• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با 10 مکان برتر و شگفت انگیز در کامبوج آشنا شوید

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۸/۱/۱۲   تعداد بازدید : 4795   گروه مطلب : دیدنی ها


با 10 مکان برتر و شگفت انگیز در کامبوج آشنا شوید

کامبوج کشوریست که به واسطه معابد شگفت انگیزش شناخته شده می باشد تا دیگر جاذبه های دیدنی اش. به همین منظور قصد داریم تا در این مقاله به برسی 10 مکان برتر این کشور زیبا و دوست داشتنی بپردازیم. 

1- کامپوت 
کامپوت شهری باشکوه می باشد که در قسمت جنوبی کامبوج قرار گرفته است و مرکز استان کامپوت می باشد. این شهر خارق العاده با به عمل آوردن فلفل باکیفیت که به سراسر دنیا صادر می شود شناخته شده است. این شهر جاذبه های زیبای برای معرفی به گردشگران دارد که یکی از اصلی ترین آنها فضای آرامش بخش کنار رودخانه آن است. این مکان همچنین میزبان تعداد و انواع زیادی رستوران، هتل، بار و خدمات عمومی برای بازدیدکنندگان می باشد.

1- کامپوت


2- ساحل سیهانوکویل 
یکی از بهترین مکان هایی که می توان در سفر به کامبوج از آنجا دیدن کرد شهر باشکوه سیهانوکویل می باشد که یکی از استان های کامبوج با مجموعه ای از سواحل شنیست. بسیاری از این سواحل دارای رستوران ها و بارهایی هستند که غذاها و نوشیدنی های بسیار خوشمزه ای را سرو می کنند. این سواحل شن سفید بسیار زیبا بهترین تجربه ها را برای بازدیدکنندگانش با ارائه فعالیت هایی نظیر دوچرخه سواری در کوهستان، غواصی، غواصی با لوله تنفسی و یا فقط پیاده رودی در مرکز شهر و بازار مرکزی رقم خواهد زد. ساحل ویکتوری، لامهرکای (Lamherkay Beach)، کوپوس (Koh Pos Beach)، ایندیپندنس (Independence Beach)، سوکا (Sokha Beach) برخی از محبوب ترین سواحل سیهانوکویل می باشند.

2- ساحل سیهانوکویل


3- سیم ریپ 
سیم ریپ یک شهر تفریحی زیباست که در قسمت شمال غربی کشور کامبوج واقع شده است و شهری با فرهنگ و تاریخ متنوع و همچنین گذرگاهی مهم برای رسیدن به ویرانه های آنگکور می باشد. این شهر همچنین محل اصلی جاذبه گردشگری کشور کامبوج است که هر ساله میلیون ها بازدیدکننده را به این مکان شگفت انگیز می کشاند. این مکان همچنین میزبان تعداد زیادی هتل، اقامتگاه های تفریحی، رستوران ها و مکان های جذاب دیگری برای گردشگران است. جاذبه های اصلی این شهر شامل انگکور وات، انگکور توم و معابد دیگری می باشد. سیم ریپ یکی از بهترین مکان های کامبوج برای بازدید است.  

3- سیم ریپ


4- کو رانگ (Koh Rong)
کو رانگ جزیره ای زیباست که در استان سیهانوکویل کامبوج واقع شده است. این جزیره مکانی عالی می باشد که به واسطه سواحل شنی، صخره های مرجانی و تنوع گیاهی و جانوری اش شناخته شده است. همچنین کو رانگ کامبوج دارای یکی از زیباترین و دست نخورده ترین سواحل در جنوب شرقی آسیا با فضایی آرامش بخش می باشد که با چندین اقامتگاه تفریحی ساحلی و میهمان خانه به همراه رستوران های دوست داشتنی برای گردشگران احاطه شده است. 

4- کو رانگ (Koh Rong)


 هفت مورد از بهترین کارهایی که باید در سفر به کامبوج انجام داد



5- کو کر (Koh Ker)
کو کر به مدت 15 تا 16 سال پایتخت امپراتوری خمر بوده است. در این زمان کوتاه دیدنی ترین ساختمان ها و مجسمه ها در این شهر تاریخی ساخته شدند. این سایت باستان شناسی بزرگ محدوده ای توسعه نیافته بود که به ندرت بازدیدکنندگانی داشت. اما پس از قرن دهم این مکان با ساخت مجموعه معابد مشخصی شروع به توسعه یافت. سازه اصلی که در آن زمان ساخته شد معبد کو کر نام دارد. هرچند که هیچ وسیله نقلیه عمومی برای گردشگران در این منطقه وجود ندارد اما می توانید با تاکسی و یا ماشین هماهنگ کرده و از درب هتل یا میهمان سرای خود به اینجا بیایید. هم اکنون این مکان دارای دو رستوران می باشد که غذاهای اصلی را در درب ورودی معبد به فروش می رسانند.

5- کو کر (Koh Ker)


6- دریاچه تونله ساپ 
یکی از بهترین مکان هایی که در کامبوج می توان از آن بازدید کرد این دریاچه سراسرنماست که در یک کیلومتری جنوب شهر سیم ریپ قرار دارد. این دریاچه بزرگترین دریاچه آب شیرین در جنوب شرقی آسیاست که اغلب اندازه آن با توجه به زمان بادهای موسمی، فصول خشک و دیگر شرایط آب و هوایی تغییر می کند. کنار این دریاچه چشم اندازی عالی را برای بازدیدکنندگان به همراه دارد و شما می توانید در فضای آرامش بخش آن به آرامش رسیده و از دره این مکان زیبا لذت ببرید. همچنین چانگ کنیس (Chong Khneas) نام روستای شناوری مشهور در کنار این دریاچه می باشد. این دریاچه دارای گونه های مهمی از ماهی هایی است که با بیش از 300 گونه از ماهی های آب شیرین، مارها، کروکودیل ها، لاکپشت و بسیاری دیگر در حال زاد و ولد هستند.

6- دریاچه تونله ساپ


7- سن مونوروم 
سن مونوروم شهری باشکوه واقع در استان موندول کیری (Mondulkiri province) کامبوج است که شهرتش را مدیون چشم اندازهای زیبا و تورهای فیل سواریش می باشد. این مکان دیدنی مقرون به صرفه در کامبوج فضای بزرگی برای استراحت و لذت بردن از اعماق وجود را برای بازدیدکنندگان مهیا کرده است. با پیمودن چیزی درحدود 7 تا 8 ساعت از پایتخت کامبوج، پنوم پن می توانید به این مکان زیبا برسید. همچنین در مرکز شهر دو دریاچه چندین ساله وجود دارد که با زمین های سرسبز، قبیله های تپه، آبشارها و جاده های خاکی پر پیچ و خم همراه هستند و تجربه ای بسیار خوب برای گردشگران خواهد بود.

7- سن مونوروم


8- پنوم پن 
پنوم پن پایتخت کشور کامبوج می باشد که در تلاقی سه رودخانه مکونگ، تونله ساپ و باساک جای گرفته است. این شهر مرکزی برای معماری و مجسمه های امپراتوری خمر و همچنین استعمارگری فرانسه می باشد. پنوم پن شامل پیاده رویی در کنار رودخانه می باشد که در آن صفی از رستوران و بارها و همچنین کاخ زیبای سلطنتی، سیلور پاگودا و موزه ملی که منصوعاتی از سراسر دنیا را به نمایش می گذارد به چشم می خورد. این شهری پر جنب و جوش و شلوغ می باشد که بسیاری از مراکز سیاسی، تجاری و فرهنگی کشور را در خود جای داده است. این شهر برای راحتی بازدیدکنندگان دارای امکانات اقامتی در سطوح مختلف از میهمان خانه های ساده تا هتل های پنج ستاره با امکانات غذایی خوب و همچنین شب زنده داری های دوست داشتنی و پر جنب و جوشی را ارائه می دهد. این شهر یکی از بهترین مکان های دیدنی در کامبوج است.

8- پنوم پن


9- آنگور
در آنگور پایتخت امپراتوری خمر ساختمان های تاریخی بسیاری از قرن نهم تا پانزدهم به چشم می خورند. کلمه آنگور یک لغت از زبان سانسکریت به معنی شهر می باشد. این شهر تعداد زیادی ساختمان و مجسمه های تاریخی را درون خود جای داده است که یکی از زیباترین آنها آنگکور وات، بزرگترین معبد بودایی و جاذبه گردشگری محبوبی می باشد. بسیاری از مکان های شهر آنگکور شامل قابل توجه ترین مکان ها با معماری خمر است که برخی از معابد مربوط به آن زمان در طول این سالها بازسازی شده اند.

9- آنگور


10- کراتی 
یکی دیگر از بهترین مکان هایی که در سفر به این کشور باید از آن بازدید کرد شهر کراتی است که یکی از استانهای شرقی کامبوج و شهری زیبا در کنار رود می باشد. این شهر یکی از بهترین چشم اندازهای غروب آفتاب در کنار رودخانه مکونگ در کامبوج را به نمایش می گذارد. همچنین این شهر یکی محبوب ترین مکان های این کشور است. کراتی دارای جاذبه های دیدنی بسیار زیبایی نظیر دلفین نهنگی پوزه کوتاه، هتل های لوکس، رستوران ها و بسیاری دیگر می باشد.           

10- کراتی

         
منبع: earthnworld





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید