• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • رستوران سفره خانه سنتی شرزه شهر شیراز
  • رستوران سفره خانه سنتی شرزه شهر شیراز
  • رستوران سفره خانه سنتی شرزه شهر شیراز
  • رستوران سفره خانه سنتی شرزه شهر شیراز
  • رستوران سفره خانه سنتی شرزه شهر شیراز


سفره خانه سنتی شرزه

نام رستوران

Sharze Restaurant

نوع رستوران

رستوران ایرانی

استان

شهرستان

شیراز

ناحیه

مرکز شهر

نوع غذا

رستوران ایرانی

ساعت بازدید

از ساعت 11:00 الی 22:45

آدرس

فارس، شیراز، مجموعه وکیل، زیرگذر زند

معرفی سفره خانه سنتی شرزه
یکی از قدیمی ترین رستوران های شهر توریستی و زیبای شیراز که تا به امروز محبوبیت خود را حفظ کرده، سفره خانه سنتی شرزه است. فضای این رستوران به سبک سنتی بوده و حال و هوایی خوب و نوستالژیک را در شما ایجاد خواهد کرد. البته دلنشینی این فضا با نوای خوش موسیقی زنده ایرانی تکمیل شده و صرف غذا در این محیط خاطره ای شیرین را برای شما به جا خواهد گذاشت.
منوی رستوران شرزه به طور کلی شامل انواع غذاهای ایرانی به ویژه غذاهای شیرازی می باشد. از جمله غذاهای محبوب در منوی این رستوران کباب لاری، باقالی پلو با ماهیچه، ماهی شکم پر، کباب گوسفندی و کباب کوبیده هستند. نظرات افراد در این باره متفاوت است اما برخی از مشتریان، کباب کوبیده این رستوران را از بهترین کوبیده های شیراز می دانند. این مجموعه همچنین از میز اردو کامل با انواع سالاد، ترشیجات، غذاهای سبک تر مانند کشک بادمجان و حتی ماکارونی و سایر مخلفات را دارا می باشد. علاوه بر این شما می توانید در کنار غذای خود از نان داغ ویژه رستوران هم استفاده کنید و لذت ببرید.
رستوران شرزه از دو طبقه مجزا و فضایی بزرگ برخوردار می باشد اما با توجه به کیفیت مناسب و محبوبیت این رستوران، در اکثر مواقع میزها پر هستند و برای جلوگیری از معطلی احتمالی به شما پیشنهاد می کنیم پیش از رفتن با شماره مربوطه تماس بگیرید و میز خود را رزرو کنید. این مجموعه همچنین از مزیت پارکینگ خصوصی برخوردار می باشد و در صورتی که با وسیله نقیله شخصی به این رستوران رفتید از بابت جای پارک نگرانی نخواهید داشت. 

پیشنهاد ما
رستوران سنتی شرزه در فاصله ای بسیار کوتاه از مکان های تاریخی و ارزشمندی نظیر بازار وکیل، حمام وکیل، موزه پارس (باغ موزه نظر) و آرامگاه وکیل که با نام عمارت کلاه فرنگی نیز شناخته می شود واقع شده است. به همین سبب به شما پیشنهاد می کنیم در صورت صرف غذا در این رستوران، بازدید از این مکان های دیدنی را از دست ندهید.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

رستوران ها نزدیک به سفره خانه سنتی شرزه

دیدنی های نزدیک به سفره خانه سنتی شرزه

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

این 10 کشور پتانسیل تبدیل شدن به مقاصد مهم گردشگری سال 2024 را دارند

چه در مورد پایداری وسواس داشته باشید و به دنبال برخی از زیباترین مقاصد اکوتوریسمی برای بازدید در کارائیب باشید و چه از علاقه‌ مندان به تاریخ باشید که به دنبال مکان‌ های باستان‌ شناسی جدید هستند، مکان‌ های زیبای متعددی در سراسر جهان برای کاوش وجود دارد، از جمله مقاصدی که پیش‌ بینی می‌ شود در میان پربازدیدترین های جهان در سال 2024 باشند.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

آب و هوا

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید