• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • نمای ساختمان هتل سیام
  • میز بیلیارد موجود در هتل سیام
  • تخت های ماساژ مرکز سلامتی و اسپا
  • سالن ورزشی هتل سیام
  • استخر روباز هتل سیام
  • نمایی از دکو بار اند بیسترو
  • بی ترز بار هتل سیام
  • نمای رستوران تایلندی چان تای
  • نمای تخت بزرگ سوئیت هتل
  • محوطه نشیمن سوئیت دلوکس
  • نمای تخت بزرگ ویلا پول
  • محوطه نشیمن سوئیت هتل
  • نمای تخت بزرگ سوئیت کینگ
  • استخر اختصاصی ویلا پول
  • نمای تخت بزرگ سوئیت دلوکس

مرکز سلامتی و اسپا

اوپیِم اسپا 
مرکز اسپای اوپیِم با بهره گیری از زیبایی های طبیعت و با همکاری شرکت سوداشی، روش های درمانی و مراقب از پوست متعدد و بی نظیری را برای مراجعین خود ارائه می کند. محصولات شرکت استرالیایی سوداشی شامل انواع مواد درمانی کاملاً طبیعی و فاقد عناصر شیمیایی به منظور مراقبت از پوست می شود. میهمانان هتل سیام می توانند به دلخواه هر کدام از پکیج های ماساژ و درمانی این مرکز را انتخاب کرده و یا در صورت نیاز چندین مورد را انتخاب و از آنها نهایت استفاده را ببرند. مرکز اسپای هتل سیام همه روزه از ساعت 10:00 صبح الی 22:00 فعال بوده و تعداد 5 سوئیت 80 متر مربعی را برای ارائه چنین خدماتی اختصاص داده است.

روش های درمانی برای صورت 
درمان های خوش عطر مخصوص صورت میهمانان، مراجعه کنندگان را غرق در احساس آرامش کرده و زیبایی و شادابی پوست را به آنها باز می گرداند. تکنیک های ماساژ به انتخاب میهمانان این مرکز اجرا می شوند.

جلوگیری از پیری پوست صورت سِمادارا -SAMADARA ULTIMATE AGE-DEFYING FACIAL
در این روش از چندین تکنیک مشهور و موثر در فرآیند جلوگیری از پیری پوست استفاده می شود که همگی، ریشه در تکنیک های سنتی آیوروِردیک دارند. این روش قادر است قدرت بازسازی پوست را به آن بازگردانده و با استفاده از مواد مرطوب کننده و تغذیه پوست، به سفتی و حالت ارتجاعی آن کمک بسیاری کند. در ادامه به وسیله رُز کورتز کریستال، ماساژی بر روی صورت انجام می شود و به وسیله کرم ضد پیری، مواد لازم به داخل پوست نفوذ می کند تا نهایت تاثیر را داشته باشند. مدت زمان لازم برای انجام این روش در حدود 105 در دقیقه می باشد.

تزریق حرارت به صورت - THERMAL INFUSING FACIAL
این روش موجب افزایش ویتامین و مواد معدنی لازم در پوست صورت می شود. استفاده از ماسک منحصر به فرد و گرم سوداشی در این فرآیند موجب می شود تا نفوذ و جذب مواد لازم تا حد قابل توجهی افزایش یافته و این ویتامین ها و مواد موادی ضروری، به لایه های بیشتری از پوست نفوذ کنند. ماساژ نهایی در این روش موجب پاکسازی، قوت بخشی، مرطوب شدن و بازگشت رنگ پوست به حالت مطلوب می شود. بازگشت حالت ارتجاعی و درخشان بودن از سایر مواردی است که در اثر این کشیدن طبیعی پوست حاصل خواهد شد. مدت زمان لازم برای انجام این روش مراقبتی 90 دقیقه می باشد.

درخشنگی خالص پوست صورت - PURE RADIANCE FACIAL
در این روش پوست به یک سفر کامل برای بازسازی خواهد رفت. ماساژ این روش که باعث ایجاد حس آرامش در افراد می شود، به وسیله محصولات بهداشتی سوداشی و با کمپرس کردن مواد معطر انجام می شود تا پوست صورت نرم، کاملاً نو سازی و تغذیه شود. برای دو مورد آخر از یک ماسک صورت استفاده می شود که پر از مواد لازم برای جذب شدن در پوست بوده و آن را مرطوب و پاکسازی کند. مدت زمان لازم برای این روش در حدود 60 دقیقه می باشد.

مَن کایند فِیشال - MANKIND FACIAL
این روش در ابتدا با یک ماساژ آرامش بخش به وسیله نمک سوداشی هیمالیایی شروع می شود تا استرس و تنش های ذهنی و بدنی افراد را کاهش دهد. در ادامه پوست به شکل کامل پاکسازی و لایه برداری شده تا روغن های طبیعی پوست به تعادل بازگشته و مانع رشد موهای درون روینده شود. رایحه چوب های معطری که آن دسته از مواد درمانی سوداشی دارند، در ادامه روی پوست قرار داده شده و حالت حساسیت پوست را از بین می برد. در انتها یک ماساژ صورت باعث بهبود رنگ و سفت شدن پوست شده و جانی تازه به آن می بخشد. مدت زمان لازم برای مَن کایند فیِشال در حدود 60 دقیقه است.

درمان بدن 
مزوتراپی بدن با مواد دریایی - CONTOURING MARINE BODY WRAP
در ابتدای این روش از یک لایه بردار پوست که از ترکیب نمک هیمالیایی و چای سبز ساخته می شود استفاده شده و سپس از یک ماسک گرم برای پوشاندن بهره خواهید برد. این ماسک حاوی مواد غنی استخراج شده از دریا، اسانس گیاهی و جلبک هایی است که به شکلی ویژه و خاص در محصولات سوداشی یافت می شوند. این ماسک موجب تحریک سیستم لنفاوی شده و کمک زیادی به از بین بردن سموم انباشته شده که یکی از شایع ترین علل برای شکل گیری سلولیت ها هستند می شود. پس از یک دوش، متخصصان محصولات سوداشی ژل و کرم هایی را روی پوست افراد قرار می دهند که احساس طراوت و درخشانی را به پوست می بخشد. مدت زمان لازم برای انجام این روش 90 دقیقه می باشد.

ارتقای خلوص بدن - PURIFYING BODY BOOST
خاص کردن و تمیز کردن کامل پوست، اولین قدم در انجام این روش است. ابتدا از نمک درمانی استفاده شده تا ضمن لایه برداری، موجب برقراری تعادل، تحریک گردش خود و بهبود رنگ پوست می شود. محصولات 100 درصد طبیعی سوداشی که پوست را پاکسازی می کنند، به مرور بر روی تمامی بدن مالید می شوند. این ماسک نیز به جوان سازی پوست، تسکین بدن از هر گونه خستگی و کوفتگی و همینطور از بین رفتن سموم کمک می کند. فرآیند پاکسازی کامل بدن با استفاده از مرطوب کننده و روشن کننده پوست که محصول سوداشی است کامل می شود. مدت زمان لازم برای انجام این روش در حدود 90 دقیقه است.

خالص کردن رنگ پوست - REFINING BODY TONER
در این روش از پولیش کامل بدن با جوجوبا استفاده می شود تا موجب لایه برداری کامل و پاکسازی کل بدن بشود. سپس یک ماسک تقویتی بر روی تمام بدن مالیده می شود تا حس آرامش را نیز در مراجعین ایجاد کند. در ادامه بر روی کف سر افراد، ماساژ آرامش بخشی انجام می شود. محصولات سوداشی استفاده شده در این روش، حاوی خاک رس صورتی فرانسوی و اسانس های گیاهی می باشد و موجب سفت شدن پوست تمامی قسمت های بدن شده و به بهبود رنگ و حالت دهی آن کمک می کند. این روش درمانی جوان ساز، می تواند جای زخم های کهنه بدن را نیز از بین ببرد. توصیه می شود این روش برای خانم ها، پیش از دوران بارداری و یا در حین این دوره انجام بشود. مدت زمانی که این روش طول می کشد در حدود 60 دقیقه خواهد بود.

پاک سازی با نمک چای سبز - GREEN TEA SALT CLEANSE
ترکیب استفاده شده در این روش، شامل محصولات سوداشی که حاوی چای سب ارگانیک و نمک هیمالیایی هستند می شود و نتیجه آن، لایه برداری و پاکسازی کامل پوست است. آنتی اکسیدان های غنی و ویتامین سی و ای، ترکیبی است که با تززیق به پوست، باعث بازسازی و درمان عضلات زیرین شده و کمک شایانی به بهبود اندام آسیب دیده در اثر ورزش می کند. در انتها نیز از محصولات مرطوب کننده و خوش بوی سوداشی روی پوست قرار داده می شود تا آن را پر طراوت کند. این روش درمانی در مدت 60 دقیقه انجام می شود.

پوشاندن بدن با جوجوبا - JOJOBA BODY POLISH
در این ماساژ ملایم که بر روی تمامی قسمت های بدن انجام می شود، از دانه های جوجوبا بهره برده خواهد شد. این دانه ها معطر بوده و موجب برداشته شدن لایه های مرده پوست و رسیدن اکسیژن به تمامی قسمت های آن می شود تا کمک زیادی به افرادی که پوست های حساسی دارند کند. در انتها نیز از محصولات مرطوب کننده خوش بوی سوداشی برای تقویت پوست بدن استفاده خواهد شد تا احساس نرمی و لطافت را به مراجعین خود بدهد. این روش درمانی پیش از دوران بارداری، در حین این دوره و یا پس از آن امن و بسیار موثر دانسته می شود. مدت زمانی که این روش نیاز خواهد داشت در حدود 60 دقیقه است.

ماساژ تراپی 
میهمانان هتل سیام می توانند از قدرت لمس که در ماساژهای ارائه شده در این مرکز ارائه می شوند نهایت استفاده را برده و خود را از استرس ها و تنش ها دور کنند.

ماساژ آروما جِرنی - AROMA JOURNEY MASSAGE
ترکیب قدرت شفادهندگی دست با تکنیک های منحصر به فرد سوداشی، این ماساژ را به یک تجربه آرامش بخش عمیق تبدیل کرده است. نوازش و حرکات همراه با فشار ملایم، موجب تشویق افزایش گردش خون و فعالیت غدد لنفاوی و در نتیجه انتشار انرژی در تمامی قسمت های بدن می شود. بهره گیری از محصولات سوداشی که شامل روغن های گیاهی طبیعی با اسانس معطر گیاهان می شود، پوست را تقویت کرده و تنش های ناشی از احساسات و مشکلات فیزیکی را از روی آن کاهش می دهد. مدت زمان لازم برای انجام این فرآیند در حدود 60 و یا 90 دقیقه می باشد.

ماساژ مو اِی تای - MUAY THAI MASSAGE
این ماساژ که با قدرت بیشتری انجام می شود، شامل ضربات آرام و توام با فشار بیشتر است تا استرس های روی هم قرار گرفته و تنش های عضلانی را از بین ببرد. همچنین این روش می تواند گرفتگی ها و گره ها را نیز آزاد کرده و سموم بدن را پاکسازی کند. این روش برای یک ریکاوری پس از ورزش بدن سازی توصیه می شود و با کاهش تنش ها، آرامش را به ماهیچه ها بازگردانده و به موجب بهبود گردش و حرکت فعالیت دوباره آنها می شود. مدت زمانی که برای این روش لازم می باشد 60 یا 90 دقیقه خواهد بود.

ماساژ سوئدی - SWEDISH MASSAGE
ماساژ کلاسیک سوئِدی بهترین روش برای تمدد اعصاب و بازگرداندن آرامش است. این روش یک تکنیک روان و آرامش بخش است که شامل پنج حرکت کلاسیک برای تسکین سیستم عصبی و کاهش تنش های عضلانی می شود. میهمانان می توانند این روش را در مدت 60 و یا 90 دقیقه انجام دهند.

ماساژ کمپرس گیاهی تایلندی - THAI HERBAL COMPRESS MASSAGE 
این ماساژ سنتی تایلندی به وسیله قرار دادن کمپرس های داغ که از گیاهان معطر و ادویه و ترشی جات شفابخش تهیه گردیده استفاده می شود. درمانگرهای این روش با استفاده از حرکات تخصصی، به ماساژ بدن و بهینه سازی گردش جریان خون و تسکین دردهای عضلانی کمک می کنند. پس از این تجربه افراد حس جوان سازی و بازیابی کامل خواهند داشت. این روش در مدت زمان 90 دقیقه به طول می انجامد.

ماساژ سنتی تایلندی - TRADITIONAL THAI MASSAGE
این ماساژ سنتی از زمان های گذشته تا به امروز زنده مانده است. ماساژ تایلندی شامل ترکیبی از تکان دادن ها، تکنیک های کشیدن و تنفس می شود. دستان درمانگر با ضربات طولانی دست، آرنج و پا همراه است که موجب تحریک گردش خون و جریان انرژی از طریق کانال های مختلف بدن می شود. افراد با حس فوق العاده ای از سلامت و انعطاف پذیری روبه رو می شوند و برای هر چه راحت تر بودن آنها، از لباس های گشاد و راحت در طول ماساژ استفاده می شود. زمان انجام ماساژ سنتی تایلندی در حدود 60 الی 90 دقیقه می باشد.

روش درمانی برقراری توازن چاکرا - CHAKRA BALANCING TREATMENT
این روش مراقبه بسیار عمیق، تمامی 7 چاکرای بدن را به کمک ترکیبی از ماساژ با روغن های خاص و کریستال های شفادهنده به حالت توازن می رساند. این تکنینک به شکل ماهرانه ای موجب انرژی بخش به بدن شده و احساس آرامش و هماهنگی و در مجموع سلامت کامل را در افراد شرکت کننده ایجاد می کند. ماساژ توازن چاکرا در حدود 90 دقیقه به طول می انجامد.

***مراجعه کنندگان به مرکز اوپیِم اسپا می توانند یکی از چهار روغن سوداشی زیر را برای استفاده در هنگام فرآیند ماساژ خود انتخاب نمایند.

ماساژ با روغن تصفیه کننده (پیوریفا اینگ) - PURIFYING MASSAGE OIL
این نوع روغن کمک بسیاری به دفع سموم بدن، تسکین و بازگشت رطوبت، افزایش گردش خون و تصفیه بدن کرده و همینطور نقش بسزایی در مبارزه با سلولیت خواهد داشت.

ماساژ با روغن آرامش (سرِنیتی) - SERENITY MASSAGE OIL
این روغن القا کننده حس صلح و آرامش بوده و موجب کاهش تنش های ناشی از استرس و ایجاد حس راحتی کامل درونی می شود.

ماساژ با روغن فیتنس - FITNESS MASSAGE OIL
ترکیبی از اسانس های گرما بخش گیاهی می باشد که به آهستگی، تنش های ناشی از درد عضلات و مفاصل را از بین می برد. این روغن بهترین انتخاب پس از فعالیت های ورزشی می باشد.

ماساژ با روغن پر از ویتامین - VITAMIN RICH MASSAGE OIL
روغن ملایم و بدون بویی است و برای تقویت پوست به خصوص در زمان های بارداری برای پوست های حساس استفاده می شود.

سایر خدمات درمانی اسپا
این خدمات درمانی اضافی به منظور تکمیل و افزایش اثر بخشی درمان های انجام شده در اسپا بر روی میهمانان طراحی شده اند. تیم آگاه این اسپا قادر است درمان های مناسب را به تناسب افراد برای آنها توصیه کند.
لیفت و احیای چشم - EYE LIFT & REVIVE
این درمان 15 دقیقه ای یکی از بهترین افزونه های این اسپا برای بدن تمامی مراجعه کنندگان می باشد. این روش که به سرعت انجام می شود، موجب کاهش پف، از بین رفتن حلقه های تیرگی و آرام شدن التهاب و فشار در اطراف چشم می شود. در ادامه اطراف ناحیه چشم به کمک یک ماسک و به آرامی پاک سازی شده و ماساژ حرکتی ویژه ای بر روی آن بخش انجام می شود تا منجر به سفت شدن، بالا آمدن و بهبود رنگ شود.

درمان پوست سر - SCALP TREATMENT
در این درمان سریع و 15 دقیقه ای ابتدا از محصول گرم کننده سوداشی و همینطور کمپرس معطر استفاده می شود تا منجر به ایجاد حس آرامش و از بین رفتن درد پاها شود. سپس گل کف سر سوداشی که خاصیت مرطوب کنندگی دارد، روی تمامی قسمت های کف سر قرار داده شده و ماساژ انجام می شود تا از فشار و التهاب این قسمت بکاهد. این ماسک یکی از موثر ترین و غنی ترین موادی است که باعث می شود در انتهای کار، موها حس نرمی و درخشانی داشته باشند.

مینی فوت تراپی - MINT FOOT THERAPY
در مدت 30 دقیقه، پاهای مراجعه کنندگانی که احساس خستگی شدیدی دارند، با استفاده از نمک هیمالیایی ماساژ داده می شود تا کمک بسیاری به گردش خون در این قسمت کند. سپس کرم پای سوداشی به همراه روغن های آرنیکا، اسطوخودوس و نعناع روی پا مالیده و ماساژ داده می شود تا حس آرامش را القا کند.

درمان ملایم با دست - GENTLE TOUCH HAND THERAPY
درمانی عالی برای دستانی که زیاد از آنها کار کشیده می شود. این درمان تقویتی با یک کمپرس گرم و معطر آغاز شده و با قرار دادن دانه های جوجوبا که محصول شرکت سوداشی است و موجب لایه برداری می شود ادامه پیدا می کند. در انتها هم یک ماساژ آرامش بخش کاری می کند که دست ها کاملاً لطیف شوند. در این ماساژ از ترکیبی استفاده می شود که حاوی رایحه های نظیر اسطوخودوس، نعناع، گل شمعدانی و لیمو بوده و تجربه بی نظیری خواهند بود. مدت زمان لازم برای این درمان در حدود 30 دقیقه می باشد.

درمان کمر با کمپرس گیاهی تایلندی - THAI HERBAL COMPRESS BACK THERAPY
این روش سنتی درمان کمر یکی دیگر از درمان های اضافی این مرکز می باشد که در آن، کمپرس داغی از گیاهان دارویی معطر همراه با ادویه هایی بر روی کمر افراد گذاشته و ماساژ داده می شود. این ماساژ حرکتی موجب بهبود جریان گردش خون، گرم شدن ماهیچه ها و تسکین دردها می شود. مدت زمان لازم برای انجام این روش 30 دقیقه می باشد.

سفرهای درمانی
بسته های لوکس و بی نظیر این روش های درمانی، سه عدد و یا تعداد بیشتری از درمان های سوداشی را ترکیب کرده و میهمانان خود را به یک سفر درمانی کامل خواهند برد.

جِت لَگ ریکاوِری - JET LAG RECOVERY
این روش درمانی که بر روی صورت و بدن انجام می شود، مناسب برای افزایش و بازگشت انرژی به تمامی اندام افرادی می باشد که یک سفر را پشت سر گذاشته اند. برای خارج شدن خستگی از بدن، در این روش از ترکیبی از روغن های اصیل به همراه نمک هیمالیایی، گل شمعدانی و پرتقال شیرین استفاده می شود. سپس تمامی قسمت های بدن به کمک مواد معطر ماساژ داده شده و در انتها نیز صورت افراد ماساژ داده می شود. مدت زمان لازم برای انجام این روش در حدود 2.5 ساعت به طول می انجامد.

جوان سازی بانکوک - BANGKOK REJUVENATION
تکنیک های این روش موجب جوان سازی ذهن، بدن و روح می شود و می توان با انرژی بیشتری به گردش در شهر پرداخت. در ابتدا افراد وارد یک اتاق بخار می شوند تا اکسیژن و رطوبت به تمامی قسمت های بدنشان نفوذ کند. سپس با استفاده از مخلوط خاک رس و تونیک گیاهانی، مادامی که افراد در حال استراحت هستند، این گل غنی بر روی کف سر آنها مالیده می شود. در انتها و پس از ایجاد حس ترمیم شدگی، یک ماساژ روح بخش و براق کننده بر روی پوست صورت انجام داده می شود. مدت زمان لازم برای انجام این روش درمانی در حدود 2.5 ساعت به طول می انجامد.

احیای مو اِی تای - MUAY THAI RECOVERY
این پکیج بازیابی به منظور کاهش حس تنش در عضلات و مفاصل افراد ورزشکار به خصوص بعد از یک فعالیت ورزشی طراحی شده است. بعد از سپری کردن زمانی در حمام بخار، این درمان روی افراد آغاز شده و پاک سازی و لایه برداری کلی بدن با محصولات سوداشی از جمله چای سبز ارگانیک و نمک هیمالیایی انجام می شود. این ترکیب غنی حاوی مقدار زیادی مواد آنتی اکسیدان نظیر ویتامین سی و ویتامین ای بوده موجب تسکین دردها، ایجاد حس آرامش و تعمیر هر آنچه در زیر ماهیچه ها قرار دارد می شود. در ادامه این فرآیند درمانی، یک ماسک پاک سازی کننده بر روی تمامی قسمت های بدن قرار داده می شود تا به گردش جریان خون در تمامی قسمت ها کمک کند. این کار موجب می شود تا بدن از هر گونه اسید لاکتیک عاری شده و انرژی دوباره ای کسب کند. در انتها نیز یک ماساژ به کمک زنجبیل گرم کننده و اوکالیپتوس روی افراد انجام می شود تا التهاب و تنش را به کلی از بین ببرد. مدت زمان لازم برای انجام تمامی قسمت های این روش درمانی در حدود 3 ساعت زمان نیاز دارد.

تمیز کردن – Cleanse
این پکیج اسپا حس پاکی خالصی را در استفاده کنندگان خود ایجاد می کند. در ابتدای این روش درمانی، برای لایه برداری از پوست بدن، از ترکیب چای سبز و نمک هیمالیایی استفاده می شود. بعد از مدتی حضور در اتاق بخار و دوش، افراد آماده می شوند تا یک ماسک گرم و خالص کننده بر روی تمامی قسمت های بدن آنها مالیده شود. در ادامه و با استفاده از اسانس های اصیلی همچون سرو کوهی، گریپ فروت و درخت سرو، تمامی بخش های بدن به طور کامل ماساژ داده می شوند. مدت زمان لازم برای این روش درمانی در حدود 3 ساعت زمان نیاز دارد.

آرامش در سیام - SERENITY AT THE SIAM
این روش درمانی بهترین انتخاب برای میهمانانی است که تمایل بسیاری به کسب آرامشی عمیق دارند. در ابتدا با بهره گیری از نمک هیمالیایی، اسانس پرتقال شیرین و گل شمعدانی، تمامی قسمت های بدن ماساژ داده می شود تا نرم و انعطاف پذیر شود. افراد بعد از گذشت کمی زمان دوش گرفته و آماده یک ماساژ کامل به وسیله مخلوط آرامش بخش سوداشی می شوند. در ادامه نیز یک ماسک از ترکیب خاک رس معطر فرانسوی، به مانند پیله تمامی بدن افراد را فرا گرفته و کمی بعد هم از ماساژ کف سر برای ایجاد حس آرامش بیشتر روی افراد استفاده می شود. در آخر هم از روش درمانی صورت سوداشی که از تکنیک گرما در آن بهره برده شده، برای اتمام این روش استفاده می شود. مدت زمان لازم برای این روش درمانی در حدود 4 ساعت در نظر گرفته شده است.


برنامه های اسپا درمانی چند روزه
برنامه های اسپا درمانی چند روزه به منظور برطرف کردن نیازهای مختلف سبک های زندگی افراد طراحی شده و می تواند از سه تا هفت روز ادامه پیدا کند.

از سر گرفتن جوانی - REJUVENATE
این بسته جوان سازی به منظور تقویت، نرم شدن و دور کردن استرس از پوست طراحی شده است. به کمک این روش درمانی پوست سالخورده دوباره سفت شده، از چین و چروک های آن کاسته می شود و رنگ آن بهبود پیدا می کند.
روز اول: ارائه ماساژ صورت سامادارا برای مبارزه با پیری که مدت زمان 105 دقیقه به طول می انجامد.
روز دوم: ارائه ماساژ سفر درمانی معطر به همراه روغن سوداشی سرِنیتی که مدت زمان 60 دقیقه به طول می انجامد.
روز سوم: انجام روش خالص کردن رنگ پوست و روش تزریق حرارت به پوست صورت که مدت زمان 120 دقیقه به طول می انجامد.

کانتور - CONTOUR این بسته به منظور از بین بردن سموم جمع شده بدن و کمک به درمان سلولیت و مایعات اضافی بدن ارائه می شود. با استفاده از جلبک های دریایی و کِلپ (نوعی جلبک بزرگ)، چرخه های گردش را دوباره فعال سازی کرده و منجر به بهبود متابولیسم می شود. در همین حال علف لیموی استفاده شده نیز موجب بازیابی استحکام پوست و بهبود رنگ آن می شود.
روز اول: پاک سازی با نمک چای سبز که مدت زمان 60 دقیقه به طول می انجامد.
روز دوم: براشینگ خشک بدن و استفاده از ماسک پاک سازی بدن که مدت زمان 60 دقیقه به طول می انجامد.
روز سوم: براشینگ خشک بدن و ماساژ رهایی از تنش به کمک روغن فینتس ریکاوِری که مدت زمان 75 دقیقه به طول می انجامد.
روز چهارم: خالص سازی رنگ پوست که مدت زمان 60 دقیقه به طول می انجامد.
روز پنجم: پوشاندن بدن به وسیله مواد معدنی دریایی که مدت زمان 90 دقیقه به طول می انجامد.

وِل بینگ – WELLBEING
بسته سلامتی به منظور کم کردن استرس از روش زندگی پر هیاهو و به وجود آوردن آرامش و هماهنگی میان ذهن و احساسات افراد طراحی شده است.
روز اول: ارائه درمان متعادل سازی چاکراها که مدت زمان 90 دقیقه به طول می انجامد.
روز دوم: سول تو سول که مدت زمان 60 دقیقه به طول می انجامد.
روز سوم: ارائه ماساژ سفر درمانی معطر به همراه روغن سوداشی سرِنیتی که مدت زمان 60 دقیقه به طول می انجامد.
روز چهارم: ارائه ماساژ تزریق گرما به پوست صورت که مدت زمان 90 دقیقه به طول می انجامد.
روز پنجم: ماساژ کمپرس تایلندی که مدت زمان 60 دقیقه به طول می انجامد.

مو اِی تای تِراپی - MUAY THAI THERAPY
این بسته به منظور بازیابی و از بین بردن تنش و گرفتگی ماهیچه ها و مفاصل پس از یک فعالیت ورزشی طراحی شده است. تسکین درد، احساس آرامش، از بین رفتن اسید لاکتیک های جمع شده و انرژی زایی از جمله ویژگی های این روش بوده و حتی این امکان وجود دارد که در بر اساس نوع فعالیت ورزشی افراد طراحی شود.
روز اول: ارائه ماساژ مو اِی تای تِراپی با استفاده از روغن سوداشی فیتنِس ریکاوِری که مدت زمان 60 دقیقه به طول می انجامد.
روز دوم: ارائه ماساژ تسکین مینی فوت تراپی که مدت زمان 30 دقیقه به طول می انجامد.
روز سوم: ارائه ماساژ سنتی تایلندی که مدت زمان 60 دقیقه به طول می انجامد.
روز چهارم: براشینگ خشک بدن و ارائه ماساژ مو اِی تایلندی به کمک روغن فینتس ریکاوِری که مدت زمان 75 دقیقه به طول می انجامد.
روز پنجم: پاک سازی با نمک چای سبز که مدت زمان 60 دقیقه به طول می انجامد.
روز ششم: استفاده از ماسک تصفیه کننده بدن و ماساژ مو اِی تایلندی به همراه روغن فینتس ریکاوِری که مدت زمان 90 دقیقه به طول می انجامد.
روز هفتم: ماساژ کمپرس گیاهی تایلندی که مدت زمان 90 دقیقه به طول می انجامد.

سم زدایی - DETOXIFY این بسته سم زدایی به منظور خالص سازی بدن طراحی شده و کمک می کند تا سموم و ضایعاتی که در اثر تاثیرات محیط و سبک زندگی افراد وارد بدن شده اند خارج شده و سلامت و تندرستی به بدن افراد بازگردانده شود. نکته مهم اینکه برای تاثیر گذاری بودن این فرآیند می بایست آب فراوان میل شده و افراد استراحت کامل کرده باشند.
روز اول: پاک سازی با نمک چای سبز که مدت زمان 60 دقیقه به طول می انجامد.
روز دوم: انجام روش ارتقای خلوص بدن که مدت زمان 30 دقیقه به طول می انجامد.
روز سوم: ارائه ماساژ مو اِی تای تِراپی با استفاده از روغن تصفیه کننده و پاک سازی کامل صورت که مدت زمان 60 دقیقه به طول می انجامد.
روز چهارم پاک سازی با نمک چای سبز، پوشش کامل و ماساژ بدن با روغن تصفیه کننده که مدت زمان 75 دقیقه به طول می انجامد.
روز پنجم: پاک سازی کامل صورت که مدت زمان 60 دقیقه به طول می انجامد.
روز ششم: براشینگ خشک بدن و ارائه ماساژ سفر درمانی معطر به همراه روغن تصفیه کننده که مدت زمان 90 دقیقه به طول می انجامد.
روز هفتم: پاک سازی با نمک چای سبز و ارائه ماساژ کامل بدن با روغن تصفیه کننده که مدت زمان 90 دقیقه به طول می انجامد.

منوی سالن
میهمانان می توانند به وسیله روش های درمانی انجام شده بر روی مو، پا و دستان خود در سالن اسپا، به آرامش ذهن و بدن خود کمک بسیاری کنند.

اسپا مانیکور - SPA MANICURE
این روش درمانی تقویتی دست، با کمپرس گرم معطر آغاز شده و سپس به کمک دانه های جوجوبا که در اسانس ترنج و یلانگ یلانگ قرار داده شده است، پوست دست کاملاً پاک سازی می شود. سپس ماسک جوان سازی دست به همراه یک ماساژ آرامش بخش کمک می کند تا افراد حس نرمی و لطافت دست داشته باشند. در این روش یک مانیکور کامل نیز انجام شده و مدت زمانی کل آن  در حدود 60 دقیقه می باشد.

اسپا پدیکور - SPA PEDICURE
این روش که برای تسکین خستگی و دردهای پا طراحی شده، ابتدا پا را در مایعی خوش بو قرار می دهد. سپس به وسیله نمک هیمالیایی، پوست پا نو سازی شده و موجب گردش بهتر خود در این بخش از بدن می شود. سپس یک ماسک تقویتی پا به همراه ماساژ آرامش بخش که در آن از کرم مینی فوت سوداشی استفاده شده انجام می شود. این روش درمانی شامل یک پدیکور کامل بوده و به مدت 60 دقیقه به طول می انجامد.

ماساژ مو و کف سر - HAIR AND SCALP INDULGENCE
در این ماساژ سر ابتدا به کمک شامپوی تمیز کننده، سر تمیز شده و سپس گل مرطوب و گرمی روی موها و کف سر قرار داده شده و ماساژ داده می شود تا استرس و تنش ها را از بین ببرد. سپس سر در یک کمپرس داغ قرار داده می شود و روغن های گیاهی موجود در آن کمک بسیاری به نفوذ مواد مغذی به داخل مو و کف سر می کند. مادامی که موها در داخل ماسک قرار دارد، افراد از یک ماساژ لذت بخش که روی دست هایشان انجام می شود بهره برده و از کرم خوش بوی لیمو بر روی آن استفاده می شود. در انتها این فرآیند با مالیدن شامپو، حالت دهند و سشوار کشیدن به اتمام می رسد. مدت زمان لازم برای این روش 60 دقیقه می باشد.

سول تو سول - SOUL TO SOLE
این روش درمانی دستچین شده از محصولات سوداشی، ابتدا با ارائه پوشاندن سر در بخار معطر که موجب تقویت مو و کف سر می شود آغاز خواهد شد. سپس سر ماساژ داده می شود تا تا موها کاملاً نرم و براق شوند. سپس یک کمپرس گرم و بسیار لوکس از دانه های جوجوبا برای پاک سازی دست افراد روی آن قرار داده شده و سپس به کمک کرم، دست ها ماساژ داده می شوند تا کاملاً حس نرم شدن را ایجاد کنند. برای پایان نیز از کرم سوداشی که از نعناع و آرنیکا تهیه شده، برای ماساژ پاها استفاده می شود تا کمک بسیاری به گردش خون و کاهش ورم ها کند. مدت زمان لازم برای انجام این روش 60 دقیقه می باشد.

اصلاح مو و مد
میهمانان می توانند از خدمات این بخش نظیر استفاده از شامپوهای سر، سشوار، اصلاح مو و مد برای مردان و خانم ها و کودکان بهره ببرند. برای استفاده از این خدمات می بایست از روز قبل هماهنگی به عمل آورده شود.

وَکسینگ - WAXING برای از بین بردن موهای زایید، در این بخش از موم های با کیفیت و ارگانیک استفاده شده و سپس درمان هایی برای نرم کردن پوست انجام می شوند. این روش های درمانی برای قسمت های مختلفی از جمله قسمت بالای لب، زیر بغل، نیمه و یا تمامی قسمت های پا و کمر ارائه می شوند.

منوی کودکان
پاک سازی صورت کودکان و نوجوان ها - TEEN CLEAN FACIAL
این روش منحصراً برای پوست کودکان طراحی شده و به کمک مواد تمیز کننده پوست صورت از جمله خاک رس آرگالِیتز که حاوی مواد معدنی غنی و اسانس گیاهان دارویی، پوست را متوازن و کاملاً خالص می کند. مدت زمان لازم برای این روش در حدود 45 دقیقه می باشد.

مینی مانی - MINI MANI
یک ماساژ ایده آل برای دستان کودکان که با کمپرس گرم و خوش بو و پاک سازی با دانه های جوجوبا آغاز می شود. یک ماساژ هم به وسیله کرم خوش بوی لیمو بر روی دستان انجام شده و در انتها، ناخن ها پولیش شده و در صورت تمایل لاک زده می شوند. مدت زمان لازم برای این روش در حدود 30 دقیقه می باشد.

تیپی توز - TIPPY TOES
این روش یک مینی پدیکور می باشد که شامل قرار دادن پا در آب لیموی گرم شده و سپس به وسیله دانه های جوجوبا و محصول مینی فوت سوداشی، پاها ماساژ داده می شوند. در انتها نیز ناخن ها پا لاک زده می شوند. مدت زمان لازم برای این روش در حدود 30 دقیقه می باشد.

ماساژ آرام شدن - BE CALM MASSAGE
این ماساژ تقویتی به شکلی آرام روی کمر انجام می شود تا منجر به ایجاد حس آرامش شود. روغن های پر از ویتامینی روی پوست قرار داده می شوند تا ماهیچه های خسته، آرام شده و استراحت کنند. مدت زمان لازم برای این روش در حدود 30 دقیقه می باشد.

مو اِی تایلندی برای کودکان و نوجوان ها (برای کودکان 7 تا 15 سال)
ماساژ مو اِی تایلندی نه تنها برای ورزش های مبارزه ای بزرگسالان، بلکه برای کودکانی که یک فعالیت ورزشی را انجام می دهند نیز مفید می باشد. سالن ورزشی هتل سیام مو اِی تای، برنامه های نیم روزه و یک روزه ای را برای میهمانان کوچک تر خود در نظر گرفته است. این برنامه ها علاوه بر امن بودن و سرگرم کردن کودکان، شامل حرکات اولیه مو اِی تایلندی، وای کرو یا رقص مو اِی تای می شوند.

سلامت روح و بدن
هتل سیام جلسات و کارگاه های مختلفی را به صورت رایگان برای میهمانان خود در نظر گرفته است. امکان برگزاری این جلسات به صورت خصوصی نیز وجود دارد.

یوگا  
یوگا شامل مجموعه ای از حرکات تدریجی و منظم است که افراد ضمن انجام دادن آنها، به تندرستی ذهنی و بدنی خواهند رسید. حالت ها با توجه به نیاز و فیزیک ساختاری افراد معرفی می شوند و بهترین انتخاب برای افرادی است که در فکر مقابله با استرس های روزمره هستند. مدت زمان لازم برای انجام یوگا 60 دقیقه می باشد.

تای چی
یک روش درمانی هنری چینی می باشد که تاکید خاصی بر روی حرکات آهسته و روان دارد تا اجازه دهد ذهن افراد، تمرکز کاملی بر روی حالت بدنیشان داشته و هماهنگی بدن را ارتقا بدهد. این روش ایده آل برای ارتباط گرفتن ذهن و بدن بوده و مدت زمان لازم برای انجام آن 60 دقیقه می باشد.

مربی خصوصی تناسب اندام
کادر مجرب مربیان این مرکز، انواع تمرین ها و انگیزه ها را برای رسیدن افراد به اهداف تناسب اندامشان فراهم خواهند کرد. می توان برای رسیدن به تناسب اندام از طریق انجام ورزش های هوازی، افزایش قدرت بدنی، ارتقای انعطاف بدن و یا افزایش حجم عضلات از کارکنان مجرب این مرکز کمک گرفت.

آموزش مو اِی تای
مو اِی یک ورزش سنتی تایلندی بوده و نه تنها یک ورزش مبارزه ای می باشد، بلکه کمک شایانی به تناسب اندام و رسیدن وضعیت احساسی به شرایط ایده آل می کند. سالن ورزشی هتل سیام با امکاناتی کامل و لوکس که به نوعی در شهر بانکوک بی رقیب می باشد، برنامه های تمرینی مختلفی برای افراد در نظر گرفته است. این برنامه ها از ساعت 7:00 صبح الی 8:00 شب برقرار بوده و مسئول این مرکز بر رعایت رژیم صحیح غذایی افراد شرکت کننده نظارت خواهد کرد. همچنین بعد از انجام این ورزشی مبارزه ای، می توان برای کاهش تنش بدن از خدمات سلامتی و اسپا نظیر ماساژ بهره برد. جزییات برنامه ها در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار داده می شود.

قوانین اسپا
میهمانان می بایست 15 دقیقه پیش از زمان استفاده از اسپای خود در این محل حاضر شده و اجازه دهند تا مسئولین آنها را آماده سازی کنند. میهمانانی که تمایل دارند تا پیش از شروع روش های درمانی از خانه حمام مجلل این مرکز استفاده نمایند، می بایست حداقل 45 دقیقه زودتر مراجعه کنند. لازم به ذکر است که دیر رسیدن ممکن است موجب کاهش یافتن زمان انجام روش های درمانی شود.
میهمانان برای رزرو کردن اسپا می توانند به میز پذیرش این بخش مراجعه نمایند. حداقل سن میهمانان برای استفاده از خدمات اسپا 16 سال می باشد. برای حفظ محیطی آرام و پر از آرامش، از میهمانان درخواست می شود تا موبایل های خود را خاموش کرده و همچنین در این محل از استعمال دخانیات اجتناب کنند.
در هنگام رزرو کردن، از میهمانان درخواست می شود تا هر گونه وضعیت خاص نظیر داشتن آلرژی و یا جراحت خود را اعلام نمایند چرا که تاثیر بسیاری در تجربه اسپا خواهد داشت.
خدمات درمانی ویژه ای برای خانم های باردار و مادران شیرده در این مرکز در نظر گرفته شده است.
محیط خانه حمام این مرکز شامل قسمت جداگانه ای برای خانم ها و آقایان می شود. هر کدام از قسمت ها داری اتاق رختکن، سونا و حمام بخار می باشد. میهمانان برای ورود به این حمام می بایست مایو خود را به همراه داشته باشند.
در صورتی که پیش از 24 ساعت قبل از قرار استفاده از مرکز اسپا، عدم حضور میهمانان اعلام نشود، هزینه پرداخته شده قابل استرداد نخواهد بود.
از میهمانان درخواست می شود تا از آوردن اشیای با ارزش خود به محیط مرکز اسپا خودداری کنند. با وجود کمدهایی که برای راحتی افراد در نظر گرفته شده اند، باز هم توصیه می شود که اشیای گران بها در گاوصندوق واحد اقامتی و یا حتی در خانه نگهداری شوند.
افراد می توانند با خرید کارت های هدیه استفاده از خدمات مرکز اسپای اوپیِم، دوستان و عزیزان خود را شاد کنند. این کارت های هدیه تا 12 ماه اعتبار داشته و از طرق مختلفی همچون ارسال، پست و ایمیل قابل فرستادن خواهند بود.
بوتیک داخلی اسپا، اقلام دستچین شده مختلفی را برای ارتقای سلامت میهمانان عرضه کرده که شامل محصولات مراقبت از پوست سوداشی، سی دی های آرامش بخش، شمع، اسانس های درمانی و چای های گیاهی می شوند. 
همچنین این امکان فراهم خواهد بود تا میهمانان در صورت تمایل، به صورت گروهی رزرو و از خدمات مرکز سلامتی و اسپا استفاده نمایند.

باشگاه ورزشی
باشگاه ورزشی هتل سیام مجهز به تازه ترین لوازم مدرن ورزشی و چشم اندازی از صومعه سرایی است که در مجاورت ساختمان این هتل قرار گرفته است. میهمانان می توانند در کلاس های ورزشی رایگان روزانه این باشگاه شرکت کرده و از متخصصان این بخش برای رسیدن به تناسب اندام خود کمک بگیرند. همچنین یک استخر شنا درست در کنار رودخانه نزدیک به ساختمان هتل سیام قرار دارد. این اسختر شنای روباز دارای چشم اندازی نا محدود بوده و چشم اندازی از رودخانه ریوِر آو کینگز و رودخانه چائو فرِیا را به نمایش می گذارد.

سیام سَک یِن - The Siam Sak Yant
هتل سیام در فضای جدید و تازه تاسیسی در داخل مجموعه خود، یک قسمت ویژه را برای انجام تاتوهای جوهری مقدس سنتی کشور تایلند اختصاص داده است. این تاتوها سمبلی از دعا کردن بوداییان بر روی بدن بوده و برای خوش شانسی، حفاظت، جذابیت و خوش اقبالی افراد بر روی آنها قرار داده می شود. توصیه می شود که برای استفاده از خدمات این بخش، میهمانان از پیش اقدام به رزرو نمایند.


نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

محبوب ترین هتل ها

مقاله های گردشگری

معرفی 10 مورد از پربازدیدترین عجایب طبیعی جهان

بر اساس گوگل و آخرین نظرسنجی های جمع آوری شده از اینستاگرام، تیک تاک و تریپ ادوایزر، در اینجا 10 شگفتی طبیعی که در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته اند، به ترتیب صعودی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان سالانه رتبه بندی شده اند.

متن کامل مقاله

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

متن کامل مقاله

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید