• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل گنجعلی پلازا
  • نمای لابی هتل گنجعلی پلازا
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • رستوران هتل گنجعلی پلازا
  • نمای بار هتل گنجعلی پلازا
  • بوفه سلف سرویس رستوران هتل
  • نمای تخت بزرگ اتاق استاندارد
  • محوطه نشیمن سوئیت هتل
  • تخت های توئین اتاق استاندارد
  • نمای تخت بزرگ سوئیت هتل
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

آشنایی باهتل گنجعلی پلازا


نام لاتین هتل

Ganjali Plaza Hotel

شهر

منطقه

-

ناحیه

-

درجه هتل

تلفن

00994124989290, 00994125982921

فکس

00994125982827

وب سایت

آدرس

Khaqani 89, AZ1010 Baku, Azerbaijan

فاصله تا مرکز شهر

1.2 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه

19 کیلومتر


هتل چهار ستاره گنجعلی پلازا مجموعه ای برازنده واقع در مرکز شهر باکو و در فاصله کوتاهی از دیدنی های تاریخی و تماشایی این شهر زیبا می باشد. ساختمان این مجموعه که فعالیت خود را از سال 2008 میلادی آغاز کرده، در خیابان اوزیر حاجیبیوف، متعلق به یکی از نواحی مرکزی باکو که به عنوان قلب تپنده و پر طرفدار آن شناخته می شود حضور داشته و دسترسی بسیار مناسبی را برای توریست ها و میهمانان شاغل فراهم خواهد کرد. میهمانان گردشگری که این مجموعه را برای اقامت تفریحی خود انتخاب می کنند، در فاصله یک پیاده روی 10 دقیقه ای از بخش تاریخی یا همان اولد تاون اقامت خواهند داشت. میدان فانتِین، برج میدن، پارک افسران (آفیسِرز)، کاخ ایسماعیلیا، مسجد محمد، کاخ شیروان شاه، ایستگاه مترو نیظامی گنجوی، مسجد تازه پیر و پارک فیل هارمونی همگی از نقاط پر بازدید تاریخی این شهر محسوب می شوند که در فاصله یک پیاده روی حدودا 10 دقیقه از این محل قابل دسترس می باشند. میهمانانی که مایل هستند در سفرهای درون شهری خود صرفه جویی کرده و زمان های کوتاه تری را برای رسیدن به مقاصد مورد نظر خود خرج کنند می توانند از وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو استفاده کنند. ایستگاه مترو یِرمی سِکیز مِی نزدیک ترین گزینه به میهمانان مقیم در این هتل می باشد.
واحدهای اقامتی کلاسیک این هتل چهار ستاره با دکوراسیونی از رنگ های ملایم و نیز مبلمان و کف پوش چوبی زیبا سازی شده و مهم تر از همه، اینکه گزینه های اقامتی نسبتا متنوعی را در اختیار میهمانان بین المللی خود قرار داده است. این واحدها به انواع اتاق های استاندارد با امکان انتخاب میان واحدهای مجهز به تخت خواب های یک نفره و یا تخت خواب های کینگ (دو نفره بزرگ) و همچنین سه نمونه سوئیت بسیار مجلل دسته بندی گردیده است. این واحدها گنجایش پذیرایی از دو الی حداکثر چهار میهمان بزرگسال را دارا هستند و هر کدام امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار دارند. برخی از امکانات رفاهی موجود در تمامی اتاق ها و سوئیت های این مجموعه شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، تلویزیون تخت و همچنین امکان اتصال به اینترنت بیسیم به صورت رایگان می شود.
میهمانان هتل گنجعلی پلازا هر روز از اقامت خود را می توانند با غذاهای متنوع بوفه وعده صبحانه تنها رستوران هتل آغاز کنند. غذاهای وعده ناهار و شام این رستوران نیز شامل طیف گسترده ای از غذاهای بین المللی می شود. میهمانانی که مایل هستند در فضایی آرامش بخش استراحت کنند و نوشیدنی های دلخواه خود را سفارش دهند نیز می توانند به قسمت بار هتل مراجعه نمایند.
در مورد سایر خدماتی که هتل گنجعلی پلازا برای میهمانان هتل خود در نظر گرفته می توان به یک باشگاه تناسب اندام، امکان پرداختن به بازی هایی مثل بیلیارد و تنیس روی میز، ارائه خدمات تحویل و تخلیه سریع اتاق و سوئیت، ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل) به اقصی نقاط شهر باکو از جمله فرودگاه بین المللی این شهر اشاره کرد.
همچنین فاصله ساختمان هتل گنجعلی پلازا تا فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف در حدود 19 کیلومتر می باشد.



فاصله از سایر مکان ها

سوپرمارکت فرسکو
150 متر
دریای خزر
200 متر
پیست اتومبیل رانی فرمول وان گرند پری باکو
350 متر
سالن تئاتر و اپرای آذربایجان
700 متر
ایستگاه مترو جعفر جبارلی
750 متر
ایستگاه مترو یِرمی سِکیز مِی
750 متر
ایستگاه مترو ساکهیل
1 کیلومتر
ایستگاه مترو خِطایی
1.6 کیلومتر
میدان فانتِین
1.7 کیلومتر
برج میدن
1.9 کیلومتر
پارک افسران (آفیسِرز)
2 کیلومتر
کاخ ایسماعیلیا
2 کیلومتر
مسجد محمد
2.1 کیلومتر
کاخ شیروان شاه
2.1 کیلومتر
ایستگاه مترو نیظامی گنجوی
2.2 کیلومتر
مسجد تازه پیر
2.3 کیلومتر
پارک فیل هارمونی
2.3 کیلومتر
موزه فرش آذربایجان
2.4 کیلومتر
ورزشگاه توفیق بهراموف
2.5 کیلومتر
مرکز فرهنگی حیدر علی اف
2.6 کیلومتر
برج های شعله
3 کیلومتر
مسجد بی بی هیبت
8 کیلومتر
فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف
19 کیلومتر

نقشه و موقعیت جغرافیایی

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

هتل های نزدیک به گنجعلی پلازا

دیدنی های نزدیک به گنجعلی پلازا


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله

آشنایی با شهرها و کشور
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید