• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • مرکز خرید خیابان اورچارد شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • مرکز خرید خیابان اورچارد شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • مرکز خرید خیابان اورچارد شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • مرکز خرید خیابان اورچارد شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • مرکز خرید خیابان اورچارد شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • مرکز خرید خیابان اورچارد شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • مرکز خرید خیابان اورچارد شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • مرکز خرید خیابان اورچارد شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • مرکز خرید خیابان اورچارد شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • مرکز خرید خیابان اورچارد شهر سنگاپور کشور سنگاپور
  • مرکز خرید خیابان اورچارد شهر سنگاپور کشور سنگاپور


خیابان اورچارد

نام مرکز خرید

Orchard Road

منطقه

اورچارد (Orchard)

ساعت بازدید

ساعت کار فروشگاه ها، همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

نرخ قیمت ورودی

رایگان

آدرس

Orchard Road , Singapore

اگر قصد خرید دارید، جاده اورچارد یکی از اصلی ترین و معروف ترین خیابان های سنگاپور است که بیشترین فروشگاه ها و مغازه ها برای خرید گردشگران و افراد محلی در آنجاست. از شمال رودخانه سنگاپورکه به سمت غرب و منطقه کسب و کار مرکزی و همان طور که به سمت شرق در حرکت هستید، جاده اورچارد به جاده براس باساه ختم می شود.
حالا این سوال پیش می آید که چرا این جاده به این اسم نامگذاری شده است. در دهه 1830، در دو طرف این جاده درختان میوه و جوز کاشته شد و اتفاقا متعلق به آقای اورچارد بود. گودال های بزرگی در تمام راه در کنار جاده قرار دارند که هرکدام درختان میوه های استوایی گوناگونی را در خود جای داده اند. درختان بزرگ و تنومند هنوز هم سایه خود را بر روی جاده افکنده اند و سایه بانی را برای فرار از گرما برای مردم به وجود آورده اند. خوشبختانه، جاده اورچارد شبکه گسترده ای از زیرگذرهایی دارد که بسیاری از فروشگاه ها را به هم متصل می کند و برای فرار از گرمای طاقت فرسای استوایی و گاهی اوقات روزهای بارانی، پناهگاه خوبی است. آخر هفته ها، این خیابان مملو از افراد محلی و گردشگرانی است که به صورت دسته جمعی برای خرید آمده اند. 
همین طور که به آخرهای جاده براس باساه و به سمت شرق می رویم، فروشگاه ها به تدریج کم می شوند و به جای آن چیزهای دیگری می بینید. معماری های ناب دوره استعمار و چندین موزه شاهکار سنگاپور را در این منطقه پیدا می کنید.
در راسته جاده اورچارد، در نزدیکی سال نو، کریسمس به وضوح قابل رویت است. تمام راه پوشیده از دکوراسیون های کریسمس با گوزن های شمالی و بابانوئل و خانه های زنجبیلی که روی آنها با برف مصنوعی تزیین شده، حس و حال رسیدن سال نو را بیشتر به شما نشان می دهد. 
این جاده پیاده رو هم دارد و حداقل برای توقف های کما بیش در مرکز خریدهای خنک مورد استفاده قرار می گیرد. دیگر نیازی نیست تا برای رد شدن از تقاطع اورچارد / اسکاتس از بالا حرکت کنید. به جای آن می توانید از زیرگذری که چندین مسیر را به هم متصل می کند، استفاده کنید، زیرگذری که ایستگاه متروی اورچارد / آی او ان اورچارد را به ویزما آتریا، اِن جی آن سیتی و لاکی پلازا (شرق) را به سی کی تانگ / ماریوت (شمال) و به شاو هَوس و ویل لاک پلِیس (غرب) متصل می کند. 
مردم در طول خیابان اورچارد، کاری جز حمل ساک های خرید خود، ماساژ و استراحت در استراحتگاه های آب معدنی و تماشای فیلم کار دیگری انجام نمی دهند. البته در قلب این خیابان مراکز بسیار جالب سبک زندگی فعال هست. 
جاده اورچارد و جاده اسکات که در نزدیکی  جاده اورچارد قرار دارد، بزرگترین منطقه مرکز خرید در سنگاپور را شکل می دهند. این جاده ها کیلومترها طول دارند و به واقع در دوطرف آنها چیزی جز مراکز خرید دیده نمی شود. در طی سال های 2008 تا 2010، جدیدترین دور نوسازی ها در این مناطق انجام گرفت و فروشگاه های بزرگ و جدید بسیاری افتتاح شدند. سایر فروشگاه های دیگر نیز برای رقابت با فروشگاه های جدید طی تلاشی ساختمان های خود را بازسازی و مجهز به تجهیزات جدید کردند.  
جاده اورچارد نیز در حراج بزرگ سالانه سنگاپور که در ماه ژوئن برگزار می شود، شرکت می کند. طی این دوره، جشنواره های خیابانی و خریدهای آخر شبی (تا ساعت 23 شب در روزهای جمعه و شنبه) در فروشگاه های منتخب برگزار می شود و گردشگران مجازند تا از امتیازات ویژه ای برخوردار شوند. 
در حالی که اکثر قریب به اتفاق فروشگاه های اورچارد با اختلاف زیادی اعیانی می باشند، اما هنوز هم که هنوزه یکی دو تا فروشگاه نیز به فکر جیب افراد متوسط جامعه هستند. در خیابان اورچارد نه تنها بسیاری از غذاهای سنگاپوری بلکه بسیاری از غذاهای سرتاسر کره زمین را می توانید تست کنید. همان طور که گفته شد، اگر شما افراد به شدت صرفه جویی هستید، قیمت اجناس طبق استانداردهای سنگاپور کمی دچار تورم است اما حداقل به بدی قیمت ها در سنتوزا نیست.

دسترسی:
• ایستگاه های متروی اورچارد، سامِرسِت، دابی گات و سیتی هال در خط شمال به جنوب، در مسیر جاده اورچارد هستند.
• برای تغییر مسیر مترو از شمال به جنوب به شمال به شرق یا  خط دایره ای، در ایستگاه دابی گات و یا برای تغییر مسیر به شرق به غرب در ایستگاه هال سیتی از مترو پیاده شوید.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

مراکز خرید نزدیک به خیابان اورچارد

دیدنی های نزدیک به خیابان اورچارد

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید