• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • مرکز خرید مرکز خرید د گاردن شهر مالزی کشور کوالالامپور
  • مرکز خرید مرکز خرید د گاردن شهر مالزی کشور کوالالامپور
  • مرکز خرید مرکز خرید د گاردن شهر مالزی کشور کوالالامپور
  • مرکز خرید مرکز خرید د گاردن شهر مالزی کشور کوالالامپور
  • مرکز خرید مرکز خرید د گاردن شهر مالزی کشور کوالالامپور
  • مرکز خرید مرکز خرید د گاردن شهر مالزی کشور کوالالامپور
  • مرکز خرید مرکز خرید د گاردن شهر مالزی کشور کوالالامپور
  • مرکز خرید مرکز خرید د گاردن شهر مالزی کشور کوالالامپور


مرکز خرید د گاردن

نام مرکز خرید

The Gardens Mall Kuala Lumpur

کشور

ساعت بازدید

هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب

آدرس

Mid Valley City, 59200 Kuala Lumpur, Malaysia

می توان از مرکز خرید دِ گاردنز به عنوان یک مجتمع تجاری مجلل که تمام پایگاه های خرید را تحت پوشش می دهد، نام برد. مجتمعی شش طبقه که در زیر سقفش تقریباً 200 فروشگاه از برترین برندها و فروشگاه های زنجیره ای بین المللی یافت می شود. این مرکز خرید در داخل هتل گاردن اَند رزیدنس و فاصله هفت کیلومتری تا برج های دوقلوی پتروناس قرار دارد. در مجاورت این مکان مرکز خرید مِگامال مید وَلی قرار گرفته، جایی که مقرون به صرف ترین و ارزان ترین مارک های لباس را می توانید در آن پیدا کنید. دِ گاردنز در درون یک مجتمع 9.7 جریبی با ارائه امکاناتی مانند چهار برج، یک هتل پنج ستاره، دو بلوک مسکونی و یک فضای اداری استقرار یافته است. 
مرکز خرید دِ گاردنز کوالالامپور با طراحی داخلی بسیار لوکس با رنگ های براق و خطوط مستقیم و نمای خارجی جذاب با دیواره های کلاسیک قهوه ای و سبز در سال 2007 افتتاح شد. در زیر سقف این مرکز خرید همه چیز از فروشگاه های کتاب زنجیره ای یو اِس و بخش غول پیکر رابیسنون تا سینماهای مخصوص گُلدن اِسکرین برای برگترین فیلم های مالزی یافت می شود. این مکان در ارائه مارک های معتبر با کیفیتی برتر مانند دی کی اِن وای، مایکل کورس و کوچ تخصص دارد. می توان از طبقه پایینی آن به عنوان میزبانی خوشمزه نام برد، مکانی که جایگاه فروشگاه های غذایی با ارائه غذاهای ویژه محلی و بعضی از غذاهای غربی مانند انواع پیتزاها و پاستاها. الکسیس (Alexis) یکی از محبوب ترین رستوران ها با تخصصی خاص در تهیه انواع غذاهای غربی و ارلائه منویی گسترده از انواع کوکتل هاست. همچنین اگر به غذاهای ژاپنی علاقمندید رستوران سوشی زانمانی (Zanmai) واقع در طبقه سوم قطعاً انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. اگر هیچ کدام از این مقاصد خوشمزه برایتان جالب و لذت  بخش نبود، نگران نباشید زیرا هنوز 30 رستوران دیگر برای انتخاب وجود دارد، رستوران هایی برتر با ارائه غذاهایی متنوع که قطعاً یکی از آنها برایتان خوشایند خواهد بود. دِ گاردنز بیش از یک مرکز خرید، یک مجتمع بسیار سرگرم کننده نیز هست. بازید از پیاده روی بیرونی حیاط اصلی طبقه همکف را به هیچ وجه فراموش نکنید، مکانی فوق العاده با ازدحام جمعیت و رفت و آمد زیاد مردم از مِگا مال تا دِ گاردنز. اما در طبقه پنجم پیشنهادی هیجان انگیز در انتظار علاقمندان به فیلم می باشد، تماشای فیلم در بزرگترین سینما بوتیک مالزی با هفت سالن. یک طبقه بالاتر یکی از مشهورترین بارهای روی پشت بام و کلوب های رقص به نامه بار کارائوکه رِد باکس پذیرای شماست. برای دسترسی به مرکز خرید دِ گاردنز اگر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنید، با سوار شدن بر وسایل نقلیه از ایستگاه کُموتور میدولی کِی اِل (KL Komuter Mid Valley Station)، دقیقاً درب دِ گاردنز پیاده خواهید شد. همچنین ایستگاه های خطوط اتوبوس های عمومی مانند یو66 (U66)، یو84 (U84)، یو 85 (U85)، یو 87 (U87) و تی 631 (T631) دقیقاً در قسمت شمالی حیاط ورودی مگا مال قرار دارد.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

مراکز خرید نزدیک به مرکز خرید د گاردن

دیدنی های نزدیک به مرکز خرید د گاردن

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید