• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  •  مزرعه مار سامویی شهر تایلند کشور کو سامویی
  •  مزرعه مار سامویی شهر تایلند کشور کو سامویی
  •  مزرعه مار سامویی شهر تایلند کشور کو سامویی
  •  مزرعه مار سامویی شهر تایلند کشور کو سامویی
  •  مزرعه مار سامویی شهر تایلند کشور کو سامویی
  •  مزرعه مار سامویی شهر تایلند کشور کو سامویی
  •  مزرعه مار سامویی شهر تایلند کشور کو سامویی
  •  مزرعه مار سامویی شهر تایلند کشور کو سامویی


مزرعه مار سامویی

نام مرکز دیدنی

Samui Snake Farm

نوع مرکز دیدنی

پارک و باغ

ساعت بازدید

هر روز از ساعت 11:00 الی 14:00

آدرس

no 2/88 Moo 4 Taling-ngam, along Route 4170, about 13 kilometres south of Nathon Pier

مزرعه مار سامویی مکانی هیجان انگیز است که در آن بازدیدکنندگان فرصتی نادر به دست می آورند تا از نزدیک نگاهی به برخی از ترسناک ترین خزندگان تایلند بیاندازند. مزرعه مارهای سامویی که قطعا برای افراد دارای بیماری های قلبی مناسب نیست، برنامه هایی را به نمایش می‌ گذارد که در آن مارهای جسور با نزدیک شدن به موجودات حرکات هجومی شگفت‌ انگیز خود را به نمایش می گذارند. از انواع مارها در این نمایش استفاده می شود که شاه کبری و پیتون های غول پیکر از جاذبه های اصلی آن هستند.
در صورتی که نمایش مارهای بزرگ به نحوی نتواند نظر شما را به خود جلب کند، نمایش های هزارپا و عقرب ها نیز بطور روزانه برگزار می شود که می توانید از آن ها لذت ببرید. نمایش جنگ خروس‌ ها، یکی از محبوب‌ ترین ورزش‌ های سنتی روستایی تایلند نیز در اینجا برگزار می‌ شود.
مزرعه مارها همچنین دارای یک باغ وحش خزندگان است که در آن به بازدیدکنندگان این فرصت داده می‌ شود تا برخی از مارهای رام‌ شده را لمس کرده و با آنها برخورد کنند؛ یک تجربه بی نظیر و آموزشی که نباید از دست داد. تایلند محل زندگی حدود 170 نوع مار است که 50 مورد از آنها سمی هستند، بنابراین مطمئنا هیچ کمبودی برای موجودات جذاب و مهیب برای دیدن در اینجا وجود ندارد!
مزرعه مار روزانه دو ساعت نمایش برگزار می کند که از ساعت 11 صبح و 2 بعد از ظهر شروع می شوند. نمایش های بسیار سرگرم کننده و آموزنده، با انواع مارها شروع می شود، جایی که تماشاگران هیجان زده شده و تشویق می کنند، در حالی که افسونگران مار رقص های خطرناک خود را با خزندگان اجرا می کنند. حرکات آنها مارها را به حرکات ضربتی و دفاعی، از جمله پرتاب کردن سم، حمله ناگهانی و نشان دادن نیش‌ های تیزشان ترغیب می کند. نمایش خروس‌ ها نسخه‌ ای از یک ورزش سنتی است که برگزار کنندگان آن تاریخچه و قوانین مبارزه را توضیح می‌دهند. نمایش بعدی نمایش عقرب است، بطوری که زنی بی حرکت می ایستد در حالی که این موجودات سیاه رنگ خزنده با سرعت به او حمله کرده و با دم های گزنده مرگبار خود بر روی سر او می روند. سپس همان نمایش جسورانه با هزار پاها انجام می شود. نمایش پایانی مربوط به شاه کبری و تعدادی از بزرگترین و ترسناک ترین مارهای سمی جهان است که برخی از حرکات دیدنی را نشان می دهند. 
باغ وحش خزندگان انواع موجودات عجیب و غریب از جمله بسیاری از مارها، تمساح ها، بزمجه ها و خدنگ ها را در خود جای داده است. خدنگ خزدار اگرچه بامزه به نظر می رسد، اما در واقع دشمن شاه کبری و یک جنگجوی سرسخت است.
مزرعه مار زمانی به شهرت بین‌المللی دست یافت که کانچانا کائتکائو، ملکه عقرب تایلند، از آن به عنوان محلی برای ثبت رکورد گینس در سال 2008 استفاده کرد و عقربی به طول بیش از 17 سانتیمتر را در دهان خود به مدت دو دقیقه کامل نگه داشت. او همچنین به خاطر داشتن رکورد "طولانی ترین اقامت با عقرب ها" شناخته شده است که آخرین بار او 33 روز با حدود 5000 عقرب زندگی کرد. با اثبات اینکه عشق می‌ تواند در غیرمعمول‌ ترین مکان‌ ها شکوفا شود، درست در مزرعه مارها بود که ملکه عقرب با شوهرش، بانتاوی سینگوونگ ملاقات کرد. زمانی که او به دلیل برنامه های نمایش اش شامل اقامت طولانی مدت با 1000 هزارپا، به «شاه هزارپا» معروف شد. این زوج هنوز به اجرای جسورانه خود در مزرعه مار ادامه می دهند.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

دیدنی های نزدیک به مزرعه مار سامویی

تفریحات نزدیک به مزرعه مار سامویی

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید