• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با 25 مورد از بهترین شهرهای ساحلی جهان آشنا شوید (قسمت دوم)

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۹/۹/۹   تعداد بازدید : 2434   گروه مطلب : ترین ها

با استفاده از داده های شرکت های تحقیقاتی بازار جهانی و تجزیه و تحلیل معیارهای شرایط زندگی، شرکت گردشگری شیکاکو لاین کروزیر (Chicago Line Cruises) شهرهای سراسر جهان را بررسی کرد تا مشخص کند کدام یک از مکان های آبی دارای این ویژگی ها نیستند. نتایج بر اساس غذا، موسیقی، طبیعت، معماری و چیزهایی که کاملا بی نظیر هستند، بدست آمده است و این ها 25 مورد از بهترین شهرهای ساحلی در جهان می باشند.

14. هنگ کنگ
چرا دوستش داریم: هنگ کنگ 1223 آسمان خراش دارد و افق آن یکی از زیباترین افق ها در جهان است. این شهر که در دریای جنوب چین قرار دارد، نه تنها منطقه ویژه اداری چین، بندر بین المللی اصلی و پایتخت آشپزی برای غذاهای خیابانی است، بلکه یکی از گران ترین شهرهای جهان نیز می باشد. برای تماشای بهترین مناظر شهر به سمت قله ویکتوریا، بلندترین نقطه در شهر پیاده روی کنید. 

14. هنگ کنگ


15. دوبلین، ایرلند
چرا دوستش داریم: موقعیت دوبلین در دریای ایرلند به تبدیل شدن آن به یک پایتخت فرهنگی کمک کرده است و مکان مجموعه داستان دوبلینی ها و رمان اولیس نوشته جیمز جویس نیز می باشد. همچنین این شهر به ازای هر کیلومتر، فضای سبز بیشتری از هر شهر اروپایی دیگر دارد و دارای محبوب ترین جاذبه گردشگری ایرلند، یعنی کارخانه آبجوسازی گینس است. 

15. دوبلین، ایرلند


16. نیویورک سیتی
چرا دوستش داریم: نیویورک به لطف حضورش در آهنگ ها و فیلم ها و قرار گرفتن در کنار رودخانه هادسون و اقیانوس اطلس، بدون شک شناخته شده ترین شهر در جهان است. موزه هنر متروپولیتن این شهر یکی از پر بازدیدترین موزه ها در جهان و همچنین پارک مرکزی آن پر بازدیدترین پارک در ایالات متحده است. 

16. نیویورک سیتی


17. توکیو، ژاپن
چرا دوستش داریم: توکیوی فوق مدرن که در کنار اقیانوس آرام قرار دارد، از ظهور هتل های کپسولی گرفته تا مخروط های بستنی طلا، مسئول همه چیز است. (در ورزشگاه یوکوهاما، فناوری حتی امکان بازی بر روی دو زمین قابل تعویض را فراهم می کند.) از سال 2008، 36 درصد از استان توکیو به عنوان یک پارک ملی تعیین شده است.

17. توکیو، ژاپن


18. سانفرانسیسکو، کالیفرنیا
چرا دوستش داریم: مناظر خیره کننده سانفرانسیسکو از اقیانوس آرام و پل معروف گلدن گیت از محبوب ترین عکس های کارت پستال در جهان هستند. در اینجا بیش از 320 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری، 1000 جریب رشته کوه و مسیرهای پیاده روی و همچنین یکی از بزرگترین ترین محله های چینی (Chinatowns) در جهان وجود دارد. در کنار خلیج سانفرانسیسکو بنشینید. همچنین ممکن است تعدادی نهنگ مهاجر را مشاهده کنید.

18. سانفرانسیسکو، کالیفرنیا


19. سیدنی، استرالیا
چرا دوستش داریم: سیدنی دارای حدود 70 ساحل و استخر صخره ای است که از اهمیت و شهرت بسیار بالایی برخوردار می باشند، بنابراین قرار گرفتن آن در این لیست جای تعجب ندارد. بازدیدکنندگان و افراد محلی به یک اندازه پارک ملی سلطنتی، موزه استرالیا و فلت وایت (flat whites) این شهر را دوست دارند.

19. سیدنی، استرالیا


 با 25 مورد از بهترین شهرهای ساحلی جهان آشنا شوید (قسمت اول)



20. شیکاگو، ایلینویز
چرا دوستش داریم: شیکاگو سومین شهر بزرگ ایالات متحده است و به طور گسترده ای زادگاه مدرن موسیقی جاز و بلوز محسوب می شود. این شهر چند ملیتی که در حاشیه پایین دریاچه میشیگان واقع شده است، دارای یک سبک زندگی ورزشی پر جنب و جوش، برخی از بهترین رستوران های جهان، هتل های هیپ و موسسه معروف هنر است که به تنهایی سالانه 1.5 میلیون بازدید کننده دارد.

20. شیکاگو، ایلینویز


21. سنگاپور
چرا دوستش داریم: سنگاپور که شامل 63 جزیره است، در نزدیکی مالزی و اندونزی واقع شده و بسیار متفاوت است و 38 درصد از جمعیت آن به عنوان اتباع خارجی شناخته می شوند. هزینه زندگی در آن زیاد است و دارای مکان های میراث جهانی یونسکو، بزرگترین مجموعه هنرهای جنوب شرقی آسیا و بزرگترین استخر بی نهایت جهان در پشت بام هتل مارینا بی سندز (Marina Bay Sands) است.

21. سنگاپور


22. کپنهاگ، دانمارک
چرا دوستش داریم: پایتخت دانمارک که از نظر فنی بر روی دو جزیره در دریای بالتیک ساخته شده است، دارای یک مجموعه پل، راهروهای کنار آب و پارک هایی است که شهر رنسانس را به هم متصل می کنند. کپنهاگ محل قدیمی ترین سلطنت جهان و دومین پارک تفریحی قدیمی در جهان در باغ های تیوولی (Tivoli) می باشد.

22. کپنهاگ، دانمارک


23. ونکوور، بریتیش کلمبیا
چرا دوستش داریم: از ونکوور بازدید کنید و خواهید دید که چرا این همه افراد وفادار فداکار در این شهر غربی کانادا وجود دارد. در پارک استنلی در مرکز شهر بیش از 1000 جریب ساحل و جنگل وجود دارد و برای کسانی که می خواهند مدتی را در آنجا بگذرانند، موزه مردم شناسی در دانشگاه بریتیش کلمبیا یکی از بهترین مجموعه های هنرهای بومی در جهان را دارد. ونکوور از لحاظ قومی یکی از متنوع ترین شهرهای کانادا است و قصد دارد تا پایان سال 2020 سبزترین شهر جهان باشد و در حال حاضر 93 درصد از برق خود را با روش های پایدار تولید می کند.

23. ونکوور، بریتیش کلمبیا


24. بارسلونا، اسپانیا
چرا دوستش داریم: بارسلونا بزرگترین شهر دریای مدیترانه است و به عنوان پایتخت منطقه کاتالونیای اسپانیا سالانه حدود 9 میلیون گردشگر را به دلیل هر چیزی از معماری گائودی گرفته تا استادیوم فوتبال تاریخی نیوکمپ به خود جذب می کند. این شهر همچنین بهترین غذاهای دنیا از جمله تاپاس (tapas) را دارد. 

24. بارسلونا، اسپانیا


25. اوکلند، نیوزیلند
چرا دوستش داریم: اوکلند که ملقب به "شهر قایق ها" است بین دو بندر و در بالای یک میدان آتشفشانی قرار گرفته است. این شهر هزاران ساحل شنی دارد که برای هر چیزی از موج سواری تا آفتاب گرفتن مناسب است. گالری هنری اوکلند نیز بیش از 15،000 قطعه را به نمایش گذاشته است و در نزدیکی آن مردم می توانند مکان هایی از مجموعه فیلم های ارباب حلقه ها را تماشا کنند.

25. اوکلند، نیوزیلند


منبع: cntraveler





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید