• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • سرگرمی پارک فناوری ماردی آگرو شهر مالزی کشور لنکاوی
  • سرگرمی پارک فناوری ماردی آگرو شهر مالزی کشور لنکاوی
  • سرگرمی پارک فناوری ماردی آگرو شهر مالزی کشور لنکاوی
  • سرگرمی پارک فناوری ماردی آگرو شهر مالزی کشور لنکاوی
  • سرگرمی پارک فناوری ماردی آگرو شهر مالزی کشور لنکاوی
  • سرگرمی پارک فناوری ماردی آگرو شهر مالزی کشور لنکاوی
  • سرگرمی پارک فناوری ماردی آگرو شهر مالزی کشور لنکاوی
  • سرگرمی پارک فناوری ماردی آگرو شهر مالزی کشور لنکاوی
  • سرگرمی پارک فناوری ماردی آگرو شهر مالزی کشور لنکاوی


پارک فناوری ماردی آگرو

نام سرگرمی

Mardi Agro Technology Park

نوع سرگرمی

پارک و باغ

کشور

ساعت بازدید

شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8:30 الی 17:00

نرخ قیمت ورودی

ارزان

متوسط قیمت بلیط

20 رینگیت

وب سایت

آدرس

no 1, Jalan Padang Gaong, Lubuk Semilang, Ulu Melaka Kuah, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

اگر عاشق میوه و گردشگری در طبیعت هستید، اینجا مکان مناسبی برای شماست. این پارک کشاورزی در زمینی به مساحت بیش از 35 هکتار گسترش یافته و در سال 1990 تاسیس شده و توسط دولت اداره می شود. اگرچه هدف کلی آن تحقیق در زمینه کشاورزی و مزرعه داری است، اما جاذبه اصلی در اینجا مزارع گسترده میوه با نمای وسیعی از حوزه آبریز جنگل های گونانگ رایا است. 
این پارک در کنار پارک تفریحی لوبوک سمیلانگ (Lubuk Semilang) در پادانگ ماتسیرات (Padang Matsirat) و در فاصله کمی از شهر کوآ و فرودگاه قرار دارد. تور مزرعه میوه با راهنما در داخل پارک ارائه می شود. از کامیون های ویژه ای با سقف سرپوشیده که هر دو طرف آن باز است برای گردشگران در باغ های میوه استفاده می شود. این کامیون ها دارای صندلی های راحت هستند و هنگام حرکت دید خوبی در اطراف ارائه می دهند. راهنما هر بار که به یک باغ میوه جدید وارد شوید یا چیز جالبی برای نشان دادن وجود داشته باشد توقف می کند. 
اولین بازدید از مزرعه میوه های گرمسیری است. بیش از 20 نوع درخت میوه گرمسیری فصلی و غیر فصلی در زمین های کشاورزی اینجا وجود دارد و مزرعه میوه در حدود 40 درصد از کل مساحت پارک را پوشش می دهد. برخی از میوه هایی که می توانید در اینجا مشاهده کنید شامل میوه های ستاره ای، گوآوا، مرکبات، انبه، رامبوتان، پولاسان، دوریان، چمپداک، جک فروت، چشالو و بسیاری میوه های دیگر است.
در مدت این بازدید، اطلاعاتی در مورد این میوه ها که همه آن ها به صورت ارگانیک و بدون استفاده از مواد شیمیایی رشد کرده اند، در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد. همچنین مکانی وجود دارد که می توانید نمونه هایی از این میوه های تازه را بچشید، که مطمئنا بعد از مدت ها زیر آفتاب بودن یک تقویت کننده انرژی عالی است. 
بازدید بعدی از مزرعه سبزیجات پیشرفته است. این یک مزرعه سبزیجات محافظت شده است که دارای پناهگاه آب باران برای میوه ها و سبزیجات، و همچنین دارای ساختار ضد حشرات برای سبزیجاتی است که مستعد جذب حشرات هستند. در مورد چگونگی اداره چنین مزرعه ای با فناوری پیشرفته و مزایای آن اطلاعاتی به بازدیدکنندگان داده می شود. در طول بازدید از مزارع، راهنما نه تنها در مورد میوه و سبزیجاتی که می بینید توضیح می دهد، بلکه شما را درگیر فعالیت های سرگرم کننده ای مانند ساخت ملخ یا انگشتر با برگ نارگیل و غیره خواهد کرد. 
به یاد داشته باشید که در زمان بارندگی امکان پیاده شدن از کامیون و بازدید دقیق از میوه ها وجود ندارد و بهترین فصل برای بازدید از مزرعه میوه بین ماه مه تا ژوئیه است که می توانید حداکثر انواع میوه ها را ببینید. در ضمن یک منطقه وسیع طبیعی در پارک وجود دارد که برای اهداف تفریحی از آن محافظت می شود. می توانید به این قسمت بیایید، استراحت کنید و از منظره های زیبا با فضای سرسبز اطراف آن لذت ببرید. ورود به این قسمت با هزینه ورودی اولیه پرداخت می شود.

قیمت بلیت و هزینه ها: 
1) منطقه تفریحی (ورودی اصلی): بزرگسالان 20 رینگت و کودکان 10 رینگت.
2) تور مزرعه: بزرگسالان 20 رینگت و کودکان 10 رینگت.
3) پیاده روی جنگلی با راهنما هر ساعت 20 رینگت
4) دوچرخه سواری هر ساعت ۲ رینگت
5) اجاره چادر ۴۰ رینگت (حداکثر 4 نفر در هر چادر)
6) هزینه کمپینگ روزی ۵ رینگت به ازای هر نفر
7) مواد غذایی و نوشیدنی برای کمپ (صبحانه، ناهار، چای و شام): ۲۲ رینگت
8) بسته آموزشی: ۱۲ رینگت به ازای هر نفر.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

تفریحات نزدیک به پارک فناوری ماردی آگرو

دیدنی های نزدیک به پارک فناوری ماردی آگرو

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید