• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  پارک ملی دریایی آنگ تونگ شهر تایلند کشور کو سامویی
  •  پارک ملی دریایی آنگ تونگ شهر تایلند کشور کو سامویی
  •  پارک ملی دریایی آنگ تونگ شهر تایلند کشور کو سامویی
  •  پارک ملی دریایی آنگ تونگ شهر تایلند کشور کو سامویی
  •  پارک ملی دریایی آنگ تونگ شهر تایلند کشور کو سامویی
  •  پارک ملی دریایی آنگ تونگ شهر تایلند کشور کو سامویی
  •  پارک ملی دریایی آنگ تونگ شهر تایلند کشور کو سامویی
  •  پارک ملی دریایی آنگ تونگ شهر تایلند کشور کو سامویی


پارک ملی دریایی آنگ تونگ

نام مرکز دیدنی

Ang Thong National Marine Park

نوع مرکز دیدنی

پارک و باغ

آدرس

Ang Thong, Koh Samui, Surat Thani 84140, Thailand

پارک ملی دریایی آنگ تونگ یک مجمع الجزایر بکر متشکل از 42 جزیره در خلیج تایلند است که دارای کوه های آهکی مرتفع، جنگل های انبوه، سواحل ماسه ای سفید، آبشارها و خلیج های مخفی و دریاچه های زیبایی برای کاوش است. این منطقه حفاظت شده با مساحت بیش از 100 کیلومتر مربع متشکل از خشکی و دریا دارای تنوع زیستی غنی است. غواصی آزاد، پیاده‌ روی، کایاک سواری در دریا، غواصی با تجهیزات و استراحت در ساحل از فعالیت‌ های اصلی برای لذت بردن در آنگ تونگ هستند.
بیشتر بازدیدکنندگان آنگ تونگ در یک سفر یک روزه با اجاره قایق از کو سامویی یا کو پانگان وارد می شوند. برای کسانی که می خواهند یک شب اقامت کنند، خانه های ییلاقی ساده و چادرهای کمپینگ در کو ووآ تا لاپ (Koh Wua Ta Lap) وجود دارد. دفتر مرکزی پارک همچنین میزبان یک رستوران ساده است. حتی با افزایش محبوبیت، این جزایر هنوز جذابیت کارت پستالی و بکر خود را حفظ کرده اند.
آنگ تونگ برخی از عجیب ترین و دیدنی ترین مناظر را در تمام تایلند دارد. صخره های آهکی شیب دار آن که ارتفاع برخی از آن ها به 400 متر هم می رسد، در اثر قرن ها فرسایش به اشکال شگفت انگیزی تبدیل شده اند.
آنگ تونگ که به معنای «حوضچه طلایی»، می باشد، دارای 4 نوع جنگل متمایز است که همگی مملو از انواع مختلف حیات وحش هستند. برخی از موجوداتی که در اینجا زندگی می کنند شامل لانگورها (میمون های دم دراز)، حواصیل های کوچک، شنگ بینی مودار، مرغ های دریایی صخره ای اقیانوس آرام، عقاب های دریایی شکم سفید، لاک پشت های دریایی، ایگوانا و پیتون ها می شود. در دریای اطراف مجمع الجزایر بسیاری از ماهی های رنگارنگ دیده می شوند که مناظر مناسبی برای غواصی آزاد و غواصی با تجهیزات ارائه می دهند.
با وجود 42 جزیره برای کشف، یک تور کامل از آنگ تونگ هفته ها طول می کشد و در سفرهای یک روزه از سامویی تنها از چند جزیره دیدن می شود. علاوه بر این، بیشتر بازدیدکنندگان به دلیل محدودیت زمانی به دیدن کو مای (جزیره مادر) می روند. این جزیره دارای یک ساحل خیره کننده و یک تالاب آب شور داخلی به نام دریاچه زمرد (Thale Nai) است.
مسیرهای محبوب برای کوهنوردی و یک پلکان چوبی بازدیدکنندگان را به قله کوهی می برد که در آنجا منظره کاملی از این مجموعه آبی درخشان و سبز در کنار دریا را می توان دید. کو سام سائو (جزیره سه‌ پایه) دارای صخره‌ های مرجانی، طاق صخره‌ای بزرگ و چشمگیر و برخی مناطق کوهنوردی عالی است.
آنگ تونگ 28 کیلومتر از کو سامویی و 32 کیلومتر با پانگان فاصله دارد و بهترین زمان برای بازدید از پارک ملی دریایی آنگ تونگ از مارس تا اکتبر است که دریاها آرامتر هستند. این پارک گاهی اوقات به دلیل آب و هوای نامناسب در ماه های نوامبر تا ژانویه بسته می شود.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

دیدنی های نزدیک به پارک ملی دریایی آنگ تونگ

تفریحات نزدیک به پارک ملی دریایی آنگ تونگ

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید