• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با شگفت انگیزترین مکان های کره زمین در سال 2019 آشنا شوید

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۱۲/۲۶   تعداد بازدید : 6600   گروه مطلب : ترین ها


با شگفت انگیزترین مکان های کره زمین در سال 2019 آشنا شوید

این دنیا آفرینشی زیبا به دست خداوند است و در آن مکان های شگفت انگیز زیادی وجود دارد که می بایست به لیست سفرهای خود اضافه کنید. زمین پر از زیبایی های جذاب، شهرهای گمشده، آبشارهای شگفت انگیز و چیزهای بسیار دیگریست. مکان های زیادی برای بازدید وجود دارند که نمی دانیم از کجا شروع کنیم و در کجا آن را به پایان برسانیم. به همین دلیل در ادامه به ده مکانی که یکبار هم شده در طول زندگیتان می بایست از آنها دیدن کنید اشاره کرده ایم.

10- فورسیزنز ریزورت بورا بورا
فورسیزنز ریزورت بورا بورا لوکس ترین و راحت ترین اقامتگاهیست که در موتو تِهوتو (Моtu Теhоtu) واقع در جزیره زیبا و مرموز بورا بورا می باشد. این تفریحگاه بخشی از ریزورتز و هتل فور سیزنز است که متعلق به یک شرکت در تورنتو می باشد. این تفریحگاه زیبایی جذابی را ارائه می کند و بیشتر محوطه اش در آب قرار دارد. موقعیت و طراحی لوکس این تفریحگاه گرادشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند. بسیاری هم این مکان را به عنوان مقصد رویایی خود می دانند. حتما از اینجا دیدن کنید.

10- فورسیزنز ریزورت بورا بورا


9- دریاچه پترورلدز مر (Раtеrѕwоldѕе Мееr Lаkе)، خرونینگن (Grоnіngеn)، هلند
دریاچه پترورلدز مر معجزه شگفت انگیز و شکوهمند طبیعت است. این دریاچه یکی از پهناورترین شهرهای این کشور می باشد. این مکان در فصل تابستان که زمانی عالی برای قایق سواری، کایاک سواری و ریلکس کردن است بازدیدکنندگان بسیاری دارد. در زمستان نیز به بهترین و شگفت انگیزترین مکان برای اسکی روی یخ مشهور می باشد. دو طرف این دریاچه پوشیده از آب است که به این ترتیب مکانی عالی برای سفر می باشد. این مکان در 15 کیلومتری شهر اصلی واقع شده است و به این ترتیب بهترین مکان برای پیک نیک ساکنان شهر هم می باشد. 

9- دریاچه پترورلدز مر (Раtеrѕwоldѕе Мееr Lаkе)، خرونینگن (Grоnіngеn)، هلند

 
8- بودای تیان تن در جزیره لانتانو (Lаntаu Іѕlаnd)، هنگ کنگ
بودای تیان تن که به بودای محلی شناخته شده است یک مجسمه برنز بزرگ از بودا می باشد که در جزیره لانتانو کشور هنگ کنگ واقع شده است. این مجسمه زیبای ساخته دست بشر می باشد و مکان قرار گرفتنش نیز حیرت آور است و بیشتر شبیه به یک معجزه می باشد. ساخت این مجسمه در سال 1990 شروع و پس از سه سال در سال 1993 به پایان رسید. مجسمه تیان تن در نزدیکی صومعه پو لین (РО Lіn Моnаѕtеrу) ساخته شده و خود مجسمه و موقعیت قرار گرفتنش شبیه به ترکیبی سمبولیک و خوش نما از طبیعت و انسان می باشد. این منطقه مرکز اصلی بودیسم در هنگ کنگ است و مردم اینجا اعتقاد عظیمی به بودیسم دارند. ارتفاع این تندیس 34 متر و وزن آن 240 تن است. بازدیدکنندگان برای رسیدن به این مکان مراحل بسیاری را طی می کنند. 

8- بودای تیان تن در جزیره لانتانو (Lаntаu Іѕlаnd)، هنگ کنگ


7- هواکاچینا (Нuасасhіnа)، پرو 
فقط در کتاب قصه ها خوانده بودیم که یک روستا چقدر می تواند زیبا باشد و این مکان مثال زنده آن است. هواکاچینا روستایی چشمگیر و زیبا می باشد که در وسط بیابان در پرو واقع شده. این مکان قسمتی از استان ایکاست و در منطقه ایکا قرار دارد. جمعیت این روستای بینظیر خیلی کم است به طوری که تنها کمتر از 100 نفر در آن زندگی می کنند. تمام خانه ها با تپه های شنی محاصره شده اند. محلیان توانسته اند این مکان را به زیبایی بسازند و آن را به جاذبه توریستی بزرگی تبدیل کنند. این مکان به آبادی آمریکا نیز مشهور است.

7- هواکاچینا (Нuасасhіnа)، پرو


6- پالپیت راک (Рulріt Rосk)، پریکستولن (Рrеіkеѕtоlеn)، نروژ
پالپیت راک یا صخره پالپیت که در کشور زیبای نروژ قرار دارد یکی از فوق العاده ترین مکان هاییست که باید از آن دیدن کرد. این صخره 604 متر بالاتر از سطح دریاست و بالای صخره هم یک سطح 25 متری وجود دارد که روز به روز جذابیت و محبوبیت بیشتری در بین گردشگران پیدا می کند. پروژه های بسیاری به منظور اینکه بازدید گردشگران را آسانتر و لوکس تر کند در این مکان در حال اجرا هستند. راه رسیدن کنونی به بالای این صخره با 3.8 کیلومتر پیاده روی میسر می باشد. این مکان برای جوانان و پیاده گردانی که به دنبال مکانی خیلی جذاب می گردند بسیار مناسب است.

6- پالپیت راک (Рulріt Rосk)، پریکستولن (Рrеіkеѕtоlеn)، نروژ


 مقاصد گردشگری شگفت انگیز که نمی دانستید وجود خارجی دارند



5- پارک ملی دریاچه های پلیتویک (Plitvice Lakes National Park)، کرواسی
 پارک ملی دریاچه های پلیتویک به عنوان یکی از وسیع ترین و قدیمی ترین پارک های ملی در جنوب شرقی اروپا به شمار می آید. این مکان تاریخی بسیار کهن دارد که باعث شده در سال 1979 در لیست میراث جهانی دنیا قرار گیرد. این پارک در سال 1949 ساخته شده و در منطقه کوهستانی کارست در کرواسی مرکزی واقع شده است. پارک ملی دریاچه های پلیتویک دارای وسعت کلی 297 کیلومتر می باشد که 90 درصد از آن قسمتی از شهرستان لیکا سنی و 10 درصد باقیمانده آن قسمتی از شهرستان کارلوواتس است. این مکان به عنوان معجزه ای طبیعی که خداوند خودش آن را رنگ آمیزی کرده است می باشد. برای ورود به این مکان می بایست ورودیه بپردازید اما این هزینه ارزش تجربه دیدن آن را دارد.

5- پارک ملی دریاچه های پلیتویک (Plitvice Lakes National Park)، کروواسی


4- دریاچه بایکال شمالی، روسیه
دریاچه بایکال شمالی در روسیه و سیبری جنوبی قرار گرفته است. به نظر می رسد که این دریاچه زیبا و حیرت انگیز با استفاده از تکنولوژی مدرن شکل گرفته است اما این دریاچه معجزه ای طبیعی می باشد. این دریاچه قدیمی ترین دریاچه دنیاست و همچنین عمیق ترین دریاچه جهانی نیز می باشد. تنها 20 درصد از آب سطح این دریاچه یخ زده نیست. این دریاچه در سال 1996 در لیست میراث جهانی قرار گرفت. دمای این دریاچه حتی در فصل تابستان هم منفی 19 درجه می باشد. 

4- دریاچه بایکال شمالی، روسیه


3- چیتورگره، هندوستان
این قلعه یکی از بزرگترین دژهای هندوستان می باشد و به علت اینکه شاهد جنگ های بسیاری بوده مشهور است و نمادی از تاریخی بزرگ می باشد. این قلعه در راجستان واقع شده و در چیتور که زمانی پایتخت میوار بوده است قرار دارد. این مکان توسط راجپوت ها اداره می شده اما در سال 1567 مغول ها آن را تحت تسلط خود در آوردند. همچنین این قلعه به دنبال جایگاهی در لیست میراث جهانی است.

3- چیتورگره، هندوستان


2- پل معلق کاپیلانو، ونکوور، بریتیش کلمبیا
پل معلق کاپیلانو بر روی رودخانه کپیلانو قرار دارد. این پل در ونکوور، بریتیش کلمبیای کانادا واقع شده است. طول این پل 140 متر و آن ارتفاع 70 متر می باشد. برای بازدید از این پل معلق می بایست هزینه پرداخت کرد اما این هزینه ارزشش را دارد. این مکان در بین لیست مقاصد تفریحی مردم در تمام طول سال می باشد. با گذشت زمان هرساله تعداد بازدیدکنندگان پل معلق کاپیلانو افزایش می یابد.

2- پل معلق کاپیلانو، ونکوور، بریتیش کلمبیا


1- باغ های مارکیساک، وزاک، فرانسه
وزاک فرانسه خانه ای برای معجزه های طبیعی بسیاریست. باغ های زیبا و باشکوه مارکیساک که در قرن هفدهم ساخته شده اند. طراحی این باغ ها با دقت زیادی انجام شده و هنوز هم با توجه بسیار از آنها نگهداری می شود. این باغ ها در سال 1996 به روی عموم باز شدند و از آن پس مکانی برای بازدید گردشگران بسیاری می باشد. 

1- باغ های مارکیساک، وزاک، فرانسه

این مکانها در بین بهترین و زیباترین چشم اندازهای روی این کره خاکی می باشند. اغلب آنها معجزه های طبیعی طبیعت هستند. بسیاری از افراد هرساله برای بازدید این مکان ها به آنجا سفر می کنند. اگر شما هم به دنبال تعطیلاتی زیبا و عجیب هستند، جاییکه بتوانید در زیبایی جذاب این طبیعت استراحت کرده و به آرامش برسید این لیست به شما کمک خواهد کرد.

منبع: webvisible





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید