• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • سرگرمی غواصی بدون تجهیزات در بالی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی غواصی بدون تجهیزات در بالی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی غواصی بدون تجهیزات در بالی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی غواصی بدون تجهیزات در بالی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی غواصی بدون تجهیزات در بالی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی غواصی بدون تجهیزات در بالی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی غواصی بدون تجهیزات در بالی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی غواصی بدون تجهیزات در بالی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی غواصی بدون تجهیزات در بالی شهر اندونزی کشور بالی


غواصی بدون تجهیزات در بالی

نام سرگرمی

Snorkelling in Bali

نوع سرگرمی

غواصی و اسکوبا

شهر


بهترین مکان ها برای غواصی بدون تجهیزات در بالی به راحتی در دسترس است، فقط باید به ساحل بروید، ماسک بزنید و به داخل آب شیرجه بزنید. بالی علاوه بر برخورداری از موج هایی در کلاس جهانی، چندین ساحل نیز دارد که دارای موانع طبیعی موج هستند و آب های آرام را برای انجام این فعالیت مناسب می کنند. ما برخی از بهترین سواحل بالی را که می توانید با خیال راحت در آن ها غواصی کنید، در فهرست کوتاهی آورده ایم.
غواصی می تواند به عنوان یک تجربه جذاب در تعطیلات ساحلی بالی، گزینه خوبی باشد. این مکان های غواصی بدون تجهیزات بالی به شما امکان می دهد گنجینه ای از عجایب طبیعی را کشف کنید. این جزیره آب های گرمسیری دارد و به عنوان بخشی از مثلث مرجانی معروف جهان، دارای باغ های مرجانی زیر آبی است که شقایق های نعمانی و برخی از نادرترین گونه های ماهی و موجودات دریایی جهان را در خود جای داده است. 

  1) نوسا دوآ (Nusa Dua)
نوسا دوآ یکی از منحصر به فردترین مناطق تفریحی بالی است و سواحل آن معمولا دنج و در شرایط خوبی هستند. آب ها در امتداد این خط ساحلی جنوب شرقی به لطف صخره طولانی کشیده شده نوسا دوآ که جلوی موج های بزرگ را می گیرد آرام هستند. 
بین دو نقطه اصلی "جزیره دوقلو" یک خلیج با آب های نیلگون قرار دارد که یک مکان مورد علاقه برای شنا و غواصی است. در جنوب آن ساحل گگر (Geger) را می توان پیدا کرد، جایی که ماسه های سفید به آرامی به درون یک استخر آبی گسترده و طبیعی وارد می شوند.

  2) جزیره منجانگان و پموتران (Menjangan Island and Pemuteran)
سواحل شمالی بالی از مناظر دریایی آرام تری برخوردار هستند و امواج بزرگ آن در تضاد کامل با سواحل جنوبی است. جزیره منجانگان درست در انتهای شمال غربی پارک ملی غربی بالی است و سواحل آن دارای آب های کم عمق و بسیار زلال می باشد.
در زیر آب های این سواحل باغ های مرجانی پویا و زیستگاه های دریایی گرمسیری وجود دارد. مکان های تفریحی مانند ساحل منجانگان و تفرجگاه ساحلی شوری (Shorea Beach Resort) بسیاری از فعالیت های طبیعی سرگرم کننده را ارائه می دهند. در سه کیلومتری شرق منجانگان نیز پموتران واقع شده است که آب های اطراف آن محل پروژه صخره های مرجانی زیستی و چندین مزرعه مروارید است.

  3) نوسا لمبونگان (Nusa Lembongan)
نزدیکترین محل دنج برای دور شدن از جزیره اصلی بالی، نوسا لمبونگان است که فقط 45 دقیقه با قایق از جنوب شرقی ساحل سانور یا بندر بنوآ فاصله دارد. آب های آرام اطراف لمبونگان و جزیره خواهر آن سینینگان، مزارع پرورش ماهیگیران محلی و کشاورزان جلبک دریایی است. تقریبا تمام سواحل غربی آن، به ویژه خلیج ماشروم (Mushroom) و ساحل دریم (Dream Beach) برای غواصی مناسب هستند.
در سواحل دیگر آن، هنگام جزر استخرها نمایی فریبنده دارند و ماهی هایی که در بین باغ های مرجانی آن ها گیر افتاده اند را می توان تماشا کرد. برخی از سواحل نوسا لمبونگان در هنگام مَد، عمق بیش از یک متر ندارند و زیر آب در تمام طول سال قابل مشاهده است.

  4) پادانگ بی (Padangbai)
پادانگ بی در همسایگی ساحل شرقی آرام کاندیداسا (Candidasa) است و مجموعه ای عالی از مکان های غواصی را ارائه می کند. این مکان ها شامل ساحل تالاب آبی (Blue Lagoon)، بیاس توگل (Bias Tugel) و خلیج همنام پادانگ بی است. در داخل تالاب آبی، یک مکان معروف به نام جپون (Jepun) وجود دارد که کف آن دارای ماسه سفید و یک باغ مرجانی مصنوعی است. 
اکثر این مکان ها غارهای دریایی هستند و صخره های حاشیه ای آن ها مهمترین عامل جذب غواصان است، زیرا پر از موجودات دریایی گوناگون هستند. جریان های زیر آبی اینجا می توانند در بعضی مناطق شدید باشند، بنابراین باید در هر زمانی برای ورود به آب احتیاط شود. بهترین دید زیر آب در زمان های آرام بودن دریا است که بین ماه های می و سپتامبر می باشد. 

  5) آمِد و تولامبن (Amed and Tulamben)
ساحل آمد در خلیج جاملوک قرار دارد و دارای مناظر بی نظیری از صخره های مرجانی است. مکان غواصی بانیونینگ یک کشتی غرق شده ژاپنی را در خود جای داده است که اکنون زیستگاه غنی ماهی های گرمسیری، زمردماهی ناپلئونی و کوسه های آب سنگی است. در زمان هایی که ماهیگیران محلی برای ماهیگیری با قایق های سنتی خود به این ساحل نمی آیند، سفرهای چارتر برای غواصی با و بدون تجهیزات در اینجا ارائه می شود.
ساحل آمد همچنین یک پایگاه عالی برای لذت بردن از ساحل مجاور تولامبن است، جایی که کشتی آمریکایی غرق شده یواس‌ای‌تی لیبرتی (USAT Liberty)، جاذبه اصلی آن محسوب می شود.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

تفریحات نزدیک به غواصی بدون تجهیزات در بالی

دیدنی های نزدیک به غواصی بدون تجهیزات در بالی

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید