• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  معبد باتو کارو شهر اندونزی کشور بالی
  •  معبد باتو کارو شهر اندونزی کشور بالی
  •  معبد باتو کارو شهر اندونزی کشور بالی
  •  معبد باتو کارو شهر اندونزی کشور بالی
  •  معبد باتو کارو شهر اندونزی کشور بالی
  •  معبد باتو کارو شهر اندونزی کشور بالی
  •  معبد باتو کارو شهر اندونزی کشور بالی
  •  معبد باتو کارو شهر اندونزی کشور بالی


معبد باتو کارو

نام مرکز دیدنی

Batukaru Temple

نوع مرکز دیدنی

معبد و مقبره

شهر

نرخ قیمت ورودی

ارزان

متوسط قیمت بلیط

10 هزار روپیه اندونزی

آدرس

Jl. Penatahan – Wongayagede, Wongaya Gede, Penebel, Kabupaten Tabanan, Bali 85125, Indonesia

معبد باتوکارو، که محلی ها از آن با نام پورا لوهور باتوکارو یاد می کنند، یکی از معابد اصلی بالی است و در دامنه کوهی به همین نام واقع شده است و از سطح دریا 2270 متر ارتفاع دارد. این معبد توسط جنگل های طبیعی احاطه شده و مکان دلپذیری را برای دوستداران طبیعت فراهم می کند. 
چشمگیرترین شالیزارهای جزیره به نام جاتیلووی (Jatiluwih)، در فاصله دو کیلومتری معبد قرار دارد که باعث می شود اینجا محلی محبوب برای گشت و گذار در ارتفاعات مرکزی بالی باشد. 
معبد باتوکارو پر از سازه های باستانی است که به شدت پوشیده از خزه های سبز هستند. این مجموعه حاوی چندین عبادتگاه مقدس و برج های بلند مِرو (عبادتگاه اصلی)، همراه با عمارت های باله (bale pavilions) و بدون شک با ویژگی های بالیایی، مانند سقف های سبز تیره و کنده کاری های دیواری پیچیده است. 
حیاط های مختلفی در داخل مجموعه وجود دارد که به صورت پراکنده و در ارتفاعات مختلف قرار دارند. این حیاط ها از طریق مجموعه ای از باغ های گلدار و پله های مزین به مجسمه به هم پیوسته اند. در حیاط اصلی معبد، چشمه ای از آب شیرین را پیدا خواهید کرد که به عنوان یک منبع آب مقدس برای عبادت و برگزاری مراسم استفاده می شود. چشمه جداگانه دیگری نیز برای آیین های پاکسازی و تذکیه اختصاص دارد. 
کوه باتوکارو یک مکان مقدس در بالی و دارای دامنه های مه آلود از کوهستان جنگلی است که باعث افزایش حس عرفانی آن می شود. در هر روز بازدید کنندگان از این مجموعه معبد دیدن می کنند اما بازدید از چندین قسمت از مکان مقدس داخل معبد برای بازدیدکنندگان غیر زائر ممنوع است. 
معبد قرن یازدهمی باتوکارو در منطقه کشاورزی وونگایا گده (Wongaya Gede) در دهکده پنبل (Penebel) از توابع تابانان قرار دارد و بهترین زمان برای بازدید از آن به هنگام سالگردهای دو ساله پیودالان معبد است که هر پنجشنبه پس از جشن های گالونگان برگزار می شود. خانواده های هندو بالی از روستاهای وونگایا گده و از سراسر جزیره برای برکت در این معبد کوهستانی زیارت می کنند. 
در تاریخ بالی باستان آمده است که این معبد در پی محاصره پادشاهی همسایه بوللنگ (Buleleng) در دوران جنگ سال 1605 میلادی ویران شد. معبد برای مدت قابل توجهی ویرانه باقی ماند، تا اینکه مرمت های اساسی (1959–1979) معبد باتوکارو را به شکل فعلی بازگرداند. 
بازدید از معبد با پوشیدن لباس و رفتار مناسب امکان پذیر است. مانند دیگر معابد بالی، باید حمایل به دور کمر خود ببندید، که در پست امنیتی قبل از ورودی معبد به صورت رایگان موجود است. زنان در دوران قاعدگی اجازه ورود به محوطه معبد را ندارند. 
یک منطقه پارکینگ بزرگ نیز در حدود 1 کیلومتری معبد وجود دارد، جایی که انواع کیوسک ها و وارونگ ها (غرفه های کوچک خانوادگی) غذاهای محلی، میان وعده ها و نوشیدنی ها را ارائه می دهند. یکی از کیک های سنتی که باید در منطقه تابانان امتحان کنید شامل کلپون (klepon) است که گلوله های آرد برنج بخارپز ژلاتینی پر از شکر نخل است که با نارگیل خرد شده سرو می شوند.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

دیدنی های نزدیک به معبد باتو کارو

تفریحات نزدیک به معبد باتو کارو

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید