• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


  • سرگرمی ساحل پاسیر پوتی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی ساحل پاسیر پوتی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی ساحل پاسیر پوتی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی ساحل پاسیر پوتی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی ساحل پاسیر پوتی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی ساحل پاسیر پوتی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی ساحل پاسیر پوتی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی ساحل پاسیر پوتی شهر اندونزی کشور بالی
  • سرگرمی ساحل پاسیر پوتی شهر اندونزی کشور بالی


ساحل پاسیر پوتی

نام سرگرمی

Pasir Putih Beach

نوع سرگرمی

ساحل

شهر

ساعت بازدید

تمام روزهای سال

نرخ قیمت ورودی

رایگان

آدرس

Jalan Raya Bukit Asah, Bugbug, Karangasem, Bali 80851, Indonesia

ساحل پاسیر پوتی در کارانگاسم در شرق بالی، یکی از سواحل بسیار دورافتاده و "پنهان" جزیره است. این ساحل علیرغم موقعیت مکانی دور خود، محبوبیت بسیاری به دست آورده و با نام های مختلفی مانند ساحل پراسی (اشاره به نام روستا)، ساحل ماسه سفید، ساحل ویرجین و یا ساحل پنهان از آن یاد می شود. 
ساحل عجیب و خلوت پاسیر پوتی مناظر آرام و در عین حال ناهمواری را ارائه می دهد که در میان دو تپه روستاهای بوگبوگ (Bugbug) و پراسی وجود دارد. این ساحل در حدود 4.5 کیلومتری شرق مرکز اصلی تفرجگاه ساحلی محبوب کاندیداسا قرار دارد و با ماشین یا موتور می توانید به آنجا بروید. 
رفتن به ساحل پاسیر پوتی می تواند بخش بزرگی از تجربه شما به بالی باشد. از منطقه اصلی کاندیداسا به سمت جاده اصلی رایا کاندیداسا - بوگبوگ حرکت کنید تا به روستای پراسی برسید. بهترین مکان تماشایی در اینجا، معبد بزرگ روستا، پورا باله آگونگ (Pura Bale Agung) در ضلع شمالی خیابان (و اگر از کاندیداسا بیایید در سمت چپ) است. از اینجا یک کیلومتر مسیر سنگلاخی و مسیرهای خاکی شما را به سمت ساحل هدایت می کند. 
یک پارکینگ بزرگ فضای کافی برای اتومبیل و موتورسیکلت را در زیر سایه درختان نارگیل فراهم می کند و از آنجا معمولا می توانید ماسه های ساحل و امواج دریا را ببینید. نام "ساحل ویرجین" شاید به این دلیل به ذهن اولین بازدیدکنندگان خارجی کشف کننده این ساحل رسید که آن را یک ساحل بکر با مناظر خارق العاده از جزیره صخره ای کوچک گیلی بیاها (Gili Biaha) دیدند. 
جذابیت پاسیر پوتی در محیط آرام و موج های آرام تر آن نسبت به سواحل محبوب تر در غرب آن نهفته است. ترکیبی منحصر به فرد از تخته سنگ های موجود در ماسه های نزدیک صخره ها و همچنین ماسه سفید با رگه های سیاه به جذابیت این ساحل افزوده است. 
به دنبال محبوبیت روزافزون، چندین رستوران و کافه محلی سنتی (وارونگ) در اکثر قسمت های شرقی ساحل بوجود آمد و تعدادی از آن ها علاوه بر ارائه غذاهای محلی، خدمات رزرو برای تورهای ماهیگیری، غواصی و قایقرانی را نیز ارائه می دهند.
در جلوی این وارونگ ها و کافه ها چترهای چوبی رنگارنگ و تخت های دارای بالشتک قرار گرفته اند. در منتهی الیه غربی، اغلب می توانید قایق های سنتی ماهیگیران محلی روستای پراسی و بوگبوگ را که در ردیف هایی کنار هم قرار گرفته اند مشاهده کنید و همه آن ها در پس زمینه صخره ای معروف به بوکیت پنگیانگ قرار دارند. 
در ساحل پاسیر پوتی می توانید از فعالیت های مختلف آبی مانند شنا، غواصی با و بدون تجهیزات و آفتاب گرفتن لذت ببرید و همچنین می توانید به سادگی از غذاهای مختلفی که در کنار یک منظره دریایی عالی سرو می شود لذت ببرید. 
غذاهای دریایی و کبابی غذاهای معمول در اینجا هستند، در حالی که انتخاب های بین المللی و در عین حال ساده مانند ساندویچ و املت نیز در دسترس است. نوشیدنی ها نیز از نارگیل های جوان با طراوت (که به صورت سفارشی برش داده می شود) گرفته تا نوشیدنی های غیر الکلی خنک و آب میوه های تازه متغیر هستند.
در مسیر بازگشت از ساحل به کاندیداسا، یک توقفگاه عالی وجود دارد که دارای یک نقطه دید مرتفع و مشرف به شالیزارهای دوردست است و از روی آن می توان تپه های بوکیت آپم (Bukit Apem) و پنگیانگ و دریای آبی و افق میان آن دو را مشاهده کرد.


نقشه و موقعیت جغرافیایی

مشاهده دیدنی های اطراف روی نقشه

آب و هوا

ساعت به وقت محلی این شهر

تفریحات نزدیک به ساحل پاسیر پوتی

دیدنی های نزدیک به ساحل پاسیر پوتی

نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید