• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل سوفیتل سنگاپور سنتوسا ریزورت اند اسپا
  • نمای شب هتل سوفیتل سنگاپور سنتوسا ریزورت اند اسپا
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • استخر روباز هتل سوفیتل سنگاپور سنتوسا ریزورت اند اسپا
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • رستوران ایتالیایی ایلیدو ات د کیلیفت
  • ل بار هتل سوفیتل سنگاپور سنتوسا ریزورت اند اسپا
  • رستوران کوئی زین هتل سوفیتل سنگاپور سنتوسا ریزورت اند اسپا
  • رستوران گاردن هتل سوفیتل سنگاپور سنتوسا ریزورت اند اسپا
  • نمای تخت بزرگ اتاق لاکچری
  • محوطه نشیمن سوئیت جونیور
  • نمای تخت بزرگ سوئیت فمیلی
  • تخت های توئین اتاق لاکچری
  • نمای تخت بزرگ سوئیت پرستیژ
  • سوئیت جونیور هتل سوفیتل سنگاپور سنتوسا ریزورت اند اسپا
  • نمای تخت بزرگ ویلا دوخوابه
  • محوطه نشیمن ویلا دوخوابه
  • محوطه نشیمن سوئیت پرستیژ
  • ویلا دوخوابه هتل سوفیتل سنگاپور سنتوسا ریزورت اند اسپا
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

باشگاه تناسب اندام
با انجام فعالیت های ورزشی در باشگاه تناسب اندام بسیار پیشرفته و مجهز هتل سوفیتل سنگاپور سنتوسا ریزورت اند اسپا تناسب اندام و سلامتیتان را در طول سفرتان حفظ نمایید. این باشگاه در محوطه اسپا سو قرار گرفته است.

اسپا سو
اسپا سو فرصت کشف آرامش حقیقی و غرق شدن در صدای دلنشین فواره ها را برایتان فراهم خواهد کرد. با انتخاب این اسپا تجربه ای طلایی از امتحان آرامشی بی بدیل را در فضایی فوق العاده با معماری قرن نوزدهم و در میان باغ های گرمسیری را برای خود رقم زنید. این اسپا با 14 اتاق درمانی سرپوشیده، شش آلاچیق روباز و ارائه خدمات درمانی بی نظیر از شما برای درک آرامشی واقعی دعوت می کند. از دیگر امکانات اسپا سو می توان به استخر مزین شده با کاشی های نیلگون، استخر شناوری و یک استخر گِل پر شده از خاک رس مراکشی اشاره کرد. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 10 تا 21 از امکانات این مکان استفاده نمایند.

درمان های سیگنیچر
ماساژهای هیجان انگیز سو So Exhilarating Massage
این درمان یک تکنیک آرامش بخش می باشد که انجام آن کمک شایانی به دستیابی به آرامش و سبک شدن روح می کند. مدت زمان انجام این درمان 90 دقیقه خواهد بود.

درمان جوان کننده پوست صورت So Rejuvenating Facial
در این تکنیک از ترکیب عسل و خیار همراه با تکنیک های فرانسوی برای احیا و بازگرداندن جوانی به پوست صورت استفاده می شود. مدت زمان انجام این درمان 60 دقیقه خواهد بود.

درمان خوب So WELL
با استفاده از روش های کلاسیک این درمان آرامش و جوانی خود را دوباره باز یابید. این روش منحصر به فرد شامل انجام فرآیند لایه برداری روز، ماساژ آرامش بخش و روش آبرسانی و درخشان کنندگی پوست صورت می باشد و انجام آن 1 ساعت و 45 دقیقه طول می کشد.

تشریفات 5 عنصره Five Elements Ritual
این تکنیک یک درمان منحصر به فرد توازن و ترمیم می باشد و از ترکیب دانش باستانی چینی با 5 عنصر آب، آتش، خاک، چوب  فلز همراه با روش های مدرن اسپا طراحی و تشکیل شده است. انجام این درمان فوق العاده کمک شایانی به دستیابی به آرامشی عمیق، ایجاد تعادل و بالا بردن احساس سلامتی می کند. این درمان ابتدا با انجام فرآیند غوطه وری پاها در آب گرم شروع شده، سپس با انجام فرآیند رپ بدنی و دوش ادامه می یابد و نهایتاً با انجام فرآیند تشریفاتی و انجام ماساژ آرامش بخش بامبو گرم به پایان می رسد. با انتخاب این روش از شر تنش ها رهایی یابید و آرامشی فوق العاده را چه از لحاظ جسمی و چه روحی درک نمایید.

پیش درمان ها starters
حمام سو So Hammam
با شرکت در این مراسم کوچک تمام اسرار حمام را کشف کنید. این تجربه ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری شروع می شود، سپس با انجام فرآیند سم زدایی به کمک گِل رس ادامه می یابد و نهایتاً با اعمال غبار ابریشمی به پایان می رسد. برای دستیابی به مطلوب ترین و بهترین نتیجه این حمام فوق العاده را انتخاب نمایید. انجام این درمان 30 دقیقه خواهد بود.

اسکراب بدنی گردو و گوتا کولا Gotu Kola and Walnut Body Scrub
این درمان 45 دقیقه ای شامل انجام فرآیند لایه برداری و مغذی سازی می باشد که به کمک روغن دانه نسترن، اسانس هِل و روغن گوتا کولا انجام می شود.

پولیش بدنی به کمک نیم Neem Body Polish
این درمان یک روش لایه برداری ملایم و آرامش بخش می باشد که برای پوست های حساس مناسب است. در این درمان از دانه نیم سرشار از آنتی اکسیدان همراه با لوسیون مرطوب کننده و تسکین دهنده پرتقال خونی استفاده می شود. مدت زمان انجام این درمان 45 دقیقه خواهد بود.

درمان پوست صورت به کمک چای سبز Instant Glow Green Tea Facial
در این روش درمانی از عصاره چای سبز که سرشار از آنتی اکسیدان است برای دستیابی به پوستی شاداب و درخشنده استفاده می شود. این درمان ابتدا با انجام فرآیند پاکسازی شروع می شود، سپس با استفاده از فرآیند لایه برداری و حمام بخار و استفاده از ماسک ضد استرسی پوست صورت ادامه می یابد و نهایتاً با استفاده از کمپرس چای سبز و انجام ماساژ در نواحی بالایی بدن تمام می شود. مدت زمان انجام این درمان 45 دقیقه خواهد بود.

تجربه رِینمیست گرمسیری Tropical Rainmist Experience
این روش یک تکنیک گرمادرمانی نیروبخش می باشد که ابتدا با انجام فرآیند لایه برداری بدنی شروع می شود، سپس با استفاده از جت آبگرم تمرکز کننده بر روی نقاط پر استرس برای از بین بردن تنش و خستگی در این نواحی ادامه می یابد. مدت زمان انجام این درمان 60 دقیقه خواهد بود.

درمان های اصلی  
ماساژ آرامش بخش سو So Relaxing Massage
این روش به کمک حرکات فشار عمیق برای تسکین عضلات و غلبه بر تنش های جسمی و روحی انجام می شود. با انتخاب این درمان فوق العاده و قدرتمند به آرامش ذهنی و طراوت جسمی بی نظیری دست یابید. مدت زمان انجام این درمان 90 دقیقه خواهد بود.

ماساژ دیپ تیشو شرقی Deep Tissue Oriental Massage
انجام این ماساژ تمام بدن را از شر تنش های ماهیچه ای رها می کند. این تکنیک یک درمان 60 دقیقه ای است که به صورت انحصاری برای حذف تنش، گرفتگی و خستگی های ماهیچه ای طراحی شده. مدت زمان انجام این درمان 60 دقیقه خواهد بود.

مراسم لاغری Slimming Ceremony
این تکنیک یک درمان ایده آل برای لاغری و فرم دهی به بدن است که شامل یک ماساژ 60 دقیقه ای و انجام رپ بدنی 30 دقیقه ای برای از بین بردن سلولیت و تجمع آب در زیر پوست نواحی شکم و ران ها می باشد. این درمان ابتدا با انجام فرآیند سم زدایی و بهبود بافت پوستی به کمک ماساژ لنفاوی شروع شده، سپس با استفاده از عصاره چای سبز برای افزایش متابولیسم بدن و ماساژ جمجمه به پایان می رسد. مدت زمان انجام این درمان 90 دقیقه خواهد بود. 

فرآیند آبرسانی و درخشش پوست صورت Hydrating Brilliance Facial
این درمان اختصاصی انتخابی خاص برای فرار از دست پوست های خسته و مرده و پوست هایی که دچار کمبود آبند، می باشد. در این درمان 60 دقیقه ای از حرکات فشاری و تکنیک های شیاتسو برای دسترسی به آرامشی عمیق استفاده می کنند.

خالص سازی و درخشان کنندگی پوست صورت Purity Radiance Facial
این تکنیک یک درمان کلاسیک برای پوست صورت است که شامل انجام فرآیند پاک کنندگی عمیق همراه با ماساژ تخلیه لنفاوی برای ترمیم و اکسیژن رسانی به پوست صورت می باشد. مدت زمان انجام این درمان 90 دقیقه خواهد بود.

درمان ضد پیری نهایی پوست صورت  Ultimate Anti-ageing Facial
این درمان ضد پیری فشره به صورت خاص برای از بین بردن چین و چروک، بهبود خاصیت ارتجاعی و بافت پوست طراحی شده است. این درمان شامل استفاده از ماسک کلاژن غنی، تکنیک های نقطه ای آکوآپرشرو تخلیه لنفاوی می باشد و انجام آن کمک شایانی به دستیابی به پوستی درخشان و از بین رفتن آثار و خطوط پیری می کند. مدت زمان انجام این درمان 90 دقیقه خواهد بود. 

ماساژ آبیانگا سو So Abhyanga Massage
با انتخاب این تکنیک درمانی آرامشی فوق العاده را تجربه نمایید. این ماساژ به کمک روغن و تکنیک های سنتی آیووردیک همراه با حرکات منظم و ریتمیک برای دستیابی به پوستی جوان انجام می شود. در این روش از عصاره و روغن های گیاهان برای تحریک و احیا جریان پرانا که انرژی زندگی است، استفاده می شود. مدت زمان انجام این درمان 60 دقیقه خواهد بود.

ماساژ لومی مائی Lomi-maé Massage
این درمان با الهام از تکنیک های ماساژ سنتی هاوایی لوئی مائی برای رها شدن از شر تنش های ماهیچه ای طراحی شده است. این روش به کمک حرکات منظم در نواحی دست ها و ساعدها برای تحریک عضلات و انرژی های مفاصل انجام می شود. مدت زمان انجام این روش 60 یا 90 دقیقه خواهد بود. 

ماساژ تایلندی Thai Massage
با انتخاب این روش درمانی راز انرژی های باستانی را کشف نمایید، از شر تنش ها رهایی یابید و میزات انعطاف پذیری و قدرت مفاصلتان را افزایش دهید. این روش به کمک انجام تکنیک های آکوآپرش به کمک حرکات کف دست و ساعد انجام می شود. مدت زمان انجام این درمان 90 دقیقه خواهد بود. 

روش درمانی پوست صورت سیندرلا Cinderella Facial
با انتخاب این روش درمانی زیبایی های پوستتان را مجدداً به دست آورید و به پوستی جوان و درخشان دست یابید. این درمان ابتدا با فرآیند ارزیابی کامل پوست صورت شروع می شود، سپس با انجام فرآیند درمانی پوست صورت به کمک تکنیک های سفت کنندگی و فرم دهی ادامه می یابد و در نهایت با استفاده از کمک سرم سفت کننده طبیعی سوئیس کُد داینالیفت به پایان می رسد. مدت زمان انجام این روش 60 دقیقه خواهد بود.

ریکاوری جت لگ Jet Lag Recovery
انجام این درمان کل سیستم عصبی را آرام می کند و گردش خون را بهبود می بخشد. این روش در اصل با استفاده از حرارت کاسه کانسو و تکنیک های مفید جهت بهبود میزان گردش خون انجام می شود. با انتخاب این تکنیک فوق العاده به آرامش ذهنی فوق العاده ای دست یابید، بدنتان را سم زدایی کنید و میزان انرژی های بدنیتان را متعادل سازید. مدت زمان انجام این درمان 90 دقیقه خواهد بود.

ماساژ سِنتوسا The Sentosa Massage
این ماساژ از ترکیب تکنیک های زیبایی و ترمیمی شرقی به همراه تکنیک های غربی تشکیل شده و انجام آن کمک شایانی به جوانسازی و باز کردن مسیرهای انرژی و شارژ عضلات ماهیچه ای برای دستیابی به آرامش ذهنی و طراوت جسمی فوق العاده می کند. مدت زمان انجام این درمان 60 دقیقه خواهد بود.

ماساژ احیا کننده و تجدید کننده گیاهی Herbal Renewal Massage
این تکنیک ماساژ درمانی به صورت انحصاری برای تسکین عضلات خسته و دردهای ماهیچه ای طراحی شده است. در این درمان بی نظیر از گیاهان سنتی و انجام ماساژهای سِنتوسا برای از بین بردن تنش های ماهیچه ای، بهبود میزان گردش خون و دستیابی به آرامش استفاده می شود. مدت زمان انجام این درمان 90 دقیقه خواهد بود.

پوشش شفا بخش نیم Neem Healing Body Envelopment
این درمان یک تجربه سم زدایی کامل برای ذهن و بدن می باشد. در این روش از ترکیبات پاک کننده و تکنیک های شفابخش لایه ای آیووردیک برای پاکسازی و خالص سازی پوست استفاده می شود. این درمان به کمک اسکراب دانه نیم و خرما همراه با انجام ماساژ پشت به کمک روغن نیم انجام می شود. این تجربه درمانی بی نظیر با استفاده از ماسک مغذی کننده بدنی و انجام ماساژ نقطه ای پوست صورت به پایان می رسد. مدت زمان انجام این درمان دو ساعت خواهد بود.

سفر گرمسیری اسپا  Tropical Spa Journey
از زمان های قدیم در آسیا از نارگیل برای تقویت، تغذیه و ترمیم پوست و مو استفاده می شده. این روش درمانی برای افرادی که پوست های خشک دارند بسیار مناسب می باشد و شامل انجام فرآیند حمام پاها نارگیل، پولیش بدنی نارگیل، انجام ماساژ بدنی به کمک روغن نارگیل، انجام فرآیند رَپ بدنی به کمک شیر نارگیل و انجام فرآیند مغذی کننده دست ها و جمجمه می باشد. مدت زمان انجام این درمان دو ساعت و نیم خواهد بود. 

تجربه های جانبی Sides
سوئیت های دو نفره اسپا Couple Spa Suites
سوئیت های دو نفره اسپا برای ایجاد حریمی اختصاصی تر همراه با ارائه فضایی بیشتر طراحی شده اند. مدت زمان انجام این تجربه 30 دقیقه خواهد بود.

نوشیدنی و کاناپه برای 2 نفر 
این تجربه برای تکمیل تجربیات زوجین بسیار مناسب و خوشایند خواهد بود و شامل ارائه دو لیوان نوشیدنی و سرو انواع کاناپه (نوعی میان وعده سبک که روی آن تزئین شده) برای دو نفر در رستوران گاردن یا در فضای اختصاصی سوئیت ها می باشد. 

میان وعده های سالم Healthy bites
این میان وعده های سالم شامل انواع سالادها و نوشیدنی سالم کومبو می باشد که می توان به تمام تجربیات اسپا اضافه شود و آنها را تکمیل کند. 

استفاده از امکانات باغ اسپای روباز
این تجربه شامل استفاده رایگان از امکانات باغ روباز در روز انتخاب درمان اسپا می باشد.

دسرها
سر در ابرها Head in the Cloud
این ماساژ در نواحی جمجمه، گردن و شانه ها و به کمک درمان های آیووردیک سنتی انجام می شود. این درمان با انجام ماساژ جمجمه به کمک اکالیپتوس برای دستیابی به احساس آرامشی فوق العاده تکمیل می شود. مدت زمان انجام این درمان نیم ساعت خواهد بود.

حمام معطر گیاهی Aromatic Herbal Bath
در این درمان از ترکیباتی مناسب با خلق و خوی هر فرد استفاده می کنند. با انتخاب این تکنیک فوق العاده طراوت فوق العاده ای را در پوستتان احساس کنید و به آرامش ذهنی بی نظیری دست یابید. این حمام به صورت انحصاری در محیط داخلی قابل دسترس می باشد و انجام آن 30 دقیقه طول خواهد کشید.

 احیای پاها بعد از خرید After Shopping Leg Revival
این درمان شامل انجام ماساژ پا و ران ها و تحریک آنها برای از بین بردن تنش ها، بهبود میزان گردش خون و افزایش میزان سلامتی می باشد. مدت زمان انجام این درمان 30 یا 45 دقیقه خواهد بود.

چشمان درخشان Luminous Eyes
با انتخاب این درمان فوق العاده پوست ظریف دور چشمتان را مرطوب و سفت کنید و مجدداً جوان شوید. این درمان 45 دقیقه ای به کمک تکنیک های ماساژ سیگنیچر برای تسکین، آبرسانی، کاهش استرس، بهبود میزان گردش خون و از بین بردن تیرگی و پف دور چشم انجام می شود. 

ماساژهای دوران بارداری و بعد از بارداری 
ماساژ مومیایی دوران بارداری Mummy-to-be Cocoon Massage
این ماساژ با استفاده از حرکات ملایم و تکنیک های آرامش بخش برای دستیابی به اهدافی نظیر بهبود میزان گردش خون، تسکین عضلات و آرامش نواحی ران ها و پشت انجام می شود. با انتخاب این درمان 60 دقیقه ای آرامشی فوق العاده را احساس کنید و به پوستی درخشان تر دست یابید.

ماساژ مادران جدید New Mum Massage
این درمان به صورت انحصاری و متناسب با نیارهای افرادی که به تازگی مادر شده اند، طراحی شده است. در انجام این درمان از عصاره 4 چای به همراه حرکات ضربه ای تخلیه لنفاوی به منظور از بین بردن تنش و خستگی در ران های خسته و گرفتگی های نواحی پشت و بازوها استفاده می شود. انجام این درمان 60 دقیقه ای به افرادی که حدود 1 ماه از زایمانشان گذشته، توصیه می شود.

وقفه مادر Mummy Time-out
این درمان کمک شایانی به خانم های باردار و تازه زایمان کرده برای دستیابی به آرامش می کند. این تکنیک 2 ساعته شامل انجام ماساژ جمجمه  1 ساعته و ماساژ حاملگی 1 ساعته می باشد. این درمان با ارائه یک ناهار سالم در رستوران گاردن تکمیل می شود.

تجربه ماه کودک Baby Moon Experience
با انتخاب این تجربه بی نظیر آخرین گریز دو نفره و عاشقانه تان را قبل از پدر و مادر شدن امتحان کنید. این تجربه به صورت انحصاری برای القای آرامش و احساس جوانی به زوجین طراحی شده و شامل انجام ماساژ 45 دقیقه ای مخصوص زوجین همراه با سرو صبحانه و ارائه هدیه برای مادران باردار می باشد.

ویژه ها 
زمان چای با کیفیت Instant Glow High Tea Time
این تجربه 45 دقیقه ای روزانه از ساعت 12 تا 17 همراه با تجربیات فِیشال اکسپرس و ارائه تخفیف 55 درصدی بر روی خدمات سرو شکلات و میوه های فصلی ارائه می شود.

تجربه یک شام عاشقانه A Romantic Dinner
با انتخاب این برنامه لحظاتی رمانتیک را در کنار معشوقه تان تجربه نمایید و شبی خاطره انگیز و سرشار از عشق را برای خود رقم زنید. این تجربه شامل انجام یک ماساژ 60 دقیقه ای دو نفره در سوئیت های اختصاصی زوجین و ارائه منوی سه وعده غذای رمانتیک برای دو نفر و در رستوران گاردن می باشد. 

منوی پیشنهادی
فرار جزیره Island Escapade
این تکنیک یک درمان فوق العاده برای فرار از زندگی های دشوار امروزی و دسترسی به احساس آرامش، راحتی و طراوت روحی و جسمی می باشد. این تجربه 5 ساعته شامل انجام حمام آرامش بخش، استفاده از اسکراب گرمسیری بدن، انجام فرآیند رپ گرمسیری بدنی با ماساژ پاها، ارائه سالادهای تازه و سالم یا یک وعده غذای اصلی در رستوران گاردن، انجام ماساژ سفارشی کل بدن، انجام ماساژ سفارشی صورت و ارائه انواع تاپاس ها و آبمیوه های سالم خواهد بود.

درخشندگی So Glowing
در این پکیج فوق العاده از ترکیبات گیاهان استوایی و ادویه جات برای دستیابی به پوستی درخشان استفاده می شود. این درمان فوق العاده شامل فرآیند اسکراب روز، ماساژ سِنتوسا یا ماساژ آرامش بخش، انجام فرآیند رپ استوایی و ماساژ جمجمه، انجام فرآیند اکسپرس فیشال و ارائه میوه های فصلی تازه می باشد. مدت زمان انجام این تجربه وصف نشدنی 3 ساعت و 15 دقیقه خواهد بود.

عاشقانه So In Love
این پکیج انتخاب بسیار مناسبی برای زوجینی که تمایل به تجربه یک گریز به دور از سترس ها و تنش های زندگی امروزه هستند، خواهد بود. این تجربه دو ساعت و نیمه ابتدا با انجام فرآیند اسکراب بدنی شروع می شود، سپس با انجام ماساژ دیپ تیشو برای رهایی از تنش های ماهیچه ای ادامه می یابد و نهایتاً با تجربه حمام اختصاصی در سوئیت های زوجین به پایان می رسد. این تجربه شیرین با ارائه یک بطری نوشیدنی و کاناپه (نوعی میان وعده سبک که روی آن تزئین شده) تکمیل خواهد شد.

افراط So Indulgence
این پکیج فوق العاده ابتدا با انجام یک پیش درمان 30 یا 45 دقیقه ای شروع می شود، سپس با انجام درمان های مرکزی 60 یا 90 دقیقه ای ادامه می یابد و در نهایت با یک درمان 30 یا 45 دقیقه ای به پایان خواهد رسید. 

قوانین اسپا
میهمانان می توانند از ساعت 10 تا 21 از امکانات اسپا و از ساعت 10 تا 18:30 از امکانات اسپا ویلاها و باغ اسپا روباز استفاده نمایند. لطفاً 30 دقیقه قبل از زمان پکیج انتخابیتان برای بهره مندی از امکاناتی مانند حمام بخار و جکوزی آب سرد و گرم در محل اسپا حضور یابید. همچنین در صورتی که تمایل به تغییر و یا کنسل کردن پکیج انتخابیتان هستید این تغییرات را 6 ساعت قبل از زمان مقرر به مسئولین اسپا اطلاع دهید تا 50 درصد از هزینه پرداختی به شما بازگردانده شود.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید