• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • محوطه فضای باز رستوران هتل
  • رستوران آرتاشسیان هتل قفقاز ایروان

رستوران و بارهای هتل قفقاز ایروان


نام رستوران

Caucasus Yerevan hotel Restaurant&Bars

نوع غذا

سایر رستوران ها

نرخ قیمت ورودی

لوکس

آدرس

Ashtarak Highway next to Vahakni Resident, 2413 Yerevan, Armenia - هتل قفقاز ایروان

فاصله تا فرودگاه

9.7 کیلومتر

آرتاشِسیان Artashesyans Restaurant
سلسله آراتشسی یا آرتاشسیان، سلسله ای ارمنی است که در سال 189 قبل از میلاد توسط آرتاسش یکم در شهر آرتاشات بنیانگذاری گردید. سالن آرتاتشسی به شکل آمفی تئاتر ساخته شده، البته این سبک طراحی تصادفی نبوده. در دوران سلطنت پادشاه آرتاوازد دون یک تئاتر با سبک و مضمون هلنیستی در آرتاشات پایتخت شمالی ارمنستان ساخته شد. با توجه به منابع تاریخی گروهی تحت رهبری یازون (Yazon)، تراژدی نویس و کمدین آن دوره در این سالن هنرنمایی می کرد. در قرن 53 قبل از میلاد تراژدی باکوس اثر اوریپید در آن ارائه شد. طراحی داخلی این سالن بسیار جالب انجام شده، در داخل آن آبشار زیبایی به چشم می خورد که حس آرامشی بی بدیلی را به محیط اطراف می بخشد. در هنگام عصر می توان در این سالن با نوای موسیقی بسیار شاد همراه با نورپردازی خیره کننده رقصید و لحظاتی به یادماندنی را تجربه نمود. 

سالن آرشاکونی (Arshakuni)
سبک باشکوه و منحصربه فرد این سالن آن را از سایر سالن ها متمایز ساخته، مکانی فوق العاده که می توان در آن و در زیر نور لوسترهای لوکس در کنار میزهایی زیبا به جشن و شادی پرداخت. سعی شده تا طراحی این سالن تا حد امکان شبیه به سبک دکوراسیون سلطنتی ارمنستان باشد. در آن تابلوهایی جالب و تاریخی از مراسم جشن و عروسی های دوران حکومت آرشاکونی وجود دارد. جشن هایی که در آثار، تاریخ نویسان ارمنی قرن پنجم به آنها اشاره شده. 

سالن باگراتونی (Bagratuni)
سالن باگراتونی با طراحی بسیار زیبا و متاثر از سبک کلاسیک در فضایی روشن با میزهای تزئین شده آماده پذیرایی از شما خواهد بود. انتخاب نام این سالن تصادفی نبوده و برگرفته از دوران حکومت سلسله باگراتنی که نقشی به سزا در پیشرفت فرهنگ ارمنستان داشتند، می باشد. در این دوران ارمنستان تا جایی ترقی کرد که نمونه هایی از فرهنگ رنسانس چندین قرن قبل از اروپائیان در این کشور ارائه شد. طراحی این سالن با توجه به ویژگی های معماری شهر آنی، پایتخت سلسله باگراتونی صورت گرفته. 

یرواندونی (Yervanduni)
سالن زیبای یرواندونی با وجود سبک طراحی مدرن دارای فضایی تاریخی می باشد، سالنی که با تابلوهای تاریخی و لوسترهای باشکوه مزین گردیده. می توان از این سالن به عنوان مکانی ایده آل برای برگزاری جشن های کوچک دوستانه و خانوادگی نام برد، سالنی شگرف که با نمایی زیبا که می توان در آن ساعت ها به تمدد اعصاب پرداخت و مشکلات زندگی روزمره را فراموش نمود.

واین بار (Wine Bar)
این مکان با توجه به سبک و معماری داخلی رستوران های قفقاز طراحی گردیده و ویژگی های قفقازی تا حد زیادی در آن به چشم می خورد. طراحی آن برگرفته از بارهای اواخر قرن نوزدهم و اوایل بیستم انجام شده و تمام ملزومات آن از میز و صندلی تا ظروف غذا همگی با آن دوران هماهنگی دارند. آشپزهای بسیار مجرب این مکان با هدف خوشحال نمودن و ارضای علایق تمام میهمانان حتی مشکل پسندترین آنها در حال تلاش و تکاپو می باشند. در این مکان با فضایی بسیار آرام و خانوادگی از ساعت 19 به بعد شاهد اجرای موسیقی به سبک هایی متفاوت خواهید بود. انبار در طبقه اول قرار گرفته، جاییکه اتاق های اختصاصی با ظرفیت حداکثر شش نفر نیز موجودند.

سالن های اختصاصی و آلاچیق های روباز
اتاق اختصاصی روباز و سرپوشیده مجموعه قفقاز با هدف انعکاس سریع تغییرات آب و هوایی طراحی شده اند. در طول فصل تابستان برای گریز از هیاهوهای شهر پیشنهاد می شود به آلاچیق های روباز فرار کرد و چند ساعتی را با آرامش سپری نمود. صرف غذا، نوشیدن قهوه و امتحان گاتای تنوری بسیار خوشمزه در آلاچیق های روباز مجاور استخر واقعا لذت بخش خواهد بود. اتاق های اختصاصی سرپوشیده مبله اند و دارای صندلی هایی بسیار نرم و باکیفیت می باشند، جاییکه می توان در آن غذا میل نمود، تلویزیون تماشا کرد و به نوای دلنشین موسیقی گوش فرا داد. دکوراسیون و طراحی این اتاق ها با توجه به حرفه های مختلف صورت گرفته، به عنوان مثال اتاق ماهیگیر متاثر از ملزومات حرفه ماهیگری و اتاق شکارچی مطابق با حرفه مزبور طراحی گردیده. در اکثر اتاق ها اختصاصی سعی بر لمس محیط قفقازی مربوط به قرن 18 و نوزدهم بوده، احساساتی خوشایند که با نان لواش ارمنستان و پوری گرجستان که در تنورهای محلی طبخ می شوند، تکمیل می گردد. 

لانج بار Lounge Bar
می توان از این بار به عنوان مکانی فوق العاده برای استراحت، تمدد انرژی و لذت بردن از صرف انواع میان وعده های بک و نوشیدن با کیفیت ترین قهوه ها، چای ها و انواع آبمیوه ها نام برد. مکانی فوق العاده که فرصت طلایی برگزاری جلسات کاری، نشست های دوستان، تماشای تلویزیون و گوش نواختن به نوای دلنشین موسیقی برایتان فراهم می شود. این لانج دارای دسترسی به اینترنت بیسیم نیز می باشد.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید