• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزر اتاق سوپریور
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت اگزکیوتیو
  • تخت های توئین اتاق سوپریور
  • اتاق فمیلی هتل لایت پنانگ
  • محوطه نشیمن سوئیت پرمیر
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس

اتاق ها

در مجموع تعداد 303 مورد واحد اقامتی جذاب و تماشایی در مجموعه پنج ستاره دِ لایت هتل پنانگ وجود دارد. در طراحی تمامی اتاق ها و سوئیت های این مجموعه، عنصر مدرن بودن با فضای گرم و راحت تلفیق شده و به همین علت، میهمانان شاغل و میهمانان گردشگر هر دو می توانند گزینه اقامتی مطابق با نیازها و سلیقه هایشان را به راحتی در آن پیدا کنند. در کنار در اختیار داشتن چشم اندازهای تماشایی از استان وِلزلی و یا چشم اندازی از استخر شنای هتل، امکانات رفاهی و آسایشی پر تعداد و به روزی در تمامی این واحدها گنجانده شده که در مورد ویژگی های مشترک میان آنها می بایست به در اختیار داشتن تهویه مطبوع هوا، اتاق های همراه با ممنوعیت و یا اتاق های فاقد ممنوعیت استعمال دخانیات، سیستم تشخیص و اطفا حریق، کمد لباس، میز تحریر، خدمات ارائه حوله لباسی و دمپایی راحتی، اینترنت بیسیم رایگان، مینی بار پر شده، کف تمام پارکت، تلفن با خط مستقیم و امکان برقراری تماس های بین المللی، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، ترازوی وزن کشی، گاوصندوق، سشوار، اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، ارائه امکانات لازم برای اتوی لباس، خدمات ارائه روزنامه، امکان اتصال اتاق های هتل به یکدیگر، سیستم قفل الکترونیکی درب اتاق، خدمات نظافت روزانه اتاق ها و سوئیت ها، قسمت نشیمن به همراه کاناپه، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، تلویزیون ال ای دی به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای و رادیویی، امکان قرار گیری تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، امکان قرار گیری تخت خواب اضافی، سرویس حمام و دستشویی اختصاصی با به همراه وان و همینطور روم سرویس به صورت 24 ساعته (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) اشاره کرد. 

  • اتاق سوپریور

    اتاق سوپریور

    اتاق های مدرن و زیبای سوپریور از سری واحدهای اقامتی هتل دِ لایت هتل پنانگ هستند که متراژ 25 متر مربعی را در اختیار دارند. تخت خواب این سری از اتاق ها می تواند از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره باشد تا در مجموع، فضای بسیار راحتی را در اختیار دو میهمان بزرگسال خود قرار بدهند. لازم به ذکر است که اتاق های سوپریور به روی چشم اندازی از شهر قرار دارند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق دلوکس

    اتاق دلوکس

    متراژ واحدهای اقامتی دلوکس که از هر لحاظ از اتاق های سوپریور برتر هستند در حدود 28 متر مربع می باشد. تخت خواب این سری از اتاق ها می تواند از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره باشد تا بدین شکل، گزینه اقامتی مناسبی برای اقامت دو میهمان بزرگسال خود باشند. لازم به ذکر است که اتاق های دلوکس به روی چشم اندازی از استخر شنای هتل دِ لایت هتل پنانگ قرار گرفته اند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق فمیلی (خانوادگی)

    اتاق فمیلی (خانوادگی)

    واحدهای اقامتی فمیلی در حقیقت یکی از بزرگ ترین اتاق های موجود در هتل دِ لایت هتل پنانگ می باشند که متراژ فوق العاده وسیع 52 متر مربعی را دارا هستند. این سری سوئیت ها که به هدف فراهم نمودن مناسب ترین محیط ممکن برای اقامت خانواده ها آماده سازی شده اند، تعداد دو عدد تخت خواب دو نفره را دارا هستند تا گزینه مناسبی برای اقامت چهار میهمان بزرگسال باشند. در اختیار داشتن قسمت نشیمن وسیع و مجزا شده از قسمت اتاق خواب از دیگر ویژگی های این نوع سوئیت ها به حساب می آیند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت اگزکیوتیو

    سوئیت اگزکیوتیو

    اگزکیوتیو سوئیت ها فضا و امکانات خاص تری را نسبت به دیگر اتاق ها و تعدادی از سوئیت های این مجموعه دارا هستند. متراژ این نوع واحدهای وسیع و تک اتاق خوابه در حدود 80 متر مربع می باشد. قسمت نشیمن اگزکیوتیو سوئیت ها از تک اتاق خواب مستر آن کاملاً مجزا می باشد و میهمانان آن در طول اقامتشان می توانند بر روی تخت خواب کینگ (یک نفره بزرگ) آن استراحت کنند. در مجموع اگزکیوتیو سوئیت ها شرایط بی نقصی را در اختیار دو میهمان بزرگسال خود قرار می دهد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق های مدرن و زیبای سینگل از سری واحدهای اقامتی هتل دِ لایت هتل پنانگ هستند که متراژ 25 متر مربعی را در اختیار دارند. تخت خواب این سری از اتاق ها می تواند از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره باشد تا در مجموع، فضای بسیار راحتی را در اختیار یک میهمان بزرگسال خود قرار بدهند. لازم به ذکر است که اتاق های سینگل به روی چشم اندازی از شهر قرار دارند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید