هشت دلیل مهم برای سفر به گرنادا

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۸/۲۱   تعداد بازدید : 4176   گروه مطلب : ایده های سفر

سواحل
جزایری شنی در سرتاسر جزیره بسیار زیبای گرنادا جا خوش کرده اند که شامل جزایری با شنهای سیاه و ساحل سه کیلومتری مشهور گرند آنسه (Grand Anse) که اغلب در لیست ده ساحل برتر دنیا خودنمایی می کند، می باشد.




آبشارها
پیاده روی یکی از فعالیت های محبوب در گرناداست و برخی از بهترین مسیرها برای پیاده روی در این کشور شما را به آبشارهایی نفس گیر نظیر آنانداله (Annandale) که در فاصله کوتاهی از سینت جورجس واقع شده و آبشار سون سیسترز (Seven Sister’s Waterfall) در پارک ملی گرند اتانگ (Grand Etang National Park) می رساند.  




ادویه
جزیره اسپایس (ادویه) به طور عمده پس از صادرات مشهور جوزهندی نامگذاری شد. گرنادا جزیره طعم هاست. در طول اقامتتان در اینجا می توانید از مزارع ادویه ها نظیر بلمونت استیت (Belmont Estate) دیدن کنید.




پارک های ملی
هکتار به هکتار گرنادا با جنگل های بارانی با حیات وحشی غنی متبرک شده است. ذخیره گاه طبیعی و پارک ملی گرند اتانگ خانه کبوتر گرنادا (پرنده ملیشان) و میمون مونا کمیاب می باشد. درحالیکه پارک ملی لورن (Leverne National Park) جواهر خط ساحلی این کشور است. 








جزایر سیستر
کریکو (Carriacou) و پتیت مارنیک (Petite Martinique) در فاصله کوتاهی از گرنادا واقع شده است. کریکو که به نام سرزمین صخره ها معروف است با آبهای کم عمق صاف مکانی غیر قابل قیاس برای غواصی با لوله تنفسی می باشد. پتیت مارنیک هم دارای جمعیت محلی 900 نفر است.





جشنواره ها
گرنادا میزبان جشنواره های بسیاری از مناسبت های بامزه نظیر مسابقه بادبادک گرفته تا کریسمس می باشد. اما محبوب ترین این جشنواره ها کارناوال است. این جشن خیابانی که برگرفته از کالیپسو می باشد در ماه اوت برگزار می شود. 




غواصی
یک باغ تندیس زیر آبی، صخره های مرجانی تماشایی و کشتی غرق شده بیانکا سی (Bianca C) که تایتانیک کارابین نامیده می شود برخی از گنجینه هایی هستند که در این باغ خواهید یافت و همچنین به 50 سایت غواصی و اپراتورهای بسیاری که در این سه جزیره گسترده شده دسترسی خواهید داشت.




پایتخت گرنادا (سینت جورجس)
سینت جورجس نمونه ای از بهترین شهرهای بندری کارائیب را نشان می دهد، بندری زیبا، قلعه هایی تاریخی و یک بازار رنگارنگ که پر از ادویه های محلیست.




منبع: travelalerts





هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
در مورد این مطلب نظر دهید
محبوبترین مراکز دیدنی
محبوبترین دیدنی های ایران
عضویت در خبرنامه توریستگاه