• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت دلوکس
  • اتاق گرند دلوکس هتل پنینسولا بانکوک
  • محوطه نشیمن سوئیت تراس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت تای
  • محوطه نشیمن اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت تراس
  • نشیمن اتاق کینگ با بالکن
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 370 واحد اقامتی مجلل، وسیع و پر امکان در هتل پنج ستاره هتل پِنینسولا بانکوک وجود دارد. در کنار دکوراسیون کلاسیک با ترکیب پارچه های درجه یک تایلندی، در مورد امکانات رفاهی پر تعدادی که برای راحتی میهمانان تمامی اتاق و سوئیت ها به صورت مشترک در آنها گنجانده شده است می توان به تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان، اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، چشم اندازی از شهر، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، کف تمام موکت، حوله لباسی و دمپایی راحتی، ملحفه، قسمت نشیمن وسیع به همراه کاناپه، قسمت کمد لباس های جداگانه به همراه فضا برای چمدان ها و میز آرایش، پریز برق 110 و 220 ولت، نورپردازی قابل تغییر، رایانه، امکانات لازم برای اتوی لباس، خدمات نظافت روزانه اتاق ها، ساعت زنگ دار و ارائه خدمات بیدار باش، پایه اتصال آیپاد، گاوصندوق، سشوار، میز تحریر، مینی بار، دستگاه فاکس با شماره خصوصی، خدمات ارائه سبد میوه و روزنامه محلی به صورت روزانه، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، کمد لباس، تلفن با خط مستقیم، تلویزیون ال ای دی به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای، رادیویی و دستگاه پخش بلوری، سرویس حمام و دستشویی با کف پوشی از سنگ مرمر و به همراه وان حمام و نیز روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت 24 ساعته اشاره کرد.

  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    اتاق های دلوکس دارای متراژ 43 متر مربعی هستند. این واحدها که در میان طبقات چهارم الی بیست و سوم ساختمان هتل پِنینسولا بانکوک قرار گرفته اند، با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، مناسب اقامت دو میهمان بزرگسال این مجموعه می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق کینگ با بالکن

    اتاق کینگ با بالکن

    واحدهای گرند بَلکِنی در میان طبقات چهارم الی سی و پنجم ساختمان این مجموعه پنج ستاره قرار گرفته اند. با در اختیار داشتن متراژ 45 متر مربعی، این واحدها برای اقامت حداکثر دو میهمان بزرگسال خود انتخابی برازنده خواهند بود. تخت خواب این سری از اتاق می تواند از نوع یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره باشد. همچنین میهمانان می توانند بر روی بالکن این اتاق، در طول اقامت خود از چشم اندازی از رودخانه چائو فِرایا و شهر بانکوک لذت ببرند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق گرند دلوکس

    اتاق گرند دلوکس

    اتاق های گرند دلوکس در طبقات نسبتاً بالایی ساختمان هتل و در میان طبقات بیست و چهارم الی سی و پنجم قرار گرفته اند. متراژ این واحدها که در حقیقت لوکس ترین اتاق های هتل پِنینسولا بانکوک هستند در حدود 43 متر مربع می باشد و با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، بهترین اتاق برای اقامت دو میهمان بزرگسال هستند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت دلوکس

    سوئیت دلوکس

    دلوکس سوئیت ها یکی از لوکس ترین واحدهای هتل پِنینسولا بانکوک می باشند که در میان طبقات چهارم تا نهم این ساختمان قرار گرفته اند. متراژ وسیع چنین واحدهایی در حدود 74 متر مربع می باشد و با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، یکی از برترین گزینه ها برای اقامت دو میهمان بزرگسال می باشند. چشم اندازی پانورامیک از رودخانه چائو فِرایا و شهر بانکوک و قسمت نشیمن وسیع به همراه میز ناهار خوری برای تعداد چهار میهمان از جمله سایر امکانات این سوئیت ها هستند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت تای

    سوئیت تای

    تای سوئیت ها واقع در طبقه سی و ششم ساختمان هتل پِنینسولا بانکوک می باشند و با متراژ 150 متر مربعی خود، فضای فوق العاده لوکس و راحتی را برای دو میهمان بزرگسال خود تدارک می بینند. تخت خواب سوپر کینگ (دو نفره بسیار بزرگ) این سوئیت همراه با طلاکاری سنتی تایلندی بوده و در مورد دیگر ویژگی های آن می توان به چشم اندازی پانورامیک از رودخانه چائو فِرایا و شهر بانکوک و نیز فضای کاری وسیع و قسمت نشیمن به همراه میز ناهار خوری برای تعداد چهار نفر اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت  تراس

    سوئیت تراس

    طبقه سی و هفتم ساختمان این مجموعه محل قرار گیری تراس سوئیت ها می باشد. متراژ این سوئیت ها در حدود 190 متر مربع بوده و با دکوراسیونی مجلل تر و مزین به مبلمان آنتیک، سرامیک آسیایی و تریم لاکی رنگ سنتی شده اند. تخت خواب تراس سوئیت ها از نوع تخت سوپر کینگ (دو نفره بزرگ) بوده و یکی از بهترین و لوکس ترین گزینه ها برای اقامت سه میهمان بزرگسال هستند. سایر ویژگی های منحصر به فرد این سوئیت شامل چشم اندازی پانورامیک از رودخانه چائو فِرایا و شهر بانکوک، فضای کاری ویژه برای میهمانان شاغل، تراس اختصاصی آفتاب گیر و فضای ناهارخوری بر روی تراس، قسمت ناهار خوری برای چهار نفر، قسمت برگزاری جلسات کاری و یک عدد دستگاه تلسکوپ برای تماشای چشم اندازی بیرونی می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق های سینگل دارای متراژ 43 متر مربعی هستند. این واحدها که در میان طبقات چهارم الی بیست و سوم ساختمان هتل پِنینسولا بانکوک قرار گرفته اند، با امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، مناسب اقامت یک میهمان بزرگسال این مجموعه می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید