• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل سنترال پودو
  • میز پذیرش هتل سنترال پودو
  • محوطه نشیمن لابی هتل
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • رستوران لایم لایت براسری
  • مینگل لانج بار هتل سنترال پودو
  • نمای دیگر رستوران لایم لایت براسری
  • نمای تخت بزرگ اتاق استاندارد
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • تخت های اتاق سوپریور تریپل
  • نمای تخت بزرگ اتاق سوپریور
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • تخت های توئین اتاق سوپریور
  • لوازم بهداشتی رایگان اتاق ها
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

آشنایی باهتل سنترال پودو


نام لاتین هتل

Hotel Sentral Pudu

کشور

منطقه

بوکیت بینتانگ (Bukit Bintang)

ناحیه

-

درجه هتل

تلفن

0060326159000

آدرس

no 310, Jalan Pudu, Pudu, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia


خیابان جالان پودو یکی از خیابان های حاشیه ای و نزدیک به خیابان مشهور بوکیت بینتانگ در قلب شهر زیبای کوالالامپور می باشد. این خیابان از یک طرف به مراکز فروشگاهی و تفریحی بزرگ و از طرف دیگر به ایستگاه های مختلف وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی بسیار مناسبی را ایجاد می کند. هتل سه ستاره سنترال پودو یکی از مجموعه هتل های مقرون به صرفه و برازنده ای است که در این خیابان قرار گرفته است. میهمانان شهر کوالالامپور به هنگام سفر به این شهر، نگاه خاصی به منطقه گَلدِن تِرای اَنگل که برجسته ترین جاذبه های شهر را درون خود جای داده دارند. از این رو انتخاب یک هتل ایده آل در قلب شهر بسیار حائز اهمیت است. میهمانان هتل سنترال پودو می توانند از بابت فاصله های چند صد متری تا مراکز خرید مشهوری همچون پاویلیون شاپینگ مال، خیابان دیدنی چاینا تان که با نام پتالینگ هم شناخته می شود، سونگی وانگ پلازا، مرکز خرید استار هیل گالری، مرکز خرید برجایا تایم اسکوئر و بسیاری دیگر از چنین مراکزی مطمئن باشند. از طرف دیگر و در مورد انجام سفرهای درون شهری، معمولاً اولین انتخاب استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می باشد که در این مورد می توان به فاصله 800 متری تا ایستگاه مونوریل بوکیت بینتانگ و ایستگاه متروی هنگ توا که تنها چند دقیقه با میهمانان مقیم در این هتل فاصله دارند اشاره کرد. به همین دلیل برای اقامت در چنین مجموعه ای آن هم در نزدیکی بخش مرکزی شهر، می تواند بهترین انتخاب برای سایر افراد از جمله میهمانانی که قصد سپری کردن یک ماموریت کاری و انجام کارهای مهمی را دارند باشد. 
مجموعه هتل سه ستاره سنترال پودو فعالیت خود را از فوریه سال 2011 آغاز نموده و به هدف ارائه بهترین امکانات ممکن در مقابل هزینه ای اقتصادی، به پذیرایی از میهمانان بین المللی خود مشغول بوده است. دکوراسیون داخلی این هتل بر پایه سبک امروزی و مدرن طراحی و زیبا سازی شده و اتاق های نسبتاً متنوعی را برای جلب توجه قشرهای مختلفی از میهمانان خود آماده سازی کرده است. ضمن ارائه چهره ای امروزی و رنگ های روشن، امکانات متنوعی نظیر اینترنت بیسیم رایگان، گاوصندوق، مینی بار، تهویه مطبوع هوا و همینطور بطری های آب معدنی به صورت رایگان در تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل در نظر گرفته شده است تا نیازهای مهم میهمانان خود را برطرف سازند. به همین منظور این اطمینان وجود دارد که میهمانانی که برای مدت کوتاه و یا حتی طولانی تر این مجموعه را برای اقامت خود انتخاب می نمایند، می توانند از بابت بی نقص بودن تجربه خود آسوده خاطر باشند.
همچنین برای هر چه راحت تر و کم زحمت تر کردن اقامت میهمانانی که در واحدهای این مجموعه اقامت دارند، یک رستوران بین المللی و همینطور یک کافه در داخل ساختمان هتل سنترال پودو در نظر گرفته شده که غذاهای کامل و حتی سبک خوشمزه ای را برای میهمانان خود سرو می کنند. میز پذیرش فعال به صورت 24 ساعته، سالن مجهز برای برگزاری جلسات کاری و انواع جشن ها و نیز خدمات برقراری امنیت به صورت تمام وقت از جمله سایر خدمات مهم این مجموعه سه ستاره می باشند.
این مجموعه توسط میهمانانش به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه های ایده آل از لحاظ هزینه های پرداخت شده در مقابل خدمات ارائه شده نسبت به سایر هتل های موجود در شهر کوالالامپور انتخاب شده است.
علاوه بر موارد بالا، منطقه بوکیت بینتانگ‬ در فاصله یک پیاده روی 15 دقیقه ای از این هتل، به عنوان نمادی از تداخل رنگ ها و طراحی مدرن، یکی از بهترین انتخاب ها برای گردشگرانی است که علاقمند به انجام تفریحات و فعالیت های خانوادگی بوده و همینطور به دنبال بهترین پیشنهادها، حراج ها و خرید در دنیای مد و فشن هستند. مرکز شهر کوالالامپور به ارائه بهترین غذاها، فروشگاه ها، مکان های دیدنی و برنامه های سرگرم کننده و شب زنده داری شهرت دارد. همچنین فاصله فرودگاه بین المللی کوالالامپور تا ساختمان هتل سنترال پودو در حدود یک رانندگی 45 دقیقه ای می باشد.



فاصله از سایر مکان ها

ایستگاه مونوریل هَنگ توا
7 الی 10 دقیقه پیاده روی
ایستگاه قطار سبک شهری آل آر تی
7 الی 10 دقیقه پیاده روی
مرکز خرید پاویلیون کی اِل شاپینگ مال
20 دقیقه
پارک برجایا تایم اسکوئِر کوالالامپور
320 متر
برجایا تایم اسکوئِر
500 متر
لو یات پلازا
650 متر
گرین باکس کی تی وی
650 متر
سونگی وانگ پلازا
650 متر
ایستگاه مونوریل بوکیت بینتانگ
850 متر
مرکز خرید استار هیل گالری
1.1 کیلومتر
ایستگاه مرکزی اتوبوس پودو سنترال
1.3 کیلومتر
برج های دوقلوی پِتروناس
2.1 کیلومتر
مرکز خرید سوریا کی ال سی سی
2.1 کیلومتر
مرکز خرید اَوِنیو کِی
10 کیلومتر
فرودگاه بین المللی کوالالامپور
45 دقیقه

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به سنترال پودو

دیدنی های نزدیک به سنترال پودو


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید