• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • سرگرمی ماساژ تایلندی در بانکوک شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی ماساژ تایلندی در بانکوک شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی ماساژ تایلندی در بانکوک شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی ماساژ تایلندی در بانکوک شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی ماساژ تایلندی در بانکوک شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی ماساژ تایلندی در بانکوک شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی ماساژ تایلندی در بانکوک شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی ماساژ تایلندی در بانکوک شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی ماساژ تایلندی در بانکوک شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی ماساژ تایلندی در بانکوک شهر تایلند کشور بانکوک
  • سرگرمی ماساژ تایلندی در بانکوک شهر تایلند کشور بانکوک


ماساژ تایلندی در بانکوک

نام سرگرمی

Thai massage In Bangkok

نوع سرگرمی

مرکز سلامت و اسپا

آدرس

no 1/3 Phetchaburi Rd, Khwaeng Thanon Phaya Thai, Khet Ratchathewi, Krung Thep Maha Nakhon 10400, Thailand

چندین راه برای لذت بردن از ماساژ در بانکوک وجود دارد. ماساژهای درمانی تسکین دهنده از یک آروماتراپی و ماساژ روغنی که عمدتا باعث تقویت حافظه می شود گرفته، تا ماساژهای صورت که باعث درخشندگی پوست خواهد شد در تایلند ارائه می شود. یا حتی یک ماساژ پای تایلندی که اطمینان می دهد همه بخش های پاهای شما ماساژ مناسب را دریافت می کند. به هر حال، ماساژ هرچه که هست، یک ماساژ مناسب می تواند برای همه بدن مفید باشد. در اینجا انواع مختلفی از ماساژهای موجود و مکان هایی که می توانید در آن ها از ماساژ تایلندی لذت ببرید، معرفی شده است. 

1. آروماتراپی و ماساژ روغن
آروماتراپی و ماساژ روغنی شامل کاربرد خارجی آب، روان کننده ها، مالش های نمکی و سایر آماده سازی های موضعی و دستگاه هایی است که باعث تقویت یا بهبود عملکرد دست ها می شوند. روغن های ضروری یک مکمل معمول برای ماساژ تایلندی هستند که شامل جنبه های آروماتراپی بوده و می تواند مزایای دیگری به همراه داشته باشد.
بسیاری از موسسات درمانی بانکوک آروماتراپی را به صورت جداگانه یا به عنوان یک مکمل برای تقویت سبک دیگری از ماساژ ارائه می دهند. تصور می شود رایحه های معطر باعث تقویت حافظه و افزایش واکنش فرد به عطر می شوند، که ممکن است موجب آرامش یا بازیابی انرژی نیز باشد. روغن های مورد استفاده در هر جلسه معمولا بر اساس نیاز و با تصمیم ماساژور و مشتری تعیین می شوند. 

2. ماساژ صورت
ماساژ صورت تنش را تسکین می دهد، آرامش را تقویت می کند و با افزایش گردش خون به چهره انرژی می بخشد. در مدت خواب، گردش خون در بدن کاهش می یابد، به این معنی که جریان خون کمتری به صورت می رسد و منجر به پف کردن آن می شود. ماساژ صورت جریان خون را در بافت صورت تحریک کرده، و شادابی و شفافیت پوست را حفظ می کند. 
صورت درمانی (facial therapy) تایلندی از حرکات آرام و دایره ای در مناطق مختلف سر، صورت و گردن استفاده می کند. حرکات انگشت همیشه به سمت بالا بوده و با انجام منظم آن، به صافی و جوان جلوه کردن پوست کمک می کند. ماساژ صورت تایلندی با حرکت آرام انگشتان روی چشم بسته، باعث می شود آرامش وصف ناپذیری را تجربه کنید که به بهبود بافت و ظاهر پوست نیز کمک می کند. 

3. ماساژ پا
گزینه های ماساژ پای تایلندی تقریبا در هر جایی که ماساژ درمانی تایلندی ارائه شود در دسترس است. در این ماساژ تمامی نقاط پاها مانند ران، ساق پا و کف پا و حتی دست ها و ساعد نیز مورد توجه قرار می گیرند. پس از پاکسازی، لوسیون یا روغن روی پاها اعمال می شود و نقاط رفلکس با انگشتان و گاهی با یک چوب کوچک تحریک می شوند. 
هر قسمت از پا ارتباط قابل توجهی با اعضای دیگر بدن دارد و ماساژ آن قسمت بر اندام ها و ماهیچه های حیاتی بدن تاثیرگذار است. ماساژ پای سنتی تایلندی اطمینان می دهد که به تمامی قسمت های پاها توجه می شود، چرا که پاها ستون های بدن انسان هستند. 

4. رفلکسولوژی (Reflexology)
رفلکسولوژی تحریک نقاطی روی پاها، دست ها یا گوش ها است، با این اعتقاد که این کار در بعضی از قسمت های دیگر بدن تاثیر مفیدی خواهد داشت یا سلامت عمومی را بهبود می بخشد. رایج ترین شکل آن نیز رفلکسولوژی پا است.
پزشکان معتقدند که پا به چندین ناحیه رفلکس متناسب با تمام قسمت های بدن تقسیم می شود و اعمال فشار کم یا زیاد بر روی آن نقاط پای فرد باعث تحریک قسمت مربوطه در بدن و بهبودی می شود. 
سالن هایی که ماساژ سنتی تایلندی را در بانکوک ارائه می دهند، به اندازه فروشندگان میوه و مغازه های خیابانی متداول هستند. پیدا کردن یک سالن اسپا یا ماساژ کار دشواری نیست، هرچند پیدا کردن مکانی با کیفیت بالا که متناسب با علاقه خاص شما باشد، گاه نیاز به کمی راهنمایی دارد. بسیاری از هتل های خوب شهر خدمات ماساژ را حتی در محل اقامت شما ارائه می دهند. 
معبد پو (معبد بودای خوابیده) نیز ماساژ تایلندی را در سنتی ترین شکل خود، که برگرفته از کتیبه های اصلی سنگی پادشاه رامای پنجم است، ارائه می دهد. در صورتی که تمایل به یادگیری مقدماتی و پیشرفته ماساژ تایلندی دارید می توانید در کلاس های این معبد شرکت کنید.
آدرس تعدادی از مقرون به صرفه ترین مکان های معتبری که می توانید ماساژ تایلندی را در بانکوک تجربه کنید در اینجا آورده شده است. 

1. The Lavender Massage by Arunda
هزینه ماساژ سنتی تایلندی: 250 بات
آدرس: 1, 3 Phetchaburi 15 Alley, Thanon Phaya Thai, Ratchathewi, Bangkok 10400, Thailand
2. Sayamon Massage
هزینه ماساژ سنتی تایلندی: 200 بات
آدرس: 513 Ratchaprarop Rd, Makkasan, Ratchathewi, Bangkok 10400, Thailand
3. Zen Tara Massage & Spa
هزینه ماساژ سنتی تایلندی: 250 بات
آدرس: 328 Phetchaburi Rd, Thanon Phetchaburi, Ratchathewi, Bangkok 10400, Thailand
4. Feel Good Massage
هزینه ماساژ پای سنتی تایلندی: 150 بات
آدرس: 151 Kamphaeng Phet 2 Rd, Chatuchak, Bangkok 10900, Thailand
5. Massage @ Le
هزینه ماساژ سنتی تایلندی: 290 بات
آدرس: 19 19/1-3 Soi Sukhumvit 19, Khlong Toei Nuea, Watthana, Bangkok 10110, Thailand


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

تفریحات نزدیک به ماساژ تایلندی در بانکوک

دیدنی های نزدیک به ماساژ تایلندی در بانکوک

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید