• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل ناینتین فیفتین کوالالامپور
  • نمای ساختمان هتل ناینتین فیفتین کوالالامپور
  • میز پذیرش هتل ناینتین فیفتین کوالالامپور
  • کافی نت هتل ناینتین فیفتین کوالالامپور
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ اتاق سوپریور
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

آشنایی باهتل ناینتین فیفتین کوالالامپور


نام لاتین هتل

Hotel 1915 Kuala Lumpur

کشور

منطقه

-

ناحیه

-

درجه هتل

تلفن

0060320260043

آدرس

no 49, Leboh Ampang, City Centre, 50100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia


خیابان لِبو اَمپَنگ یکی از خیابان های بخش تاریخی شهر زیبا و دیدنی کوالالامپور می باشد که ساختمان بوتیک هتل ناینتین فیفتین کوالالامپور در آن قرار گرفته است. چنین خیابان قدیمی و پر قدمتی، در گذشته های دور و زمانی که این شهر هنوز به کشور چین تعلق داشته، محلی برای داد ستد و فروش اجناس مختلف بوده است. بسیاری از مغازه هایی که در گذشته در این محل وجود داشته و با سازه های آجری بنا شده بودند همچنان در این خیابان به چشم می خورند. به همین دلیل این بخش از شهر به عنوان آغازی بسیار ایده آل برای گردشگرانی می باشند که قصد دارند دیدنی های کوالالامپور را از دست ندهند. نزدیک ترین مکان های دیدنی که به نوعی تاریخی نیز می باشند، مسجد جامِک و همینطور میدان مِرداکا و عمارت بسیار زیبای سلطان عبدالصمد می باشند. با کمی دور شدن از محل قرار گیری این هتل سه ستاره و حرکت به سمت قسمت مرکزی تر شهر، می توان به اصلی ترین جاذبه های گردشگری که زبان زد خاص و عام هستند رسید. مراکز فروشگاهی و پر از بوتیک منطقه بوکیت بینتانگ و محله چاینا تان از جمله مواردی هستند که به عنوان بهشتی برای توریست های علاقمند به خرید شناخته می شوند. مرکز خرید های بزرگ دیگری همچون بِرجایا تایم اسکوئِر، استار هیل گالری و یا برج دو قلو و دیدنی پتروناس نیز در فاصله هایی حداکثر دو کیلومتری از محل اقامت میهمانان هتل ناینتین فیفتین کوالالامپور قرار گرفته اند. برای سهولت در انجام سفرهای درون شهری که مورد توجه همه میهمانان به ویژه میهمانان شاغل می باشد، ایستگاه قطار سبک شهری به نام مسجد جامِک اِل آر تی وجود دارد که در فاصله چند قدمی از این محل، مسیرهای مورد نظر میهمانان را بسیار سریع و ارزان طی خواهد نمود. همینطور رایحه خوش انواع غذاهای خوشمزه محلی و بین المللی از دیگر مواردی می باشد که هر ساله میهمانان بسیاری را از سرتاسر جهان به این قسمت از کوالالامپور می کشاند. 
مجموعه هتل سه ستاره ناینتین فیفتین کوالالامپور فعالیت خود را در یک ساختمان کهن که به تازگی و به لطف استفاده از تازه ترین فناوری ها و همینطور بازسازی شدن کامل، چهره ای مدرن و امروزی به خود گرفته آغاز کرده است. این هتل اتاق های سوپریور و دلوکس بسیار مناسب و ارزان قیمتی را برای میهمانان خود تدارک دیده است. تمامی اتاق ها دارای امکانات استاندارد متفاوتی هستند که برای اشاره به برخی از آنها می توان به تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان و گاوصندوق اشاره کرد. 
این مجموعه توسط میهمانانش به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه های ایده آل از لحاظ هزینه های پرداخت شده در مقابل خدمات ارائه شده نسبت به سایر هتل های موجود در شهر کوالالامپور انتخاب شده است.
همچنین فاصله فرودگاه بین المللی کوالالامپور تا ساختمان هتل ناینتین فیفتین کوالالامپور در حدود یک رانندگی 50 دقیقه ای خواهد بود.



فاصله از سایر مکان ها

ایستگاه قطار اِل آر تی مسجد جامِک
3 دقیقه پیاده روی
عمارت سلطان عبدالصمد
320 متر
میدان مِرداکا
500 متر
مرکز خرید سنترال مارکت کوالالامپور
500 متر
خیابان جالان مسجید ایندیا
500 متر
مرکز خرید برجایا تایم اسکوئِر
1.6 کیلومتر
مرکز خرید استار هیل گالری
1.8 کیلومتر
برج های دوقلوی پِتروناس
1.9 کیلومتر
اکواریوم آکواریا
1.9 کیلومتر
مرکز خرید سوریا کی ال سی سی
1.9 کیلومتر
فرودگاه بین المللی کوالالامپور
50 دقیقه با خودرو

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به ناینتین فیفتین کوالالامپور

دیدنی های نزدیک به ناینتین فیفتین کوالالامپور


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید