• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • سرگرمی کروکدیل ادونچر لند شهر مالزی کشور لنکاوی
  • سرگرمی کروکدیل ادونچر لند شهر مالزی کشور لنکاوی
  • سرگرمی کروکدیل ادونچر لند شهر مالزی کشور لنکاوی
  • سرگرمی کروکدیل ادونچر لند شهر مالزی کشور لنکاوی
  • سرگرمی کروکدیل ادونچر لند شهر مالزی کشور لنکاوی
  • سرگرمی کروکدیل ادونچر لند شهر مالزی کشور لنکاوی
  • سرگرمی کروکدیل ادونچر لند شهر مالزی کشور لنکاوی
  • سرگرمی کروکدیل ادونچر لند شهر مالزی کشور لنکاوی
  • سرگرمی کروکدیل ادونچر لند شهر مالزی کشور لنکاوی
  • سرگرمی کروکدیل ادونچر لند شهر مالزی کشور لنکاوی


کروکدیل ادونچر لند

نام سرگرمی

Crocodile Adventureland

نوع سرگرمی

باغ وحش و آکواریوم

کشور

ساعت بازدید

هر روز از ساعت 9:00 الی 18:00

نرخ قیمت ورودی

ارزان

متوسط قیمت بلیط

۴۵ رینگیت

آدرس

Mukim Air Hangat, Jalan Datai, Kampung Kubang Badak, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

مزرعه کروکدیل سابق که اکنون نام آن به کروکدیل ادونچرلند تغییر یافته است و در زبان محلی با نام تامان بوایا (Taman Buaya) شناخته می شود، در منطقه خلیج تلوک داتای (Teluk Datai) در انتهای شمال غربی جزیره واقع شده است. کل مساحت منطقه مزرعه در حدود 20 جریب است که تقریبا نیمی از آن برای گردشگران و بازدیدکنندگان قابل دسترسی است و باقی آن برای پرورشی کروکدیل ها استفاده می شود. 
این مزرعه در فضایی سرسبز با کوهستانی در پس زمینه آن قرار گرفته است. در اینجا یکی از بزرگترین مجموعه کروکدیل های آب شور مالزی وجود دارد که به مزارعی با گونه ها و اندازه های مختلف تقسیم شده و تعداد آن ها به بیش از 1000 عدد می رسد و متشکل از هر دو نوع کروکدیل و تمساح می باشند (تمایز بین این دو نوع آسان نیست، مگر اینکه در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشید). 
در حالی که بسیاری از کروکدیل ها وارد شده اند، تعداد زیادی از آن ها نیز در مزرعه به دنیا آمده و رشد کرده اند. کل مزرعه به چندین بخش یا حوضچه های بتنی تقسیم شده است و در هر بخش پلاکاردهایی وجود دارد که اطلاعات مربوط به کروکدیل ها را در آن بخش نشان می دهد. هنگام ورود، قسمت اول (همان حوضچه دوره ای یا حوضچه کروکدیل های کوچک) جایی است که بسیاری از کروکدیل های کوچک و جوان را پیدا خواهید کرد. در اینجا می بینید که بیشتر آن ها با دهان باز می خوابند و آرام می گیرند و می توانید غذای آن ها را خریداری کرده و به کروکدیل های ۲ تا ۳ ساله غذا بدهید.
حوضچه گونه ها (Species Pond) جایی است که هر دو گونه کروکدیل و تمساح در کنار هم نگهداری می شوند و پلاکاردی در اینجا نحوه تمایز بین این دو را توضیح می دهد. حوضچه تله (Hooking Pond) مکان جالبی است که در آن می توانید کروکدیل ها را زمانی که برای غذا خوردن بالا می پرند تماشا کنید. حوضچه های نمایشی (A و B) نیز وجود دارد که مربیان با کروکدیل ها حرکات نمایشی انجام می دهند. گفتگوی روزانه با پرسش و پاسخ در مرکز آموزش کروکدیل برگزار می شود و در آن می توانید با یک کروکدیل ۴ متری عکس هم بیاندازید. 
حوضچه پل (Bridge Pond) از همه بزرگتر است و جالبترین آن ها نیز می باشد. یک پل چوبی با سقف سرپوشیده وجود دارد که از وسط حوضچه عبور می کند. تعداد زیادی کروکدیل بزرگ در این حوضچه نگهداری می شود و هنگام عبور از روی پل، می توانید این موجودات را در زیر خود مشاهده کنید و حتی برخی از آن ها به شما نگاه می کنند. 
روزانه دو بار برنامه های نمایشی در حوضچه نمایش برگزار می شود که احتمالا جذاب ترین بخش مزرعه کروکدیل است. در اینجا یک فرد آموزش دیده را خواهید دید که با یک کروکودیل بزرگ کشتی می گیرد و بعضی اوقات حتی ممکن است دو مرد یک کروکدیل را بلند کنند. در نمایش دیگری، یک مرد تمام دست خود را در دهان باز کروکدیل فرو می برد و در نمایش دیگر، یک نفر کروکدیل را به شکل دایره ای و به وسیله دم آن روی زمین می کشد. نمایش ها حدود 20 دقیقه طول می کشد. 
یکی دیگر از جاذبه های مهم این مزرعه وجود یک کروکدیل بزرگ به نام بوجانگ کاوی (Bujang Kawi) است که گفته می شود یکی از بزرگترین کروکدیل ها در جهان است و وزن آن حدود نیم تن است و متعلق به گونه ای به نام Porosus می باشد. این کروکدیل بدون دندان به دنیا آمده است و به دلیل این معلولیت، آن را در یک حوضچه جداگانه، درست در کنار حوضچه پل نگهداری می کنند. در اینجا می توانید چندین فعالیت سرگرم کننده دیگر مانند کروکدیل فیشینگ، کنترل کروکدیل و حوضچه تومیستوما (Tomistoma Pond) را در پارک تجربه کنید. 
بسته به فعالیت هایی که می خواهید از آن ها لذت ببرید، چندین نوع بلیت وجود دارد. بلیت استاندارد (معروف به Adventure Combo) شامل ورودی و دو بسته غذا برای کروکدیل های کوچک است و می توانید در هنگام بازدید از امکانات، فعالیت ها و نمایش های سرگرم کننده موجود لذت ببرید.

قیمت بلیت Adventure Combo: برای بزرگسالان ۴۵ رینگت و برای کودکان زیر ۱۲ سال ۳۵ رینگت 

ساعت نمایش ها: 
نمایش کروکدیل Bujang Lang (محل برگزاری: حوضچه نمایش A)، 11:15 صبح، 2:45 بعد از ظهر
نمایش آموزشی کروکدیل (محل برگزاری: حوضچه نمایش B) 10 صبح، 3:45 بعد از ظهر 
پرش کروکدیل ها (محل برگزاری: حوضچه نمایش B یا حوضچه گونه ها) 10:30 صبح، 5:30 عصر
تغذیه کروکدیل ها (محل برگزاری: حوضچه پل) 11:45 صبح، 1:15 بعد از ظهر، 3:15 بعد از ظهر
رویارویی با دایناسور: ساعت 2 عصر
افسانه سارکوسوکوس: 12 ظهر، ساعت 4:30 بعد از ظهر


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

تفریحات نزدیک به کروکدیل ادونچر لند

دیدنی های نزدیک به کروکدیل ادونچر لند

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید