• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق بیچ وینگ
  • تخت های توئین اتاق بیچ وینگ
  • نمایی از بیچ وینگ کید سوئیت
  • تخت های توئین فرینگی تاور کید سوئیت
  • نمای تخت بزرگ اتاق فرینگی تاور
  • اتاق فرینگی تاور با چشم انداز دریا
  • نمایی از فرینگی تاور کید سوئیت
  • سرویس چای و قهوه اتاق ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 358 مورد واحد اقامتی مدرن و وسیع در هتل چهار ستاره هالیدِی این ریزورت پنانگ وجود دارد. تمامی اتاق ها و سوئیت های این مجموعه با تلفیقی از دکوراسیون کلاسیک، چوب کاری و امکانات رفاهی مدرنی تکمیل شده اند تا محیطی راحت و بی نقص را برای اقامت زوج ها، میهمانان سه نفره و حتی خانواده ها مهیا کنند. در کنار فضای بزرگ و شرایط منحصر به فردی که تمامی این سوئیت ها در کنار منطقه کنار ساحلی و سرسبز ایجاد کرده اند، امکانات رفاهی و آسایشی مدرن و بی نقصی هم در تک تک آنها گنجانده شده که در مورد ویژگی های مشترک میان آنها می بایست به در اختیار داشتن تهویه مطبوع هوا، اتاق های همراه با ممنوعیت و یا اتاق های فاقد ممنوعیت استعمال دخانیات، سیستم تشخیص و اطفا آتش سوزی، کمد لباس، میز تحریر، خدمات ارائه حوله لباسی و دمپایی راحتی، اینترنت بیسیم رایگان، یخچال کوچک، کف تمام موکت، تلفن با خط مستقیم و امکان برقراری تماس های بین المللی، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، در اختیار داشتن چشم اندازهایی از دریا و یا فضای سرسبز اطراف ساختمان هتل، ارائه خدمات بیدار باش، گاوصندوق، سشوار، ارائه امکانات لازم به برای اتوی لباس، خدمات ارائه روزنامه، امکان اتصال اتاق های هتل به همدیگر، خدمات نظافت روزانه اتاق ها و سوئیت ها، قسمت نشیمن مجزا به همراه کاناپه، ارائه محصولات بهداشتی و شوینده به صورت رایگان، تلویزیون ال سی دی به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای و رادیویی و همینطور سیستم پخش صوتی استریو، خدمات ارائه بالشت های نرم و یا سفت در تمامی اتاق ها، امکان قرار گیری تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، امکان قرار گیری یک عدد تخت خواب اضافی، سرویس حمام و دستشویی اختصاصی به همراه وان و همینطور روم سرویس به صورت 24 ساعته (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) اشاره کرد. 

  •  بیچ وینگ

    بیچ وینگ

    واحدهای اقامت بیچ وینگ در فاصله چند قدمی از ساحل دریا قرار داشته و فضای سرسبز تپه های اطراف هتل نیز چندان از آنها دور نیستند. این اتاق ها با دکوراسیونی که با چوب کاری های تیره رنگ و نارنجی گرم زیبا سازی شده اند، متراژ 30 متر مربعی را دارا بوده و بدین شکل فضای بسیار مناسبی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. لازم به ذکر است که تخت خواب این سری از اتا ها می تواند از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره باشد تا بدین شکل انتخاب خوبی برای اقامت حداکثر دو میهمان بزرگسال و دو کودک همراهشان باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • فرینگی تاور

    فرینگی تاور

    تمامی واحدهای اقامتی فِرینگی تاوِر مجهز به دکوراسیونی مدرن با تلفیق رنگ های آبی، سفید، قرمز و سایر ترکیب رنگ ها هستند که با الهام از دریا طراحی گردیده است. این اتاق های وسیع و راحت که متراژ حدوداً 40 متر مربعی دارند، شامل دو گونه متفاوت که یکی مجهز به یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) که گنجایش پذیرایی از دو میهمان بزرگ و یک کودک همراه را داشته و نوع دیگر که دو عدد تخت خواب دو نفره را دارا می باشد و مناسب اقامت حداکثر دو میهمان بزرگسال و دو کودک همراه هستند می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • بیچ وینگ کید سوئیت

    بیچ وینگ کید سوئیت

    بیچ وینگ کید سوئیت ها یکی از دیگر سوئیت های خانوادگی پر طرفدار موجود در هتل هالیدِی این ریزورت پنانگ می باشند که متراژ 40 متر مربعی داشته و مجهز به فضایی با یک دکوراسیون منحصر به فرد می باشند که مناسب کودکان طراحی شده است. این اتاق ها با سه تم متفاوت از جمله تم ترِژِر، تم جانگِل، و تم اسپیس قابل انتخاب می باشد و فضایی راحت را برای اقامت حداکثر سه کودک همراه با والدین بزرگسالشان فراهم می کند. لازم به ذکر است که بزرگسالانی که همراه با این سه کودک در اتاق های بیچ ویگ کید سوئیت اقامت دارند می توانند بر روی یک تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) استراحت کنند. در مورد سایر ویژگی های این سری سوئیت های می بایست به در اختیار داشتن کنسول بازی پلی استیشن 3 برای استفاده کودکان اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • فرینگی تاور کید سوئیت

    فرینگی تاور کید سوئیت

    واحدهای اقامتی فِرینیگ تاوِر کید سوئیت به عنوان یکی از ایده آل ترین گزینه های اقامتی برای اقامت خانواده ها، متراژ 68 متر مربعی را دارا می باشند. این سری سوئیت های خاص با تمرکزی ویژه برای ایجاد محیطی راحت برای کودکان طراحی شده اند و با در اختیار داشتن تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و همینطور دو عدد تخت خواب دو نفره هالیوود، گزینه خاصی برای اقامت دو میهمان بزرگسال و دو کودک همراه و یا سه میهمان بزرگسال و تک کودک همراه و یا برای اقامت چهار میهمان بزرگسال به حساب می آیند. مجزا بودن قسمت استراحت بزرگسال و کودکان از یکدیگر و همچنین در اختیار داشتن کنسول بازی پلی استیشن به منظور استفاده کودکان از دیگر ویژگی های این سری اتاق ها محسوب می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    واحدهای اقامت سینگل در فاصله چند قدمی از ساحل دریا قرار داشته و فضای سرسبز تپه های اطراف هتل نیز چندان از آنها دور نیستند. این اتاق ها با دکوراسیونی که با چوب کاری های تیره رنگ و نارنجی گرم زیبا سازی شده اند، متراژ 30 متر مربعی را دارا بوده و بدین شکل فضای بسیار مناسبی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. لازم به ذکر است که تخت خواب این سری از اتا ها می تواند از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره باشد تا بدین شکل انتخاب خوبی برای اقامت یک میهمان بزرگسال باشند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید