• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • سرگرمی کمپینگ در ارمنستان شهر ارمنستان کشور ایروان
  • سرگرمی کمپینگ در ارمنستان شهر ارمنستان کشور ایروان
  • سرگرمی کمپینگ در ارمنستان شهر ارمنستان کشور ایروان
  • سرگرمی کمپینگ در ارمنستان شهر ارمنستان کشور ایروان
  • سرگرمی کمپینگ در ارمنستان شهر ارمنستان کشور ایروان
  • سرگرمی کمپینگ در ارمنستان شهر ارمنستان کشور ایروان
  • سرگرمی کمپینگ در ارمنستان شهر ارمنستان کشور ایروان
  • سرگرمی کمپینگ در ارمنستان شهر ارمنستان کشور ایروان


کمپینگ در ارمنستان

نام سرگرمی

Camping in Armenia

نوع سرگرمی

سایر سرگرمی ها

نرخ قیمت ورودی

رایگان

می توان از ارمنستان به عنوان بهشت هیچ هایکینگ نام برد، کشوری با مردمی بسیار میهمان نواز که به خوبی با علاقمندان به این فعالیت برخورد می نمایند. هیچ هایکینگ یا رایگان سواری در اصطلاح به معنای سوار شدن بر خودرو یا کامیون های عبوری به قصد سفر و بدون پرداخت کرایه است. این بهشت دوست داشتنی مقصدی بسیار مناسب برای علاقمندان به کمپبنگ نیز به شمار می رود، سرزمینی با عشق که مردم میهمان نوازش بسیار سخاوتمندانه و با آغوشی باز چنان گرم و دوستانه از میهمانانشان پذیرایی می کنند که در برخی اوقات آنها تصمیم می گیرند به جای رفتن به کمپ و اردو شبی دوست داشتنی را در کنار این مردم خونگرم و در زیر سقف خانه هایشان سپری نمایند. در کنار رشته کوه های دیدنی ارمنستان جنگل هایی سرسبز، دره هایی زیبا و رودخانه هایی تماشایی همراه با چشمه های طبیعی فوق العاده ای را در دل خود جای داده، زیبایی طبیعی خیره کننده ای که دارای بستری مناسب برای کمپینگ می باشند. می توان از کمپینگ به عنوان شیوه ای نوین از تمدد انرژی برای افرادی که از یکنواختی هتل ها خسته شده اند، نام برد. تجربه ای جذاب در دل طبیعت که ترسیم گر خاطراتی به یادماندنی و دوست داشتنی برای علاقمندان به طبیعت خواهد بود. دریاچه سوان به لطف داشتن سواحلی اختصاصی با محصور یکی از برترین مقاصد برای کمپینگ به شمار می رود. این مروارید آبی ارمنستان توسط رشته کوه های بی نظیری احاطه گردیده و دارای چشم اندازی جذاب و تماشایی است. لطفا توجه داشته باشید در هنگام کمپینگ در این منطقه مراقب آب و هوای معتدل و اغلب سرد در شب هنگام باشید. البته پیاده روی در رشته کوه های اطراف دریاچه بسیار لذت بخش و دوست داشتنی خواهد بود. از دیگر مکان های زیبا و مناسب برای کمپینگ می توان به یگِگ نادزور (Yeghegnadzor) اشاره کرد، مکانی عالی برای است راحت و تمدد اعصاب همراه با چشم اندازی تماشایی به رشته کوه های اطراف. البته میهمان نوازی در این منطقه نیز بی نظیر است و شرکت کنندگان در کمپینگ با احترامی فوق العاده با یکدیگر برخورد می کنند. پارک روستایی لاستیور (Park village Lastiver) یکی دیگر از مقاصد افسانه ای برای تجربه کمپینگی خاطره انگیز به شمار می رود، مکانی خارق العاده با طبیعی نفس گیر و درختانی رویایی که فضای دلربایش با صدای دلنواز جریان آبشار پر شده. این پارک تا حدی تماشایی و رویاگونه است که مردم محلی از آن به عنوان گنج پنهان منطقه تاووش (Tavush) یاد می کنند. در کنار این منطقه یک شهربازی بی نظیر به نام یل (Yell Extreme Park) نیز به چشم می خورد، تنها پارک تفریحی دهکده ینوکاوان (Yenokavan) با ارائه گزینه های جذاب و مهیج متعدد. زیپ لاین یکی از فعالیت های مهیجی است که امتحانش را به هیچ وجه نباید از دست داد، فعالیتی که تمام افراد از حرفه ای تا مبتدی می توانند با لذتی وافر انجامش دهند. یک تیم حرفه ای بسیار مجرب افراد را برای انجام این پرواز دلنشین و خاطره فراموش نشدنی آن یاری می رسانند. البته در این مکان یک پارک طناب (Rope Park) نیز وجود دارد، جاییکه علاقمندان می توانند از انجام مجموعه ای گسترده از عناصر فعالیت های ورزشی نظیر تمرینات کوهنوردی و صخره نوردی با طناب، دوره های مانع و زیپ لاین لذت ببرند. فعالیت هایی که انجامشان نه به تکنیک هایی خاص و نه آمادگی هایی فیزیکی منحصربه فردی وابسته نیست. و در آخر می توان از ارمنستان به عنوان مقصدی بسیار مناسب برای کمپینگ نام برد البته در زمان و مکان مناسبش.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید