• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  معبد کونارام شهر تایلند کشور کو سامویی
  •  معبد کونارام شهر تایلند کشور کو سامویی
  •  معبد کونارام شهر تایلند کشور کو سامویی
  •  معبد کونارام شهر تایلند کشور کو سامویی
  •  معبد کونارام شهر تایلند کشور کو سامویی
  •  معبد کونارام شهر تایلند کشور کو سامویی
  •  معبد کونارام شهر تایلند کشور کو سامویی
  •  معبد کونارام شهر تایلند کشور کو سامویی
  •  معبد کونارام شهر تایلند کشور کو سامویی


معبد کونارام

نام مرکز دیدنی

Wat Khunaram

نوع مرکز دیدنی

معبد و مقبره

ساعت بازدید

هر روز از ساعت 6:00 الی 18:00

آدرس

Route 4169, Na Mueang, Koh Samui, Surat Thani 84140, Thailand

معبد کونارام محل زندگی یک راهب مومیایی شده در کو سامویی است که منظره ای غیرعادی و بینشی منحصر به فرد از فرهنگ بودایی و تایلندی ارائه می دهد. راهب لونگ پوردانگ (Luong Pordaeng) در سال 1973 در حالت مراقبه نشسته درگذشت و از آن زمان جسد او در یک جعبه شیشه ای عمودی در معبد به نمایش گذاشته شده است. آنچه قابل توجه است این است که حتی پس از گذشت چندین دهه، بدن راهب علائم کمی از پوسیدگی را نشان می دهد. برای برخی از بازدیدکنندگان، دیدن یک فرد مرده در نمای کامل ممکن است منظره تکان دهنده ای باشد. اما برای تایلندی ها، این موضوع قابل تامل و احترام است.
بیشتر بودایی‌ های تایلندی بدون ترس از مرگ، پایان زندگی را به عنوان نظم طبیعی چیزها به راحتی می‌ پذیرند و مرگ را فرصتی برای تولد دوباره در مکانی بهتر، یک قدم نزدیک‌ تر به نیروانا می‌دانند. راهبان مومیایی دیگری هم در سامویی و در سرتاسر تایلند وجود دارند، اما لونگ پوردانگ در میان مردم بسیار مورد احترام است.
گفته می شود که لونگ پوردانگ کمی قبل از مرگش به پیروانش گفته بود که اگر جسدش شروع به تجزیه شدن کرد، باید سوزانده شود. در غیر این صورت، او می خواست به عنوان یک یادآور بصری از آموزه های بودا به نمایش گذاشته شود. برای تایلندی‌ ها، هم زندگی و هم مرگ لونگ پوردانگ الهام‌ بخش پیروی از دستورات بودایی و پیمودن مسیر میانه روی است. 
لونگ پوردانگ با نام دانگ پیاسیلو در سال 1894 در کو سامویی در خانواده‌ای سرشناس در این جزیره‌ به دنیا آمد. مانند بسیاری از مردان بودایی تایلندی، در اوایل 20 سالگی خود به عنوان راهب منصوب شد و 2 سال را در معبد سامرت گذراند و سپس با یک زن محلی ازدواج کرد و صاحب 6 فرزند شد. 
او پس از بزرگ شدن فرزندانش به زندگی رهبانی بازگشت و خود را در مطالعه متون بودایی و مراقبه غرق کرد. نامی که به عنوان راهب به او داده شد، پرا کرو ساماتاکیتیکون بود.
پس از گذراندن مدتی در بانکوک، او به کو سامویی بازگشت، جایی که اعتقاد بر این است که او یک جلسه مراقبه فشرده در تام یای (غار بزرگ) انجام داد و زندگی خود را به عنوان یک راهب و راهب اعظم بسیار مورد احترام گذراند. در هفته قبل از مرگش، لونگ پوردانگ 79 ساله، از خوردن و صحبت کردن دست کشید و قبل از اینکه زندگی اش به پایان برسد، در حالت مراقبه عمیق نشست. 
اعتقاد بر این است که زندگی ساده، رژیم غذایی سالم و جلسات مدیتیشن طولانی او، هم به عمر طولانی و هم به حفظ شگفت انگیز بدنش پس از مرگ کمک کرده است. تنها تغییر قابل توجه در بدن، از بین رفتن چشم ها بوده است که اکنون با احترام با عینک آفتابی پوشانده شده اند.
جدا از راهب مومیایی، معبد کونارام یک معبد بودایی نسبتا معمولی است که مردم محلی هر روز به آنجا می آیند تا دعا کنند. در اینجا طلسم و دیگر مصنوعات بودایی را می‌توان خریداری کرد و بازدیدکنندگان می‌توانند به مراسم روزانه بپیوندند یا آن را مشاهده کنند.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

دیدنی های نزدیک به معبد کونارام

تفریحات نزدیک به معبد کونارام

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید