• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • مرکز خرید مرکز خرید لات تن شهر مالزی کشور کوالالامپور
  • مرکز خرید مرکز خرید لات تن شهر مالزی کشور کوالالامپور
  • مرکز خرید مرکز خرید لات تن شهر مالزی کشور کوالالامپور
  • مرکز خرید مرکز خرید لات تن شهر مالزی کشور کوالالامپور
  • مرکز خرید مرکز خرید لات تن شهر مالزی کشور کوالالامپور
  • مرکز خرید مرکز خرید لات تن شهر مالزی کشور کوالالامپور
  • مرکز خرید مرکز خرید لات تن شهر مالزی کشور کوالالامپور


مرکز خرید لات تن

نام مرکز خرید

Lot 10 Shopping Centre

کشور

منطقه

بوکیت بینتانگ (Bukit Bintang)

ناحیه

مرکز شهر

ساعت بازدید

هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب

وب سایت

آدرس

No. 50, Jalan Sultan Ismail, 50250 Kuala Lumpur

این مرکز خرید پنج طبقه در امتدا پیاده روی بینتانگ و منطقه خرید مرکزی و سرگرمی اصلی کوآلالامپور قرار گرفته و ترکیبی از بوتیک های محلی و فروشگاه هایی با برندهای معتبر بین المللی را ارائه می دهد. می توان از مرکز خرید لات تِن به عنوان یک مرکز قابل توجه و معتبر در کوآلالامپور نام برد. مرکز خرید لات تِن در سال 2012 شاهد تغییرات درونی و بازسازی عظیمی بوده، تغییراتی شگرف که فضای داخلی فوق العاده با ستون های بی پروا و آثار شیشه ای متعدد در طی آن به وجود آمده اند. یک پل هوایی واقع در طبقه اول، لات تِن را به ایستگاه مونوریل بوکیت بینتانگ که در مجاورت مرکز خرید لات تِن قرار دارد متصل می کند. از ویژگی های منحصر به فرد این مرکز خرید می توان به حفظ تعادل و هماهنگی مابین سبک بین المللی و محلی اشاره کرد، هارمونی شیرینی که محیطی امن و صمیمی مانند مرکز خرید بَنگسا را برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند. لات تِن به ارائه 40 برند مد بین المللی برتر مانند زارا، اِچ اَند اِم، وِرساچه، کلوین کلین، نایکی، تاپ شاپ و تیمبرلند مفتخر است. 
اگر از علاقمندان به سرگرمی های رسانه ای هستید فروشگاه نشنال جئوگرافیک واقع در طبقه سوم لات تِن قطعاً انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود، مکانی بسیار جذاب با امکان ساخت کیت های آموزشی توسط کودکان (مانند ساخت کیت یک مجموعه آتشفشانی). طبقه دهم این مکان جایگاه باشگاه های تناسب اندام بسیار معروف می باشد. بعد از انجام یک خرید طولانی فروشگاه های مواد غذایی و پنج رستوران برتر این فروشگاه که در میان آنها شعبه های معروفی مانند مک دونالد به چشم می خورد، قطعاً انتخاب بسیار مناسبی برای رفع خستگی و تمدد انرژی خواهند بود. چنانچه مایل به صرف غذاهای محلی و ارزان قیمت هستید به طبقه همکف بروید و از صرف طعم های برتر غذاهای متنوع محلی لذت ببرید. 
لات تِن در مجاورت مرکز خرید بوکیت بینتانگ و و دقیقاً روبروی سونگی وانگ پلازا قرار دارد و از طریق یک پل هوایی به این دو مرکز خرید دسترسی دارد، این پل هوایی تا ایستگاه مونوریل بوکیت بینتانگ کشیده شده است. برای دسترسی به این مرکز خرید علاوه بر مونوریل می توانید از اتوبوس های داخل شهری که مبداً حرکت آنها از پایانه اتوبوس پودورایا می باشد، استفاده کنید. 

موقعیت: گوشه خیابان بوکیت بینتانگ و سلطان اسماعیل


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

مراکز خرید نزدیک به مرکز خرید لات تن

دیدنی های نزدیک به مرکز خرید لات تن

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید