• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای کلی هتل سنت ریجس بانکوک
  • نمای شب هتل سنت ریجس بانکوک
  • درب ورودی هتل سنت ریجس بانکوک
  • میز پذیرش هتل سنت ریجس بانکوک
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • نمای لابی هتل سنت ریجس بانکوک
  • سالن برگزاری جشن و مراسم
  • استخر روباز هتل سنت ریجس بانکوک
  • سالن برگزاری همایش و جلسات
  • سالن ورزشی هتل سنت ریجس بانکوک
  • اتاق برگزاری جلسات در هتل
  • بار دی کنتر هتل سنت ریجس بانکوک
  • لانج هتل سنت ریجس بانکوک
  • رستوران غذای ایتالیایی جوجو
  • سنت ریجس بار هتل سنت ریجس بانکوک
  • درائینگ روم هتل سنت ریجس بانکوک
  • نمایی از رستوران وی آی یو
  • نمای تخت بزرگ اتاق دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت کرولاین استر
  • نمای تخت بزرگ اتاق گرند دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت جان جیکوب استر
  • نمای تخت بزرگ سوئیت مترو پالیتن
  • سوئیت لگسی هتل سنت ریجس بانکوک
  • نمای تخت بزرگ سوئیت سنت ریجس
  • تخت های توئین اتاق دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت کرولاین استور
  • محوطه نشیمن سوئیت گرند دلوکس
  • نمای تخت بزرگ سوئیت جان جیکوب استور
  • تخت های توئین اتاق گرند دلوکس
  • محوطه نشیمن سوئیت متروپالیتن
  • حمام و سرویس بهداشتی اتاق ها

مرکز سلامتی و اسپا

مرکز سلامتی و اسپای اِلِمیس 
این مرکز اسپا در طبقه پانزدهم ساختمان هتل سنت ریجس بانکوک قرار دارد و با بهره گیری از روش های درمان تایلندی، محصولات مراقبتی منحصر به فرد با برند اِلِمیس محصول کشور انگلستان و همچنین ارائه روش های درمانی تک نفره و یا مناسب برای زوجین، تجربه ای خواهد بود که میهمانان این مجموعه از آن غافل نخواهند شد. انجام خدمات مختلف برای خانم ها و آقایان، قسمت استراحت، قسمت نشیمن با صندلی های راحتی، محفظه های معلق بر روی آب، جکوزی، استخر آب سرد، سونا و استخرهای با آب فشار قوی از جمله سایر امکانات این مرکز هستند. این مرکز همه روزه از ساعت 10:00 صبح الی ساعت 10:00 شب فعال می باشد و میهمانانی که قصد استفاده از خدمات مختلف آن را دارند، بهتر است حداقل نیم ساعت پیش از قرار خود در این محل حضور پیدا کنند.

روش های درمانی طولانی مدت اِلِمیس اسپا  
روش اِلِمیس آلتیمِت اسپا پَسِج - Elemis Ultimate Spa Passage – مدت زمان لازم 4 ساعت و 45 دقیقه
یک روز کامل از باز پروری ذهن، بدن و روح. این روش درمانی شامل انجام مراحلی همچون ماساژ خوش آمدگویی، پوشاندن بدن با ماسِل ایز آروما اِسپا (Musclease AromaSpa) و یا سِلیوتاکس آروما اسپا اوشِن (Cellutox AromaSpa) به انتخاب میهمانان، دوش گرفتن، ماساژ عمیق بافت های بدن، انتخاب بین قرار دادن کرم ضد پیری بر روی پوست صورت و یا انجام سایر روش های درمانی به انتخاب میهمانان، پدیکور جلا دهنده روح و نیز مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

روش اِلِمیس آنتی اِیج اینگ جِرنی - Elemis Anti-Aging Journey – مدت زمان لازم 4 ساعت 
میهمانان بعد از انجام این روش می توانند شاهد ایجاد تغییرات واضحی مثل تسکین بخشیدن و همینطور از بین رفتن اثرات مخرب استرس و زمان بر روی پوست خود باشند. این روش درمانی شامل انجام مراحلی همچون ماساژ خوش آمدگویی، درخشان کردن پوست با لیمو و نمک زنجبیل، دوش گرفتن، درمان فرم بدن با ایجاد تغییر در شکل سلولیت ها، ماساژ عمیق بافت های بدن، انتخاب بین قرار دادن کرم ضد پیری بر روی پوست صورت و یا انجام سایر روش های درمانی به انتخاب میهمانان و نیز مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

درمان حسی از سر تا نوک پا به روش اِلِمیس - Elemis Head to Toe Sensory Journey – مدت زمان لازم 3 ساعت و 30 دقیقه
در این روش برای تجدید قوای بدن و زیبایی بیشتر، از محصولات منحصر به فرد اِلِمیس استفاده می شود. این روش درمانی شامل انجام مراحلی همچون ماساژ خوش آمدگویی، ماساژ عمیق بافت های بدن، انتخاب بین قرار دادن کرم ضد پیری بر روی پوست صورت و یا انجام سایر روش های درمانی به انتخاب میهمانان، پدیکور جلا دهنده روح و نیز مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

روش درمانی سلامت کامل  - Elemis Well-Being Journey – مدت زمان لازم 3 ساعت 
این روش منجر به ایجاد حس نشاط و همینطور تقویت و تازه سازی پوست، بدن و روح میهمانان می شود. این روش درمانی شامل انجام مراحلی همچون ماساژ خوش آمدگویی، پوشش کامل بدن و تقویت تمامی قسمت های آن با استفاده از خواص درختچه پلومریا، پدیکور جلا دهنده روح و نیز مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

درمان تندرستی اِلِمیس جِرنی - Elemis Well-Being Journey - مدت زمان لازم 3 ساعت
ایجاد نشاط، تقویت و تازه سازی پوست، روح و بدن از جمله ویژگی های مهم این روش درمانی هستند. این روش درمانی شامل انجام مراحلی همچون ماساژ خوش آمدگویی، پوشش بدن با گیاه پلومریا برای تقویت بیشتر، دوش گرفتن، ماساژ سلامتی، انتخاب بین قرار دادن کرم ضد پیری بر روی پوست صورت و یا انجام سایر روش های درمانی به انتخاب میهمانان و نیز مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

درمان سم زدایی اِلِمیس - Elemis Detox Journey - مدت زمان لازم 3 ساعت
ایجاد نشاط، تقویت و تازه سازی پوست، روح و بدن از جمله ویژگی های مهم این روش درمانی هستند. این روش درمانی شامل انجام مراحلی همچون ماساژ خوش آمدگویی، درخشان کردن پوست با لیمو و نمک زنجبیل، پوشاندن بدن با ماسِل ایز و یا سِلیوتاکس آروما اسپا اوشِن به انتخاب میهمانان، دوش گرفتن، ماساژ عمیق بافت های بدن و نیز مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

آیین های تمیز کنندگی اِلِمیس
آیین سلامت تمیز کنندگی به روش اِلِمیس - Elemis Absolute Well-Being Ritual - مدت زمان لازم 2 ساعت و 15 دقیقه
با انجام این روش درمانی، تنش های عضلات تخلیه شده و موجب بهبود آنی پوست، بدن و روح میهمانان می شود. این روش درمانی شامل انجام مراحلی همچون ماساژ خوش آمدگویی، ماساژ سلامتی، انتخاب بین قرار دادن کرم ضد پیری بر روی پوست صورت و یا انجام سایر روش های درمانی به انتخاب میهمانان و نیز مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

آیین تمیز کنندگی عمیق بافت ها به روش اِلِمیس - Elemis Absolute Deep Tissue Ritual - مدت زمان لازم 2 ساعت و 15 دقیقه
این آیین درمانی موجب تخلیه تنش در عضلات و بهبود آنی پوست میهمانان می شود. این روش درمانی شامل انجام مراحلی همچون ماساژ خوش آمدگویی، ماساژ عمیق بافت های بدن، انتخاب بین قرار دادن کرم ضد پیری بر روی پوست صورت و یا انجام سایر روش های درمانی به انتخاب میهمانان و نیز مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

آیین  تمیز کنندگی معطر با سنگ به روش اِلِمیس - Elemis Absolute Aroma Stone Ritual - مدت زمان لازم 2 ساعت و 30 دقیقه
انجام این روش موجب برقراری توازن انرژی و زیبایی میهمانان می شود. این آیین درمانی شامل انجام مراحلی همچون ماساژ خوش آمدگویی، درمان معطر با سنگ، انتخاب بین قرار دادن کرم ضد پیری بر روی پوست صورت و یا انجام سایر روش های درمانی به انتخاب میهمانان و نیز مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

آیین  تمیز کنندگی محض به روش اِلِمیس - Elemis Absolute Exotic Ritual - مدت زمان لازم 2 ساعت و 30 دقیقه
این روش یک تجربه متفاوت از ماساژ سر تا نوک پا می باشد. این آیین درمانی شامل انجام مراحلی همچون ماساژ خوش آمدگویی، درخشان کردن پوست با لیمو و نمک زنجبیل، دوش گرفتن، پوشش بدن با گیاه پلومریا برای تقویت بیشتر، دوش گرفتن، ماساژ سریع صورت و نیز مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

آیین تسکین عضلات به روش اِلِمیس - Elemis Absolute Muscle Ease Ritual - مدت زمان لازم 2 ساعت و 30 دقیقه
میهمانان می توانند این روش را برای تسکین سریع درد و خستگی و همینطور رفع مشکل ماهیچه هایی که دردناک هستند انتخاب نمایند. این آیین درمانی شامل انجام مراحلی همچون ماساژ خوش آمدگویی، ماساژ عمیق بافت های بدن و نیز مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

آیین رسیدن به آرامش خالص به روش اِلِمیس - Elemis Absolute Relaxation Ritual - مدت زمان لازم 2 ساعت  
استرس های روزانه افراد با انتخاب این روش درمانی به تاریخ خواهد پیوست. این روش درمانی شامل انجام مراحلی همچون ماساژ خوش آمدگویی، پوشش بدن با گیاه پلومریا برای تقویت بیشتر، دوش گرفتن، ماساژ سلامتی و نیز مرحله رفع خستگی در آخر می شوند.

ماساژهای درمانی اِلِمیس 
ماساژ عمیق عضلات - Deep Tissue Muscle Massage - مدت زمان لازم یک ساعت / یک ساعت و نیم
ویژگی اصلی این ماساژ، ریتم دار بودن آن است که به از بین رفتن استرس، تسکین دردهای عضلات و بازیابی قدرت احساس میهمانان کمک می کند. ترکیبی از روغن های مفید برای انجام این روش و رفع چنین مواردی در نظر گرفته شده است.

ماساژ تندرستی - Well-Being Massage - مدت زمان لازم یک ساعت / یک ساعت و نیم
ماساژ تندرستی ترکیبی از رایحه درمانی و درمان به لطف تکنیک های باستانی است. در ابتدا پوست بدن میهمانان به شکلی ملایم براشینگ می شود و میهمانان می توانند روغن دلخواه خود را برای این کار انتخاب نمایند. سپس صورت و کف سر برای تقویت پوست و از بین رفتن استرس ماساژ داده می شود.

ماساژ سنگ معطر - Aroma Stone Therapy - مدت زمان لازم یک ساعت و نیم
سنگ های بازالت حرارت داده شده، دوای تمامی دردهای میهمانان خواهند بود. در این روش ابتدا روغن های معطری روی بدن افراد قرار داده می شود و سپس سنگ ها برای نفوض پیدا کردن گرما بروی بدن مالیده می شوند. سنگ های کوچک تر بر روی نواحی خاص تری از انرژی و چاکرا قرار می گیرند تا به گردش انرژی و ارتقای هماهنگی بدن کمک کنند.

ماساژ پرورش برای خانم های باردار - Nurturing Massage for Mother-to-Be - مدت زمان لازم یک ساعت و پانزده دقیقه
ماساژی ویژه برای دوران بارداری که ارتباط بین مادر و نوزاد را هماهنگ کرده و تنش های کمر، ورم دستان و پاها را کاهش می دهد. برای ایجاد راحتی و آرامش کامل خانم های باردار، آنها در موقعیتی ویژه بر روی صندلی های راحتی بین بگ قرار داده می شوند.

ماساژهای درمانی 
ماساژ سنتی تایلندی - Traditional Thai Massage  - مدت زمان لازم یک ساعت / یک ساعت و نیم
یک روش درمانی که برای هزاران سال در کشور تایلند انجام می شده و در آن از تکنیک هایی برای کمک کردن به گردش انرژی به نقاط بیشتر بدن و ارتقای کلی سلامت و تندرستی بدن استفاده می شود. متخصصان این مرکز با استفاده از انگشتان دست، پا و با استفاده از ترکیبی از طب فشاری و حرکات کششی، مشکلات و شرایط دردناکی که میهمانان دچارشان هستند را درمان می کنند. کاهش استرس و ارتقای افکار مثبت در ذهن، بدن و روح از مهم ترین تاثیرات انجام این روش هستند.

کمپرس تایلندی و گیاهی لوک پراکوب - Luk Prakob Thai Herbal Compress - مدت زمان لازم یک ساعت و نیم
بر اساس تکنیک های ماساژ سنتی تایلندی، در این روش یک کمپرس از بخار گیاهان دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. این روش درمانی گرم و معطر، تاثیر بسیاری بر روی ذهن، بدن، گرفتگی ماهیچه ها و نیز گرفتگی و تنش های روحی خواهد داشت.

ماساژ سر به روش هندی - Indian Head Massage - مدت زمان لازم یک ساعت 
در ابتدای این روش از تکنیک های فشار آوردن به نقاط خاص که در روش باستانی آیوروِردا مورد استفاده قرار می گرفت بهره برداری می شود. برای از بین رفتن تنش ها در نواحی خاصی مانند گردن و سر، از روغن بازیابی کننده نارگیل استفاده می شود. در ادامه سر انتخاب کنندگان این روش ماساژ داده می شود تا به برقراری توازن و سلامتی کمک شایانی شود.

بازتاب درمانی یا رفلکسولژی پا - Foot Reflexology - مدت زمان لازم یک ساعت 
بازتاب درمانی پا بر اساس یک باور کهن طراحی شده و پا که یکی از مهم ترین اعضای بدن است را با تکنیک های خاصی ماساژ می دهد. انجام این روش باعث آزاد شدن گرفتگی جریان انرژی در بدن و برقرار توازن و سلامتی می شود.

روش های درمانی متفاوت اِلِمیس 
درخشان کردن با لیمو و نمک زنجبیل - Exotic Lime and Ginger Salt Glow - مدت زمان لازم چهل و پنج دقیقه
این روش شامل یک لایه برداری کامل از بدن برای جان بخشی دوباره به آن است. پس از انجام یک براشینگ ملایم، روغن های گرمی روی بدن قرار داده می شوند تا بدن برای دریافت مخلوط اصلی این روش درمانی آماده شود. در انتها پوست افراد درخشان، خوش رنگ و بی نقص خواهد شد.

پوشش بدن با گیاه پلومریا  - Exotic Frangipani Body Nourish Wrap - مدت زمان لازم چهل و پنج دقیقه
در این روش از یک تونیک مرطوب کننده که محصول نارگیل های کشور تاهیتی هستند، در کنار گل گیاه پلومریا مورد استفاده قرار می گیرد و این مخلوط بر روی بدن قرار داده شده و به تقویت پوست کمک خواهد کرد. در انتها نیز صورت افراد ماساژ داده می شود تا آثار استرس را به کلی حذف نماید.

پوشش بدن با ترکیبی از شیر و نارگیل - Exotic Coconut Rub and Milk Ritual Wrap - مدت زمان لازم چهل و پنج دقیقه
روشی سنتی که توسط مردمان بالی مورد استفاده قرار می گرفت و در آن از ترکیبی از نارگیل و همینطور ادویه جات و ترشی جات برای لایه برداری پوست استفاده می شود. این اکسیر منجر به نرم شدن پوست شده و نیز در انتها یک ماساژ صورت برای میهمانان انجام می شود تا استرس را از آنها دور کند.

روش های درمانی سم زدایی اِلِمیس 
ایجاد تغییر در شکل سلولیت ها و درمان روده بزرگ - Body Sculpting Cellulite and Colon Therapy - مدت زمان لازم یک ساعت
هدف از این روش درمانی از بین بردن سلولیت های سمج و پوست های آویزان است که به وسلیه یک روش بالینی تایید شده و با بهره گیری از سرم پالایش چربی های اضافی بدن انجام می شود. در ادامه یک ماسک از ترکیب رازیانه و توس به منظور سم زدایی بر روی بدن قرار داده شده و با استفاده تکنیک های ماساژ عمیق، کمک بسیاری به دفع مواد زائد بدن، بهبود جریان گردش خون، کاهش بازگشت مایعات و نیز تلطیف و سفت شدن پوست خواهد کرد.

پوشش بدن با سِلوتوکس آرما اِسپا اوشِن - Cellutox AromaSpa Ocean Wrap - مدت زمان لازم یک ساعت و پانزده دقیقه
مواد معدنی دریایی سرشاری نظیر جلبک ها و سایر گیاهان دریایی در این روش بر روی پوست افراد قرار داده می شود تا منجر به سم زدایی، از بین بردن بازگشت مایعات و نرم شدن سلولیت ها بشود. در ادامه این روش، یک ماساژ بر روی صورت و کف سر میهمانان انجام داده می شود تا تاثیرات استرس را از آنها دور کند.

پوشش بدن با ماسِل اِیز آروما اِسپا اوشِن - Musclease AromaSpa Ocean Wrap - مدت زمان لازم یک ساعت و پانزده دقیقه
روشی ایده آل برای تسکین درد عضلات بدن. این روش که شامل استفاده از یک پوشش سرشار از مواد معدنی دریایی می شود، منجر به آرام سازی عضلات خواهد شد. در ادامه نیز یک ماساژ صورت و کف برای ایجاد حس آرامش و از بین رفتن استرس بر روی انتخاب کنندگان این روش انجام می شود.

درمان اِلِمیس رازول 
بخار درمانی متفاوت رازول - Exotic Steam Rassoul - مدت زمان لازم یک ساعت و پانزده دقیقه
این روش درمانی سنتی عربی در حقیقت یک گیاه درمانی باستانی است و میهمانان را وارد تجربه ای منحصر به فرد از تنفس و آرامش می کند. در این روش منتخبی از گل های درمانی بر روی قسمت های مشخصی از پوست و بدن افراد گذاشته می شود تا باعث لطیف شدن، سم زدایی بدن و ارتقای گردش جریان انرژی شود. در ادامه نیز میهمانان با گرفتن یک حمام گرمسیری، گل های باقیمانده بر روی پوست بدن را شسته و از هر گونه تنش خالی می شوند.

بیدار سازی با رایحه درمانی  - Aromatic Awakening - مدت زمان لازم یک ساعت و سی دقیقه
روشی درمانی برای پاک سازی و تقویت بدن میهمانان. این روش ترکیبی از پاک سازی بدن بر اساس درمان های سنتی عربی و همینطور پوشاندن بدن با ترکیبی از نارگیل و شیر می باشد تا ضمن  تمیز کنندگی، به تلطیف پوست و گردش بهتر خون در بدن کمک کند.
مراحل انجام شده در این روش شامل بخار درمانی متفاوت رازول، ماساژ خوش آمد گویی، پوشاندن بدن با ترکیبی از نارگیل و شیر و همینطور رفع خستگی می شوند.

ترکیب روش های بخار درمانی متفاوت رازول با ماساژ تندرستی - Exotic Steam Rassoul with Well-Being Massage - مدت زمان لازم یک ساعت و چهل و پنج دقیقه
این روش شامل یک ماساژ آرامش بخش و همینطور پاک سازی بدن میهمانان می شود. بعد از ایجاد آرامش، بر اساس روش های سنتی عربی بدن افراد پاک سازی می شود تا منافذ آن را باز شده و به استراحت عضلات کمک کند. در ادامه نیز یک ماساژ تندرستی همراه با روغن های مفید برای از بین بردن استرس در بدن و ذهن انجام می شود. مراحل انجام شده در این روش شامل بخار درمانی رازول، ماساژ خوش آمد گویی، ماساژ تندرستی و همینطور رفع خستگی می شوند.

روش های پیشرفته الِمیس برای جلوگیری از پیری پوست صورت 
کوارتز لیفت ضد کلاژن برای صورت - Pro-Collagen Quartz Lift Facial - مدت زمان لازم یک ساعت و پانزده دقیقه
این روش که تاثیرات رفع چین و چروک های آن از لحاظ پزشکی اثبات شده است، پوست صورت را فقط بعد از یک بار انجام، کاملاً سفت کرده و خاصیت ضد پیری آن به دلیل استفاده از ماساژهای کشیدن پوست همراه با موادی که دارای ترکیبات ارتقا دهنده کلاژن پوست هستند. کوارتز و تورمالین استفاده شده در این روش موثر، انرژی را برای برقراری ارتباط بیشتر میان سلول ها باز گردانی کرده و کمک شایانی به تجدید قوا، بازسازی، تلطیف، روشن شدن و ایجاد حس جوانی در پوست می کند.

ماساژ صورت ویزیبِل بریلیِنس - Visible Brilliance Facial - مدت زمان لازم یک ساعت و پانزده دقیقه
ماساژ قدرتمند برای مبارزه با پیری، کشیده شدن و شل شدن پوست است که با استفاده از تکنیک های ماساژ ریز ایجاد گردش خون و استفاده از ماسک دو حالته آمینو انجام می شود. این ماساژ ضد پیری و مراقبت از پوست اطراف چشم، به میزان قابل توجهی به سفت کردن، جوان سازی و حجم دهندگی این ناحیه از صورت کمک می کند. مرطوب سازی، درخشان و صاف کنندگی و بازگرداندن حالت کشسانی، از جمله تاثیرات این روش درمانی به پوست صورت حتی بعد از یک بار تجربه کردن آن است. 

روش لایه بردار سه آنزیمه برای مراقبت از پوست صورت - Tri-Enzyme Resurfacing Facial - مدت زمان لازم یک ساعت و پانزده دقیقه
برای نمایان شدن لایه های زیرین پوست که سطح نرم تری دارند، کافیست تا فقط یک بار این روش درمانی انجام داده شود. در این روش پیشرو از سرم قدرتمند سه آنزیمه ای استفاده می شود که خطوط و چین چروک پوست را هدف قرار داده و ضمن باز گردانی رنگ اصلی پوست، به شکلی مطمئن و امن لایه های بیرونی پوست را حذف می کند. صاف، براق و جوان شدن پوست از جمله نتایج استفاده از این روش هستند.

حل مشکلات پوست صورت به روش اِلِمیس 
درمان پوست صورت به روش اکسیژن اسکین پالم - Oxygen SkinCalm Facial - مدت زمان لازم یک ساعت و پانزده دقیقه
این روش درمانی که به منظور نرم کنندگی پوست انجام می شود، شامل استفاده از یک ماسک فوق العاده لطیف ژاپنی بوده و همراه با انجام تکنیک های خاصی از ماساژ بر روی صورت قرار داده می شوند. نتیجه این عمل به تعادل رسیدن، تسکین و کمک به از بین رفتن قرمزی و همینطور ایجاد احساس آرامش در میهمانان می شود.

تمیز کنندگی پوست صورت اِس او اِس - S.O.S Purifying Facial - مدت زمان لازم یک ساعت و پانزده دقیقه
یک روش درمانی مفید برای پوست هایی که نا پاکی روی آنها انباشته شده است. این روش درمانی ضمن برقراری تعادل، کمک بسیاری به پوست هایی که لایه ایی از چربی، منافذ آن را پوشانده می کند و با از بین بردن چربی های سبیوم، از التهاب های به وجود آمده می کاهد. تکنیک های پیشرفته ای که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند، شامل تزریق ویتامین ث و استفاده از یک ماسک ژاپنی منحصر به فرد که حاوی گوگرد است می شود. در انتها نیزیک ماساژ تمیز کننده برای زیباسازی، حجم دادن و شفاف شدن پوست انجام می شود.

روش پاک سازی مدرن پوست صورت - Modern Skin Facial - مدت زمان لازم یک ساعت و پانزده دقیقه
این روش که برای از بین بردن تاثیرات زندگی مدرن بر روی پوست طراحی شده، حاوی مواد غنی از آنتی اکسیدان، مواد معدنی و ویتامین ها برای پوست است. با انتخاب این روش ضمن اینکه پوست میهمانان تمیز می شود، موجب از بین رفتن سموم، بازسازی سلول های پوست و نیز برقراری تعادل چربی سبیوم و جوان سازی پوست می شود.

روش درمانی مختص پوست های خاص - Skin Specific Facial - مدت زمان لازم یک ساعت 
یکی از روش های ایده آل برای پاک سازی عمیق و آروماتراپی (آب درمانی) فعال برای تمامی گونه های مختلف از پوست می باشد. این روش که برای هر نوع پوست به شکلی متفاوت تجویز می شود، شامل قرار دادن ترکیبی از روغن های مفید بر روی پوست است تا هم منجر به تقویت آن شود و هم خاصیت از بین بردن تاثیرات استرس را به خوبی نشان دهد. در ادامه ترکیبی گیاهی از اسطوخودوس بر روی پوست قرار داده می شود تا موجب تعادل بیشتر چربی پوست، مرطوب سازی و درخشش آن شود.

درمان ضد پیری برای چشم - Anti-Ageing Eye Treatment - مدت زمان لازم سی دقیقه
روش درمانی عالی برای از بین بردن اثرات زمان بر روی پوست ناحیه دور چشم. این روش با ایجاد انرژی در این ناحیه از صورت، موجب روشن شدن، لطیف شدن و از بین رفتن دایره های سیاهی دور چشم می شود. همچنین ایجاد حس جوانی و کاسته شدن از پف دور چشم از دیگر ویژگی های انتخاب این روش خواهند بود.

خدمات درمانی اِلِمیس برای آقایان 
درمان آی کیو پلاس برای صورت - Skin IQ+ Facial - مدت زمان لازم یک ساعت و پانزده دقیقه
مواردی همچون مبارزه با پیری، خستگی و استرس پوست از جمله فواید انتخاب این روش می باشند. این روش که از جمله درمان های تایید شده از لحاظ پزشکی می باشد، فرمولی را مورد استفاده قرار می دهد که تاثیرات زمان، محیط زندگی، استرس، اصلاح مداوم پوست و هیمنطور خستگی سفر را هدف قرار داده و با از بین بردن خطوط و چین چروک ایجاد شده، حس جوانی و خوش رنگی را به پوست صورت باز می گرداند.

پاک سازی اثرات شهر نشینی بر پوست صورت - Urban Cleanse Facial - مدت زمان لازم یک ساعت و پانزده دقیقه
این روش شامل یک پاک سازی تمام عیار همراه با سم زدایی از پوست صورت می باشد. محصولات تایید شده درمانی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند، همگی به از بین رفتن تاثیرات استرس، دفع سموم بدن، باز شدن گرفتگی منافذ، کاهش حساسیت و بازسازی پوست منجر می شوند.

ماساژ اکسپرس صورت - Express Facial  - مدت زمان لازم سی دقیقه
این ماساژ صورت که بیشتر جنبه معرفی دارد، در زمانی کوتاه باعث تازه شدن پوست میهمانان می شود.

آیین درمانی استراحت کامل - Total Time Out Ritual - مدت زمان لازم دو ساعت و پانزده دقیقه
کامل ترین شیوه درمان برای بدن مردان می باشد که در آن، روش های درمانی آی کیو پلاس و پاک سازی اثرات شهر نشینی برای پوست، به همراه ماساژ عمیق بافت ها انجام داده می شود تا به جوان سازی پوست کمک کند. مراحل انجام شده در این روش شامل ماساژ خوش آمد گویی، ماساژ عمیق بافت های بدن و نیز انجام ماساژ پوست آی کیو پلاس و یا پاک سازی اثرات شهر نشینی به انتخاب میهمانان می شود.

روش های درمانی لیپوماساژ
اندرمولیفت (سفت سازی) پوست صورت به کمک فناوری لیپوماساژ - Endermolift for Face with LPG Technology - مدت زمان لازم سی و پنج دقیقه
آن دسته از میهمانانی که به دنبال سفت کردن و تلطیف پوست صورت، گردن و قفسه سینه خود هستند بهتر است این روش را انتخاب کنند. این روش درمانی غیر تهاجمی و منحصر به فرد، تاثیر بسیاری در از بین بردن چین و چروک پوست داشته و با دقت خاصی بر روی نواحی مورد نظر، با استفاده از فناوری اندرمولیفت، به شکلی عمیق پوست را جوان سازی می کند. با دوباره فعال سازی کلاژن ها و تولید ماده سفت کننده پوست، می توان تاثیرات مفید این روش نظیر درخشان شدن، نرم شدن و کشیده شدن پوست را به وضوح مشاهده کرد. همچنین پف ناحیه دور چشم نیز در این روش مورد درمان قرار گرفته و پوست آن ناحیه درخشان و تازه خواهد شد. در مجموع توصیه می شود که این روش در طول هشت جلسه تکرار شود.

اندرمولیفت (سفت سازی) بدن به کمک فناوری لیپوماساژ - Endermologie for Body with LPG Technology - مدت زمان لازم سی و پنج دقیقه
درمانی که نواحی مشکل دار را هدف قرار می دهد و به لطیف کنندگی و تراش کاری به منظور زیبایی بیشتر می پردازد. تکنیک های منحصر به فرد لاغری این روش موجب آزاد شدن چربی در بدن شده و چربی ها و سلولیت های موضعی را پاک سازی می کند. میهمانان می توانند نواحی مورد نظر خود را برای انجام این روش اعلام کنند و سپس فناوری استفاده شده در اندرمولیفت منجر به بازگشت حالت سفتی پوست، سفت شدن، تلطیف و قالب بدنی دوباره و زیبا سازی پوست و بدن می شود.

اندرمولیفت (سفت سازی) برای سلامت بیشتر به کمک فناوری لیپوماساژ - Endermologie for Health with LPG Technology - مدت زمان لازم سی و پنج دقیقه
یک روش عالی برای بهبود کارایی بدن و ارتقای قدرت احیای آن می باشد. بدن افراد به طور مداوم تحت تاثیر عوامل نامساعد محیطی مانند شیوه زندگی با تحرک کم، تصادفات، بیماری ها، عمل های جراحی و پیری قرار دارد. برای همین بدن نیاز شدیدی به تجدید قوا دارد، به همین منظور انجام عمل لیپوماساژ می تواند کمک شایانی به بازیابی سلامت درونی، فعال سازی گردش انرژی و خون و نیز بازیابی توانایی ترمیم سلول ها کمک می کند. در مجموع این روش از لحاظ علم آسیب شناسی بسیار مفید واقع خواهد شد.

اندرمولیفت (سفت سازی) برای فعالیت ورزشی به کمک فناوری لیپوماساژ - Endermologie for Sport with LPG Technology  - مدت زمان لازم سی و پنج دقیقه
از جمله فواید استفاده از فناوری لیپوماساژ، افزایش قابل توجه توانایی بدن در انجام حرکات دشوار، انعطاف پذیری و نیرومند بودن بافت ها می باشد. آن دسته از ورزشکارانی که نیازمند به بازسازی بدن آسیب دیده خود بعد از یک مصدومیت هستند هم می توانند به میزان قابل توجهی از فواید انجام این روش بهره ببرند. از جمله سایر موارد مفید انتخاب این روش، ارتقای متابولیسم بدن، دفع سموم ناشی از فعالیت های سخت ورزشی و نیز تسکین درد عضلات می باشند. با ایجاد حس آرامش، استراحت و تجدید قوا، به سرعت می توان فعالیت عضلانی و ورزش را بعد از انجام این روش درمانی شروع کرد.

درمان به کمک دست و پا به روش اِلِمیس
درمان ضد کلاژِن برای دست و ناخن همراه با مانیکور - Elemis Pro-Collagen Hand and Nail Treatment with Manicure - مدت زمان لازم سی دقیقه
یک روش درمانی ضد پیری برای دست میهمانان است که شامل ترفند های مرطوب سازی عمیق همراه با ارتقای فعالیت کلاژِن می باشد. این درمان می تواند اثرات بالا رفتن سن و ورزش های سخت را از بین ببرد و به محو شدن چین و چروک های پوست کمک رسانی شایانی کند. همچنین مانیکوری که در این روش انجام می شود، موجب فرم دهی به ناخن و پوست روی آن شده و ابهت و زیبایی آن را نمایان می کند. لازم به ذکر است که این روش درمانی با اضافه شدن مانیکور به مدت 60 دقیقه به طول می انجامد.
 
اسپا مانیکور - Spa Manicure - مدت زمان لازم سی دقیقه
روشی بسیار مناسب برای داشتن دستانی نرم و لطیف که شامل انجام مراحلی نظیر مرطوب سازی، جان بخشی و تازه سازی و همینطور محافظت از دست های میهمانان می شود.

نظافت روح بخش پا به روش اِلِمیس و همراه با پدیکور - Elemis Sole Delight Grooming for Feet with Pedicure - مدت زمان لازم سی دقیقه
تجربه ای بسیار لوکس و غنی از درمان با روغن های معطر و همینطور یک ماساژ پا می باشد که خاصیت ضد پیری خواهد داشت. در اثر انجام این پدیکور، پاهای میهمانان تقویت و مرطوب سازی می شود و حس بی توجهی از آن گرفته خواهد شد. پاهایی که همواره در حال انجام کارهای سخت هستند، در این روش تلطیف شده و ناخن های آنها تقویت، مرتب سازی و فرم دهی می شود. لازم به ذکر است که این روش در صورت انجام پدیکور ممکن است تا هفتاد و پنج دقیقه به طول بیانجامد.

اسپا پدیکور - Spa Pedicure - مدت زمان لازم نود دقیقه
اسپا پدیکور ترکیبی از استفاده از محصولات حرفه ای در خلال استفاده از سیستم توسعه یافته ای از پدیکور که تاثیرات آرام کنندگی دارد، می باشد. در ادامه این روش از یک ماساژ برای مرطوب سازی و ماساژ پا استفاده می شود.

وَکس – Waxing
میهمانان می توانند برای انجام وَکس دلخواه خود به متخصصان مجرب این مرکز مراجعه کنند. این افراد با بهره گیری از تکنیک های حرفه ای، راحتی و زیبایی را با سرعت بالا برای میهمانان خود فراهم می کنند.
مدت زمان لازم برای وکس لب، چانه و ابرو: 15 دقیقه – مدت زمان لازم برای وَکس زیر بغل: 20 دقیقه - مدت زمان لازم برای وَکسی دست: 30 دقیقه – مدت زمان لازم برای وَکس بیکینی: 30 دقیقه - مدت زمان لازم برای وَکس برزیلی: 45 دقیقه - مدت زمان لازم برای وَکس نیمی از پا: 30 دقیقه - مدت زمان لازم برای وَکس کامل پا: 45 دقیقه - مدت زمان لازم برای وَکس کامل پا و بیکینی: 60 دقیقه - مدت زمان لازم برای وَکس پشت: 30 دقیقه

اتاق ورزش
میهمانانی که توجه زیادی به ورزش و حفظ تناسب اندام خود دارند، می توانند به باشگاه ورزشی این مجموعه مراجعه نموده و از خدمات و دستگاه های مدرنی که به آن مجهز می باشد، برای انجام یک فعالیت ورزشی و رسیدن به سلامتی و تناسب اندام بیشتر بهره ببرند. باشگاه ورزشی این مرکز به صورت همه روزه و 24 ساعته فعال بوده اما کادر مجرب آن از ساعت 7:30 صبح الی ساعت 10:00 شب در آن حاضر خواهند بود.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید