• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


عکس های جزیره جِیجو، شگفتی سه گانه طبیعت

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۷/۱۰   تعداد بازدید : 16965   گروه مطلب : دیدنی ها


جزیره جِیجو شگفتی سه گانه طبیعت

آیا این جزیره آتشفشانی نه چندان کوچک می تواند به عنوان شگفتی طبیعی زمان ما شناخته شود؟ در سال های اخیر جیجو موفق به کسب و نامزد جوایز متعددی در بالاترین سطح کیفیت شده است. جِیجو برنده سه تاج یونسکو که شامل میراث طبیعی جهانی (World Natural Heritage)، ژئو پارک جهانی (Global Geopark) و حفاظت از کره زیستی (Biosphere Reserve) شده است. در رای گیری سال 2011 جزیره جیجو نه تنها کمتر از 7 شگفتی دیگر جهان رای نیاورد بلکه رای آن در سطح آمازون (Amazon) و آبشار ایوآزو (Iguazu Falls) بود. این جزیره همانند جزیره افسانه ای بالی به نام جزیره خدایان معروف است و به یک مقصد جهانی بسیار محبوب تبدیل شده است. به همین منظور در این مطلب به معرفی این مکان گردشگری بسیار عظیم و با افتخار به همراه گنجینه های متعددش که در کره جنوبی قرار دارد می پردازیم. 


چشم اندازی از یک دهانه که صدها عدد از آن در همه جا پراکنده شده اند
این چشم اندازی از یک دهانه می باشد که صدها نمونه دیگر نظیر آن در همه جا پراکنده شده است. به آنها اوریوم (oreum) گفته می شود و تصویر آن یادآور کلوچه می باشد. عکس از کورِآ دات نِت (Korea.net)


اَبو اِوریوم همراه با حلقه منحصر به فردش که آن را درختان تشکیل می دهند
اَبو اِوریوم (Abu Oreum) همراه با حلقه منحصر به فردی که از درختان تشکیل شده است، یکی از مخروط های آتشفشانی ثانویه می باشد که بر روی سطح این جزیره بوجود آمده است. عکس از کورِ آ دات نِت (Korea.net)


هالاسان در قلب جزیره قرار گرفته، آتشفشان اصلی نقش پادشاه جهنم را ایفا می کند
آتشفشان اصلی هالاسان (Hallasan) در قلب جزیره قرار گرفته که نقش پادشاه جهنم را ایفا می کند. عکس از وَنسِرو (Vansero)


در اینجا سلوک یک فوران غول آسا از طریق اوج قله را تجسم کنید
تمام مسیر و راه های خروج گدازه های آتشفشانی را تجسم کنید، راه رفتن در این مکان زمانیکه همه چیز آرام و در عین حال تمیز است، فوق العاده خواهد بود. عکس از کورِآ دات نِت (Korea.net)


مسیر گدازه مَنجَلگو همراه با نامی شبیه چیزی خارج از یک جزیره آتشفشانی
مسیر گدازه مَنجَلگو (Manjanggul) که نامی شبیه به یک آتشفشان ایسلندی دارد، در بخش اول این مکان دیده می شود. اینها برخی از گسترده ترین و شناخته شده ترین سیستم های غاری هستند که در این منطقه می شناسیم. عکس از کورِآ دات نِت (Korea.net)


غار یونتِنکیون  شامل یک دریاچه زیرزمینی چشمگیر است
 غار یونتِنکیون (Yongcheon Cave) شامل یک دریاچه زیرزمینی چشمگیر است. اما این مکان به عنوان شبکه های گسترده لوله های گدازه در دسترس عموم نمی باشند. عکس از کورِآ دات نِت (Korea.net)


این جزیره مخروطی شکل بیانگدو نام دارد
این جزیره مخروطی شکل بیانگدو نام دارد، دهانه دیگری در شاخک های حساس ساختار زیرزمینی. عکس از خودگردان ویژه استان جِیجو ((Jeju Special Self-Governing Province


روبروی بیانگدو و سواحل روشن کریستال در اطراف هالیم
روبروی بیانگدو (Biyangdo) و سواحل روشن کریستال در اطراف هالیم (Hallim). عکس از برایان میلِر (Brian Miller)


سیونسانگ ایلچونبونگ یکی از برجسته ترین چشم اندازها
در کنار جزیره و جایی که خورشید طلوع می کند، سیونسانگ ایلچونبونگ (Seongsan Ilchulbong) یکی از برجسته ترین چشم اندازهای جِیجو را ارائه می دهد. عکس از کورِآ دات نِت (Korea.net)


 نوار باریک از زمین که دهانه کاسه مانند جزیره را به بقیه قسمت های آن متصل کرده است
نواری باریک از سطح زمین که در حال حاضر یک پل مصنوعی می باشد، دهانه کاسه مانند جزیره را به بقیه قسمت های آن متصل کرده است. عکس از کورِآ دات نِت (Korea.net)


عکس های جزیره جِیجو، شگفتی سه گانه طبیعت



یک سفر جانبی بسیار محبوب که توسط قایق موتوری برای بازدید از مناظر زیبای جزیره اودو انجام می شود
یک سفر جانبی بسیار محبوب که توسط قایق موتوری برای بازدید از مناظر زیبای جزیره اودو (Udo) انجام می شود. عکس از برایان میلِر (Brian Miller)


سنگ های بازالت ستونی در مقابل جنوب ساحل آرامش بخش یونگمیوری
مشخصه اصلی جزیره پیومسیوم (Beomseom) سنگ های بازالت ستونی قابل توجه ای است که در مقابل جنوب ساحل آرامش بخش یونگمیوری (Yongmeori) قرار گرفته اند. عکس از اَلکس براون (Alex Brown)


نسخه کره ای از گذرگاه غول پیکر معروف در ایرلند شمالی
نسخه کره ای از گذرگاه غول پیکر معروف در ایرلند شمالی. صخره های تازَنتیولی (Jusangjeolli). عکس از پال لولی جونز (Paul Lawley-Jones)


جریان آبشار جیونگبا  به صورت مستقیم به دریا می ریزد
آبشار جیونگبا (Jeongbang Waterfall) که مستقیم به دریا می ریزد، زیاد از اینجا دور نیست. عکس از جاستین اُورنِلاس (Justin Ornellas)


قله پر برف هالاسان با ارتفاع 1950 متر
قله پر برف هالاسان (Hallasan) با ارتفاع 1950 متر به راحتی از طریق سراسر جزیره قابل رویت می باشد. عکس از کورِآ دات نِت (Korea.net)


چشم اندازی فریبنده از جنگل های یخ زده در زمستان
جیِجو در تمام فصول دارای چشم اندازهای فریبنده ای نظیر تصویر جنگل های یخ زده در زمستان و شکوفه های گیلاس در فصل بهار می باشد. عکس از کورِآ دات نِت (Korea.net)


کوه سَنبَنگ در سواحل جنوبی
کوه سَنبَنگ (Sanbang) در سواحل جنوبی که توسط افسانه ها و معابد بودایی احاطه شده است. عکس از خودگردان ویژه استان جِیجو ((Jeju Special Self-Governing Province


سر سنگی اژدها یونگدوآم در نزدیکی شهر جِیجو
سرِ سنگیِ اژدها یونگدوآم (Yongduam) در نزدیکی شهر جِیجو که تصویر کارت پستالی معرف این جزیره می باشد. عکس از برایان میلِر (Brian Miller)


مجسمه های سنگی که در سراسر جزیره یافت می شوند
هیچ چیز در جِیجو متمایزتر از مجسمه های سنگی که در سراسر جزیره یافت می شوند، نیست. پدربزرگ دول هایوبَنگ (the grandfathers Dol Hareubang). عکس از کورِ آ دات نِت (Korea.net)


این مکان بیش از یک شگفتی طبیعی است
علاوه بر شگفتی های طبیعی این مکان، می توانید نظاره گر جشنواره ها و جاذبه های دیگر جزیره، نظیر موزه خرس های تِدی (Teddy Bear Museum) باشید. عکس از توماس پارک (Thomas Park)


عکس از برایان میلر (Brian Miller)
عکس از برایان میلر (Brian Miller)

منبع: atlasofwonders




نظرها

  • 2 0

    Great

    • 0 0

      Thanks

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید