• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل مندارین اورینتال بانکوک
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • سالن ورزشی هتل مندارین اورینتال بانکوک
  • نمای رستوران فرانسوی لو نور مندی
  • اترز لانج هتل مندارین اورینتال بانکوک
  • رستوران غذای تایلندی سالا ریم نام
  • رستوران غذای ایتالیایی چائو ترازا
  • بمبو بار هتل مندارین اورینتال بانکوک
  • نمایی از رستوران چینی چاینا هاوس
  • رستوران بین المللی ریور ساید تراس
  • فروشگاه مندرین اورینتال شاپ
  • چشم انداز رستوران ترس ریم نام
  • رستوران وراندا هتل مندارین اورینتال بانکوک
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دلوکس دوخوابه
  • تخت های توئین اتاق دلوکس

مرکز سلامتی و اسپا

مرکز سلامتی و اسپای هتل مَندارین اوریِنتال پیشگام در فلسفه جامع و ارائه درمان بوده و اغلب در میان برترین مراکز معتبری در جهان قرار دارد. این مرکز به دنبال ارائه بهترین روش ها برای فراهم کردن سلامتی و زیبایی از طریق مدیتیشن، ماساژ و استفاده از گیاهان درمانی طبیعی می باشد. میهمانان این مرکز می توانند در خانه ای قدیمی و ساخته شده از چوب ساج که مورد بازسازی قرار گرفته است، آرامش و صلح واقعی روحی و روانی خود را تجربه کنند. میهمانان علاقمند به مراجعه به این مرکز می توانند یک سواری کوچک به وسیله قایق را سپری نمایند و با عبور از رودخانه، پس از اینکه با چای از آنها پذیرایی شد، از روش های درمانی متخصصان این مرکز بهره ببرند. برخی از امکانات مرکز اوریِنتال اسپا شامل 10 دوش و اتاق بخار خصوصی، دو اتاق اختصاصی برای ارائه خدمات درمانی صورت، 5 سوئیت ویژه به همراه چهار استخر سونا، استفاده از خاک رس مراکشی و سالن استراحت می شوند. میهمانان هتل می توانند برای استفاده از خدمات مرکز سلامتی و اسپا، همه روزه از ساعت 8 صبح الی 10 شب به این محل مراجعه نمایند.

آیوروِردا 
آیوروِردا که در لغت به معنای علم زندگی است، برای صدها سال در کشور هند و به ویژه در طب نوین، به جهت درمان مورد استفاده قرار می گیرد. اصول این طب بر این اساس است که ذهن، بدن و روح ما ذاتاً، به وسیله سه نوع انرژی به هم متصل هستند. سلامت ما زمانی حاصل می شود که این سه انرژی در تعادل باشند. دوره درمانی ای که به وسیله طب آیوروِردا توصیه می شود، می بایست تا سه روز ادامه دار باشد و در این مدت میهمانان تحت درمان، از فواید و تاثیرات اثر بخش آن به خوبی آگاه خواهند شد.

روش های درمانی از سر تا پا برای پیدا کردن حس استراحت و سرزندگی
میهمانان هتل می توانند برای جوان سازی، بازیابی توان و کسب آرامش، درمان های تسکین دهنده این مرکز را امتحان کرده و توازن روح و ذهن خود را باز پس بگیرند.

اوریِنتال اورگانیک جِرنی - THE ORIENTAL ORGANIC JOURNEY
این روش درمانی است که در آن از ترکیب درمان های ارگانیک استفاده می شود. برای شروع ابتدا کل بدن را به کمک ترکیبی از نارگیل، لوبیا سبز، برنج و روغن نارگیل رنده شده اسکراب می کنند. در کنار این ترکیب، از محصول ویژه دیگری که حاوی مواد طبیعی است استفاده می شود تا مواد مغذی را به موها برساند. این تجربه آرامش بخش با یک حمام بخار و سپس یک ماساژ جوان سازی که در آن از کرم شیر برنج استفاده می شود به آخر رسیده و در انتها همه چیز با یک دوش پرطراوت تمام می شود. مدت زمان این روش در حدود دو ساعت و نیم به طول خواهد انجامید.

اوریِنتال سیگنِچِر تریتمِنت - THE ORIENTAL SIGNATURE TREATMENT
این تجربه منحصر به فرد شامل یک ماساژ با ترکیب خاص و متمرکز شده ای از روغن های اصیل و ضروری که از گیاهان استخراج می شوند خواهد شد. قرار گرفتن این روغن ها بر روی پوست باعث نرمی آن شده و سایر تکنیک های این روش درمانی شامل ترکیبی از تکنیک های تایلندی و اروپایی می شود. این تکنیک ها تمامی گرفتگی های عضلات را باز کرده و با کمک طب فشاری، انرژی، کشسانی و حرکت دهی دوباره ای به بدن افراد می بخشند. این روش درمانی با فشرده سازی بخش هایی از شانه و ستون فقرات که با مواد گیاهی شامل سنبل هندی، زردچوبه و علف لیمو به پایان می رسد. مدت زمان این روش در حدود یک ساعت و نیم الی دو ساعت به طول خواهد انجامید.

جِت لَگ – JETLAG
ایده آل ترین ماساژ برای رفع مشکلاتی همچون از دست دادن زیاد آب بدن، خستگی و سستی در اثر یک پرواز طولانی مدت می باشد. حرکات طراحی شده در این روش، کمک می کنند تا بدن افراد تحریک و تقویت شود. برای این کار از روغن خاصی استفاده می شود و سپس ژل تحریک پا، با روغن سرو و به همراه منتول مورد استفاده قرار می گیرند تا احساس تجدید قوا را در افراد ایجاد کنند. مدت زمان این روش می تواند در حدود یک ساعت، یک ساعت و نیم و یا دو ساعت به طول بیانجامد.

سوئدی – SWEDISH
یک نوع ماساژ به روش اروپایی بوده و ترکیبی از روغن های بدست آمده از گیاهان طبیعی پرورش یافته در شمال کشور تایلند، آن را تکمیل می کند. این روغن های خاص در اثر ماساژ دادن به درون بدن و ماهیچه و فیبرهای عضلانی افراد نفوذ کرده و حس سلامتی روح و جسم را به آنها خواهد داد. مدت زمان این روش می تواند در حدود یک، یک ساعت و نیم و یا دو ساعت به طول بیانجامد.

سنتی تایلندی - TRADITIONAL THAI
این روش یک ماساژ خشک است که دارای ریشه هایی در فلسفه جامع آموخته های طب سنتی کشور تایلند می باشد. تمام بخش های بدن از یک ماساژ که با فشار آوردن روی نقطه خاصی انجام می شود، از آن منفعت می برد و در انتها به جای حس درد، انرژی و آرامش جای آن را می گیرد. مدت زمان این روش می تواند در حدود یک ساعت، یک ساعت و نیم و یا دو ساعت به طول بیانجامد.

ضد استرس - DE-STRESS
در این روش درمانی از لایه بردار برای تمامی قسمت های بدن استفاده می شود و سپس با کمک ترکیبی از روغن های ضروری، برای ایجاد آرامش و از بین بردن درد عضله ها استفاده می شود. در ابتدا از ژل ماهیچه ای که در آن روغن های آرامش بخش و همینطور فلفل و رزماری تزریق شده استفاده می شود و در ادامه، یک ماساژ بر روی تمامی بافت های بدن به منظور از بین رفتن خستگی عضله ها و مفاصل انجام می شود. روغن های گرم کننده تاثیر به سزایی بر روی کوفتگی نواحی خاصی از بدن به ویژه گردن و کمر دارند. این فرآیند با یک ماساژ کف سر به پایان رسیده و در مجموع دو ساعت به طول خواهد انجامید.

رَپ گیاهی - HERBAL WRAP
رَپ گیاهی با قرار دادن ترکیبی از داروهای گیاهی ترکیب شده با روغن کنجد و شیر تازه بر روی پوست افراد شروع می شود. ترکیبی که در اثر این روش بر روی بدن قرار داده می شود، موجب تحریک و جوان سازی پوست شده و تاثیر به سزایی بر روی پوست های خشک و غیر مرطوب دارد. رَپ گیاهی در حدود 1 ساعت به طول خواهد انجامید.

رُز اِسِنس آو هِوِن - ROSE ESSENCE OF HEAVEN
احساس آرامش کاملی در اثر پاک سازی و لایه برداری بدن به وسیله روغن دانه زیتون در افرادی که این روش را انتخاب می کنند به وجود می آید. سپس بدن افراد به روغن و کرم های ضروری آغشته می شود. ماده ای که از آب گل رز در این فرآیند به پوست صورت مالیده می شود، سبب به گردش درآمدن و جوان سازی پوست می شود. در ادامه یک ماساژ اثر بخش روی صورت افراد انجام شده و ماسک مرطوب کننده نیز روی صورت گذاشته می شود. مدت زمان انجام این ماساژ در حدود 2 ساعت طول می کشد.

بَلِنس کلِنزینگ - BALANCE CLEANSING
ماساژ صورت در این روش با پاک سازی و لایه برداری کامل صورت آغاز شده و با بخار و استخراج ادامه پیدا می کند. سپس یک ماساژ تحریک کننده پوست و بعد از آن ماسک گل برای از بین بردن چرب بودن و آلودگی ها استفاده می شود، در عین حالی که موجب می شود رنگ پوست بهبود پیدا کند. از جمله خواص اسطوخودوس و درخت چای که در این روش روی پوست قرار داده می شوند، منجر به حفظ تعادل روغن های طبیعی پوست خواهد شد. در انتهای این روش هم یک ماساژ کف سر برای ایجاد حس تازگی و انرژی زایی اجرا می شود. بَلِنس کلِنزینگ یک ساعت به طول خواهد انجامید. این روش مناسب پوست های ترکیبی است.

رُز ایندالجِنس - ROSE INDULGENCE
رُز ایندالجِنس یکی از بهترین و کامل ترین ماساژهای صورت می باشد که در آن از آب بازسازی کننده گل رز برای تقویت و پاکسازی پوست استفاده می شود. در انتها هم یک ماساژ انرژی بخش و ماسک مرطوب کننده، این روش درمانی موثر را کامل می کند. در حین انجام این فرآیند، سر و کمر نیز برای اثر بخشی بیشتر نیز ماساژ داده می شوند. این روش مناسب همه نوع از پوست ها بوده و در کل حدود یک ساعت طول خواهد کشید.

سوئیت های اسپا - SPA SUITES
سوئیت های اختصاصی اسپا به مانند یک پناهگاهی برای شفا، این امکان را فراهم می کنند که میهمانان قادر باشند در محیطی راحت، به استراحت بپردازند. افراد می توانند از میان روش های درمانی مختلف و مدت زمانی که هر کدام نیاز خواهند داشت، مورد دلخواه را انتخاب نمایند. این محل شامل منوی حمام و یک سینی از میوه، آب میوه های تازه و همینطور سایر نوشیدنی ها می شود. 

اسپا استودیو - SPA STUDIO
این بخش از هتل مَندارین اوریِنتال بانکوک در نوع خود جزو اولین مراکز برگزیده اسپا در شهر بانکوک می باشد. اسپا استودیو در قسمت گاردِن وینگ قرار داشته و به ارائه خدمات مختلفی به میهمانان خانم و آقا می پردازد. برخی از خدمات اسپا سوئیت شامل ارائه ماساژهای درمانی مختلف برای صورت که در آن از محصولات درجه یک آلمانی استفاده می شوند. همچنین انواع خدمات وَکس، ماساژ پا، شانه و سر از جمله دیگر موارد قابل ذکر هستند.

از بین بردن استرس - BEAT THE STRESS
در این روش برای کاهش استرس های انباشته شده در افراد، از یک ماساژ شانه، سر و بازو و به دنبال آن، ماساژ به وسیله گرما استفاده می شود تا حرارت به داخل بدن نفوذ کرده و نقاط پر تنش و ماهیچه ها را شل کند. میهمانان می توانند یک نوشیدنی مانند یک لیوان شیر و یا شکلات داغ را به انتخاب خود و برای رفع استرس در این محل نوش جان کنند. مدت زمان این فرآیند 45 دقیقه طول می کشد.

میکرو نَپ - MICRO NAP
میکرو نَپ یکی از ایده آل ترین روش های درمانی برای رسیدن هر چه سریع تر به آرامش می باشد. در این روش از ترکیبی از روغن های ضروری که موجب خوابیدن و به آرامش رسیدن عضلات می شود استفاده می گردد. یک توده گرم بر روی گردن و شانه قرار داده می شود تا سفتی و تنش را کاهش دهد. همزمان با این عمل، با فشار آوردن و تحریک نقاطی از سر، صورت و پا، افراد با خواب راحت و آرامش بخشی فرو می روند. مدت زمان لازم برای میکرو نَپ در حدود 45 دقیقه می باشد.

اِسمایلینگ جوینتز - SMILING JOINTS
این روش مناسب مفاصلی مانند مچ پا، زانو، مچ دست و شانه است که بیش از حد از آنها کار کشیده شده است. همینطور اِسمایلینگ جوینتز انتخاب بسیار ایده آلی برای زمان هایی است که افراد یک فعالیت ورزشی را انجام داده اند. در این روش یک کمپرس گرم از گیاهان دارویی روی مفاصل قرار داده می شود و سپس ماساژ دادن این نقاط کمک شایانی به کم شدن درد و تنش کرده و مفاصل را تحریک خواهد کرد. این روش برای بهبود تحرک و قدرت مفاصل بسیار ایده آل بوده و خاصیت ضد التهاب بودن هم دارد. مدت زمان لازم برای انجام این روش 45 دقیقه می باشد.

اَکتیو تُن فِیشال - ACTIVE TONE FACIAL
این روش به صورت ویژه و به شکل چند لایه ای به درمان پوست می پردازد. در این روش پوست پاکسازی، مقاوم، مرطوب و برای جوان سازی کشیده می شود. ترکیب پاکسازی عمیق، تراشیدن موهای زائد، رطوبت دهی زیاد و همینطور کشیدن پوست، موجب سفت شدن و بازگشت پوست به رنگ اصلی خود و جوان سازی آن می شود. مدت زمان لازم برای این روش یک ساعت می باشد.

اَدوَنسد سِلیولار هایدرِیشِن - ADVANCED CELLULAR HYDRATION
یک روش برای جوان سازی پوست که به گونه ای طراحی شده تا انرژی را به پوست انتقال داده و به جوانی آن کمک به سزایی کند. رنگ و بافت های پوست بازگردانی شده و در عین حال به کمک یک فرمول فوق العاده کاربردی، به فرم دهی سلول ها و گسترش تولید مجدد بافت های پوست منجر خواهد شد. مدت زمان لازم برای این روش درمانی یک ساعت و ربع خواهد بود.

کلاژِن وایتا اِسکین فِیشال - COLLAGEN VITA SKIN FACIAL
این روش به منظور کنترل کردن بالا رفتن سن پوست طراحی شده و یکی از لوکس ترین و اثر بخش ترین درمان ها می باشد، تا جایی که تاثیرات آن بر روی پوست به وضوح قابل دیدن خواهد بود. محلول طبیعی کلاژن، سطوح رطوبت را به پوست باز گردانده و سپس ماسک های پیشرو در ترمیم و تحریک پوست صورت بر روی آن قرار داده می شوند. این روش منجر به کاهش خطوط و چین و چروک های چهره شده و پوستی براق، بازسازی شده و پر از نشاط را برای افراد باقی خواهد گذاشت. مدت زمان لازم برای این روش یک ساعت و ربع می باشد.

وَکس – WAXING
امکانات منحصر به فردی در این مرکز برای انجام یک وکس بی درد که توسط کارکنانی خبره انجام می شود در نظر گرفته شده است. هر دو نوع از وَکس طبیعی و کشسانی با دقتی ویژه برای پوست های مختلف و در طعم هایی همچون شکلاتی، توت فرنگی و لیمویی تهیه شده اند تا پوستی نرم و بی نقص را در انتها به وجود آورند. مدت زمان انجام فرآیند وَکسینگ متغییر می باشد.

پدیکور و مانیکور استودیو - PEDI:MANI:CURE STUDIO
این مرکز ارائه کننده خدمات مانیکور و پدیکوری است که توسط یکی از افراد سرشناس این رشته به نام بَستیِن گَنزالِز طراحی شده اند. روش های درمانی مختلفی بر روی ناخن های پا و دست در این مرکز ارائه می شوند که توسط تیم متبهر و با تجربه او برای مراجعین انجام می شوند.

بَستیِن دو  - BASTIEN’S DUO
این روش درمانی به صورت هماهنگ و به شکل چهار دستی روی کف پا، ساق پا، دست ها و بازوها انجام می شود. بَستیِن دو یک روش نهایی و فوق العاده کارآمد در مانیکور و پدیکور به لوکس ترین و آرامش بخش ترین شکل ممکن می باشد و در حدود یک ساعت و ربع طول می کشد.

بستیِن پدیکور - BASTIEN’S PEDICURE
یک پدیکور کامل که شامل بخش های لازم برای درمان ناخن (سنباده زدن به شکلی آرام برای بازگرداندن زیبایی ناخن که در انتها باعث درخشش و بازگشت سلامت به آن خواهد شد) و همینطور اجرای روش های درمانی برای ترمیم و از بین بردن پوست های سخت و خشک شده می شود. در انتها هم یک ماساژ از نوک انگشتان پا تا زانوها بر روی مراجعه کنندگان اجرا می شود تا از سنگینی و التهاب این قسمت از بدن بکاهد. این روش در حدود یک ساعت زمان خواهد برد.

نِیل برایت نِس - NAIL BRIGHTNESS
یک روش درمانی مختص پا می باشد که تمرکز خاصی بر روی زیبایی ناخن ها، لایه های خشک شد و نرم سازی پوست پا دارد. طی این روش ناخن ها دوباره شکل داده می شوند و با چرم بز کوهی و کرم مروارید سنباده زده می شوند. در انتها ناخن ها شکلی کاملاً سالم، براق و زیبا پیدا خواهند کرد. این روش با ارائه یک ماساژ آرامش بخش پا به اوج و سپس به انتها می رسد. زمان لازم برای اجرای این روش در حدود 45 دقیقه خواهد بود.

بَستیِن مَنیکیور - BASTIEN’S MANICURE
بَستیِن مَنیکیور یک روش استثنایی برای مانیکور کردن است که در سه مرحله: درمان پوست و ناخن به همراه تمام کردن کار برای داشتن چهره ای طبیعی برای ناخن ها انجام می شود. در آخر کار هم قسمت هایی مانند ساعد، مچ ها، دست ها و انگشتان دست افراد، ماساژ داده می شود تا تجربه ای فراموش نشدنی داشته باشند. مدت زمان انجام این روش در حدود 45 دقیقه می باشد.

کالِر تاچ - COLOUR TOUCH
انتخاب کنندگان این روش می توانند رنگ لاک مورد نظر خود را که از بهترین مواد بوده و فاقد هر گونه عناصر مضری مانند فرمالدئید، تولوئن و کافور است انتخاب نمایند. از این طریق هیچگونه آسیبی به ناخن ها نخواهد رسید و در ادامه، ناخن ها شکل دهی می شوند. کالِر تاچ به مدت 20 دقیقه زمان نیاز دارد.

فرِنچ کالِر تاچ - FRENCH COLOUR TOUCH
خط سفیدی در سر ناخن ها کشیده می شود و سپس با لاک نرم، طبیعی و صورتی رنگ روی سایر قسمت های ناخن کشیده می شود تا بهترین ترکیب رنگ به روش فرِنچ را بدهد. در این روش ناخن ها شکل دهی نیز خواهند شد. فرِنچ کالِر تاچ به مدت 20 دقیقه زمان نیاز دارد.

پِرِفین تاچ - PARAFFIN TOUCH
برای اثر بخش شدن سایر روش هایی که در این مرکز بر روی ناخن های مراجعین انجام می شود، به ناخن ها اضافه پارافین می شود. گرمای این واکس ابریشمی به نفوذ هر چه بهتر مواد مرطوب کننده پوست کمک بسیاری خواهد کرد. این روش به کسب آرامش و از بین رفتن التهاب در مفاصل و ماهیچه نیز کمک بسیاری خواهد کرد. مدت زمان این فرآیند در حدود بیست دقیقه می باشد.

مرکز تناسب اندام و سلامتی
استخر شنا، سالن ورزشی، برگزاری طیف وسیعی از کلاس های رایگان ورزشی، این مرکز را به یکی از ایده آل ترین نقاط برای رسیدن به آرامش فکری و تناسب اندام تبدیل کرده است. میهمانان هتل می توانند همه روزه از ساعت 6 صبح الی 10 شب از خدمات موجود در آن استفاده کنند.

مرکز تناسب اندام
این بخش از هتل شامل ماشین های ورزشی مختلف برای انجام انواع ورزش مانند ایروبیک و همینطور سونا، اتاق بخار و جکوزی می شود.

یوگا
یوگا کردن یکی از ایده آل ترین کارها برای رسیدن به سلامت و داشتن یک زندگی شاد و پر از آرامش است. برنامه های مختلفی از ورزش یوگا در این قسمت برگزار می شود و امکان شرکت در کلاس های دسته جمعی و یا دو نفره نیز برای شرکت کنندگان وجود خواهد داشت.

کلاس های رایگان
کلاس های تناسب اندام رایگانی در این مرکز برگزار می شوند. افراد می توانند از میان کلاس های اِستِپ، پیلاتیس، تای چی و جلسات مختلف حالت دهی، هر کدام را به سلیقه خود انتخاب کرده و در آن شرکت کنند.

اسپا بوتیک
روغن های معطر و متنوعی در مرکز اسپا بوتیک وجود دارند تا حس یک استراحت کامل در خانه ای راحت را در میهمانان ایجاد کنند. یک بوتیک هم در داخل ساختمان هتل وجود دارد که ارائه کننده کلی لوازم و اجناس کادویی برای افراد علاقمند می باشد.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید