• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • رستوران رستوران جمو شهر قونیه
  • رستوران رستوران جمو شهر قونیه
  • رستوران رستوران جمو شهر قونیه
  • رستوران رستوران جمو شهر قونیه
  • رستوران رستوران جمو شهر قونیه
  • رستوران رستوران جمو شهر قونیه
  • رستوران رستوران جمو شهر قونیه


رستوران جمو

نام رستوران

Cemo Restaurant

نوع رستوران

رستوران ترکی

کشور

نوع غذا

رستوران ترکی

ساعت بازدید

روزهای هفته از ساعت 11 تا 22

نرخ قیمت ورودی

معمولی

وب سایت

آدرس

Medrese Neighborhood Nalçacı Caddesi Karatay Sitesi Alti No: 2 / C SELÇUKLU / KONYA

رستوران جِمو با ربع قرن سابقه در شعبات متفاوت با کارکنانی صمیمی و سرو غذاهایی خوشمزه و لذیذ پذیرای میهمانان می باشد. شعبات نالچاجی، سلچوکلو و مرام همگی به ارائه طعم های برتر غذاهای قونیه و دیگر غذاهای خوشمزه کشور مفتخر است. منوی این رستوران نتیجه سال ها تلاش و تجربه متوالی است. منویی بسیار غنی با غذاهایی با کیفیت و بر اساس استاندارهایی که برای راضی نگهداشتن مشتریان ارزشمند آن گردآوری شده. 

رستوران جِمو نالچاجی Cemo Nalçacı Restaurant
می توان از این رستوران به عنوان اولین شعبه برند جمو نام برد، رستورانی فوق العاده که در خیابان نالچاجیِ سلچوکلو قرار گرفته، اولین رستوران جمو که تاریخ افتتاحش به سال 1985 باز می گردد. این مکان در زمینی به مساحت 200 متر مربعی گسترانیده شده و در فضای روباز و سرپوشیده با 25 کارمند پذیرای 150 نفر برای به ارمغان آوردن خاطره ای ماندگار از صرف غذا می باشد.

رستوران جِمو مرام Cemo Meram Restaurant
این رستوران به عنوان دومین شعبه جمو در منطقه مرام و دقیقا روبه روی بیمارستان آموزش و پرورش منطقه مرام قونیه قرار گرفته، رستورانی بی نظیر که برای اولین بار در سال 2006 درب های خود را به روی بازدیدکنندگان گشود. شعبه مرام در زمینی به مساحت 500 متر مربع بنا شده و با 25 کارمند و ظرفیت 150 نفر آماده پذیرایی از میهمانان خواهد بود.

رستوران جِمو سلچوکلو Cemo Selçuklu Restaurant
رستوران جِمو سلچوکلو به عنوان سومین شعبه جمو در منطقه اوتاگار ناحیه سلجوک قونیه قرار گرفته. تاریخ افتتاحش به سال 2011 باز می گردد و دارای مساحت کلی 1500 متر مربعی می باشد. رستورانی فوق العاده با فضای روباز و سرپوشیده همراه با 40 کارمند و قابلیت پذیرایی از 350 میهمان.

انتخاب رستوران برای: ناهار، شام، تحویل سفارش، بیرون بر، فضای نشیمن روباز، فضای نشیمن، خدمات گارسون، تلویزیون، صندلی های بلند، دسترسی ویلچر و دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان.

مناسب برای: صرف غذاهای محلی، گروه های بزرگ، کودکان و خانواده با فرزندان.

آدرس شعب:
1- Medrese Neighborhood Nalçacı Caddesi Karatay Sitesi Alti No: 2 / C SELÇUKLU / KONYA
2- Aşkan mah. Meram is the new road street. piyale sokak no: 1 MERAM / KONYA
3- Selçuklu Municipality as well as Turkuaz Business Center (opposite Real Mall) SELÇUKLU / KONYA


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

رستوران ها نزدیک به رستوران جمو

دیدنی های نزدیک به رستوران جمو

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید