• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • تخت های توئین اتاق سوپریور
  • اتاق استودیو هتل گاردن باترورت
  • تخت های کوئین اتاق فمیلی
  • نمای تخت بزرگ اتاق اگزکیوتیو
  • تخت های تریپل اتاق فمیلی
  • سوئیت بیزینس هتل گاردن باترورت
  • سرویس چای و قهوه اتاق ها
  • لوازم بهداشتی رایگان اتاق ها
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 280 مورد واحد اقامتی شیک و متنوع در هتل سه ستاره دِ گاردِن هتل باتِرورت وجود دارد. واحدهای اقامتی این مجموعه شامل انواع اتاق های به روز و زیبا می شوند که برخی از آنها به هدف فراهم نمودن امکانات رفاهی برای میهمانان معلول، مجهز به دسترسی راحت با صندلی چرخ دار بوده و برخی دیگر نیز امکان اتصال به همدیگر را دارند تا فضای بیشتری را در اختیار میهمانان پر جمعیت تر قرار بدهند. در مورد امکانات رفاهی که به صورت مشترک در تمامی اتاق ها و سوئیت های این مجموعه گنجانده شده می بایست به در اختیار داشتن تهویه مطبوع هوا، اتاق های همراه با ممنوعیت و یا اتاق های فاقد ممنوعیت استعمال دخانیات، سیستم تشخیص و اطفا آتش سوزی، کمد لباس، میز تحریر، خدمات ارائه حوله لباسی و دمپایی راحتی، اینترنت بیسیم رایگان، مینی بار، خدمات ارائه دو عدد بطری آب معدنی به صورت رایگان، کف تمام پارکت، تلفن با خط مستقیم و امکان برقراری تماس های بین المللی، یخچال، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، ارائه خدمات بیدار باش، گاوصندوق، سطل زباله، سشوار در صورت درخواست میهمانان، ارائه امکانات لازم برای اتوی لباس در صورت درخواست میهمانان، خدمات ارائه روزنامه، پنجره های تمام قد به همراه پرده های ضخیم، در اختیار داشتن بالکن اختصاصی، خدمات نظافت روزانه اتاق ها و سوئیت ها، امکانات رفاهی برای میهمانان معلول نظیر دسترسی راحت با صندلی چرخ دار، ارائه محصولات بهداشتی و شوینده، ال ای دی به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای و رادیویی، امکان قرار گیری تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، امکان قرار گیری تخت خواب کودک در صورت درخواست میهمانان، خدمات ارائه جانماز در صورت درخواست میهمانان، سرویس حمام و دستشویی اختصاصی به همراه وان و همینطور روم سرویس به صورت 24 ساعته (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) اشاره کرد. 

  • اتاق سوپریور

    اتاق سوپریور

    واحدهای اقامتی ساده و فوق العاده راحت سوپریور از سری اتاق هایی هستند که متراژ 22 متر مربعی را دارا هستند. تخت خواب این سری از اتاق ها می تواند از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره باشد تا بدین صورت، فضای مناسبی را در اختیار دو میهمان بزرگسال خود قرار بدهند. در اختیار داشتن یک دستگاه تلویزیون الی سی دی 32 اینچ و همچنین امکان قرار گیری تعداد یک عدد تخت خواب اضافی از دیگر ویژگی های این سری اتاق ها می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق اگزکیوتیو

    اتاق اگزکیوتیو

    واحدهای اقامتی اگزکیوتیو به عنوان لوکس ترین اتاق های قابل انتخاب در هتل دِ گاردِن هتل باتِرورت، شرایط خاص تری را نسبت به دیگر اتاق ها این مجموعه در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. متراژ این سری از اتاق ها در حدود 23 متر مربع می باشد و با در اختیار داشتن تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) گزینه ایده آلی برای اقامت دو میهمان بزرگسال خواهند بود. در اختیار داشتن یک دستگاه تلویزیون الی سی دی 32 اینچ و همچنین امکان قرار گیری تعداد یک عدد تخت خواب اضافی از دیگر ویژگی های این سری اتاق ها می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق استودیو

    اتاق استودیو

    واحدهای اقامتی استودیو از لحاظ فضا و امکانات موجود، از اتاق های سوپریور برتر هستند. متراژ این سری اتاق ها در حدود 33 متر مربع می باشد و با امکان قرار گیری تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره، برای اقامت دو میهمان بزرگسال گزینه بسیار مناسبی هستند. در اختیار داشتن یک دستگاه تلویزیون الی سی دی 42 اینچ و همچنین امکان قرار گیری تعداد یک عدد تخت خواب اضافی از دیگر ویژگی های این سری اتاق ها می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق فمیلی (خانوادگی)

    اتاق فمیلی (خانوادگی)

    واحدهای اقامتی فمیلی به شکلی اختصاصی به منظور پذیرایی از خانواده هایی که این مجموعه هتل سه ستاره را بر می گزینند طراحی و آماده سازی شده است. متراژ این سری اتاق ها در حدود 32 متر مربع می باشد و امکان قرار گیری تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یک عدد تخت خواب یک نفره که برای سه میهمان مناسب می باشند و یا تعداد دو عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) که به هدف پذیرایی از چهار میهمان آماده سازی گردیده را دارا هستند. در مورد سایر ویژگی های اتاق های فمیلی می بایست به در اختیار داشتن یک دستگاه تلویزیون الی سی دی 32 اینچ و همچنین امکان قرار گیری تعداد یک عدد تخت خواب اضافی اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت بیزینس

    سوئیت بیزینس

    واحدهای اقامتی بیزنس سوئیت به عنوان مجلل ترین و گران قیمت ترین واحد در چنین هتل سه ستاره ای، به گونه ای طراحی شده اند که تجربه اقامت در خانه ای راحت و لوکس را برای میهمانان خود فراهم کنند. بیزنس سوئیت ها برای اقامت میهمانان گردشگر و هم برای میهمانان شاغل که به محیطی آرام برای پیشبرد سفر کاری خود نیازمند هستند ایده آل بوده و متراژ 33 متر مربعی را دارا می باشند. تخت خواب این سری سوئیت ها از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) بوده و به همین علت انتخابی بی نقص به منظور اقامت دو میهمان بزرگسال محسوب می شوند. در مورد سایر ویژگی های اتاق های فمیلی می بایست به در اختیار داشتن یک دستگاه تلویزیون الی سی دی 42 اینچ و همچنین امکان قرار گیری تعداد یک عدد تخت خواب اضافی اشاره کرد.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    واحدهای اقامتی ساده و فوق العاده راحت سینگل از سری اتاق هایی هستند که متراژ 22 متر مربعی را دارا هستند. تخت خواب این سری از اتاق ها می تواند از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا دو عدد تخت خواب یک نفره باشد تا بدین صورت، فضای مناسبی را در اختیار یک میهمان بزرگسال خود قرار بدهند. در اختیار داشتن یک دستگاه تلویزیون الی سی دی 32 اینچ و همچنین امکان قرار گیری تعداد یک عدد تخت خواب اضافی از دیگر ویژگی های این سری اتاق ها می باشند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید