• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • سرگرمی باغ وحش بالی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی باغ وحش بالی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی باغ وحش بالی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی باغ وحش بالی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی باغ وحش بالی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی باغ وحش بالی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی باغ وحش بالی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی باغ وحش بالی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی باغ وحش بالی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی باغ وحش بالی شهر اندونزی کشور بالی


باغ وحش بالی

نام سرگرمی

Bali Zoo

نوع سرگرمی

باغ وحش و آکواریوم

شهر

ساعت بازدید

هر روز از ساعت 9:00 الی 17:00

نرخ قیمت ورودی

ارزان

متوسط قیمت بلیط

۳۵۵ هزار روپیه اندونزی

وب سایت

آدرس

Singapadu, Sukawati, Gianyar, Bali 80582, Indonesia

باغ وحش بالی، که در زبان محلی با نام کبون بیناتانگ بالی (Kebun Binatang Bali) شناخته می شود، تنها جاذبه حیات وحش در بالی است که با افتخار نام "باغ وحش" را یدک می کشد. این باغ وحش یک بازدید خانوادگی عالی را ارائه می دهد که در تورهای منطقه اوبود از جنوب جزیره گنجانده می شود. این مجموعه بیش از 8 هکتار از باغ های گرمسیری و سرسبز در روستای سینگاپادو (Singapadu) در منطقه جیانیار را به خود اختصاص داده است.
باغ وحش بالی محل زندگی گیاهان مختلف گرمسیری و مجموعه وسیعی از جانوران از جمله پستانداران، پرندگان و خزندگان است. بیشتر بخش های باغ وحش با گیاهان گرمسیری به خوبی سایه دار شده که باعث می شود قدم زدن در میان مسیرهای سنگ فرش شده و محوطه های آن لذت بخش باشد. این باغ وحش همچنین طیف وسیعی از فعالیت ها مانند اسب سواری و ماجراجویی را برای بازدیدکنندگان ارائه می کند.
از زمان افتتاح باغ وحش بالی در سال 2002، این مجموعه علاوه بر برنامه های موجود روزانه، دامنه ویژگی های خود را نیز گسترش داده است. یکی از پیشنهادات بی نظیر اینجا به بازدیدکنندگان، تجربه جاذبه شبانه است که به آن ها امکان می دهد صدها حیوان را پس از غروب خورشید مشاهده کنند. "Night at The Zoo" حیوانات شبانه باغ وحش بالی را به بازدیدکنندگان معرفی می کند و معمولا هفته ای دو بار از ساعت 6 بعد از ظهر به بعد شروع می شود و با اجرای هیجان انگیز رقص آتش خاتمه می یابد. 
حتی در روز، این باغ وحش محلی است که خانواده ها و کودکان می توانند حیوانات مختلف را در محفظه های امن آن ها تماشا کنند. این حیوانات شامل ببرهای سوماترا، ببرهای سفید، شیرها، خوک آهو (Babirusa)، آهوها، اورانگوتان ها، اژدهای کومودو، تمساح ها، ایگوآناها، لاک پشت ها، مارها، سارهای بالی، کاسوآری ها (cassowaries)، طاووس ها و بسیاری از موجودات عجیب و غریب دیگر است.
یکی از برنامه های روزانه ای که می توانید در آن شرکت کنید تغذیه حیوانات است و پس از آن نیز می توانید به منطقه نوازش حیوانات سر بزنید. در آنجا کارکنان باغ وحش در گرفتن عکس به شما کمک خواهند کرد. 
خوشبختانه باغ وحش بالی به همه مراکز اصلی گردشگری در مرکز بالی نزدیک است و علائم راهنمای آن درست بعد از تقاطع اصلی اوبود – جیانیار نصب شده اند. قرار گرفتن این باغ وحش در روستای عجیب سینگاپادو باعث شده فاصله زیادی از ترافیک سنگین جاده های اصلی جزیره داشته باشد. 
اگر احساس گرسنگی کردید، در باغ وحش رستوران های خوبی مانند رستوران الفنت ویو (Elephant View) وجود دارد که غذاهای آسیایی سرو می کند و در فضای باز و در مسیر عبور فیل ها قرار دارد. رستوران اوکاوانگو (Okavango) نیز در نزدیک ورودی، محلی است که می توانید غذاهای غربی سفارش دهید و از پشت پنجره های شیشه ای ضخیم از دیدن شیرهای آفریقایی در محفظه های خود لذت ببرید. 
یکی دیگر از ویژگی های باغ وحش تریواک ادونچر (Treewalk Adventure) است که یک فعالیت ماجراجویانه می باشد و به شما امکان می دهد با استفاده از طناب های بلند در حدود نیم ساعت آدرنالین خود را به اوج برسانید و در میان درختان از این سو به آن سو بروید. این ویژگی همچنین با یک خط فلایینگ فاکس (Flying Fox) تکمیل می شود که تقریبا به طول 125 متر امتداد دارد.
فعالیت های خارج از محوطه باغ وحش شامل یک پیاده روی جالب در روستا است، که شما را به یک راهپیمایی در میان جنگل ها، شالیزارهای سرسبز برنج، رودخانه های خروشان و زندگی گسترده روستای بالیایی می برد. این سفر 2 ساعته همچنین شامل بازدید از معبد گونونگ (Gunung) و همچنین توقفی برای بازدید از جوامع طلاسازان، نقره سازان و صنایع دستی سنگی محلی است.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

تفریحات نزدیک به باغ وحش بالی

دیدنی های نزدیک به باغ وحش بالی

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید