• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای تخت بزرگ اتاق استاندارد
  • محوطه نشیمن سوئیت هتل
  • نمای تخت بزرگ اتاق پرستیژ
  • محوطه نشیمن سوئیت راتاناکو سین
  • نمای تخت بزرگ اتاق کلاب
  • محوطه نشیمن سوئیت کلاب
  • نمای تخت بزرگ سوئیت رویال
  • محوطه نشیمن سوئیت روئن تای
  • نمای تخت بزرگ سوئیت ویمارن سایم
  • محوطه نشیمن سوئیت رویال
  • نمای تخت بزرگ سوئیت راتاناکو سین
  • محوطه نشیمن سوئیت ویمارن سایم
  • نمای تخت بزرگ سوئیت کلاب
  • نمای تخت بزرگ سوئیت روئن تای
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

اتاق ها

در مجموع تعداد 374 واحد اقامتی در هتل پنج ستاره پلازا آتنی بانکوک وجود دارد. واحدهای اقامتی این مجموعه به اتاق های وسیع و سوئیت های مجلل و البته با رنگ و لعاب خاص تقسیم می شوند و به جهت فراهم کردن اقامتی عالی برای میهمانان گردشگر و همینطور مدیرانی که در حال سپری کردن سفر کاری هستند، امکانات کاملی در همگی گنجانده شده که برای اشاره به موارد مشترک می توان به تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان، دکواراسیون مدرن، اتاق های همراه با ممنوعیت استعمال دخانیات، امکانات لازم برای اتو لباس، خدمات نظافت روزانه اتاق ها، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه، ساعت زنگ دار و ارائه خدمات بیدار باش، گاوصندوق به اندازه لپ تاپ، سشوار، ملحفه و خدمات ارائه دمپایی راحتی و حوله لباسی، مینی بار پر از خوراکی، محصولات بهداشتی و شوینده رایگان، حوله دست و صورت، در اختیار داشتن چشم اندازی از شهر، میز تحریر و فضای کاری ارگونومیک، کف تمام موکت، خدمات ارائه بطری آب معدنی، کمد لباس، امکان قرار گیری تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا تخت خواب های دو نفره ویژه، خدمات ارائه شربت و نوشیدنی به صورت روزانه و رایگان، دیوارهای مجهز به عایق صوتی، امکان استفاده از روزنامه الکترونیکی، تلفن بی سیم با خط مستقیم، قسمت نشیمن وسیع، تلویزیون ال ای دی 48 اینچ به همراه کنترل و امکان دریافت شبکه های ماهواره ای، رادیویی و دستگاه پخش بلوری، سرویس حمام و دستشویی وسیع و جدا از هم به همراه اتاقک دوش و نیز روم سرویس (خدمات سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت 24 ساعته اشاره کرد. 

  • اتاق  استاندارد

    اتاق استاندارد

    اتاق های اَتِنی در میان طبقات هفتم الی بیست و سوم ساختمان این مجموعه تقسیم شده اند و با دکوراسیونی که به تازگی بازسازی شده، یکی از واحدهای منتخب این هتل از لحاظ چهره و امکانات فناوری هستند. تخت خواب اتاق های اَتِنی می تواند از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا تخت خواب های دو نفره ویژه باشد و به همین علت، مناسب اقامت دو میهمان بزرگسال خواهند بود. امکان اتصال به اتاق های دیگر و در اختیار داشتن پرس شلوار از دیگر ویژگی های این واحدها به حساب می آیند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق پرستیژ

    اتاق پرستیژ

    اتاق های اَتِنی پرستیژ دارای متراژ 46 متر مربعی هستند و در میان طبقات هفتم الی هفدهم ساختمان هتل لو رویال مِریدیِن قرار گرفته اند. این اتاق که نمایشی از چهره برازنده دکوارسیون تایلندی است، مجهز به یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) می باشد و فضای مناسبی را در اختیار سه میهمان بزرگسال خود قرار می دهد. سایر ویژگی های این سری از اتاق ها شامل در اختیار داشتن دو عدد کاناپه، پنجره با نورگیری عالی و چشم اندازی زیبا می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق  کلاب

    اتاق کلاب

    واحدهای رویال کلاب در میان طبقات بیست و چهارم الی بیست و هشتم ساختمان این هتل مجلل قرار گرفته اند و متراژ 38 متر مربعی را برای میهمانان خود تدارک دیده اند. طراحی ویژه تر و در اختیار داشتن یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ)، این واحد را به انتخابی بسیار مناسب برای تعداد دو میهمان بزرگسال تبدیل می کند. سایر ویژگی های رویال کلاب ها شامل در اختیار داشتن یک عدد مبل راحتی لوکس و همینطور پرس شلوار می شوند. لازم به ذکر است که میهمانان اتاق های رویال کلاب اجازه ورود و استفاده از سالن استراحت و پذیرایی لو رویال کلاب لانج را هم خواهند داشت. خدمات ویژه این سالن استراحت شامل پذیرایی شدن با صبحانه بین المللی در میان ساعات 6:00 الی 10:30 صبح، امکان پذیرایی شدن با بوفه بین المللی وعده صبحانه در رستوران رِین تری کافه در میان ساعات 6:00 الی 10:30 صبح، انجام خدمات خشکشویی و اتو برای دو تکه لباس و به صورت روزانه، پذیرایی با نوشیدنی های عصرگاهی در میان ساعات 6:00 الی 8:00 شب، پذیرایی با انواع چای و نوشیدنی ها در میان ساعات 6:00 صبح الی 10:00 شب، پذیرایی با چای عصرانه در میان ساعات 3:00 الی 5:00 بعد از ظهر، امکان استفاده از اتاق برگزاری جلسات هتل به مدت دو ساعت در طول روز، امکان برقراری تماس های تلفنی به صورت نامحدود (به جز تلفن همراه)، امکان استفاده از اینترنت بیسیم درجه یک و پر سرعت می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت

    سوئیت

    این سری از سوئیت های هتل لو رویال مِریدیِن دارای متراژ بسیار وسیع 86 متر مربعی بوده و در میان طبقات هجدهم الی بیست و سوم ساختمان قرار گرفته اند. تخت خواب این واحد از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) ویژه می باشد و آن را یکی از برترین گزینه ها برای اقامت دو میهمان بزرگسال تبدیل می کند. قسمت نشیمن وسیع و جداگانه، فضای کاری بسیار کاربردی، لوستر های شیک و چشم نواز و دیگر لوازم خانگی لوکس از جمله ویژگی های ظاهری این سوئیت هستند. لازم به ذکر است که میهمانان اَتِنی سوئیت اجازه ورود و استفاده از سالن استراحت و پذیرایی لو رویال کلاب لانج را هم خواهند داشت. خدمات ویژه این سالن استراحت شامل پذیرایی شدن با صبحانه بین المللی در میان ساعات 6:00 الی 10:30 صبح، امکان پذیرایی شدن با بوفه بین المللی وعده صبحانه در رستوران رِین تری کافه در میان ساعات 6:00 الی 10:30 صبح، انجام خدمات خشکشویی و اتو برای دو تکه لباس و به صورت روزانه، پذیرایی با نوشیدنی های عصرگاهی در میان ساعات 6:00 الی 8:00 شب، پذیرایی با انواع چای و نوشیدنی ها در میان ساعات 6:00 صبح الی 10:00 شب، پذیرایی با چای عصرانه در میان ساعات 3:00 الی 5:00 بعد از ظهر، امکان استفاده از اتاق برگزاری جلسات هتل به مدت دو ساعت در طول روز، امکان برقراری تماس های تلفنی به صورت نامحدود (به جز تلفن همراه)، امکان استفاده از اینترنت بیسیم درجه یک و پر سرعت می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت  کلاب

    سوئیت کلاب

    سوئیت های رویال کلاب در میان طبقات بیست و چهارم الی بیست و ششم ساختمان هتل قرار دارند. متراژ چنین سوئیت های بی نظیری در حدود 100 متر مربع می باشد و برای پذیرایی کامل از سه میهمان بزرگسال خود، تعداد یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) را در اختیار آنها قرار می دهند. طراحی داخلی با استفاده از پنل ها و کف پوشی چوبی که روی آن فرش قرار گرفته، اتاق خواب جداگانه، اتاق پوشیدن لباس، سرویس بهداشتی میهمان، مبلمان برای پذیرایی از میهمانان و کاناپه راحتی از جمله ویژگی های منحصر به فرد این سوئیت ها هستند.لازم به ذکر است که میهمانان رویال کلاب سوئیت اجازه ورود و استفاده از سالن استراحت و پذیرایی لو رویال کلاب لانج را هم خواهند داشت. خدمات ویژه این سالن استراحت شامل پذیرایی شدن با صبحانه بین المللی در میان ساعات 6:00 الی 10:30 صبح، امکان پذیرایی شدن با بوفه بین المللی وعده صبحانه در رستوران رِین تری کافه در میان ساعات 6:00 الی 10:30 صبح، انجام خدمات خشکشویی و اتو برای دو تکه لباس و به صورت روزانه، پذیرایی با نوشیدنی های عصرگاهی در میان ساعات 6:00 الی 8:00 شب، پذیرایی با انواع چای و نوشیدنی ها در میان ساعات 6:00 صبح الی 10:00 شب، پذیرایی با چای عصرانه در میان ساعات 3:00 الی 5:00 بعد از ظهر، امکان استفاده از اتاق برگزاری جلسات هتل به مدت دو ساعت در طول روز، امکان برقراری تماس های تلفنی به صورت نامحدود (به جز تلفن همراه)، امکان استفاده از اینترنت بیسیم درجه یک و پر سرعت می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • سوئیت رویال

    سوئیت رویال

    سوئیت های خانوادگی و فوق العاده وسیع رویال پیمای تیم دارای متراژ 178 متر مربعی هستند. تخت خوابی که برای راحتی تعداد دو میهمان بزرگسال این واحد در نظر گرفته شده است، تعداد یک عدد تخت کینگ (دو نفره بزرگ) و همینطور تعداد دو عدد تخت خواب یک نفره می باشند. طراحی به سبک خانه های قرن دهمی شمال شرق کشور تایلند، استفاده از ماسه سنگ، سنگ مرمر و تلفیق آن با رنگ های ملایم، اتاق خواب و در مجموع تمامی قسمت این سوئیت را به آرامشگاهی خاطره انگیز برای سپری کردن تعطیلات خانوادگی تبدیل خواهد کرد. لازم به ذکر است که میهمانان رویال پیمای تیم سوئیت اجازه ورود و استفاده از سالن استراحت و پذیرایی لو رویال کلاب لانج را هم خواهند داشت. خدمات ویژه این سالن استراحت شامل پذیرایی شدن با صبحانه بین المللی در میان ساعات 6:00 الی 10:30 صبح، امکان پذیرایی شدن با بوفه بین المللی وعده صبحانه در رستوران رِین تری کافه در میان ساعات 6:00 الی 10:30 صبح، انجام خدمات خشکشویی و اتو برای دو تکه لباس و به صورت روزانه، پذیرایی با نوشیدنی های عصرگاهی در میان ساعات 6:00 الی 8:00 شب، پذیرایی با انواع چای و نوشیدنی ها در میان ساعات 6:00 صبح الی 10:00 شب، پذیرایی با چای عصرانه در میان ساعات 3:00 الی 5:00 بعد از ظهر، امکان استفاده از اتاق برگزاری جلسات هتل به مدت دو ساعت در طول روز، امکان برقراری تماس های تلفنی به صورت نامحدود (به جز تلفن همراه)، امکان استفاده از اینترنت بیسیم درجه یک و پر سرعت می شوند.

    اطلاعات بیشتر >>
  • اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق سینگل (یک نفره)

    اتاق های سینگل در میان طبقات هفتم الی بیست و سوم ساختمان این مجموعه تقسیم شده اند و با دکوراسیونی که به تازگی بازسازی شده، یکی از واحدهای منتخب این هتل از لحاظ چهره و امکانات فناوری هستند. تخت خواب اتاق های اَتِنی می تواند از نوع یک عدد تخت خواب کینگ (دو نفره بزرگ) و یا تخت خواب های دو نفره ویژه باشد و به همین علت، مناسب اقامت یک میهمان بزرگسال خواهند بود. امکان اتصال به اتاق های دیگر و در اختیار داشتن پرس شلوار از دیگر ویژگی های این واحدها به حساب می آیند.

    اطلاعات بیشتر >>

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر


مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید