• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • مرکز خرید بازار هنر کوتا شهر اندونزی کشور بالی
  • مرکز خرید بازار هنر کوتا شهر اندونزی کشور بالی
  • مرکز خرید بازار هنر کوتا شهر اندونزی کشور بالی
  • مرکز خرید بازار هنر کوتا شهر اندونزی کشور بالی
  • مرکز خرید بازار هنر کوتا شهر اندونزی کشور بالی
  • مرکز خرید بازار هنر کوتا شهر اندونزی کشور بالی


بازار هنر کوتا

نام مرکز خرید

Kuta Art Market

شهر

ساعت بازدید

هر روز از ساعت 8:00 الی 22:00

آدرس

Jalan Bakung Sari, Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

بازار هنر کوتا یک مجتمع خرید ساحلی کوچک است و دارای غرفه های بی شماری است که سوغاتی ها و صنایع دستی بی نظیر بالی را می فروشند. این بازار در انتهای خیابان باکونساری ۱ (Bakungsari 1) و در مجاورت گذرگاه کوتا و درست روبروی خیابان کارتیکا پلازا (Kartika Plaza) واقع شده است. این بازار یکی از بهترین مکان های خرید در کوتا برای آزمایش مهارت های چانه زنی شماست. 
این محل که بازار هنر دهکده سنتی کوتا (Pasar Seni Desa Adat Kuta) نامیده می شود، دارای 6 فروشگاه اصلی و یک ساختمان طولانی با غرفه های بسیار زیاد است. مغازه ها طیف گسترده ای از سوغاتی های معمولی بالی مانند آهن ربای یخچال، تخته موج سواری، جاکلیدی، صندل، پیراهن های چاپی بالی و سارافون های رنگارنگ و پارچه می فروشند. 
بازار هنر کوتا دارای ردیفی از مغازه های مدرن و برندهای بین المللی است که بیشتر لباس های ساحلی و مخصوص مناطق گرمسیری را می فروشند، مانند بیلابونگ (Billabong)، کوییکسیلور (Quiksilver) و ریپ کرل (Rip Curl) و همچنین فروشگاه های برندهای طراحان محلی که درون میدان کوتا و بلوارهای مجاور آن قرار گرفته اند.
تقریبا تمام اقلام موجود در بازار مشابه کالاهایی است که در بازارهای هنر اوبود و سوکاواتی یافت می شود. بیشتر اقلام سوغاتی از صنایع روستایی و تامین کنندگان در جیانیار، صنعتگران محلی در کوتا و مناطق اطراف آن تهیه می شوند. 
هنگام چانه زنی در بازار هنر کوتا، قانون اصلی رعایت ادب و رفتار دوستانه با مغازه داران است. در واقع می توانید با این "مذاکرات ملایم" حتی چند دوست هم پیدا کنید. مطمئن شوید که قبل از پرداخت قیمت مورد توافق، کالای مورد نظر ارزش و کیفیت مطلوب را دارد. 
بازار هنر توسط غرفه های مواد غذایی کنار ساحل و رستوران هایی که غذاهای متنوع را با قیمت های مختلف ارائه می دهند احاطه شده است. بیشتر رستوران ها در آن طرف خیابان کارتیکا پلازا و در امتداد پیاده روی کوتا در جنوب بازار هنر واقع شده اند. همیشه سعی کنید مقداری پول خرد همراه خود داشته باشید.
صرافی ها را نیز می توانید در اطراف بازار هنر کوتا پیدا کنید، اگرچه بهتر است فقط از صرافی های مجاز یا یک بانک استفاده کنید. در صورت لزوم، همیشه پول خود را حداقل دو بار در مقابل فروشنده بشمارید و اطمینان کامل کسب کنید. می توانید پول خود را در هتل نیز تبدیل به ارزهای دیگر کنید، اگرچه باید نرخ های بالاتری را بپردازید. 


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

مراکز خرید نزدیک به بازار هنر کوتا

دیدنی های نزدیک به بازار هنر کوتا

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید