• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  آتشفشان کینتامانی شهر اندونزی کشور بالی
  •  آتشفشان کینتامانی شهر اندونزی کشور بالی
  •  آتشفشان کینتامانی شهر اندونزی کشور بالی
  •  آتشفشان کینتامانی شهر اندونزی کشور بالی
  •  آتشفشان کینتامانی شهر اندونزی کشور بالی
  •  آتشفشان کینتامانی شهر اندونزی کشور بالی
  •  آتشفشان کینتامانی شهر اندونزی کشور بالی
  •  آتشفشان کینتامانی شهر اندونزی کشور بالی
  •  آتشفشان کینتامانی شهر اندونزی کشور بالی
  •  آتشفشان کینتامانی شهر اندونزی کشور بالی


آتشفشان کینتامانی

نام مرکز دیدنی

Kintamani

نوع مرکز دیدنی

غار و کوه

شهر

ناحیه

کوهستانی

ساعت بازدید

هر روز از ساعت 3:30 بامداد الی 21:30

نرخ قیمت ورودی

ارزان

متوسط قیمت بلیط

۴۷۰ هزار روپیه اندونزی

آدرس

Songan, Kintamani, Bangli, Bali 80652, Indonesia

کوه باتور (یا آتشفشان کینتامانی) دومین کوه مرتفع بالی و یک آتشفشان فعال است که دارای یک مسیر پیاده روی بسیار محبوب می باشد. این کوه زیبا، دریاچه کالدرا باتور با 13 کیلومتر مربع مساحت را احاطه کرده است. کسانی که عاشق ماجراجویی هستند می توانند جاده پر پیچ و خمی که به پایین ساحل این دریاچه می رود را بپیمایند. این مسیر شما را به تویا بونگا (Toya Bungkah)، معبد اولون دونا باتور (Ulun Danu Batur) و مجموعه ای از چشمه های آب گرم هدایت می کند.
منطقه کینتامانی از 3 دهکده اصلی به نام های پنلوکان (Penelokan)، باتور و کینتامانی تشکیل شده است. در اطراف دریاچه باتور برخی از دهکده های قدیمی بالی وجود دارد که اغلب به آن ها روستاهای بالی آگا گفته می شود. پنلوکان یک توقفگاه محبوب است و به عنوان یک نقطه دید در جنوبی ترین قسمت دهانه آتشفشان عمل می کند. از اینجا می توانید از تماشای مناظر گسترده بر روی آتشفشان باشکوه بالی لذت ببرید. 
پنلوکان بهترین مکان برای لذت بردن از مناظر پانورامای اطراف می باشد. شما می توانید از ناهمواری های کوه باتور در دامنه های پر از گدازه و سنگ های مذاب سیاه در کنار جاده روستا دیدن کنید. پوشش گیاهی سرسبز و دریاچه به رنگ سبز - آبی، به عنوان یک تضاد شدید بسیار دیدنی است. 
کوه باتور برای کوهنوردی نیز بسیار محبوب است. در پیاده روی های صبح زود می توانید طلوع خورشید را از تپه های این آتشفشان مشاهده کنید. در ارتفاعات بالاتر، می توانید از مناظر مشرف به دهانه بزرگ و زیبای باتور در شمال غربی لذت ببرید. دریاچه باتور در ضلع جنوب شرقی آتشفشان قرار داشته و 16 کیلومتر عرض دارد و یک مکان محبوب ماهیگیری است. 
روستای باتورِ تویا بونگا دارای چشمه های آب گرم کنار دریاچه است که به دلیل داشتن آب معدنی درمانی معروف هستند. گذراندن یک شب قبل از کوهپیمایی برای تماشای طلوع آفتاب، یک انتخاب محبوب در میان کوهنوردان است. 
در غرب کوه مجاور آبانگ، دهکده خلوت و قدیمی ترونیان (village of Trunyan) واقع شده است. این دهکده مکانی است که به دلیل سنت های دفن باستانی خود با استفاده از یک قبرستان باز شناخته شده است. معبد پانسرینگ جاگات (Pancering Jagat) نیز در اینجا بسیار جالب و دیدنی است.
منطقه حاصلخیز کینتامانی یکی از تولید کنندگان برتر میوه و سبزیجات در بالی می باشد. این منطقه مرتفع حدود 400 متر از سطح دریا ارتفاع دارد. کینتامانی همچنین به عنوان بزرگترین تولید کننده بامبو در این جزیره شناخته می شود. یک نوع غول پیکر بامبو به نام پتونگ که در اینجا برداشت می شود به طور گسترده برای ساخت مبلمان در بالی استفاده می شود.
دریاچه باتور منبع اصلی برای آبیاری بیشتر مناطق بالی است. مردم محلی همچنین در اینجا ماهی آب شیرین پرورش می دهند. دمای آب در چشمه های آب گرم تویا بونگا می تواند تا 45 درجه سانتی گراد برسد. کینتامانی در بانگلی (Bangli)، تنها منطقه جزیره بدون خط ساحلی است. 
بهترین زمان برای لذت بردن از منظره پانورامای این آتشفشان بالی از ساعت 10 صبح تا 3 بعد از ظهر است. پیاده روی در کوه باتور معمولا 3 ساعت طول می کشد. کمک گرفتن از یک راهنمای رسمی به عنوان یک اقدام احتیاطی برای ایمنی توصیه می شود. مانند کوه آگونگ، کوه باتور نیز دارای یک آتشفشان فعال است، بنابراین قبل از برنامه ریزی برای سفر حتما سطح هشدار فعالیت آتشفشانی آن را بررسی کنید. 


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

دیدنی های نزدیک به آتشفشان کینتامانی

تفریحات نزدیک به آتشفشان کینتامانی

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید