• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  وات کائو رانگ پوکت شهر تایلند کشور پوکت
  •  وات کائو رانگ پوکت شهر تایلند کشور پوکت
  •  وات کائو رانگ پوکت شهر تایلند کشور پوکت
  •  وات کائو رانگ پوکت شهر تایلند کشور پوکت
  •  وات کائو رانگ پوکت شهر تایلند کشور پوکت
  •  وات کائو رانگ پوکت شهر تایلند کشور پوکت
  •  وات کائو رانگ پوکت شهر تایلند کشور پوکت
  •  وات کائو رانگ پوکت شهر تایلند کشور پوکت
  •  وات کائو رانگ پوکت شهر تایلند کشور پوکت


وات کائو رانگ پوکت

نام مرکز دیدنی

Wat Khao Rang in Phuket

نوع مرکز دیدنی

معبد و مقبره

شهر

مدت زمان بازدید

1 تا 2 ساعت

ساعت بازدید

روزانه از ساعت 8 تا اواخر بعدازظهر

نرخ قیمت ورودی

رایگان

آدرس

Wichit Subdistrict, Phuket, Phuket, Thailand

معبد وات کائو رانگ در مکانی خیره کننده در دامنه تپه محبوب کائو رانگ قرار گرفته، جاییکه فرصت طلایی بازدید از مجسمه طلایی نشسته بودا را برای بازدیدکنندگان فراهم می آورد. مجسمه ای بسیار زیبا که می توان از آن به عنوان اولین مجسمه بودا جزیره نام برد. با توجه به اینکه افراد محلی در روزهای آخر هفته برای عبادت به این معبد می روند از این رو وات کائو رانگ در این روزها بسیار شلوغ می شود. بسیاری از شرکت های گردشگری برنامه بازدید از این معبد را از پوکت و منطقه آندامان تنظیم می کنند. این تورها شامل بازدید از ویو پوینت یا چشم انداز تپه کائو رانگ و رستوران های کائو رانگ نیز می باشد.

مشخصه های برجسته وات کائو رانگ
مجسمه زیبای طلایی نشسته بودا سال ها پیش ساخته شد و از همان سال ها به یکی از بزرگترین مراکز معنوی در میان بسیاری از نمازگزاران پوکت تبدیل شد. می توان از بودای نشسته به عنوان اولین مجسمه بزرگ بودا بین چالونگ و کاتا نام برد. معبد وات کائو رانگ دارای فضایی بسیار آرام و به دور از شلوغی ها می باشد. بر روی درب ها و سقف این معبد حکاکی های سنتی خیره کننده ای به چشم می خورد همچنین تصاویری از راهبان مورد احترام در گذشته نیز در این معبد دیده می شود، تصاویری زیبا که جزو جاذبه های این معبد به شمار می رود. خانواده های بومی پوکت با ارائه غذا و هدایا به معبد و راهبان آن ادای احترام می کنند. بهترین زمان برای بازدید از این معبد قبل از ساعت 11 صبح می باشد، زمانی مناسب که می توانید با آرامش از تمام جاهای معبد دیدن نمایید. 

چیزهای که نباید در وات کائو رانگ از دست داد
می توان از معبد وات کائو رانگ به عنوان یکی از محبوب ترین معابد پوکت نام برد، اما چه چیزی باعث این همه محبوبیتش شده؟ از مهم ترین دلایل محبوبیت این معبد علاوه بر تصاویر مذهبی جذاب آن می توان به بنیانگذارش اشاره کرد. فردی به نام لوپه پو سوپا (Lung Pu Supa) که بیش از 100 سال پیش در منطقه روستایی ایسن متولد شد. شخصی به شدت مذهبی که دوران جوانی اش را صرف مراقبه و کمک به مردم نمود. او از سن 9 سالگی فعالیت های مذهبی اش را شروع کرد و از آن زمان به بعد به هیچ وجه راهش را تغییر نداد. وی به خاطر شرایط سنی و سلامتیش پوکت را به عنوان محل زندگی نهایی اش انتخاب کرد و بعد از چندین سال زندگی در وات کائو رانگ امروزه در وات سیلسوپارِم (Wat Silsuparam) واقغ در منطقه چالونگ ساکن شد. 

نکاتی درباره لوپه پو سوپا
لوپه پو سوپا اغلب سفرهایش را به صورت پیاده انجام داد و از مسیرهایی سخت نظیر جنگل هایی عمیق عبور کرد. وی به کشورهایی نظیر لائوس، ویتنام، مالزی، سنگاپور و همچنین هند و چین سفر نمود. کارهای او شامل ساخت پل ها برای روستاهای فقیر و بیمارستان برای راهبان بود. وی در طول چند سال فعالیتش به بازسازی بیش از 30 صومعه در سراسر کشور از جمله معبد کو سیری (Koh Sirey) در پوکت پرداخت. 

محل قرار گرفتن: تپه کائو رانگ، شهر پوکت. دسترسی به این معبد از طریق جاده سوی واچیرا (Soi Vachira) امکان پذیر خواهد بود. 


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

دیدنی های نزدیک به وات کائو رانگ پوکت

تفریحات نزدیک به وات کائو رانگ پوکت

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید