• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل اینتر کانتیننتال بانکوک
  • نمای لابی هتل اینتر کانتیننتال بانکوک
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • استخر روباز هتل اینتر کانتیننتال بانکوک
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • رستوران اسپرسو هتل اینتر کانتیننتال بانکوک
  • نمایی از کافه و شیرینی فروشی دلی
  • بالکنی لانج هتل اینتر کانتیننتال بانکوک
  • رستوران سامر پلس هتل اینتر کانتیننتال بانکوک
  • رستوران فایر پلس گریل اند بار
  • رستوران تیو میو ایتالین کیچن
  • نمایی از او ای سس پول بار
  • بوفه سلف سرویس رستوران اسپرسو
  • هیومیدور سیگار بار هتل اینتر کانتیننتال بانکوک
  • رستوران تیو میو ایتالین کیچن
  • نمای تخت بزرگ اتاق گرند دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت کرنر
  • نمای تخت بزرگ اتاق کلاب
  • تخت های توئین اتاق اگزکیوتیو دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت کرنر
  • تخت های توئین اتاق گرند دلوکس
  • نمای تخت بزرگ اتاق اگزکیوتیو دلوکس
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

مرکز سلامتی و اسپا اینتِر کانتینِنتال بر فراز شهر بانکوک بنا شده و چشم اندازی زیبا از شهر را به میهمانانی که به هدف دریافت خدمات ویژه به آن مراجعه می کنند ارزانی می دارد. این مرکز در طبقه سی و ششم ساختمان هتل اینتِر کانتینِنتال بانکوک واقع شده و با مجهزترین امکانات روز، بهره گرفتن از روش های سنتی ماساژ تایلندی و تکنیک های پیشرفته یکی از پیشروهای ارائه چنین خدماتی در شهر بانکوک می باشد. این امکان نیز فراهم است که میهمانان بتوانند خدمات مورد نظر خود را در اتاق های وی آی پی دریافت نمایند. خدمات و روش های درمانی مختلف این مرکز از یک الی سه ساعته می باشند و میهمانان را برای رسیدن به سم زدایی کامل، احیا و ایجاد حس نشاط و همینطور بازیابی قوای قبلی یاری می کنند. زمان مراجعه به این مرکز سلامتی و اسپا همه روزه از ساعت 9:00 صبح الی 23:00 شب می باشد. لازم به ذکر است که میهمانان می بایست 10 دقیقه پیش از شروع وقت تعیین شده برای دریافت خدمات خود در این مرکز حضور پیدا کرده باشند. پوشش مناسب از جمله حوله و دمپایی راحتی در اختیار میهمانان قرار داده می شود و در صورت نیاز، افراد می توانند از متخصصان حرفه ای این مرکز در مورد نحوه انجام و روش های مناسب برای بدن خود مشاوره دریافت نمایند. خانم های باردار می بایست در مورد وضعیت خود به سئولین این مرکز اطلاع بدهند و در مورد دیگر موارد قابل توجه می توان به عدم همراه داشتن لوازم گران بها، خاموش بودن تلفن همراه در تمام مدت و همینطور الزامی بودن اصلاح صورت مردان به منظور دریافت خدمات و ماساژهای صورت اشاره نمود.

ماساژ تراپی 
به واسطه استفاده از روش های سنتی درمانگر، این نوع ماساژها به ایجاد حس آرامش، قدرت و حیات در میهمانان منتهی خواهند شد. ماساژهای این روش به کمک تکنیک به جریان انداختن انرژی انجام می شوند که ترکیبی از یوگای تایلندی، بهره گیری ملایم از حرکات کشسانی یوگای تایلندی، رویال ماساژ تایلندی و طب فشاری می باشند. در نتیجه میهمانان انتخاب کننده هر کدام با حس تازگی و تعادل از این مکان خارج خواهند شد. استفاده از رایحه های خوش از دیگر خدمات ویژه ارائه شده در ماساژ تراپی های می باشد. لازم به ذکر است که میهمانان می توانند از میان 4 روغن با رایحه های مختلف، به دلخواه هر کدام را برای انجام ماساژ و ارتقای تجربه اسپا انتخاب نمایند.

ماساژ درمانی ویژه مرکز اسپا به روش آسیایی - SIGNATURE IN ASIA THERAPEUTIC MASSAGE – مدت زمان لازم 60 الی 90 دقیقه
این ماساژ شامل دستکاری در ساختار فیزیکی و فرم بدن می شود. متخصص انجام دهند این روش به جای استفاده از قدرت عضلاتش، با بهره گیری از وزن خود به وارد آوردن فشارهای درمانی فوق العاده موثری می پردازد. در مجموع این روش شامل اجرای ماساژ تایلندی همراه با روغن های معطر می باشد.

ماساژ درمانی اینتِر کانتینِنتال -  INTERCONTINENTAL THERAPY MASSAGE– مدت زمان لازم 60 الی 90 دقیقه
این روش درمانی با آزاد کردن انرژی های محبوس شده، به شکل ویژه ای برای کاهش دردها طراحی شده است. با استفاده از روغن های گیاهی داغ، متخصصان این مرکز ماساژهایی که بر روی نواحی دردناک و نقاط خاصی از گردن، کمر، پاها و کف پا تمرکز دارد را انجام می دهند تا پس یک بار تجربه کردن، میهمانان به خوبی حس ارتقا یافتن را حس کنند. در مجموع این روش شامل انجام ماساژ آرامش بخش و تخلیه کننده و همینطور استفاده از روغن معطر می شود.

ماساژ معطر رهایی بخش -  AROMATIC RELEASE MASSAGEMASSAGE– مدت زمان لازم 60 الی 90 دقیقه
پس از انجام مشاوره شخصی برای میهمانان انتخاب کننده این روش، روغن های درمانی معطر بر روی بدن قرار داده شده و یک ماساژ شادی بخش، آرامش بخش و متعادل کننده ذهن و بدن برای افراد انجام داده می شود.  

ماساژ عمیق بافت بدن به روش آسیایی -  ASIAN DEEP TISSUE MASSAGE– مدت زمان لازم 60 الی 90 دقیقه
این ماساژ ویژه و عمیق بافت های بدن، به منظور تسکین و جلوگیری از دردهای عضلانی و از بین بردن حس خستگی پس از یک فعالیت ورزشی توصیه می شود. در مجموع این روش شامل انجام یک ماساژ رها سازی عضلات می شود.

ماساژ الهام گرفته آسیایی -  ASIAN INSPIRE– مدت زمان لازم یک ساعت و نیم الی 2 ساعت
این ماساژ با بهره گیری از ماساژ سنتی تایلند و آسیایی برای درمان خستگی ها و از بین بردن دردهای عضلانی اجرا می شود. در ابتدا برای ایجاد حس فوق العاده ای از آرامش، کمپرس درمان کننده ای از گیاهان درمانی به مدت 30 دقیقه بر روی بدن میهمانان قرار داده می شود و سپس، مدت 60 الی 90 دقیقه هم ماساژ سنتی تایلندی انجام داده می شود. در مجموع این روش شامل استفاده از کمپرس گیاهی و انجام ماساژ سنتی تایلندی می شود.

ماساژ سنتی تایلندی -  TRADITIONAL THAI MASSAGE– مدت زمان لازم 60 الی 90 دقیقه
در این روش با استفاده از طب فشاری سنتی تایلندی، نقاط مشخصی از بدن و خطوط نصف النهار ماساژ داده می شوند تا کمک شایانی به تخلیه تنش از عضلات و پاک سازی انرژی های مصدود شده کند. به صورت سنتی این روش به منظور به جریان انداختن انرژی در تمامی قسمت های بدن و ایجاد حس سراسری تندرستی انجام می شود. در مجموع این روش شامل اجرای ماساژ طب فشاری به همراه حرکات کششی می شود.

ماساژ آرامش بخش پا -  FOOT RELAXING MASSAGE– مدت زمان لازم 60 دقیقه
این روش درمانی با لایه برداری از پا و کف پا انجام داده می شود و سپس با انجام تکنیک های ویژه و فشار آوردن به نقاط مشخص، منجر به تخلیه خستگی و ایجاد حس احیا شدگی می شود. ترکیب موم و روغن های معطر این اطمینان را می دهد که این روش به تسکین دردهای قوزک پا، از بین رفتن درد پاهای خسته و ایجاد حس آرامش بعد از یک سفر طولانی کمک خواهد کرد. 

درمان اکسپرس 
کمپرس گیاهی درمان بخش - Herbal Healing Compress – مدت زمان لازم 30 دقیقه
چنین روشی شامل استفاده از یک دستور العمل سنتی گیاهی می شود و در آن ریشه گیاه پرای، چمن لیمو و برگ های ترنج مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش بخار حاصل شده در ضماد پنبه ای جمع آوری می شود. سپس به صورت مستقیم بر روی بدن قرار داده می شود تا گرمای آن به داخل بدن نفوذ کرده و ماهیچه های خسته را آرام کند.

آرامش سر و فرق سر  - Head & Scalp Relaxation – مدت زمان لازم 30 دقیقه
این روش شامل بهره گیری از ترکیب تکنیک های ماساژ نقطه ای می شود که به ذوب شدن تنش ها و حذف سر دردهای میهمانان کمک خواهد کرد. این روش به میهمانانی که از دردهای میگرنی رنج می برند توصیه می شود.

تسکین درد کمر و شانه ها - STRESS RELIEF BACK & SHOULDERS – مدت زمان لازم 30 دقیقه
این روش درمانی ویژه به منظور تسکین دردها و تنش های کمر، گردن و شانه های برای میهمان انجام می شود. تکنیک های خاص استفاده شده در چنین روشی موجب ایجاد حس فوق العاده ای از تسکنین و از بین رفتن دردها می شود.
لازم به ذکر است که میهمانان می توانند درمان های بیشتری را انتخاب کرده و به برنامه اسپای خود بیافزایند. هر کدام از این روش ها در مدت 30 دقیقه انجام داده می شود.

غنی سازی بدن 
اسکراب با کرم قهوه – COFFEE CREAM SCRUB - قهوه، آلوئه ورا، دارچین – مدت زمان لازم 50 دقیقه
قهوه سرشار از عطر خوش، کافئین و ویتامین ب است. این ماده به بهبود جریان گردش خون کمک رسانی کرده و افزایش دهنده انرژی است. به عنوان مثال کافئین موجود در قهوه به داشتن قابلیت استحکام بخشی و حتی لاغر کنندگی اش شهرت دارد. این اسکراب بسیار معطر جرقه ای در ذهن های خسته خواهد زد و سایر مخلفات آن مثل آلوئه ورا، کمک بسیاری به مرطوب سازی پوست خواهند کرد. در مجموع این اسکراب گزینه مورد نظر قهرمانان ورزشی و کسانی است که فعالیت های بیرون از منزل انجام می دهند. همچنین دارچین که در ترکیب این اسکراب گنجانده شده به لایه برداری پوست میهمانان کمک رسانی خواهد کرد. این اسکراب مناسب پوست های معمولی و روغنی می باشد.

اسکراب درخشان کننده ساکورای ژاپنی - JAPANESE SAKURA GLOWING SCRUB – ساکورا، جلبک، کره درخت روغن قلم – مدت زمان لازم 50 دقیقه
در این روش از عصاره درخت زیبای ژاپنی ساکورا به همراه عصاره جلبک، کره درخت روغن قلم و نارگیل، مخلوطی تهیه می شود. این ترکیب به لایه برداری از پوست های مرده کمک کرده و موجب مرطوب سازی و درخشش آنها می شود. سپس با استفاده از آروماتراپی و ترکیب اسطوخودوس، رزهای شعمدانی، چامپی و روغن بسیار مفید بوته یاسمن کمک رسانی قابل توجهی به برقراری تعادل، حس رومانتیک داشتن ذهن خوهد کرد. این روش مناسب تمامی پوست ها می باشد.

اسکراب ضد پیری کره ای جِجو بیجا - KOREAN JEJU BIJA ANTI - AGING SCRUB – جینسنگ، بیجا، چای سبز – مدت زمان لازم 50 دقیقه
این اسکراب حاوی مخلفات گرمسیری نظیر پودر دانه بیجا، روان بیجا و همینطور عصار جینسنگ و پودر عصاره چای سبز می شود. این ترکیب موجب قدرت بخشی و مرطوب کنندگی پوست خواهد شد. بادام شیرین و روغن جوجوبا موجب حیات بخشی به پوست شده و عطرهای معطری مثل مریم گلی، دارچین و روغن عصاره درخت چای از جمله موارد مفید دیگری هستند که در این اسکراب مورد استفاده قرار می گیرند. این روش ضد پیری پوست مناسب تمامی پوست ها می باشد.

اسکراب خالص کننده کنجد سیامی - SIAMESE SESAME PURIFYING SCRUB – کنجد، نمک دریایی، لوبیای سبز – مدت زمان لازم 50 دقیقه
میهمانان انتخاب کننده این نوع درمان از یک روش درمانی افسانه ای تایلندی برای جان بخشی به بدن خود بهره خواهند برد. کنجد سرشار از آنتی اکسیدان و با قدرت درمانی بالاست که قادر است پوست را پاک سازی کند. همچنین نمک دریایی و لوبیای سبز نیز در این روش به آرامی به پاک کنندگی و نرم کنندگی پوست کمک می کنند. در عین حال نیز استفاده از گلرنگ، نارگیل و روغن کنجد به تقویت عمیق و داشتن پوستی به لطافت ابریشم منجر می شود. این روش برای تمامی پوست ها به ویژه پوست های سالخورده مناسب می باشد.

راز قارچ - MUSHROOM SECRET – شیتاکی، لینگژو، زردآلو، اسطوخودوس، خیار – مدت زمان لازم 50 دقیقه
این ترکیب جوان ساز حاوی قارچ های شیتاکی برای بازسازی سلول های پوست و با خواص ضد ویروس، خیار برای ایجاد رطوبت طبیعی پوست و هسته زردآلو می شود که به آرامی پوست را لایه برداری می کنند. در ادامه هم ترکیبی معطر از اسطوخودوس، ترنج و بابونه موجب ایجاد حس آرامش شده و در انتها هم از عصاره درخت روغن قلم استفاده می شود که کمک رسانی زیادی به غنی شدن و تقویت پوست می کند. در مجموع این روش مناسب تمامی پوست ها بوده و خاصیت از بین برندگی آلودگی دارد.

رسیدگی به پوست صورت 
روش های درمانی بیولوژیکی زیر در مدت های 60 الی 90 دقیه برای پوست صورت و با استفاده از محصولات برودروگا انجام می شوند.

تولد دوباره با سلول بنیادی سیب - REBORN APPLE STEM CELL – سلول بنیادی سیب، آکوآ کاکتین
با بهره گیری از آخرین فناوری سلول های بنیادی و ترکیب آن با سایر محتویات پر قدرت و تاثیر گذار، این روش یکی از برترین راه حل های درمانی برای مبارزه با پیری پوست است. سلول های بنیادی سیب، زنتق ایزوفلاوِن و آکوآ کاکتین برای بازگشت حالت ارتجاعی جوانی به پوست کمک کرده، در نتیجه کار مرطوب سازی و کاهش چین و چروک های چهره را برای احیای دوباره جوانی انجام خواهند داد.

کلاژِن خالص و درجه یک - PREMIUM PURE COLLAGEN – کلاژن خالص، آکواریچ، روغن دانه انگور، ویتامین ای
کلاژن درجه یکی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد به مانند کرمی بسیار لطیف بوده و بلافاصله جذب پوست می شود. در نتیجه به هماهنگی، تعادل و درخشان بودن پوست کمک رسانی می کند. حتی در استفاده اول، پوست میهمانان درخشندگی، پر شدن و تعادل بی نظیری پیدا خواهد کرد و از این طریق، آثار پیری از آن کم رنگ خواهد شد. عطری که در این روش شنیده می شود هم شادی آفرین خواهد بود.

بایو سِنسیتیو - BIOSENSITIVE – ساختار غشای پوست، عصاره نعنای جسنریان
این روش که با همکاری نزدیک متخصصان پوست توسعه یافته، یک روش مراقبت از پوست است که در آن از محصولاتی که قدرت بخشی آنها اثبات شده مورد استفاده قرار می گیرد. نتیجه کار این است که پوست متعادل سازی شده و به تولید مجدد پوست و مرطوب شدن آن کمک می کند. این روش درمانی مهیا کننده محافظی برای پوست در مقابل عوامل مخربی مثل استرس، تاثیرات محیط، لایه برداری پزشکی و درمانی های لیزری می باشد.

آرامش برای مردان - GENTLEMEN’S RETREAT – ویتامین ث، موم پس از اصلاح صورت
این روش که اختصاصاً برای آقایان طراحی شده، ترکیبی از ماسک خنک کننده سرشار از ویتامین ث بوده و سپس پس از اصلاح موم برای پاک سازی استفاده می شود. در انتها پوست صورت مردان کاملاً تمیز شده و ضمن احیا، تاثیرات استرس را از برده و حس آرامش و تازگی را به آنها می دهد.

مراسم جوان سازی - REJUVENATING CEREMONY – مدت زمان لازم 90 دقیقه
با هدف قرار دادن آثار پیری از جمله چین و چروک، این روش با لیفت صورت، استحکام را به آن باز گردانده و ظاهر جوان تری را از پوست نمایان می کند. هر کدام از بخش های این روش درمانی از جمله لایه برداری و استفاده از سرم پروتئین سویا، همراه با ماساژهای ویژه و ابزارآلات سنتی انجام می شود. در نتیجه پوست مستحکم شده و میهمانان با حس حیات، تازگی و طراوت بیشتری روبه رو می شوند. توصیه می شود که این روش درمانی پوست صورت به طور مداوم انجام شود تا تاثیر سریع تر، بلند مدت تر و به مراتب واضح تری بر روی پوست داشته باشد.

آیین درخشانی و تمیزی پوست صورت - PURITY-RADIANCE RITUAL – مدت زمان لازم 60 دقیقه
یک روش کلاسیک برای پاک سازی عمیق پوست صورت. این روش به شکلی کامل به ترکیب روش های پاک سازی مهمی مثل لایه برداری، حذف جوش های سر سیاه، اکسیژنه کردن بافت ها با ماساژ عمیق می پردازد. حرکاتی که در این روش درمانی اجرا می شوند بسیار دقیق هستند تا فواید مشخصی را در بر داشته باشند. صورت میهمانان انتخاب کننده این روش عاری از بلغم شده و در نتیجه سرشار از اکسیژن و پاکی می شود. 

استراتژی مرطوب کنندگی و درخشندگی - HYDRATION STRATEGY – BRILLIANCE – مدت زمان لازم 60 دقیقه
این روش درمانی بسیار لطیف، بهترین گریز از خستگی و پوست های خشک است. پاک سازی و لایه برداری پوست و استفاده از ماسک آرامش بخشی که همراه با ماساژ شیاتسو انجام می شود، موجب می شوند که پوست میهمانان به آرامش عمیقی برسد و موجب از بین رفتن خستگی و همینطور مرطوب سازی کامل شود.

کلاژن درمانی سریع -  EXPRESS COLLAGEN TREATMENT– مدت زمان لازم 30 دقیقه
این روش شامل استفاده ملایم از ماسک مرطوب کننده پوست به همراه لوسیونی غنی می باشد که تمامی قسمت های صورت و گردن را در بر گرفته و فواید ضد پیری پوست خود را به آنها می رساند. در نتیجه پوست میهمانان کاملاً شارژ می شود و مزایایی مثل بهبود رنگ، لطافت و درخشانی را برای مدت طولانی به آن می افزاید. پوست هایی که از این روش درمانی بهره می برند، حس رفع خستگی، لطافت، تسکین یافتن و جوانی را به خوبی حس خواهند کرد.
همچنین میهمانان می توانند درمان اضافی کلاژن را به صورت اضافی و به مدت 30 دقیقه درخواست نمایند.

پکیج های اسپا 
بازگشت حس حیات و بدست آوردن آرامش از طریق انجام روش های سنتی تایلندی و تکنیک های ماساژهای اروپایی، از جمله مزایای انتخاب بسته های درمانی این مرکز اسپا هستند. استفاده از روغن های معطر دستچین شده، انجام روش های مراقبت از پوست صورت، لایه برداری، استفاده از ماسک های غنی از لحاظ مواد معدنی، تکنیک های درمانی چشم، آب درمانی، اسکراب بدن، قراردادن بدن در پوشش های مخصوص و همینطور استفاده از روش های درمانی شامان ها همگی در چنین بسته هایی گنجانده شده اند.

پناهگاه - THE SANCTUARY – مدت زمان لازم 1.5 الی 2 ساعت
انتخاب کنندگان این روش می توانند بدن خود را پس از اتمام کار به تعادل کامل برسانند. این روش به انتخاب میهمانان می تواند شامل 30 دقیقه صیقل دادن بدن یا لایه برداری و نرم کنندگی پوست باشد. سپس یک ماساژ درمانی 60 الی 90 دقیقه ای روز را برای میهمانان تابان تر خواهد کرد. در مجموع این بسته شامل اسکراب بدن و همینطور ماساژ می شود.

اسپای نهایی به روش اینتِر کان - ULTIMATE SPA INTERCON – مدت زمان لازم 2 الی 2.5 ساعت
محبوب ترین بسته ارائه شده توسط این مرکز می باشد که شامل 60 الی 90 دقیقه ارائه ماساژ درمانی به انتخاب خود میهمانان می شود و سپس مدت 60 دقیقه نیز به صورت میهمانان رسیدگی خواهد شد. در مجموع این روش شامل ماساژ بدن و درمان صورت می شود.

ماساژ در داخل اتاق 
میهمانان می توانند خدمات ماساژ را در داخل اتاق و یا سوئیت محل اقامت خود، همه روزه در میان ساعت های 9:00 صبح الی 23:00 شب دریافت نمایند.

باشگاه تناسب اندام اینفینیتی فیتنس 
این باشگاه ورزشی تازه ترین وسایل و امکانات الکترونیکی را در محیطی که چشم اندازی پانورامیک (سراسرنما) از شهر دارد در اختیار میهمانان هتل اینتِر کانتینِنتال قرار داده است. میهمانان می توانند در این فضا به انجام فعالیت های ورزشی خود پرداخته و یا استراحت کنند. مربیان مجرب نیز در این مدت برای راهنمایی و ارائه رژیم های غذایی متناسب به آنها در کنارشان خواهند بود. سایر امکاناتی که مرکز تناسب اندام اینفینتی فیتنس در اختیار میهمانان قرار داده شامل قسمت ویژه برای انجام ورزش های هوازی، ارائه تمرین های مقاومتی، برگزاری کلاس های تناسب اندام، استخر شنا، جکوزی، قسمت سونا و اتاق بخار به صورت جدا برای خانم ها و آقایان، قسمت انجام ورزش های کششی، اتاق رختکن و دوش و همینطور فضای مناسب برای استراحت و رفع خستگی می شود. میهمانان هتل می توانند همه روزه به صورت 24 ساعته از خدمات رفاهی این مرکز استفاده نمایند. اعضای ثبت نام کرده هم همه روزه از ساعت 6:00 صبح الی 23:00 شب می توانند به این محل مراجعه نمایند.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید