• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل لس اوتامنز
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • سونا خشک هتل لس اوتامنز
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • استخر روباز هتل لس اوتامنز
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • حمام ترکی هتل لس اوتامنز
  • نمایی از رستوران و بار پارک شمدان (تابستانه)
  • رستوران سوئیس هتل لس اوتامنز
  • نمایی از رستوران و بار پارک شمدان (زمستانه)
  • نمای تخت بزرگ سوئیت هتل
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ سوئیت هانی مون
  • محوطه نشیمن سوئیت پرزیدنشال
  • سوئیت جونیور هتل لس اوتامنز
  • محوطه نشیمن سوئیت هتل
  • نمای تخت بزرگ سوئیت اگزکیوتیو
  • محوطه نشیمن سوئیت هانی مون
  • نمای تخت بزرگ سوئیت پرزیدنشال

مرکز سلامتی و اسپا

مرکز اسپای کودالی وینوتراپی
این اسپا در هتل لس اوتامنز افتتاح شده است. در اینجا می توان نظری به بهشت انداخت. بوی منحصربفرد روغن های گرانبها، موسیقی آرامش بخش و ماساژ، شما را در لحظه ای استثنایی غرق می سازد. تمامی محصولات کودالی، از خوشه های انگور درست شده اند. در این اسپا حمام بشکه ای معروف و مشت و مال با هسته خرد شده انگور قرمز، آغشتن بدن به انگورهای تازه که مرطوب کننده بوده و دارای خواص مواد معدنی هستند، و نیز ماساژهای سنتی از سراسر جهان که شامل درمان های اروپایی، خاور دور و ترکی داخل حمام هستند، ارائه می گردد. این اسپا، مکانی ایده آل برای دوستان، میهمانان هتل و اعضا می باشد و اتاق استراحت آن که زیر یک هرم درخشنده قرار دارد دارای نیمکت های سرامیک گرما زا است. تمامی انواع اسپا در سوئیت اسپای کاملاٌ خصوصی با محیطی لوکس واقع شده اند. 

محل های دنج اسپای خصوصی
پرایوِت اسپا سوئیت اکسپیریِنس (اسپای خصوصی)
مدت زمان این اسپا یکساعت است. در این اسپا می توانید از گرمای جکوزی، حمام بخار معطر و سونای فنلاندی لذت ببرید و با چشمه یخ و دوش لوکس تجدید نیرو کنید. این اسپا تا 4 نفر ظرفیت دارد. 

لس اوتامنز توئین تولیپس ریتریت (برای دو نفر)
مدت زمان این اسپا 3 ساعت و ده دقیقه است. در ابتدای کار ماساژ پا انجام می گیرد و سپس بدن با عصاره لاغری و ماساژ آسیایی خشک مشت و مال داده می شود و در انتها ماساژ بسیار معروف لس اوتامنز انجام خواهد گرفت که هر تنشی را برطرف کرده و شما را کاملاً آرام می سازد.

لس اوتامنز ریلکسیشن ریتریت 
مدت زمان این ماساژ 2 ساعت و 20 دقیقه است و تا 2 نفر ظرفیت دارد. در ابتدا ماساژ پا انجام می شود و پس از استفاده شما از امکانات دوش، جکوزی، سونای فنلاندی، چشمه یخ و حمام بخار معطر، ماساژ مخصوص شما انجام خواهد شد که هر تنشی را برطرف می کند. سرانجام ماساژ صورت با سنگ های سرد و داغ، ذهن  خسته را آرام کرده و تسکین می دهد. 

دیواین لاو ریتریت (اسپای رمانتیک دو نفره) 
مدت زمان این اسپا 2 ساعت و 20 دقیقه است. پس از ماساژ پا و استفاده شما از جکوزی و دوش نیرو بخش، ماساژ سفت کننده واین مِیکِرز و ماساژ توازن کاسه سر (کرانیال) انجام می شود. ترکیب این دو تکنیک ماساژ شگفت انگیز با محصولات تخصصی باعث نرمی، آبرسانی و سفت شدن پوست خواهد شد. 

اسپا ریچوالز (مراسم اسپا)
مراسم اسپا ترکیبی از اسپاهای دلخواه شما می باشد که نصف روز یا یک روز کامل طبق سلیقه شما انجام می گیرند. همگی این مراسم، شامل ترکیب اسپاهای مختلف با دسترسی به استخر شنا با آب دریا و جکوزی، فضای ریلکسی همراه با نیمکت های گرمازای سرامیکی، سونای فنلاندی، چشمه یخ،  سونای خشک با بخار نمک، قسمت مدیتیشن (مراقبه)، دوش های ماجراجویانه و روشویی های مارک کنایپ می شود. در طول اقامتتان در اسپا، چای گیاهی صد در صد ارگانیک، انگورهای تازه و آب بصورت رایگان موجود می باشند. 

وینوتراپی ریچوال 
در ابتدا به مدت 15 دقیقه در وان یا پوششی از مواد دلخواهتان قرار می گیرید. سپس ماساژ صورت عالی کودالی یا هر ماساژ دیگری به مدت 60 دقیقه انجام می شود و در آخر کار رفلکسولوژی پلانتار صورت می گیرد.  

لس اوتامنز ریچوال (مراسم)
پس از درمان حمام مخصوص لس اوتامنز به مدت یکساعت، ماساژ مخصوص به مدت 70 دقیقه و در پایان هم ماساژ کلاژنی صورت به مدت 75 دقیقه انجام می شود.

رینیوآل ریچوال (مراسم احیاءسازی)
ابتدا به مدت نیم ساعت در استخر آب دریای مرده شناور می شوید. سپس ماساژ مخصوص هر شخص به مدت یکساعت و بعد از آنهم درمان پُلی فِنول صورت انجام می شود. 

مادِر توبی ریچوال (مراسم زنان باردار)
ابتدا اسکراب دیواین به مدت 45 دقیقه روی پوست مالیده می شود و به مدت یکساعت ماساژ خصوص بارداری داده می شود و سپس به مدت یکساعت درمان صورت با کودالی وینوپرفکت انجام خواهد شد. 

بادی آو یور دریمز (مراسم بدن رؤیایی)
ابتدا بدن به مدت 45 دقیقه با اسکراب هسته انگور قرمز خرد شده مالش داده می شود. سپس درمان 70 دقیقه ای یا عصاره لاغری انجام می شود و در پایان هم درمان استارواک به مدت 60 دقیقه صورت می گیرد. 
توصیه می شود این مراسم را پیشاپیش رزرو کنید. مواد داخل وان را می توانید از میان روغن انرژی بخش (تفاله پرتقال، زنبق و زردآلو)، یا روغن آرامش بخش (شکوفه لیمو، نعناع، برگ مرکبات و اسطوخودوس) و یا شکوفه انگور مخصوص هتل انتخاب نمایید. 

درمان های بدن
رِد واین بارِل باث (حمام بشکه ای انگور قرمز)
یک ماساژ با فشار آب و عصاره انگور قرمز به مدت 15 دقیقه برای ویژگی خونرسانی اش داده می شود. ترکیب روغن های گرانبها با آب انگور قرمز در این حمام، خاصیت خارج ساختن مواد زاید بدن را دارد.  

گرِیپ مارک بارِل باث (حمام بشکه ای تفاله انگور)
یک ماساژ با فشار آب و تفاله انگور که خاصیت لایه برداری ملایمی دارد، به مدت 15 دقیقه انجام می شود و به شما پوستی صافتر و نرمتر می دهد. 

کراشت کابارنِت اسکراب (مشت و مال با هسته انگور خرد شده)
این مشت و مال بسیار معروف از محصولات اسپای وینوتراپی، برای قبل از شروع درمان های پوست مناسب است. این اسکراب از هسته انگور، عسل، شکر قهوه ای، روغن هسته انگور و روغن های ضروری عصاره کانتورینگ تشکیل شده و مدت مالش آن  به پوست 45 دقیقه است. سپس لوسیون بدن مغذی همراه با عصاره کانتورینگ به پوست مالیده می شود تا آن را پاک کرده و کاملاً نرم و لطیف سازد. 

دیواین اسکراب (مشت و مال)
مدت زمان این اسکراب سفت کننده و نیرو بخش 45 دقیقه است. این اسکراب از شکر قهوه ای، روغن هسته انگور و روغن دیواین تشکیل شده و با لایه برداری ملایم، پوست را نرم و لطیف و سرزنده می کند. مالش لوسیون بدن مغذی همراه با روغن دیواین در آخر کار باعث درخشندگی و کمی معطر شدن پوست می شود. 

هانی اَند واین رَپ (پوشش عسل و آب انگور) 
در این درمان بسیار ملایم 15 دقیقه ای آب انگور، مخمر و عسل بصورت گرم به پوست مالیده شده و باعث رساندن رطوبت به پوست و افزایش سیستم دفاعی بدن می شود. 

انرژی رَپ (پوشش انرژی)
در این درمان 15 دقیقه ای نیروبخش، گِل آتشفشانی، عصاره انگور له شده (هسته، تفاله، ساقه) و روغن هسته انگور بصورت گرم به پوست مالیده می شود تا انفجاری از انرژی تازه در بدن ایجاد شود. این درمان تمامی بدن را پاک کرده و به آن نیرو می بخشد.  

مِرلوت رَپ 
در این درمان 15 دقیقه ای پاک کننده، گِل آتشفشانی و روغن های ضروری بصورت گرم به پوست مالیده می شوند. این درمان پاک و ریلکس کننده به بهبود بافت پوست کمک می کند. 

درمان های درون حمام
لس اوتامنز سیگنه چِر رُز رِمِدی (درمان گل رز مخصوص) 
مدت زمان این درمان  جوان کننده و بسیار لوکس، یکساعت است و  از اوتو رُز در آن استفاده می شود که عنصری بسیار آبرسان در حمام ترکی سنتی می باشد. این درمان مناسب برای پوست های تشنه و خسته است و به ترتیب شامل شامپوی رُز و ماسک موی عالی، لایه برداری تمام بدن با کیسه و آغشتن بدن به ماسک رز احیاءکننده، مراسم نشاط بخش با یخ، ماساژ آرامش بخش کف صابون رز و سرانجام بدن به مرطوب کننده بدن رُز آغشته می شود. این درمان بصورت دو نفره هم انجام خواهد شد. 

لس اوتامنز  سیگنِه چِر سیتروس رِمِدی (درمان سیتروس مخصوص)
این درمان 15 دقیقه ای نشاط بخش، مناسب برای افزایش سرزندگی ذهن و بدن است. این درمان به ترتیب شامل شامپو و ماسک موی بیدارکننده و انرژی بخش، مالش تمام بدن با کیسه، ماساژ با کف صابون ترنج و پرتقال، مراسم نشاط بخش با یخ، عسل ارگانیک بازسازی کننده، ماسک بدن روغن های لیمو و کانتورینگ، پیلینگ (پاکسازی) ملایم صورت و سرانجام با آغشتن بدن به بادرنجبویه (نوعی گیاه معطر از تیره نعنایان) که باعث با نشاط شدن و درخشندگی پوست می گردد بدن پر انرژی می شود. این درمان بصورت دو نفره هم موجود است.

ترادیشنال حمام تریتمنتز (درمان حمام سنتی)
20 دقیقه شامل مراسم کف است که قبل یا بعد هر درمان انجام می شود.
30 دقیقه شامل مراسم مشت و مال، مراسم کف، شامپو و نرم کننده مو می شود.
45 دقیقه شامل مراسم مشت و مال، ماساژ با کف، شامپو و نرم کننده مو می شود. 

ماساژها
اسلیمینگ کانسِنتریت تریتمِنت (درمان عصاره لاغری)
در این درمان 70 دقیقه ای بسیار مفید، سلولیت های مچ پا تا شکم با چند ماساژ مفصل و مشت و مال محکم با عصاره کانتورینگ کودالی صاف خواهد شد. در آخر هم یک ماسک لاغری روی قسمت کفل و ران گذاشته می شود. این درمان باعث می شود بطرزی باورنکردنی احساس سبکی کنید. 

واین درِیناژ (زه کشی تاک)
این تکنیک ضد سلولیت 50 دقیقه ای، از ماساژهای فرم دهنده ملایم و فشار غدد لنفاوی استفاده می کند تا جریان لنفاوی را بهبود بخشد و انسداد نسوج را برطرف سازد. 

دیواین بادی تریتمِنت (درمان بدن)
مدت زمان این درمان سفت کننده و آرامش بخش 80 دقیقه است. این پوشش پیله شکل با اسکراب دیواین آغاز می شود تا پوست را برای درمان آماده کند. سپس یک ماساژ آرامش بخش با روغن دیواین که ترکیبی منحصربفرد از 4 روغن استثنایی است انجام می شود و پوست را نرم و مرطرب کرده و عطر گل ملایمی به آن می دهد (ترکیبی از رز، گریپ فروت، دانه فلفل صورتی، وانیل، سرو و مشک سفید). 

پالپ فریکشِن تریتمِنت ویت فِرِش گرِیپس (درمان با انگورهای تازه)
مدت زمان این درمان مرطوب کننده و آرامش بخش یکساعت است که با استفاده از عناصر فعال طبیعی موجود درانگور تازه و روغن های ضروری، مواد معدنی پوست را تجدید و آن را با ملایمت لایه برداری می کند. 

واین میکِرز ماساژ 
مدت زمان این ماساژ سفت کننده یکساعت است. در این ماساژ فرم دهنده مخصوص کودالی، متناوباً از دست های برهنه و فشار روی مسیرهای انرژی تمام بدن استفاده می شود. این ماساژ، گردش خون و قدرت عضلانی را فعال می کرده و انرژی فراوانی به شما می دهد. 

رِفلِکسولوژی پلانتار (عکس العمل شناسی) 
مدت زمان این درمان سفت کننده و استرس زدا 35 دقیقه است. این روش با تحریک نقاط خاص واکنشی روی کف پا، سیستم های لنفاوی و گردشی را بهبود داده و ترکیبات سمی در بدن را از بین می برد. 

کودالی ماساژ
مدت زمان این ماساژ آرامش بخش یا سفت کننده یکساعت تا 90 دقیقه است که تنش در بدن را برطرف می کند. این ماساژ بصورت دو نفره نیز انجام می شود. 

کرانیال ماساژ (ماساژ کاسه سر)
در این ماساژ آرامش بخش 20 دقیقه ای، دست درمانگر روی کاسه سر قرار می گیرد تا انرژی مسدود شده را آزاد کرده و باعث ریلکس شدن شود. این ماساژ همزمان واکنش های تمام بدن را تحریک کرده و به توازن انرژی های سیستم عصبی کمک می کند. 

اگزیلِرِیتینگ ماساژ آندِر آفیوژِن (ماساژ هیجان انگیز غسل دهنده)
مدت زمان این ماساژ احیاءکننده 20 تا 45 دقیقه است. در این ماساژ از مزایای چندگانه ترکیب روغن هسته انگور و روغن های ضروری استفاده می شود که زیر فشار متناوب آب گرم به پوست نفوذ می کند. 

لس اوتمنز سیگنه چِر ماساژ (ماساژ مخصوص لس اتمنز)
مدت زمان این ماساژ متعادل کننده و انرژی زا 70 دقیقه است. این ماساژ تکنیک های شرقی و غربی را ادغام می کند. ترکیب روغن های گرم و کمپرس های گیاهی داغ و طب فشاری همراه با ماساژ گردشی و کششی، بافت های عمیق باعث ریلکس شدن بدن و جان تازه بخشیدن به ذهن شود. 

دیپ تیشیو ماساژ (ماساژ بافت های عمیق) 
مدت زمان این ماساژ برطرف کننده تنش و نیروبخش 50 دقیقه است. این تکنیک ماساژ محکم و قوی بر لایه های عمیق تر بافت و نسوج ماهیچه تمرکز می کند. هدف از این ماساژ، آزاد کردن الگوهای مزمن تنش در بدن از طریق ضربه های آرام و فشار زیاد انگشت روی مناطق مشکل دار است.  

هات استون ماساژ (ماساژ سنگ داغ) 
این درمان گرمابخش و احیاءکننده سلامتی 80 دقیقه ای، یک عمل شفابخش باستانی است که به بدن گرمای طبیعی می بخشد و انرژی از دست رفته را بازمی گرداند. این ماساژ با استفاده از ترکیب تکنیک های دست و سنگ های داغ، بدن را کاملاً ریلکس و احیاء می کند. 

اِیژِن درای ماساژ  ویت هات هِربال پولتیس (ماساژ خشک آسیایی با ضماد گیاهی داغ)
مدت زمان این ماساژ کاهش دهنده درد ماهیچه و مفصل 70 دقیقه است. این درمانِ الهام گرفته از ماساژ تایلندی، روی پوشش راحت و شل تهیه شده توسط اسپا انجام می شود. از ضماد آسیایی داغ برای گرما دادن تدریجی و شل کردن مفاصل و ماهیچه ها استفاده می شود و سپس به بدن فشار وارد شده و کشیده می شود. 

پرِگنانسی ماساژ (ماساژ بارداری)
مدت زمان این ماساژ مغذی و برطرف کننده تنش یکساعت است و بر نیازهای خاص مادران آینده تمرکز می کند. این ماساژ باعث کاهش تورم، از بین بردن درد پشت و گردن و بهبود گردش خون می شود. هیچ ماساژی در سه ماهه اول توصیه نمی شود ولی ماساژ در ماه های بعدی برای راحتی شما در این دوران خاص  بسیار توصیه می شود. 

پرسونالایزد ماساژ (شخصی)
این ماساژ 30،60 و90 دقیقه ای که پس از مشورت با درمانگر انجام می شود، بهترین درمان برای مناطق پر از تنش بدنتان بوده و مخصوص شما طراحی می شود. این ماساژ با استفاده از انواع کشش های ملایم، تکنیک های گرمابخش و مهارت های ماساژ پیشرفته، درمان ایده آل شما خواهد بود. 

ادامه ماساژ
شما می توانید پیشاپیش برای ماساژ دلخواهتان وقت 10 دقیقه اضافی را بگذارید.  

ماساژ در اتاق
این ماساژ یکساعت تا 90 دقیقه طول می کشد و باعث سلامتی و ریلکس شدن در محیط راحت و دنج سوئیت مجللتان می شود.

درمان های مخصوص صورت
پرمیِر کرو تریتمِنت 
مدت زمان این درمان ضد پیری 110 دقیقه است. در این مراسم زیبایی عالی با نتایج بی نظیر، فشار مؤثری همراه با یک ماساژ لطیف کننده طولانی انجام می شود تا جوانی و درخشندگی پوست را برگرداند. سپس یک ماسک منحصربفرد غنی از رسوِراتول استفاده  شده و سرانجام کرم پرمیر کرو (تقطیری از بهترین عناصر فعال کودالی) به تمام بدن مالیده می شود. با این درمان پوست کاملاً لطیف و سفت گشته و چروک ها و خطوط ریز بطرز آشکاری محو می شوند. 

پرمیر کرو آی تریتمِنت (درمان چشم)
مدت زمان این درمان دور چشم لطیف کننده 20 دقیقه بوده و برای روشن شدن پوست حساس دور چشم عالی است. در ابتدا یک ماساژ ملایم انجام می شود و سپس یک مشمع با ژل آبرسان آغشته به انگور قرمز، شاه بلوط هندی و برگ پیچک روی چشم قرار می گیرد که سیما را نرم و لطیف و دایره های سیاه را محو کرده و پف چشم را فوراً می خواباند.  

وینوسورس تریتمِنت
این درمان مغذی 60 تا 70 دقیقه ای با انگور تازه طوری طراحی شده که راحتی، درخشندگی و لطافت پوست خشک و بسیار خشک را احیا می کند. در ابتدا پوست تمیز می شود. سپس تکنیک های لطیف کننده چرخشی با انگورهای تازه، یک ماساژ فرم دهنده طولانی با عصاره مغذی و سرانجام ماسک مرطوب کننده روی پوست انجام می گیرد. 

پُلی فنول تریتمِنت
مدت زمان این درمان آنتی اکسیدان و ضدچروک 60 تا 70 دقیقه است. این درمان کوکتل ویتامینه بسیار انرژی بخش همراه با یک ماساژ طولانی با روغن های ضروری، سلول های روی پوست را مرطوب، تازه و پر از انرژی می سازد. سپس یک ماسک سم زدای تشکیل شده از گِل صورتی، قهوه و تفاله انگور ناخالصی ها و سموم را از بین می برد. 

وینوپیور تریتمینت
این درمان 60 تا 70 دقیقه ای پاک کننده، برای افراد دارای پوست ترکیبی مناسب است. این درمان پوست را پاک کرده، رنگ چهره را باز نموده و به تنظیم غدد چربی اضافی پوست کمک می کند. 

وینوپِرفِکت تریتمِنت
مدت زمان این درمان 60 تا 70 دقیقه بوده و مناسب پوست خسته می باشد. پوست در ابتدا پاک شده و سپس ماساژ فرم دهنده با روغن های ضروری و سنگ های بازالت کوچک سرد و داغ انجام می شود تا به گردش خون کمک کند. سپس لایه برداری ملایمی توسط ماسک درخشان کننده آغشته به اسید گلیکولیک انجام می شود. سرانجام کرم مرطوب کننده رادیانس و سرم اصلاح کننده رنگ چهره وینوپرفکت رادیانس به پوست مالیده می شوند تا آن را ریلکس و درخشان کنند. 

وین اِکسپِرت تریتمِنت
مدت زمان این درمان سفت کننده و بالابرنده پوست (لیفتینگ) 60 تا 75 دقیقه است. تکنیک ماساژ صورت خلاقانه ای به همراه روغن های ضروری استفاده می شود تا تولید کلاژن و الاستین پوست را تحریک کرده و باعث فرم گرفتن و سفت شدن صورت گردد. سپس ماسکی آغشته به رسوِراتول روی صورت قرار داده می شود که خاصیت ضدپیری بالایی دارد. سرانجام محصولات ضدچروک و سفت کننده به پوست مالیده می شوند.  

کودالی گراند فِیشال تریتمِنت (درمان صورت)
این درمان آنتی اکسیدان 60 تا 75 دقیقه ای مناسب برای انواع پوست می باشد. پوست صورت بخاطر ماساژ آرامش بخش طولانی، ریلکس شده و رنگ چهره باز و روشن می شود، احیاء سلولی افزایش یافته و بافت پوست بهبود می یابد. یک ماسک آغشته به پلی فنول و هیالورونیک به پوست مالیده می شوند تا آن را پر کرده و رطوبت را پخش کنند. 

کلاژن فِیشال تریتمِنت (درمان صورت کلاژن)
مدت زمان این درمان جوان کننده و ضدپیری 75 دقیقه بوده و با دوباره پر کردن پروتئین های طبیعی پوست، روند پیری را کاهش می دهد. پوست ابتدا پاکسازی، لایه برداری و سم زدایی می شده و مخلوطی از بهترین روغن های ضروری به صورت و گردن مالیده خواهد شد. سپس تکنیک های ماساژ محکم کننده پوست همراه با ماسک کلاژن بکار برده می شود.  

کُلاژن فِیشال اَند نِک تریتمِنت (درمان صورت و گردن کلاژن)
این درمان جوان کننده و ضدپیری 90 دقیقه ای، پوست صورت و گردن را بالا کشیده، سفت کرده و لطیف می کند. یک ماسک احیا کننده پروتئین همراه با تکنیک های ماساژ عمیقاً جوان کننده به صورت و گردن مالیده می شود.  

هات اند کُلد اِستون فِیس ماساژ (ماساژ صورت با سنگ داغ و سرد)
مدت زمان این ماساژ نیرودهنده و آرام بخش 30 دقیقه است. با این درمان می توان تأثیر سنگ های بازالت سرد و داغ را برای بهبود گردش خون، خشک کردن غدد لنفاوی و کاهش پف صورت تجربه کرد. این درمان فوری شامل پاکسازی و مالیدن محصولات کودالی مناسب به پوستتان می شود.  

آی کلاژن تریتمینت
در این درمان روشن کننده و ضدپیری 15 دقیقه ای، تکه های بسیار مفید کلاژنی روی چشم قرار می گیرد که پوست حساس دور چشم را سفت کرده و بالا می کشد. این درمان را می توان به دیگر درمان ها اضافه کرد. 

اکسپرس فِیشال ترتمینت (درمان سریع صورت)
مدت زمان این درمان ضد پیری و جوان کننده 35 دقیقه است. این درمان شامل پاکسازی، لایه برداری و مالش سرم به پوست می شود که با تکنیک های ماساژ مفصل جذب پوست می شود. سپس محصولات دیلی کِر به پوست مالیده خواهد شد تا فوراً به آن درخشندگی دهد . 

دِد سی واتر فلوتینگ پول (استخر آب دریای مرده)
مدت زمان استفاده از این استخر 30 دقیقه است که خاصیت شفادهندگی دارد و همراه با گرما و فیبرهای نوری، سیستم عصبیتان را کاملاً تسکین می دهد. آب دریای مرده حاوی کلسیم، منیزیم و پتاسیم و دیگر مواد معدنی است که باعث می شود بیماری هایی همچون پسوریاسیس، اگزما و آکنه بهبود یابند. 

جلسه سولاریوم، مراقبت از دست با پارافین، رنگ ابرو و مژه و واکس تمام بدن را می توان به همه درمان های صورت اضافه کرد. 

قوانین کنسل کردن
کنسل کردن درمان های اسپا باید از 6 ساعت قبل صورت بگیرد، در غیر اینصورت همه هزینه دریافت می شود. کسانی که دیر می رسند نمی توانند جلسه اسپا را طولانی تر کنند و همه هزینه دریافت می گردد. کنسل کردن هر نوع درمان اسپای خصوصی، مراسم یا رزوهای چندتایی باید از 24 ساعت قبل اطلاع داده شود. 

قوانین ورود به اسپا
آوردن یک عکس شخصی از خودتان لازم است. توصیه می شود که حداقل یکساعت قبل از درمان به اسپا بیایید تا از استخر آب دریا و جکوزی، سونای فنلاندی، سونای خشک با بخار نمک، روشویی مارک کنایپ، دوش ماجراجویانه و محل استراحت استفاده کنید. ساعات بازگشایی اسپا روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 7 صبح تا 10 شب و روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 8 صبح تا 10 شب می باشد. بچه های زیر 14 سال اجازه ورود ندارند. 

باشگاه هتل
مرکز تناسب اندام 
تسهیلات بوتیک هتل با 400 مترمربع باشگاه و 100 مترمربع استدیوی پیلاتس خاص و وسیع است. تجهیزات ورزشی بسیار مدرن و تیم حرفه ای ورزشی به شما بهترین نتایج را می دهند. آنالیز بدن بدقت با استفاده از سیستم تانیتا انجام می گیرد تا بهترین برنامه برای نیازهای شما طراحی شود. 
تجهیزات ورزشی قلبی و عروقی پرِکور بگونه ای طراحی شده اند تا به کمک سیستم آهنگ ضربان داخلی قلب خود مراقب برنامه تناسب اندام شما باشند. تردمیل ها مجهز به دی وی دی پلیر جداگانه اند تا هنگام ورزش نیز تفریح کنید. 4 تلویزیون پلاسمای بزرگ هم برای شما فراهم شده اند تا برنامه های مورد علاقه تان را هنگام انجام تمرینات کاردیو تماشا کنید.                         
علاوه بر این یک سیستم لرزش تمام بدن برای استفاده شما هنگام انجام پاوِر پلِیت موجود است که انعطاف پذیری و طول ماهیچه، تراکم استخوانی و حتی رفع سلولیت را افزایش می دهد. تجهیزات پیشرفته ای نیز با مارک های پرِکور، هویست و پاناتا برای بدنسازی وجود دارد. 
یک دوره تناسب اندام خصوصی 55 دقیقه ای هم موجود است که قدرت عضلانی و عملکرد ورزشی را بهبود می بخشد. این دوره شامل تمرینات کاردیو، تمرینات کاهش درد پشت، بهبود سرعت و بهبود افزایش قدرت کششی، رشد عضلات، پاور پلیت، تمرینات روی تشک، کشش و ریلکس شدن می شود. 
ساعات کار مرکز تناسب اندام، روزهای دوشنبه تا جمعه از 7 صبح تا 10 شب و روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 8 صبح تا 9 شب می باشد.  

پیلاتِس
این سیستم نوآورانه از تمرینات ذهنی و بدنی تشکیل شده که از اصول تمرینی ژوزف پیلاتس بوجود آمده اند. پیلاتس در صورت استفاده منظم فواید زیادی دارد از جمله قوی شدن و توازن عضلات شکمی و هماهنگ شدن سیستم عصبی نخاع، افزایش حجم کبد، بهبود گردش خون، افزایش فعالیت و مقاومت مفاصل، عضلانی تر شدن کل بدن و رفع چربی. 

پرایوت پیلاتس کورس (دوره پیلاتس خصوصی) 
این دوره 55 دقیقه ای روش مؤثر و مطمئنی است که سریعاً نتیجه می دهد. این روش بدون حجیم کردن ماهیچه یا فشار بر مفاصل، بدنتان را کشیده، قوی کرده و به توازن می رساند.
پیلاتس دوئت کورس، دوره 50 دقیقه ای پیلاتس که بصورت دو نفره انجام می شود. 
پیلاتس ترایو کورس، دوره 50 دقیقه ای پیلاتس است که بصورت سه نفره انجام می شود.
ساعات کار مرکز پیلاتس، روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 8 صبح تا 7 شب و روز شنبه از ساعت 10 صبح تا 2 بعدازظهر است. این مرکز روز یکشنیه تعطیل می باشد. 

فنگ شوئی
هتل لس اوتامنز بر اساس فلسفه فنگ شوئی تزئین شده است. فنگ شوئی یک سیستم زیباشناختی باستانی است که تاریخ 3500 ساله دارد. فنگ شوئی به استفاده از قوانین آسمانی (ستاره شناسی) و زمینی (جغرافیا) جهت توسعه جی یا همان انرژی مثبت زندگی برای بهبود شخصی اعتقاد دارد. در فرهنگ چین باستان، جی یک عنصر مؤثر در زندگی هر فرد است. کلمات مترادف جی، هوا، نفَس یا گاز است. فنگ شوئی در لغت به معنای باد و آب می باشد. 
فنگ شوئی امروزه به معنای قرار دادن فضای ایجاد شده توسط انسان ها در فضای حاوی جی می باشد. هتل لس اوتامنز  هدف فنگ شوئی را بخاطر قرار داشتن در کنار تنگه بسفرس به سطحی بالاتر رسانده است. این هتل همچنین یکی از چند بوتیک هتل های مجلل فنگ شوئی می باشد. 


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید