• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


بهترین مکان ها برای سفر در ماه آوریل

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۱/۲۴   تعداد بازدید : 5422   گروه مطلب : ایده های سفر


بهترین مکان ها برای سفر در ماه آوریل

در این مقاله بهترین مقاصد برای سفر در ماه آوریل ارائه می شود، مقاصدی بی نظیر که در آنها فعالیت هایی هیجان انگیز مانند شرکت در فستیوال های غذا و موسیقی و قایقرانی در انتظارتان هستند.


آنتیگوآ (Antigua)
ماه آوریل مناسب ترین زمان برای انجام فعالیت مهیج قایقرانی در آنتیگوآ (جزیره ای در منطقه کارائیب) است، فرصتی طلایی برای سوار شدن بر قایق بادباتی کلاسیک و آشنایی با زیبایی های سنتی منطقه. اقامت در آنتگوآ در زمانیکه برنامه هفته قایقرانی برگزار می شود، بسیار جذاب خواهد بود، هفته ای هیجان انگیز که قایق های بادبانی خاص با عملکردی پیشرفته حرکت می کنند. همچنین در ماه آوریل در آنتیگوآ مسابقات قایقرانی حرفه ای به مدت دو هفته برگزار می شود، مسابقاتی هیجان انگیز که تماشای آنها بسیار لذت لخش خواهد بود. 

آنتیگوآ (Antigua)


فلوریدا کیز (Florida Keys)
در فلوریدای آمریکا می بایست بسیار سریع حرکت کنید. در سال گذشته مسابقات دویدن بر روی پل 7 مایلی (7-Mile Bridge Run) در امتداد 43 پل از طولانی ترین پل های فلوریدا کیز به مسافت 11 کیلومتر با 1500 شکاف برگزار شد، مسافتی طولانی که فقط می بایست با سرعت و تنها در مدت 10 دقیقه انجام می شد. (اگر شکست خوردید به شما 10 شکاف اضافی پیشنهاد می شود.) مسابقات پل کانال کو کی ((The Cow Key Channel Bridge Run در امتداد یکی از کوتاه ترین پل ها ارائه می شود، مسابقاتی فوق العاده که ادعا می شود تنها مسابقات زیرو کِی (Zero K) در دنیاست. پوشیدن لباس محلی از نظر سنتی و اخلاقی اجباری است. یکی از اولویت ها در اینجا رابطه انسان با حیوانات است و همچنین در خط پایان یک بار نیز وجود دارد. 

فلوریدا کیز (Florida Keys)


توبِگو (Tobago)
این جزیره در کارائیب قرار دارد. آخرین هفته عید پاک خود را با شرکت در فستیوال محبوب مسابقه بز بوکو (Goat Races) جشن بگیرید. دراین مسابقات بُزهایی حضور دارند که دارای سوارکار و مربی می باشند، آنها پهلو به پهلو یکدیگر می روند و برای تجربه جاز توباگو توقف می کنند. این تجربیات دارای عناوینی مانند خاک، باد و آتش (Earth, Wind & Fire)، چاکا خان (Chaka Khan) جانِل مونائی (Janelle Monae) و دی اَنجِلو (D’Angelo) می باشند. این رویدادها در نقاط زیبای اطراف جزیره مانند پارک میراث پیجِن پوینت (Pigeon Point Heritage Park) برگزار می شوند. 

توبِگو (Tobago)


تایلند Thailand 
در سیزدهم و پانزدهم آوریل هیچ توپی برای اعلام سال نو به صدا در نمی آید، در عوض از هزاران سطل آب برای اعلام این روز مهم استفاده می شود. در کشور تایلند سال نو را با فستیوال اسنوگکران (Songkran festival)  جشن می گیرند، فستیوالی هیجان انگیز که شامل جشن دعوا با آب می باشد، این برنامه در فصول گرم و خشک تر برگزار می شود و هدف از انجام آن زدودن پلیدی ها و نحسیات سال گذشته با زلالیت آب است. پوکت نقطه شروع و تجمع دیگر جزیره های اطراف برای برگزاری این فستیوال زیبا و دیدنی خواهد بود.

تایلند Thailand


ساحل میامی، فلوریدا (Miami Beach, Florida)
آیا کسی کوکتل روم را سفارش داد؟ بله حتماً. شرکت در فستیوال رنسانس میامی (The Miami Rum Renaissance Festival) یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای برنامه ریزی یک سفر ساحلی رویایی خواهد بود. در میامی همچنین کلاس های آموزشی، سمینارها و سخنرانی های گسترده ای در مورد ماهیت نیشکر برگزار می شود. این رویداد هیجان انگیز با برگزاری برنامه دِ رام فِست تیکی نایت (the Rum Fest Tiki Night) در رستوران مای کای ( Mai-Kai) در اِف تی لودِر دِل (Ft. Lauderdale) تکمیل می شود.

ساحل میامی، فلوریدا (Miami Beach, Florida)






سِنت کورایکس، یو اِس وی آی (St. Croix, USVI)
این جزیره در جزایر ویرجین ایالت متحده در کارائیب قرار گرفته است. در هفته دوم آوریل تجربیاتی جذاب از شرکت در جشنواره غذا و نوشیدن ماء الشعیر را در سنت کورایکس کسب کنید. این جشنواره یک هفته ای شامل اجرای برنامه هایی مانند طعم های مختلف آب انگور، شام های لذیذ و باربیکیو در غروب می باشد.

سِنت کورایکس، یو اِس وی آی (St. Croix, USVI)


وَنواتو (Vanuatu)
کشوری در اقیانوس آرام جنوبی می باشد که شامل حدودا 80 جزیره می شود. برای تجربه لذتی وافر تا حد حبس شدن نفس در سینه تان نیازی نیست که به جزیره دور پِنتیکوست (Pentecost) بروید یا به تماشای سرزمین شناور ناکُول (Naghol Land Diving) بپردازید. مردم قبیله سا برای سپاس از خداوند و برداشت خوب محصولشان یک برج مرتفع 29.8 متری را ساخته اند. از این برج برای پاکسازی جنگل و پرش استفاده می شود. چه چیزی می تواند هیجان انگیزتر از پریدن از یک برج 29.8 متری و آویزان شدن در بین جنگل در حالیکه یک طناب به پایتان بسته شده، باشد؟

وَنواتو (Vanuatu)


باربادوس (Barbados)
با شرکت در فستیوال یک هفته ای رِگِی (Reggae Festival) طعم شیرینی تمام لذت ها را بچشید و همه اشتیاقات و تمایلاتتان را ارضا کنید. در این فستیوال برنامه های متعدد و بسیار جذابی مانند هنرمندی و اجرای زنده دی جی ها و هنرمندان داخلی و بین المللی ارائه می شود. این فستیوال با ارائه 4 برنامه اصلی از جمله جشن ساحلی، برنامه شب انگو رِگِی، جشن در داخل کشتی و اجرای کنسرت در پارک ملی فِرلی هیل (Farley Hill) برگزار می شود. 

باربادوس (Barbados)


جنوب والتون، فلوریدا South Walton, Florida))
سواحل پَن هندل فلوریدا (Florida’s Panhandle beaches) در ماه آوریل در زیباترین حالت خود قرار دارند، زمانی رویایی با درجه حرارت 70 درجه سانتی گرادی. سعی کنید برنامه سفر خود را با زمان برگزاری فستیوال آب انگور سَندِستین (Sandestin Wine Festival) هماهنگ کنید، فستیوالی هیجان انگیز که فرصت طلایی امتحان بیش از صدها نوع از آب انگورهای داخلی و بین المللی همراه با طعم های به یاد ماندنی غذاهای جنوب والتون در رستوران های محلی را برایتان به ارمغان می آورد. 

جنوب والتون، فلوریدا South Walton, Florida))


جزیره گرند باهاما (Grand Bahama Island)
با سفر کردن به جزیره گرند باهاما در هنگام برگزاری فستیوال پِلیکان پوینت کوکونات (Pelican Point Coconut Festival) تجربیات منحصر به فردی را مانند رقابت در مسابقات بوئینگ با نارگیل یا شرکت در مسابقه خوردن نارگیل امتحان کنید. در این جزیره رویایی نوشیدن گالی واش (ترکیبی از آب نارگیل، جو سیاه و شیر تغلیظ شده)، در حالیکه در برنامه میگو سرخ شده نارگیل شرکت کرده اید، را به هیچ وجه از دست ندهید.

جزیره گرند باهاما (Grand Bahama Island)


منبع: islands





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید