمت ورودی

معمولی

آدرس

no 44 Thaveewong Rd., Patong Beach, 83150 Patong Beach - هتل پاتونگ مرلین

کافی شاپ کوکونات Coconut Coffee Shop
می توان از کوکونات به عنوان مقصدی مناسب برای لذت بردن از صرف غذا در کنار خانواده و دوستان نام برد، مکانی فوق العاده با فضایی دنج و صمیمی که به سرو برترین و سالم ترین غذاهای بین المللی مفتخر است. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 6 تا 00:00 از امکانات این رستوران استفاده نمایند.

سی ساید تراس Sea Side Terrace
این مکان درست روبه روی دریا قرار گرفته و با فضایی دنج و صمیمی پذیرای میهمانان برای ارمغان آوردن خاطره ای به یادماندنی از صرف غذا خواهد بود. در این مکان فوق العاده از صرف غذا لذت ببرید و با تماشای هنرمندی سرآشپز از طرق جایگاه آشپزی زنده لذت خود را کامل نمایید. بوفه های متنوع شبانه و اجرای برنامه های سرگرم کننده ای که هر روز غروب در سی ساید تراس ارائه می شوند را به هیچ وجه از دست ندهید. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 18 تا 23 از امکانات این مکان استفاده نمایند.

کافه دِل مار Café del Mar
با انتخاب این رستوران به دنیایی متفاوت از عطر و طعم انواع غذاهای تایلندی قدم گذارید و در فضای فوق العاده اش از صرف غذا همراه با تماشای منظره نفس گیر آب های زمردی دریا لذت ببرید. دل مار به ارائه با کیفیت ترین چای و قهوه، نوشیدنی های خنک، انواع کیک، بستنی، خوشمزه ترین ساندویچ ها و سالادها و تازه ترین شیرینی ها مفتخر است. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 11 تا 00:00 از امکانات این کافه استفاده نمایند.

لابی لانج Lobby Lounge
می توان از لابی لانج این هتل به عنوان مکانی فوق العاده برای لذت بردن از نوشیدن طعم های متنوع انواع کوکتل ها و صرف میان وعده های خوشمزه در فضایی پر شده از نور و صدا نام برد. برنامه ها و اجراهای زنده موسیقی که شب ها در لابی لانج ارائه می شوند را به هیچ وجه از دست ندهید. ساعت اجرای برنامه زمان شادمانی در لابی لانج از ساعت 18 تا 20 و از ساعت 22 تا 23 و اجرای موسیقی از ساعت 19 تا 23 خواهد بود. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 8 تا 00:00 از امکانات لابی لانج استفاده نمایند.

بار سان سِت Sunset Bar
در فضای فوق العاده این بار به استراحت و تمدد انرژی بپردازید و از صرف انواع نوشیدنی های رفع خستگی و انواع کوکتل ها دقیقا در مجاورت ساحل و در حالیکه نسیم دریایی صورتتان را نوازش می کند، لذت ببرید. برنامه ساعت طلایی روزانه از ساعت 17 تا 19 و از ساعت 22 تا 23 در سان ست ارائه می شود. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 11 تا 00:00 (آخرین سفارش در ساعت 23:45) از امکانات این بار استفاده نمایند.

خدمات روم سرویس
چنانچه مایل به صرف یک غذا و نوشیدنی خوشمزه هستید و حال ترک اتاقتان را ندارید از خدمات روم سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) استفاده نمایید و از صرف غذا در فضایی کاملا اختصاصی لذت ببرید. منوی روم سرویس این هتل با ارائه مجموعه ای از انواع غذاهای بین المللی، کلاسیک آسیایی، غذاهای گیاهی و تایلندی برای صبحانه، ناهار و شام روزانه از ساعت 11 تا 1 نیمه شب (آخرین سفارش در ساعت 00:30) ارائه می شود.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید