• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • رستوران کارما کافه شهر دبی
  • رستوران کارما کافه شهر دبی
  • رستوران کارما کافه شهر دبی
  • رستوران کارما کافه شهر دبی


کارما کافه

نام رستوران

Karma Kafe

نوع رستوران

رستوران آسیایی

شهر

منطقه

دان تان دبی (Dubai Downtown)

ناحیه

مرکز شهر

نوع غذا

رستوران آسیایی

ساعت بازدید

روزهای یکشنبه تا سه شنبه از ساعت 3 ظهر تا 1 نیمه شب، در روزهای چهارشنبه تا جمعه از ساعت 3 ظهر تا 2 نیمه شب و در روزهای شنبه از ساعت 12 تا 1 نیمه شب

نرخ قیمت ورودی

لوکس

متوسط قیمت بلیط

از 80 تا 200 دلار

وب سایت

آدرس

Souk Al Bahar Level 3, Downtown Dubai, Dubai, United Arab Emirates

رستوران و لانج کافه کارما توسط هنرمند معروف رِیموند ویسان (Raymond Visan) خالق بار جهانی تازه تاسیس بودا طراحی شده، مکانی شگفت انگیز واقع در قلب منطقه دان تان دبی و بازار البهار که چشم اندازی دیدنی به آبنمای دبی و برج خلیفه معروف را به زیر پای میهمانانش می آورد و صحنه ای جادویی برای یک تجربه به یادمادنی را برای میهمانان ترسیم می کند. 
این رستوران با ارائه مجموعه ای گسترده از غذاهای آسیایی و علاقمندی های بین المللی در فضایی پرشده از احساسات و نواهای شرقی از میهمانان پذیرایی می کند، یک مقصد مناسب برای فعالیت های سرگرم کننده شبانه و علاقمندان به نشاط و انرژی.
این آشپزخانه صاحب جوایز به ارائه خلاقانه ترین ایده های آشپزی مناسب با روحیات و علایق غذایی آسیایی مفتخر است. تجربه سفر هیجان انگیز خود را به دنیای پر شده از عطر و طعم غذاهای آسیایی از کافه کارما آغاز نمایید و یک تور جهانی را فقط در چند ساعت تجربه کنید. غذاهای این رستوران بسیار ریزبینانه و دقیق با استفاده از دستورالعمل های طبخ خاص و مواد اولیه بسیار تازه و باکیفیت تهیه شده اند، از این رو صرف هر یک از آنها منجر به خلق یکی از منحصربه فرد ترین و خوشمزه ترین خاطرات عمرتان خواهد شد. برای تکمیل لذت های خود به سراغ منوی متنوع و گشترده کافه کارما بروید و گزینه مورد علاقه تان را از بارمن های متخصصی که در زمینه ساخت کوکتل های خلاقانه متبحرند، بخواهید. 
البته لذت های کافه کارما تنها به نوشیدنی ها، غذاهای برتر و چشم انداز جادویی اش ختم نمی شود و جذابیت های بیشتری در این مکان رویایی در انتظارتان خواهد بود. جذابیت هایی نظیر اجرای برنامه های شبانه زنده توسط دی جی های کارآزموده.

سبک غذا: سوشی، آسیایی، تایلندی، بین المللی، ترکیبی، غذاهای مخصوص گیاه خواران، ژاپنی و گزینه های فاقد گلوتن

انتخاب رستوران برای: ناهار، شام، برانچ (وعده ای به جای صبحانه و ناهار)، شام دیرهنگام، نوشیدنی، رزرو، فضای نشیمن روباز، فضای نشیمن، دسترسی به ویلچر، بار کامل و دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان

مناسب برای: تماشای منظره دیدنی، منظره بار، جلسات کسب و کار، مناسبت های خاص، قرارهای رمانتیک و گروه های بزرگ


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

رستوران ها نزدیک به کارما کافه

دیدنی های نزدیک به کارما کافه

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید